Naamakuva ketju

• Viestiketjun aloittaja Kahvikuppi
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Voi ei tätä ketjua taas :( Omaa kuvaani en laita, paristakin syystä. Mä en juuri anna kuvata itseäni eli kuvaa ei ole. Ja vaikka olisikin, mun itsetunto ei ole sitä luokkaa et lukisin täältä naamani kirvoittamia "kypsiä" ja rakentavia mielipiteitä. Kolmanneksi en halua tulla tunnistetuksi.
Olen varmaan ennenkin hämmentynyt idunorin kuvasta (älä nyt loukkaannu, en tarkoita mitään sellaista kuin tuo muuan vieras... ) Sun jutut vaan on niin "korkealentoisia" ja syvälläluotaavia välillä et noin tavallisen mukavaniloisen tallaajan kasvot ei istu mielikuvaan :D
Löyty ja ISO!

Kevyt ja laktoositon
nää on hupaisaa viihdettä nää ketjut missä rumat ja täystavikset kehuu kilvan toisiaan ja ne jotka ovat edes sen verran fiksuja ollakseen laittamatta omia kuviaan haukkuvat sivusta

Jep, mulle merkitsee niin paljon enemmän se, että mies pitää minusta kuin se, että joku random netissä ei pidä :) Ja niin varmasti monella muullakin on asiat.
Muakaan ei ole haukkumiset koskaan vaivanneet. :) Ei kukaan onnistu pahoittamaan mieltäni ulkonäköön liittyvillä kommenteilla, ei tuttu eikä tuntematon. Se kyllä harmittaa, kun jotain muita haukutaan, kaikilla kun ei ole yhtä vahva itsetunto. Ja toki se, että on olemassa niin pahansuopia ihmisiä, joista suurella osalla on ongelmia itsensä kanssa.

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Täh;25219456:
Miten h*lvetissä nuo sinun hiuksesi oikein ovat?? Ihmettelin jo aikaisemmin jotain kuvaasi että peruukkiko sinulla on? Aivan kauheat
No voi kamala:)

onneks 2,5kk jäljeellä ja pääsen taas itseä hoitamaan ihan kuntoon, eli värjämään, suoristaman, kampajaalle, kosmetologille ja muuta kiva ja meikkiä nam:p

niin sekä kuvassa mulla on tukka kiinni ja ihan sekavasti muuten tukka, mutta ihan sama

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja Täh;25219456:
Miten h*lvetissä nuo sinun hiuksesi oikein ovat?? Ihmettelin jo aikaisemmin jotain kuvaasi että peruukkiko sinulla on? Aivan kauheat
Milannalla on ihanan paksut hiukset. Kateellinenko olet? :) Saa helposti näyttämään hyvältä, sekä lyhyinä että pitkinä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä