Tämä kuva on omistettu haukkuvalle vieraalle, kaikella kunnioituksella. :heart:
[/URL][/IMG]
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Löyty ja ISO!Voi ei tätä ketjua taasOmaa kuvaani en laita, paristakin syystä. Mä en juuri anna kuvata itseäni eli kuvaa ei ole. Ja vaikka olisikin, mun itsetunto ei ole sitä luokkaa et lukisin täältä naamani kirvoittamia "kypsiä" ja rakentavia mielipiteitä. Kolmanneksi en halua tulla tunnistetuksi.
Olen varmaan ennenkin hämmentynyt idunorin kuvasta (älä nyt loukkaannu, en tarkoita mitään sellaista kuin tuo muuan vieras... ) Sun jutut vaan on niin "korkealentoisia" ja syvälläluotaavia välillä et noin tavallisen mukavaniloisen tallaajan kasvot ei istu mielikuvaan![]()
Tämä kuva on omistettu haukkuvalle vieraalle, kaikella kunnioituksella. :heart:
Ehkä paras kuva koskaan! Tuossa et näytä ollenkaan transulta![]()
Ikävä kyllä etIlmeisesti minä myös.
No niin minustakinnää on hupaisaa viihdettä nää ketjut missä rumat ja täystavikset kehuu kilvan toisiaan ja ne jotka ovat edes sen verran fiksuja ollakseen laittamatta omia kuviaan haukkuvat sivusta
Olen varmaan ennenkin hämmentynyt idunorin kuvasta (älä nyt loukkaannu, en tarkoita mitään sellaista kuin tuo muuan vieras... ) Sun jutut vaan on niin "korkealentoisia" ja syvälläluotaavia välillä et noin tavallisen mukavaniloisen tallaajan kasvot ei istu mielikuvaan![]()
nää on hupaisaa viihdettä nää ketjut missä rumat ja täystavikset kehuu kilvan toisiaan ja ne jotka ovat edes sen verran fiksuja ollakseen laittamatta omia kuviaan haukkuvat sivusta
nää on hupaisaa viihdettä nää ketjut missä rumat ja täystavikset kehuu kilvan toisiaan ja ne jotka ovat edes sen verran fiksuja ollakseen laittamatta omia kuviaan haukkuvat sivusta
Aijaa.com - 9207361.jpg
no tässä minusta taas hirveä kuva, ilman yhtään meikkiä
p.s. meikitön, hoitamaton, siks itsetunto 0
sinunhan piti mennä sinne kampaajalle! Etkös niin aikonut.
Kehuja saa tarpeeksi livenä, niitä ei tarvitse täältä hankkiaEhkä se on syy miksi haukut ei haittaa.
Aijaa.com - 9207361.jpg
no tässä minusta taas hirveä kuva, ilman yhtään meikkiä
p.s. meikitön, hoitamaton, siks itsetunto 0
Jep, mulle merkitsee niin paljon enemmän se, että mies pitää minusta kuin se, että joku random netissä ei pidäJa niin varmasti monella muullakin on asiat.
Alkuperäinen kirjoittaja Täh;25219456:Miten h*lvetissä nuo sinun hiuksesi oikein ovat?? Ihmettelin jo aikaisemmin jotain kuvaasi että peruukkiko sinulla on? Aivan kauheat
Alkuperäinen kirjoittaja Täh;25219456:Miten h*lvetissä nuo sinun hiuksesi oikein ovat?? Ihmettelin jo aikaisemmin jotain kuvaasi että peruukkiko sinulla on? Aivan kauheat
Ihanaa, mä olen noussut rumasta tavikseksi.![]()
Milannalla on ihanan paksut hiukset. Kateellinenko olet?Saa helposti näyttämään hyvältä, sekä lyhyinä että pitkinä.
Et koskaan ole ollut ruma :hug: