Mua ahdistaa maanantai, sanokaa kaikki menee hyvin, ihan aamusta alkoi ahdistus taas sen asiaan suhteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25388918:
Noin 5v sitten oli, en muista mikä cin oli mutta tosiaankin oli syövän esi-aste. Hoidettiin sillä jollakin laserilla, jos nyt oikein muistan.

Ok:). Kiva kun kaikki kunnossa:) tai oikeasti mitä itse tutkinut ei ole niin varallista ja hyvin hoidettavissa ja aika yleinen vaiva se on:/. Mua vaan niin...niin... ettei lääkärit osaa sanoa mitään tai eivät oikein tietä onko minulla ees jotain. En vaan ymmärrä miten mahdollista. Mä en edes netissä löytä kellä olisi sama diagnoosi kuin mulla. On siellä Cin 3sta kirjoitettu paljon, mutta ei missään että se voi olla pelkästään epäily... tai ehkä ei, mutta suurella todenäköisyydellä kuulema

voi olla,että muistan väärin mutta etkös sä viikko kaks sitten jossain ketjussa sanonut,että se asia on kunnossa eikä sulla ole mitään ongelmia?

Se oli jo kuukaus sitten, kun kerroin että kävin lääkärissä, joka otin mun paperit sairaalasta ja kertoi just, ettei mulla voi olla mitään vakava koska he epäilevät sen vast, mutta silti haluavat tutkia. Jopa se sanoi tuskin mulla koko hpv on olemassa vaikka siitäkin todettiin, mutta sekin on epäily. Mä en itse ymmärrä mitä tää kaikki tarkoita. Nyt niin kuin sanoin meen maanataina sinne, siks mua pelottaa, en tiedä mitä taas odottaa ja tämä mun lääkäri on oikea sadisti:D

no luulis,että lääkäritkin tajuaa ettei raskaana ollessa ole mitään järkeä turhaan ottaa kokeita ja muuta..ja onhan sulla oikeus kieltäytyä tutkimuksista,kunnes olet synnyttänyt ja toipunut siitä?

Itte hoit tässä jokin aika sitte, ettei sun tarvi sitä asiaa enää stressata! kaikki on niiiin hyvin, onhan meillä kaikilla sama joten sun ei tarvi miettiä!! joku sulle vielä sanoi että älä sitten tule enää tänne sitä itkemään. Onko tosiaan niin ettet saa kotona tarpeeksi huomiota kun täällä sitä jatkuvasti haet?

[QUOTE="fiikus";25388990]Jos siellä oikeesti on joku vialla, ei ne muuten raskausaikana papaa ottais, ainakaan noin usein.[/QUOTE]

no ensimäinen papa ottettiin siks kun tulin raskaaksi, sitten kuulin ettei enää otetaan monissa paikoissa ja nyt se on toinen papa, he haluavat varmista. 1 papa itse kävin yksityisellä

[QUOTE="koi";25388998]Itte hoit tässä jokin aika sitte, ettei sun tarvi sitä asiaa enää stressata! kaikki on niiiin hyvin, onhan meillä kaikilla sama joten sun ei tarvi miettiä!! joku sulle vielä sanoi että älä sitten tule enää tänne sitä itkemään. Onko tosiaan niin ettet saa kotona tarpeeksi huomiota kun täällä sitä jatkuvasti haet?[/QUOTE]

joo mä kerroin mitä lääkäri sanoi....

mutta kun mä tiesin ennen että ne halua kuitenkin vielä yks papa ota, siks mua pelottaa kun se jo maanataina. Olen raskaana ja ajatukset herkisty, en tiedä miks noin paljon välillä

no ensimäinen papa ottettiin siks kun tulin raskaaksi, sitten kuulin ettei enää otetaan monissa paikoissa ja nyt se on toinen papa, he haluavat varmista. 1 papa itse kävin yksityisellä

ai,oon sun jutuista saanu sen käsityksen että sulta on papa otettu sen sata kertaa tän raskauden aikaan..mutta siltikin odottaisin synnytyksen yli,jos olisin sä ja keskittyisin ihan muihin asioihin

[QUOTE="Milia";25389032]Omasta toosasta teet lukuisia aloituksia ja kun joku kertoo, että pienten lasten ei ole hyvä käyttää kännykkää niin et välitä. Ihana äiti olet.[/QUOTE]

voi että. Mä sanoin jo ettei kännykkä mua stressaa ja meillä jokaisella omat stressi aiheet. Eikä mun lapset siitä pitää korvien edessä 24/7

voi että. Mä sanoin jo ettei kännykkä mua stressaa ja meillä jokaisella omat stressi aiheet. Eikä mun lapset siitä pitää korvien edessä 24/7

No joo, mutta siis ota rauhallisemmin. Älä stressaa ja ahdistu noin paljon, ihan sen syntymättömän lapsen takia. Koita ajatella muuta, askartele tms. mitä sä nyt olet paljon tehnytkin. On vauvan parasta, että äiti on rennompi!

[QUOTE="Milia";25389186]No joo, mutta siis ota rauhallisemmin. Älä stressaa ja ahdistu noin paljon, ihan sen syntymättömän lapsen takia. Koita ajatella muuta, askartele tms. mitä sä nyt olet paljon tehnytkin. On vauvan parasta, että äiti on rennompi![/QUOTE]

Yritän, silti kaikenlaista päähään tulee:/

Yhteistyössä