Pakko ilmoitta, olen saanut ensimmaisen rokoten, nimi on Mel-2, eika MEL-1:), omg miten pelkasin, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mä";26343368]Hei Venakko, mites se koira-asia? Sain kuulla asiantuntijalta vahvistuksen, että tuollaisista eläinkaupoista ei todellakaan pidä ostaa hauveleita. Sitä paitsi matkasi loppunee jo USA:ssa :)[/QUOTE]

Ei ole koirien kanssa usaan menossa. hakee koirat erikseen myöhemmin, kun rabies-rokotteesta riittävän pitkä aika kulunut. Vaivautuka nyt edes lukemaan se koiraketju kokonaan, ennenkö alatte räksyttää.

[QUOTE="vieras";26343437]Ei ole koirien kanssa usaan menossa. hakee koirat erikseen myöhemmin, kun rabies-rokotteesta riittävän pitkä aika kulunut. Vaivautuka nyt edes lukemaan se koiraketju kokonaan, ennenkö alatte räksyttää.[/QUOTE]

Kiitos, en vain viitsinyt hakea ketjua :)

[QUOTE="vieras";26343337]
graphics-laughing-144652.gif
[/QUOTE]

yhtä komee peruukki kuin venakolla :laugh:

20.
Se ei ole rokote. Selitin mikä se on ketjussa Cancunista :). Vain diabetes 2 voi parantaa. 1n on tutkimuksen alla. Se ripuu kans monista syystä voiko parantaa tai ei. On heillä vaikka minkälaiset lääkitykset ja hoidot sielä :) aika monet sairauden nykyään jo voi parantaa. Se myy Usa:aan kans hoidot ja omat tuotteet. Se ei ole pelkästään Hpv rokote asiantuntija

T. Milanna
VASTAALAINAAIlmoita asiaton sisältö
0
0
VIERAILIJA 14.3. klo 17:00 22/23
Lisään :)
Itse nyt käyn joka 3kk laitan yks hänen piikki käsiin joka nosta imuniteetti melko huipulle, eikä mitään sen jälkeen tartu ja se putsa elimistö samalla, onko se oikein sanoa profilaktivinen?.... Pakko sanoa etten ikinä tuntenut noin paljon energia kun nyt sekä 1v verran mikään nuha ei ees tartunut. Ennen olin kova sairastumaan.... Hän pikittää itseäkin ja koko oma perhee jo 23-24 vuotta.
On ihana sellaista ihmistä tavata :)

T. Milanna
VASTAALAINAAIlmoita asiaton sisältö
0
0
VIERAILIJA 14.3. klo 17:12 23/23
ahhh...
Unohdin vielä kertoa... Niin ja täällä varma plussalaisia käy... niin ei tarvi koko tarina kertoa.
Eli mulla olisi pitänyt eilen olla treffit Helsingissä yhden lääkärin kanssa, joskus kesällä lääkäri Mehiläisestä oli kiinnostunut terapeuttisesta HPV rokotteesta ja nyt sain Huksia mukaan. Minun olisi pitänyt tuoda paperit ko rokotteesta ja he päätivät tehdä kokouksen. Mutta en päässyt eilen kun aika oli varattuna klo 19.00 niin siellä vartioiden kanssa voisi ongelma tulla että ne ei vaan päästä O.o aika ihme. Mutta pääsen sitten ens vkolla.... Niin kyllä kovasti haluan auttaa että rokote tulisi tännekin. Ettei naiset sen enempää kärsi solumuutoksista ja ko viruksesta. Se muutenkin tekee hyvää koko kropalle... Samalla sielä oli tarkoitus tehdä valituksen yhdestä idiotti lääkäristä joka mulle kerran valehteli diagnoosi kerran... kun ei varma tätä rokoteetta ole kestänyt... Mutta :) olisin onnellinen jos se tänne tulisi, aina uudet hoidot tarvitse

T. Milanna

Yhteistyössä