Mua ahdistaa maanantai, sanokaa kaikki menee hyvin, ihan aamusta alkoi ahdistus taas sen asiaan suhteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Otetaan uus papakoe, pelottaa niin paljon jos jotain kamala sieltä löytyy. Koska en minä eikä lääkäri kukaan ei tiedä vieläkään mikä minulla tarkaan on. Ainakin vkolla 15 kun otettiin koepalan siellä oli pahimmassa tapauksessa Cin3 mutta papa kuitenkin puhdas ja se Cin3 on pelkästään kuitenkin epäily, en tiedä miten mahdollista että se on epäily?Sitten kun kuukauden päästä papa oli otettu eli noin vkolla 20, oli Cin 1-2 jo, mutta papa on taas puhdas. Mitä lääkäri sanoi varma raskaudesta johtu, mutta toinen jo lääkäri. Voi, voi, kun en tiedä miten voi olla näin ettei kukaan tiedä, en vaan ymmärrä pitääkö mun vielä pitkään elää noin, eikä tiedä mistään mitään, yks lääkäri sanoi että raskaus voi näyttää että on pahoja soluja eli väärä hälysyt, olin sen kertonut täällä jo a varma miljoona kerta... Silti välillä ajatukset vaan pahimmasta, ainakin just nyt se alkoi pyörimään taas, kun maantaina se kamala päivää taas, eli papan otto, mä en tiedä miks se mua pelottaa niin paljon

:headwall:

Miten sua nyt taas kesken raskauden ronkitaan, mitä helkkarin järkeä siinä on kun asialle ei voi kuitenkaan tehdä mitään nyt? Vai oletko onnistunut hysterisoimaan lääkärisikin jo tähän samaan mukaan?

En ymmärrä miksi sinulta ronkitaan sitä papaa jatkuvasti, kun olet raskaana? Kannattaisi odottaa kunnes olet synnyttänyt ja hormonitasosi on normalisoitunut, silloin saa papakokeessakin luotettavamman tuloksen.

T: syövän esi-asteen hoidot läpikäynyt, terveen paperit syksyllä saanut.

En mä tie minkä takia, mulle yks lääkäri kans ihmetteli, miks ja miks pelotellaan turhaan, kun se on suurin todenäköisyys että hormonaalinen muutos näyttää sellaiselta vaan. En tiedä voiko niin olla, eli näytää vaikka cin 3 pahimassa tapauksessa ja todellisuudessa ei ole mitään vai?

Mä en tiedä miks mä edes suostuin papan raskauden aikana

niin ja vkoja nyt 32, ihmettelen myös miten tai onko se edes mahdollista että papa on kuitenkin PUHDAS, mutta jotain solumuutoksia, ensiks 3 sitten yhtäkkiä 1 tai 2. Siks mua pelottaa kun en tie mistään mitään, mitä pitää odottaa myös

Mä kokoajan vielä mietin, voiko mulla olla tulehduksen takia sellaista, kun noin 3v sitten todettiin joku sekamuotoinen tulehdus ja mä en syönyt lääkeitä, valkovuoto oli kauan aika pahaa välillä ja nyt papassa myös oli leukosyytejä aika paljon, mitä se voi tarkoita?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25388727:
En ymmärrä miksi sinulta ronkitaan sitä papaa jatkuvasti, kun olet raskaana? Kannattaisi odottaa kunnes olet synnyttänyt ja hormonitasosi on normalisoitunut, silloin saa papakokeessakin luotettavamman tuloksen.

T: syövän esi-asteen hoidot läpikäynyt, terveen paperit syksyllä saanut.

Hei, kysyn milloin se sulla oli? Mikä Cin oli? :hug:

no en mä voi siitä peruuta, kun olen jo niin peloissaan, mitä mulla on oikeasti

älä nyt turhaan stressaa ja hätäile, kaikki kuitenkin suurella todennköisyydellä hyvin. Vaikka helppo se on muiden neuvoa ja käskeä ottamana rauhallisesti, kyllä varmaan itseänikin hermostuttais ja miettyttäis.
Pojalla pari vuotta sitten oli joku erittäin harvinainen veriarvo reilusti koholla ja lääkärin mielestä viittasi siihen että vatsassa kasvain (pojalla oli pahoja vatsakipuja). Pojalta otettiin magneetti- ja pet kuvat, mutta niistä ei sit loppujen lopuks onneks löytynytkään yhtään mitään. Arvo oli luultavasti koholla siksi, että pojalle tehty useita isoja leikkauksia vatsan alueelle ja pätkästy pieni osa ohutsuolta pois. Oli se vaan aikamoista stressiä silloin miettiä onko pojalla mahdollisesti syöpä. Onneks päästiin kuvauksiin silloin nopeasti.

Jo kolmatta kertaa papa raskausaikana? Aika velmu juttu, täällä ei suostuta ottaa kun aikasintaan 6kk synnytyksestä et on varmasti kaikki paikat tasaantunut..

Sinuna peruisin sen heti maanantai aamusta, turhaa stressiä loppuraskauteen.

Mä kokoajan vielä mietin, voiko mulla olla tulehduksen takia sellaista, kun noin 3v sitten todettiin joku sekamuotoinen tulehdus ja mä en syönyt lääkeitä, valkovuoto oli kauan aika pahaa välillä ja nyt papassa myös oli leukosyytejä aika paljon, mitä se voi tarkoita?

Menet sinne papaan, ja odotat tuloksia ihan rauhassa. Ne tulee aikanaan, ja sitten hoidetaan jos on jotain hoidettavaa. Olisikohan sinulla joku krooninen tulehdus, joka pitää hoitaa lääkityksellä?
Tuo sinun pelkosi on se, mikä pitää saada kuriin. Siitä voisit keskustella lääkärin kanssa. Vaikutat ihan hysteeriseltä.

Mä en menisi ollenkaan, todennäköisesti lääkäri on katsonut että tehdään kun olet rampannut siellä koko ajan ja ollut hysteerisenä. Sinua rauhoittaakseen sen vain määrännyt.

[QUOTE="tiina";25388820]älä nyt turhaan stressaa ja hätäile, kaikki kuitenkin suurella todennköisyydellä hyvin. Vaikka helppo se on muiden neuvoa ja käskeä ottamana rauhallisesti, kyllä varmaan itseänikin hermostuttais ja miettyttäis.
Pojalla pari vuotta sitten oli joku erittäin harvinainen veriarvo reilusti koholla ja lääkärin mielestä viittasi siihen että vatsassa kasvain (pojalla oli pahoja vatsakipuja). Pojalta otettiin magneetti- ja pet kuvat, mutta niistä ei sit loppujen lopuks onneks löytynytkään yhtään mitään. Arvo oli luultavasti koholla siksi, että pojalle tehty useita isoja leikkauksia vatsan alueelle ja pätkästy pieni osa ohutsuolta pois. Oli se vaan aikamoista stressiä silloin miettiä onko pojalla mahdollisesti syöpä. Onneks päästiin kuvauksiin silloin nopeasti.[/QUOTE]
Hei mun esikoisen kans pelotelivat mun myös. Että on kasvai tai syöpä, jopa leikasivat hänet, mutta ei ollut mitään. Välillä ...ituttaa sellainen pelotelu, vaikka toisalta hyvää että hysteerisesti tutkitaan, mutta välillä heijän tutkiminen ja pelotelu on liika

[QUOTE="vieras";25388867]Mä en menisi ollenkaan, todennäköisesti lääkäri on katsonut että tehdään kun olet rampannut siellä koko ajan ja ollut hysteerisenä. Sinua rauhoittaakseen sen vain määrännyt.[/QUOTE]
ei kun siks kun on pakko tarkista että kaikki kunnossa, he tietä sitten paremmin ehkä, mitä mua vaiva:/

niin ja se on 2 kerta papa, 1 kerta mä itse menin yksityiselle ottamaan sen, kun olin peloissaan, heijän tietämättömyyden takia. Mutta ei yksityiselläkään kukaan osaanut sanoa mitään, kuulema ehkä raskauden takia, ei hel...

Yhteistyössä