Naamakuva ketju

• Viestiketjun aloittaja Kahvikuppi
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Muakaan ei ole haukkumiset koskaan vaivanneet. :) Ei kukaan onnistu pahoittamaan mieltäni ulkonäköön liittyvillä kommenteilla, ei tuttu eikä tuntematon. Se kyllä harmittaa, kun jotain muita haukutaan, kaikilla kun ei ole yhtä vahva itsetunto. Ja toki se, että on olemassa niin pahansuopia ihmisiä, joista suurella osalla on ongelmia itsensä kanssa.
Jep... Mä olin joskus sellainen, et muiden haukut sattui, mut ei enää, sitä myötä kun itse tulin tyytyväiseksi itseeni, loppui kiinnostus muiden räkyttämisiä kohtaan :)

En mäkään usko, et kukaan huvikseen haukkuu, siel on yleensä aina takana jotain joka pitää purkaa...

Ken guru
Jep... Mä olin joskus sellainen, et muiden haukut sattui, mut ei enää, sitä myötä kun itse tulin tyytyväiseksi itseeni, loppui kiinnostus muiden räkyttämisiä kohtaan :)

En mäkään usko, et kukaan huvikseen haukkuu, siel on yleensä aina takana jotain joka pitää purkaa...
Niin, näin sen mäkin näen, mutta mulla ei kyllä ole itsetunto tuolla tasolla kun sulla.

Moni vieraana kirjoittava on kyllä aika hiton itsevarma, kun kokee oikeudekseen kertoa faktana, että jotkut on "rumia" tai "taviksia". :D Mitä jos joku vieraan mielestä tavis on mun mielestä tosi kaunis, kumpi on oikeassa? ;)

No enpä ole ikinä kuullut, ettei joku haluaisi paksuja hiuksia. :p Usein aika läpinäkyvää se kateus näissä ketjuissa.
Täällä yksi joka ei halua! :D

Mulla oli vielä murrosiässä tosi paksut hiukset, sanoivat leijonan harjaksi, mutta itse inhosin niitä. Ohensin kampaajalla yhteensä seitsemän kertaa hiuksiani saadakseni toivotun lopputuloksen, eli sellasen kevyen ja ohkasen.

Jälkikäteen vähän harmittanut, vaikka en kovin paksuja vieläkään haluaisi. :D

HassuaHassua
Keijupölly, olitko tänään Jumbossa? Ekaa kertaa luin kuvaketjua tänään aikaisemmin, ja voisin lyödä vetoa että tunnistin sut.
Rohkeita olette, kun kuvianne laitatte. Itse en ikinä, tiedän ikävän tapauksen jossa kuvaa käytettiin väärin.
Mutta hienoja kuvia kaikki, jokainen omalla tavallaan.

HassuaHassua
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25219836:
Joo, oon ollut tänään.
Ok, ihan ihme juttu. En ollut ennen lukenut näitä ketjuja, mut tunnistin kun kävelit vähän kauempana. Olitteko juhliin menossa, sulla oli tosi hienot vaatteet. Itse asiassa luulen että siks huomasin sut.
Mutta joo, ei siitä sen enempää.
Hienoja kuvia täällä!

Venakko Milanna
[QUOTE="Mimmi";25219861]Ihan oikeesti Milanna sun letti näyttää siltä ku sulla on oikeesti PERUUKKI :D[/QUOTE]

no mä sanoinkin ei haita:) pääsen kuitenkin pian kampaajalle, ainakin synnytyksen jälkeen, nyt en saa mitään hyvää tukasta, kun en myrkkyä halua

Täällä yksi joka ei halua! :D

Mulla oli vielä murrosiässä tosi paksut hiukset, sanoivat leijonan harjaksi, mutta itse inhosin niitä. Ohensin kampaajalla yhteensä seitsemän kertaa hiuksiani saadakseni toivotun lopputuloksen, eli sellasen kevyen ja ohkasen.

Jälkikäteen vähän harmittanut, vaikka en kovin paksuja vieläkään haluaisi. :D
Hullu! :O :D Ne on siitä kätevät, että voi ohentaa just semmosiksi kuin haluaa tai sit antaa olla vaan.

Keijupölly
Ok, ihan ihme juttu. En ollut ennen lukenut näitä ketjuja, mut tunnistin kun kävelit vähän kauempana. Olitteko juhliin menossa, sulla oli tosi hienot vaatteet. Itse asiassa luulen että siks huomasin sut.
Mutta joo, ei siitä sen enempää.
Hienoja kuvia täällä!
En ollut juhliin menossa, tykkään vaan pitkistä mekoista. Ihan arkivaatteissa olin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä