U
utelias
Vieras
Itse tiedän erään pojan joka oli vasta n.1,5-vuotias kun osasi lukea jo satoja sanoja. Hän osasi myös kirjoittaa jo alle 2-vuotiaana. Taitaa olla melko harvinaista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meidän tenava luki jo kohdussa, osasi lukea valomorsetusta!Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:KOhta joku tulee kertomaan miten sen tenava luki synnärillä sujuvasti ja useella kielellä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pistinpä paremmaksi:Meidän tenava luki jo kohdussa, osasi lukea valomorsetusta!Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:KOhta joku tulee kertomaan miten sen tenava luki synnärillä sujuvasti ja useella kielellä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:KOhta joku tulee kertomaan miten sen tenava luki synnärillä sujuvasti ja useella kielellä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Minjaana:Mun poika osasi alta kolmenvuoden kaikki kirjaimet, nyt kolmivuotiaana tietää myös pienet kirjaimet ja osaa kirjoittaa tietokoneella aika paljon sanoja jotka kokee itselleen tärkeiksi. Osaa myös mennä haluamilleen sivuille googlen kautta
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Itse tiedän erään pojan joka oli vasta n.1,5-vuotias kun osasi lukea jo satoja sanoja. Hän osasi myös kirjoittaa jo alle 2-vuotiaana. Taitaa olla melko harvinaista?
Alkuperäinen kirjoittaja nero:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Itse tiedän erään pojan joka oli vasta n.1,5-vuotias kun osasi lukea jo satoja sanoja. Hän osasi myös kirjoittaa jo alle 2-vuotiaana. Taitaa olla melko harvinaista?
minä osasin myös. olen nero
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Minusta ei ole hienoa, että pieni lapsi oppii lukemaan. Lööpit sun muu paska hyppii silmille...
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Minusta ei ole hienoa, että pieni lapsi oppii lukemaan. Lööpit sun muu paska hyppii silmille...
Alkuperäinen kirjoittaja MOSSE:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Minusta ei ole hienoa, että pieni lapsi oppii lukemaan. Lööpit sun muu paska hyppii silmille...
nyt tuli ruma sana!
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja MOSSE:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Minusta ei ole hienoa, että pieni lapsi oppii lukemaan. Lööpit sun muu paska hyppii silmille...
nyt tuli ruma sana!
Jep. Niin tuli. Ja ei sovi lasten luettavaksi.
Peppari, oikeassa olet, mutta 3-vuotias on aika eri tasolla, kuin esim. 6-7-vuotias. Kumpikaan ei ole kypsä käsittelemään luettua "informaatiota" lööpeistä tai lehtien kansista.
Mieluummin vähän myöhemmin, kuin paljon varhemmin.