Minkä ikäinen on nuorin tietämäsi/tuntemasi äiti/isä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tätini nuoruuden ystävä oli 13v raskaana, saattoi olla että 14v sitten synnytti. Hää on kyllä nuorin minkä kuullut mutta en henkilökohtaisesti häntä tuntenut.

Alkuperäinen kirjoittaja mymmeliisä;25253549:
Kiinnostais tietää että miten suhtauduit sillon siihen kun sait kuulla että "miniä"ehdokkaasi on raskaana ja lapsestasi oli tulossa isä?:)

Itseasiassa ei ollut enää edes miniäehdokas vaan nuoret olivat eronneet jo ennen kuin pojanpojan äiti oivalsi olevansa raskaana.

Ja kyllähän se yhden sortin maailmanloppu oli ja sitä mietti vaikka mitä...
Onneksi ei kuitenkaan ääneen, koska olisin joutunut syömään sanani:
Nuoret ovat pärjänneet molemmat mainiosti ja pojanpoikakin on jo 6 v fiksu mukula.

Perhelegendana on jäänyt elämään se, kun poika soitti ja kertoi minulle uutisen: "Sinusta tulee keväällä mummo".
Onnistuin nielemään 1000 ja 1 ekana mieleen tulevaa asiaa ja lopulta ensimmäinen mitä ääneen sanoin oli "Paljon onnea isälle."
Muksujen mielestä tuo on osoitus siitä, että "äiti osuu aina olennaiseen."
:)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25254002:
Nuorin tuntemani äiti täytti 2 viikkoa ennen esikoisensa syntymää 16 vuotta. Samainen henkilö tuli isoäidiksi 32-vuotiaana.

Hyvä esimerkki esimerkin voimasta. Mitä vanhemmat edellä, sitä lapset perässä vaikka heikoille jäille...

Tiedän tytön (nyt jo nainen) joka oli raskaana ollessaan seitsemännellä luokalla, ja synnytti kesällä ennen kun kasiluokka olisi alkanut. Eli 13-14 v oli.

Nuorin ihan oikeasti tuntemani on tullut äidiksi 16-vuotiaana ekan kerran, seuraavaksi 17-vuotiaana, sitten 19-vuotiaana, sitten 20-vuotiaana (ja sitten mies lähti eikä lisää lapsia ole tullut).

[QUOTE="vieras";25254014]Hyvä esimerkki esimerkin voimasta. Mitä vanhemmat edellä, sitä lapset perässä vaikka heikoille jäille...[/QUOTE]

Me myös äitini kanssa saimme lapset 21vuotiaina. :) Hyvää esimerkkiä kun näytti ja sitä miten nuori äitiys on niin kovin suuri rikkaus, niin minäkin olin kypsä vanhempi jo aikaisemmin kuin valtaväestö. :)
Toivon samaa omalla tyttärelle sitten jos lapsia haluaa.

Mun mies täytti 17v 4 päivää ennen esikoisen syntymää. Mä olin 19v.
Tuosta on jo yli 10v vuotta, edelleen ollaan yhdessä. 6 vuotta oltu naimisissa ja meillä on 4 lasta.
Miehen äiti sai mun miehen 16v iässä, samoin hänen äitinsä sai hänet 16v.na jne.

Yhteistyössä