No niin mulla meni sulkuun äköjään mun rokote ketju Mel-2.... mutta kun monet epäilee ettei rokote poista viruksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
hei nyt mä meen nukkuman ja huomena laitan ja kerron sulle, kun mä puhuin lääkärin kanssa taas tänään IHAN palstan takia halusin ota asioista selv että saa selitettyä oikein ja laita oiket tietelliset linkit:).. selitämistä on paljon siks sen teen huomenna kun saan levätettyä, mutta vasta yöllä, kun heti kun mä herään mun pakko mennä pois, kun me ajaamme yhteen kaupunkiin ja illalla tullaan takas, siis se tarkoita että huomenna aamulla mä teile sen laitan vast:| sorry...

mutta jos jotain Yv:lläkin saa kysyä:)

Eiks sun pitänyt mennä nukkuu jo 2 tuntia sitten ja olet edelleen online.

hei nyt mä meen nukkuman ja huomena laitan ja kerron sulle, kun mä puhuin lääkärin kanssa taas tänään IHAN palstan takia halusin ota asioista selv että saa selitettyä oikein ja laita oiket tietelliset linkit:).. selitämistä on paljon siks sen teen huomenna kun saan levätettyä, mutta vasta yöllä, kun heti kun mä herään mun pakko mennä pois, kun me ajaamme yhteen kaupunkiin ja illalla tullaan takas, siis se tarkoita että huomenna aamulla mä teile sen laitan vast:| sorry...

mutta jos jotain Yv:lläkin saa kysyä:)

Ok, odottelen siis huomiseen. Olisi kiva saada linkki ihan julkisesti, koska olet taalla juuri selitellyt rokotteen 100% tehoa. Kuitenkaan mikaan artikkeli tai linkitetty tutkimus ei tuo vaitetta, niissa on paasty vaan 50/50 tuloksiin, eika useilta ole lahtenyt edes viruksen dna pois.

"Suurimmalla osalla naisilla HPV poistuu elimistöstä omia aikojaan. Osalla naisista HPV-tartunta aiheuttaa papa-näytteessä näkyviä solumuutoksia. Näistä muutoksista suurin osa häviää; elimistö itse poistaa viruksen ja sen aiheuttamat vauriot. Uusimman tiedon mukaan papilloomavirus poistuu elimistöstä maksimissaan neljän-viiden vuoden kuluttua tartunnasta. Tupakoimattomilla virus yleensä poistuu paremmin."

Lahde: Papilloomavirus / Kondylooma - Väestöliitto

Sulla ei siis ole edes tutkittu, onko HPV tyyppisi vaarallista? Tai syopaa aiheuttava? Ja kaikki tama oli siis vaan raskauden aikana? Sehan vaaristaa papa-tulokset.

Ja taas yksi ihmeparantumunen Meksikolaislaakarille?

[QUOTE="yrittaja";26351155]Ok, odottelen siis huomiseen. Olisi kiva saada linkki ihan julkisesti, koska olet taalla juuri selitellyt rokotteen 100% tehoa. Kuitenkaan mikaan artikkeli tai linkitetty tutkimus ei tuo vaitetta, niissa on paasty vaan 50/50 tuloksiin, eika useilta ole lahtenyt edes viruksen dna pois.

"Suurimmalla osalla naisilla HPV poistuu elimistöstä omia aikojaan. Osalla naisista HPV-tartunta aiheuttaa papa-näytteessä näkyviä solumuutoksia. Näistä muutoksista suurin osa häviää; elimistö itse poistaa viruksen ja sen aiheuttamat vauriot. Uusimman tiedon mukaan papilloomavirus poistuu elimistöstä maksimissaan neljän-viiden vuoden kuluttua tartunnasta. Tupakoimattomilla virus yleensä poistuu paremmin."

Lahde: Papilloomavirus / Kondylooma - Väestöliitto

Sulla ei siis ole edes tutkittu, onko HPV tyyppisi vaarallista? Tai syopaa aiheuttava? Ja kaikki tama oli siis vaan raskauden aikana? Sehan vaaristaa papa-tulokset.

Ja taas yksi ihmeparantumunen Meksikolaislaakarille?[/QUOTE]

Ensiksi, kun papilloomavirus joutuu elimistöön se ei poistu ikinä, se voi niin sanotusti nukkua eikä enää herätä ikinä tai sitten tehdä taas muutoksia tai aiheuttaa syövän. Mulla on varallinen tyyppi. Ja nyt sä puhut taas tietämättömiä. Kyllä mulla on tutkittu että mulla on suurin riski Hpv, eli se syövän aiheuttaja, en vaan tiedä kuinka monta virusta minulla on, onko yksi vai ne kaikki, kun siitä EI TUTKITAAN. Myös saman viruksen kaantaija on joka 4s mun ikäinen nainen ja 50 ikävuoden saakka papilloomavirukseen sairastu 80-90% koko väestöstä. Raskauden aikana mulla papassa oli LK 2, silti lääkäri oli siitä mieltä että ota koepalan, niin koepalassa oli Cin 3 joka on todella pieni 6mm, mutta hän on otanut vain yhdestä paikasta koepalan. Loppuraskaudessa kun se värjäsi kohdunsuuta siellä ei näkynyt enää muutoksia. Kun mä kävin raskauden jälkeen Mehiläisessä, se värjäsi kohdunsuuta ja sanoi että muutos on 20cent kolikon kokoinen taas. Hän oti koepalat siellä oli paljon pelkästään hormonaalista ja yhdessä koepalassa oli Cin-2. Se on jooko laskenut tai sitten tuli takaisin. Mutta joka koepalassa näkyi papilloomavirus, joka varma taas alkaa tekemään jotain, kun siellä oli sllaisia epämäräisiä soluja... ei se tiedetään....

Miks rokote on 100%

Ensiksi, kun luette jotain tutkimuksia, näitä pakko osaata tulkata oikein

miks 50% poistui virus ja jopa 50% virus laski JOPA 60%

Sellaiseen tutkimukseen oli kerätty erilaiset naiset ,,terveet ja nuoret,, , ,,vanhat,, , ,,kellä on imunni sairauksia, mihin mitään ei tehoa,,.... Jopa ne naiset jotka on vanhoja ja kellä on imunni sairauksia rokote tehoa sillä tavalla että pailloomavirus on laskenut 60%....

Sama lääkäri mullekin sanoi jos mulla jotain jää, hän lisää mulle 3kk päästä rokoteen, näile kellä oli jäänyt jotain ja oli lisätty rokote, virus poistui loppujen lopuksi, siks rokotetta pidetään 100% noin, jos on nuori ilman mitään 6 rokotetta on riitänyt kaikille. Vuonna 1996 he keräsivät noin 4000 naista. Vieläkään kukaan ei enää kärsinyt Hpv:sta, eikä muutoksa enää tulleet. Siks kun se myös estää että saat muutoksi... en tasa tarkaan taas muista miten se toimii...

Mutta jos joku ei vieläkään usko, niin mulla 2 todistusta, mun kaverit kelle 6 rokotetta riitänyt, yhden kaverin mieskin oti sen. Ne ei enää kärsi mistään ja saa elää normaalia elämääkin, eli tehdä mitä halua. Kun Hpv:n kanssa myös kieletty vaikka mitä, ettei se taas valta sun kehon kun imunitetti laske, raskaus aiheuttaa muutoksia, joku sairaus voi laukaista että Hpv alkaa taas tehdä jotain kehossa, suuseksi on pahaa, tupakointi pahaa, ruokavaliokin pitää olla vaikka ja mitä ja paljon muuta, entäs kuinka monta syöpä se aiheuttaa??? Kuka halua elää noin ahdistava elämää? Myös jos joku olisi tiennyt miten iso bisness maailmalla on HPV, jopa jotkut lääkärit ovat noin paljon terapeuttisten rokoteiden vastaan, ettei se vie heidän leipä jos tämä kaikki loppu. Parempi paskasta pois

Mutta jos joku halua yks juttu vielä tiedä laittakaa mulle yv:n:). Ainakin mä haluan kertoa kuka se Ivan on... mutta mulla ei paljon aika oo, kun me mennään toiselle kaupungille:).....

Ja lopuksi, voitte luota että rokote on hyvää. Myös ei mun kaverit olisivat parantaneet, eikä heidän mies. Mun mieskin ei olisi tullut tänne, jos olisi edes 1% epälystä, eikä hän oo mikään skitsofreninen että alkaa uskoamaan ihan mihin vaan häntäkin te ette tunne, miten hän suhtautu joka hoitoon ja lääkäriin, mutta se kokoajan itsekin puhuu, miten hieno rokote tää on. Rokote myös tehoa niin hyvin että lopulta elimistöstä saadaan sen paskan pois.
Jos joku halua että kerron lisää ja uskotte oikeasti siihen nin pistäkää yv:n...sanottava mulla löytyy:)

Miks sun pitää joka perkeleen päivä kaivaa nää sun omat ketjus tänne etusivulle. Muihin et kirjoittekaan kun vaan ja ainoastaan sun omiisi.

Miks sun pitää joka perkeleen päivä kaivaa nää sun omat ketjus tänne etusivulle. Muihin et kirjoittekaan kun vaan ja ainoastaan sun omiisi.
Koska tämä ketju on todella tärkeä muillekin naisille. Sillä tavalla koska mä mainostin sen jo joka paikassa, vielä yks nainen tulossa tänne, niin kuin jo kirjoitin etusivulla, se tulee hakemaan sen rokoten, siitä kamalan viruksen vastaan:)

Tuosta Venakon kirjoituksesta huomaa nyt niin selvästi tuon suomenkielen kirjoittamisen taidon olevan vaikka kirjoittaakin huonoa suomea useinmiten.Tuo pitkä teksti selvittänee sen kaikille,että huuhaa emäntä kyseessä ainkin tuon ulkomaalaisuuden osalta. Jännästi vaihtuu teksti taas huonoksi suomeksi.
Usein kun Venakko hermostuu vähänkin niin se ei enään muista miten sen pitäisi kirjoittaa :D

Koska tämä ketju on todella tärkeä muillekin naisille. Sillä tavalla koska mä mainostin sen jo joka paikassa, vielä yks nainen tulossa tänne, niin kuin jo kirjoitin etusivulla, se tulee hakemaan sen rokoten, siitä kamalan viruksen vastaan:)

Sä et kirjoittele minnekään muihin keskusteluihin kun näihin sun omiin alotuksiin. Nyt en tarkoittanut vaan tätä ketjua vaan sun alottamia muitakin viimesen puolen vuoden aikana.

Tuosta Venakon kirjoituksesta huomaa nyt niin selvästi tuon suomenkielen kirjoittamisen taidon olevan vaikka kirjoittaakin huonoa suomea useinmiten.Tuo pitkä teksti selvittänee sen kaikille,että huuhaa emäntä kyseessä ainkin tuon ulkomaalaisuuden osalta. Jännästi vaihtuu teksti taas huonoksi suomeksi.
Usein kun Venakko hermostuu vähänkin niin se ei enään muista miten sen pitäisi kirjoittaa :D

Okej.....

Valitan mutta mä en ole hermostunut nyt yhtään, kun vast 30min sitten heräsinkin ja ja valitan mutta Eestistä olen kotoisin

Sä et kirjoittele minnekään muihin keskusteluihin kun näihin sun omiin alotuksiin. Nyt en tarkoittanut vaan tätä ketjua vaan sun alottamia muitakin viimesen puolen vuoden aikana.

Miks mun pitää? Se ei ole mikään pakko ja toiseksi en mä ees ehti, kun omiin keskusteluihin pakko vastata. Missään säännöissä ei ole kirjoitettu, että jos haluat palstailla tänne, on pakko vastata muillekin. Sekä kun täällä paljon kysytetään, mä en halua huuta omia mielipideitä, jotka voi olla ei pidä paikanssakin kun en tilanetta tunne, joku muu voi harrasta siitä mutta en mä

jep.... sä mainitsitkin että joku on keksinyt rokotteen joka poistaa jonkun sairauden maapallolta kokonaan mut sit oli uhkailtu jne että ole hiljaa. Kaikkeen säkin uskot. Mikäköhän sairaus se oli? alzheimer? Joku syöpä? Hei, palan mielenkiinnosta....

Miks mun pitää? Se ei ole mikään pakko ja toiseksi en mä ees ehti, kun omiin keskusteluihin pakko vastata. Missään säännöissä ei ole kirjoitettu, että jos haluat palstailla tänne, on pakko vastata muillekin. Sekä kun täällä paljon kysytetään, mä en halua huuta omia mielipideitä, jotka voi olla ei pidä paikanssakin kun en tilanetta tunne, joku muu voi harrasta siitä mutta en mä

Itsekäs ihminen on kiinnostunut vaan omista asioistaan.

[QUOTE="harmaana";26353447]jep.... sä mainitsitkin että joku on keksinyt rokotteen joka poistaa jonkun sairauden maapallolta kokonaan mut sit oli uhkailtu jne että ole hiljaa. Kaikkeen säkin uskot. Mikäköhän sairaus se oli? alzheimer? Joku syöpä? Hei, palan mielenkiinnosta....[/QUOTE]

Joo yks ihminen on keksinyt lääkettä yhden sairaukseen vastaan. Hänelle maksetiin ison summan että se on hiljaa, iso lääkefirmat.... Tämä tuttu, on mun yhden parhaan kaverin hyvää ystävä. Tämä mun ystävä on kans lääketietellisessä samassa paikassa töissä oli mun siskon kanssa....

Mulla on sukulainen Pietarissa, mistä mä joskus puhuin... hän tietää kaikista kaiken ja aina haukunut miten meitä kusetetaan. Yks hänen partneeri joka siis teki töitä myös hänen kanssa, kerran tai 2 en muista, mutta oli jossain projektissa mukaana, hänen auton hänen kanssa räjhdettiin, kun hän kertoi totuus telkarissa lääketiedestä....

Mä en valehtelee, eikä mun tarvi, kukaan vaan ei tiedä mitä oikeasti maailmassa tapahtu tai sitten usko vaan sinisilämisesti

Eikö sinua yhtään haittaa, että ihana vastasyntynyt vauvasi kiintyy toiseen ihmiseen ja alkaa pitää häntä äitinään? Minä en mistään hinnasta olisi pystynyt jättämään omaani vastasyntyneenä:(

Itsekäs ihminen on kiinnostunut vaan omista asioistaan.

sitten mä olen itsekäs....

mutta kyllä mä olen kiinnostunut muistakin ihmisistä, omista suulaisista mun lapsista, mun ystävistä ja kavereista... välillä kiinnostun tuntemattomista ihmisistä... mutta vaikea sen palstalla tehdä... en mä vaan halua, enkä löytä ajan vastata sorry vaan.... myös jos mä teenkin tänne aloituksia mä myös teen muutakin koneessa

Oliko venakon äiti suomalainen ja isä virolainen joka kuollut aikoja sitten? Miten suomalainen äiti ole opettanut tytärtään puhumaan suomea? Ja asiaan eli unohtakaa HPVeet ynnä muut kiertoilmaisut, tuo tauti on selevällä suomen kielellä KONDYLOMA. Tarttuu paljaalla nusuttaessa.

Mutta ihmee vittuimaiset ihmiset täällä ja kansa myös, aika harvoin saa jotain normaalia tekstiä, myös että joku jotain tietä laita tänne oikea tietoa, jokaine huuta jotain oma tajuamatta että levitä vain pahaa ja se voi ollakin hyvää....

Mutta mua jo väsyttää jotain todista täällä olkaa siitä mieltä että se ei auttaa... Mä vaan laitan hoidon jälkeen paperit tänne ihan vaan todista että se toimii, kun uskon että se toimii mullekin jos mun ystävillekin toiminnut.... Mutta jos joku normaali ahalua lisäätietoa saa yv:ta laita, koska myös mulla kaikki tiedot missä sen laitetaan ja puh. nrot.... myös pakko osaata espanja kun sinne soita, mulle mun ystävä auttoi...

ei mulla muuta, nyt syömään ravintolaan ja vuokramaan auton ja mä haluan kokeilla ajaan Mexico cityssä:P

Mulla on sukulainen Pietarissa, mistä mä joskus puhuin... hän tietää kaikista kaiken ja aina haukunut miten meitä kusetetaan. Yks hänen partneeri joka siis teki töitä myös hänen kanssa, kerran tai 2 en muista, mutta oli jossain projektissa mukaana, hänen auton hänen kanssa räjhdettiin, kun hän kertoi totuus telkarissa lääketiedestä....

sun sukulainen on Jumala???

[QUOTE="Noh";26353887]Venäjällähän nyt pistetään ihmisiä pois päiviltä monestakin syystä, korruptio kun on valitettavan laajalle levinnyttä siellä.[/QUOTE]

valitettavasti täälläkin lääkärit pitäävät suuta kiinni, vaikka täällä on parempi hoitoa on monissa asioissa, silsti koko totutta et saa ikinä tietä, koska ne vaan tekee töitä...Mutta onneks täällä ei ole niin rajan perässä tai siitä vaan ei sa näyttää

Joo yks ihminen on keksinyt lääkettä yhden sairaukseen vastaan. Hänelle maksetiin ison summan että se on hiljaa, iso lääkefirmat.... Tämä tuttu, on mun yhden parhaan kaverin hyvää ystävä. Tämä mun ystävä on kans lääketietellisessä samassa paikassa töissä oli mun siskon kanssa....

Mä en valehtelee, eikä mun tarvi, kukaan vaan ei tiedä mitä oikeasti maailmassa tapahtu tai sitten usko vaan sinisilämisesti

Juuh, uskotaan.

[QUOTE="...";26353929]no ei kyllä ole. sulle tuntuu olevan.

ei tulis pieneen mieleenkään lähtee toiselle puolen maapalloo hakeen jotain rokotusta.[/QUOTE]

Mistä sä tiedät? Mä sain jo 4 naista kiinnostumaan ja 1 tulee, muta se 1 ei ole palstalainen... Kyllä usko pois monet naiset ei halua elää sen kanssa. Lue heidän pelko ketjut miten naiset pelkää ja miten ahdistaa elää sen kanssa, jos se kerrankin aiheuttanut jotain

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä