raskaus kuvia pinoon :)

  • Viestiketjun aloittaja kuvatus
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Koskahan mullakin alkas tuo maha kasvaa että sais kuvia :whistle: nyt vasta rv 17 tasan.
no mulla on 18+3 ja selvästi jo näkyy,ei voi erehtyä :whistle:
Kyllä mullakin jotain huomaa jos olen tiukoissa housuissa ja tiukassa trikoopaidassa, mutta ei ihmiset vielä tajua ja se näyttää ihan vaan siltä kun olisin lihonut muutaman kilon vaikka paino kyllä on mennyt alaspäin. Tää on kolmas raskaus ja nää on kyllä kaikki olleet ihan täysin erilaisia.
 
Turkilmas
Voi että mitä ihania masukuvia :heart: :heart: . Tuo Rypäleen kuva on kyllä ihan mielettömän ihana...

Ja juu, oli tuossa pötsissäni melkoisesti kannettavaa. Kuljinkin kuin ankka kun niin paljon sattui nivusiin ja selkään ja vaikka mihin.

Suomalainenkin olen, enkä lähi-idästä :D. Ehkä tuo nikki saa mielikuvan ulkomaalaisesta...en tiedä :). Nikki on kuitenkin esikoiseni lempinimi, jonka mieheni on vääntänyt lapsen etunimestä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Koskahan mullakin alkas tuo maha kasvaa että sais kuvia :whistle: nyt vasta rv 17 tasan.
no mulla on 18+3 ja selvästi jo näkyy,ei voi erehtyä :whistle:
Kyllä mullakin jotain huomaa jos olen tiukoissa housuissa ja tiukassa trikoopaidassa, mutta ei ihmiset vielä tajua ja se näyttää ihan vaan siltä kun olisin lihonut muutaman kilon vaikka paino kyllä on mennyt alaspäin. Tää on kolmas raskaus ja nää on kyllä kaikki olleet ihan täysin erilaisia.
aivan,mulla kans kolmas raskaus ja kaikki ollu erilaisia :)
välil vaa miettii et miks mulla näin iso jo ku muilla vasta hiukka näkyy..mistähä se johtuu.. :whistle: :/
 

Yhteistyössä