Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25388918:Noin 5v sitten oli, en muista mikä cin oli mutta tosiaankin oli syövän esi-aste. Hoidettiin sillä jollakin laserilla, jos nyt oikein muistan.
voi olla,että muistan väärin mutta etkös sä viikko kaks sitten jossain ketjussa sanonut,että se asia on kunnossa eikä sulla ole mitään ongelmia?
no ensimäinen papa ottettiin siks kun tulin raskaaksi, sitten kuulin ettei enää otetaan monissa paikoissa ja nyt se on toinen papa, he haluavat varmista. 1 papa itse kävin yksityisellä
ai,oon sun jutuista saanu sen käsityksen että sulta on papa otettu sen sata kertaa tän raskauden aikaan..mutta siltikin odottaisin synnytyksen yli,jos olisin sä ja keskittyisin ihan muihin asioihin
voi että. Mä sanoin jo ettei kännykkä mua stressaa ja meillä jokaisella omat stressi aiheet. Eikä mun lapset siitä pitää korvien edessä 24/7
:wave:voi apua, mä en tiedä miten huominen voi pelottaa noin paljon:O
mä olen kehittänyt jo vaikka minkälaiset ajatukset päässä ja lukenut liika![]()
voi apua, mä en tiedä miten huominen voi pelottaa noin paljon:O
mä olen kehittänyt jo vaikka minkälaiset ajatukset päässä ja lukenut liika![]()
en mä tie, ainakin sama olo kun aina ennenkin, olen ollut aina herkkä reagoimaan, mutta raskausaikana pahimillaanootko varma,ettei sulla oo paniikkihäiriötä tai muuta depressiota?
Depression during pregnancy | BabyCenter
tuolta kannattaa lukea,jos yhtään helpottaa