Naamakuva ketju

• Viestiketjun aloittaja Kahvikuppi
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras";25219015]Puhu vain omasta puolestasi. Kauniitakin ihmisiä on olemassa ja sellaset herättää enemmän mielenkiintoa.[/QUOTE]

Ei ihme, että sä jaksat mun kimpussani pyöriä ;)

"vieras"
Onko tässä ketjussa joku käyttänyt jonkun kuvaa väärin? Kyllä kai sitä vastata voi - vaikka varsinaista mielenkiintoa ei olisikaan - jos joku kommentoi omaa juttua?

[QUOTE="vieras";25219048]Onko tässä ketjussa joku käyttänyt jonkun kuvaa väärin? Kyllä kai sitä vastata voi - vaikka varsinaista mielenkiintoa ei olisikaan - jos joku kommentoi omaa juttua?[/QUOTE]

En ole huomannut että kuviani olisi käytetty väärin ja niitä oli netissä jo ennen kuin tulin tänne palstalle.

"vieras"
Ei tähän kyllä oikeasti voi sanoa enää muuta kuin että käy sääliksi sitä parkaa, jolla on noin hemmetin paha olla itsensä kanssa... sehän näistä kommenteista paistaa kilometrien päähän.
Äläs nyt! ;) Se vaan jaksaa huvittaa, miten nää AINA kilahtaa, kun vähän 'sörhii' muurahaispesää ja onpa joku väittänyt tämän piristävänkin näitä ketjuja.

[QUOTE="vieras";25219074]Äläs nyt! ;) Se vaan jaksaa huvittaa, miten nää AINA kilahtaa, kun vähän 'sörhii' muurahaispesää ja onpa joku väittänyt tämän piristävänkin näitä ketjuja.[/QUOTE]

No, voihan sitä itsensä nolata monella tavalla. Moukkamainen kommentointi on yksi tapa.

• Tykkää
Reactions: idunnor
[QUOTE="vieras";25219048]Onko tässä ketjussa joku käyttänyt jonkun kuvaa väärin? Kyllä kai sitä vastata voi - vaikka varsinaista mielenkiintoa ei olisikaan - jos joku kommentoi omaa juttua?[/QUOTE]

Ei tietääkseni ainakaan täältä.

En mä ainakaan ole huomannut, enkä tunne ketään, kenen kuvia ois käytetty väärin.

Voi ei tätä ketjua taas :( Omaa kuvaani en laita, paristakin syystä. Mä en juuri anna kuvata itseäni eli kuvaa ei ole. Ja vaikka olisikin, mun itsetunto ei ole sitä luokkaa et lukisin täältä naamani kirvoittamia "kypsiä" ja rakentavia mielipiteitä. Kolmanneksi en halua tulla tunnistetuksi.
Olen varmaan ennenkin hämmentynyt idunnorin kuvasta (älä nyt loukkaannu, en tarkoita mitään sellaista kuin tuo muuan vieras... ) Sun jutut vaan on niin "korkealentoisia" ja syvälläluotaavia välillä et noin tavallisen mukavaniloisen tallaajan kasvot ei istu mielikuvaan :D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";25219074]Äläs nyt! ;) Se vaan jaksaa huvittaa, miten nää AINA kilahtaa, kun vähän 'sörhii' muurahaispesää ja onpa joku väittänyt tämän piristävänkin näitä ketjuja.[/QUOTE]

Kuka täällä on kilahtanu? Mielihalunsa kullakin, mut emmä kyllä saa, enkä vois kuvitella saavani kiksejä toisten ärsyttämisestä...

"voivoi"
Inhottavaa kun tämmöinen mukava ja piristävä ketju pilataan TAAS haukkumisilla. Oikeesti, te haukkujat, oon niin kyllästynyt teihin ja toivonkin, että kohtaatte elämässänne jotain niin kamalaa että alatte arvostamaan muita! Tai sitten vaan kasvaisitte aikuisiksi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä