Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
ei vois uskoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:voi jösses mikä raskausmaha kuume mulle nous:snotty: :|
Alkuperäinen kirjoittaja itselläni rv 39:vartooja:
Ekasta näkee et masu on pudonnut.Millä viikolla se teki sen?
Entä tuosta aikaisemmasta raskaudesta?Näyttää että on niin korkealla.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja itselläni rv 39:vartooja:
No voi härrejestas, enhän mie tollasii muista :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:http://www.aijaa.com/v.php?i=3823174.jpg
Tässä käynnistykseen lähtokuva...
Vauva numero 4 siellä asusti :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:voi jösses mikä raskausmaha kuume mulle nous:snotty: :|
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:voi jösses mikä raskausmaha kuume mulle nous:snotty: :|
Sanos muuta..
Pitää katella jos löytäsin omiakin kuvia pinoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KikkelisKokkelis:Mulla oli vatsa laskeutunut jo kuukautta ennen synnytystä, joten mulla ainakaan ei ollut merkkinä lähestyvästä h-hetkestä.
Alkuperäinen kirjoittaja KikkelisKokkelis:http://www.aijaa.com/v.php?i=3825240.jpg
Muutama päivä ennen synnytystä.
Alkuperäinen kirjoittaja itselläni rv 39:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja itselläni rv 39:vartooja:
No voi härrejestas, enhän mie tollasii muista :ashamed:
Kukaan ei tunnu muistavanja mua kun kiinnostaisi hirveästi että kertooko tuo laskeutuminen lähestyvästä synnytyksestä.
Tai että kuin kauan siitä siis on mennyt vauvan syntymään.
Kauniita masuja teillä muuten![]()