Etkä mun mielestä :attn::kiss: En mä omasta mielestäni olekaan.
Etkä mun mielestä :attn::kiss: En mä omasta mielestäni olekaan.
Oho, ihan uuden jutun keksit. "Vähän" kulunut tuo kateuskortti jo. Mitäänhän ei tietenkään voi sanoa, kateellinenhan sitä toki on.Milannalla on ihanan paksut hiukset. Kateellinenko olet? Saa helposti näyttämään hyvältä, sekä lyhyinä että pitkinä.
hyvä pää mutta kauheen pieni kuva, kun jostain pitää näköjään aina valittaa.
No enpä ole ikinä kuullut, ettei joku haluaisi paksuja hiuksia. Usein aika läpinäkyvää se kateus näissä ketjuissa.Oho, ihan uuden jutun keksit. "Vähän" kulunut tuo kateuskortti jo. Mitäänhän ei tietenkään voi sanoa, kateellinenhan sitä toki on.
"Sulla on kamala luomi perseessä!"
"Ai, kateellinenko olet "
Juuuuuh
Jep... Mä olin joskus sellainen, et muiden haukut sattui, mut ei enää, sitä myötä kun itse tulin tyytyväiseksi itseeni, loppui kiinnostus muiden räkyttämisiä kohtaanMuakaan ei ole haukkumiset koskaan vaivanneet. Ei kukaan onnistu pahoittamaan mieltäni ulkonäköön liittyvillä kommenteilla, ei tuttu eikä tuntematon. Se kyllä harmittaa, kun jotain muita haukutaan, kaikilla kun ei ole yhtä vahva itsetunto. Ja toki se, että on olemassa niin pahansuopia ihmisiä, joista suurella osalla on ongelmia itsensä kanssa.
Niin, näin sen mäkin näen, mutta mulla ei kyllä ole itsetunto tuolla tasolla kun sulla.Jep... Mä olin joskus sellainen, et muiden haukut sattui, mut ei enää, sitä myötä kun itse tulin tyytyväiseksi itseeni, loppui kiinnostus muiden räkyttämisiä kohtaan
En mäkään usko, et kukaan huvikseen haukkuu, siel on yleensä aina takana jotain joka pitää purkaa...
Ai sä halusit tulla kertomaan että olet fiksu... Ok. Meniköhän silti nyt ihan putkeen. En jotenkin vakuuttunut.nää on hupaisaa viihdettä nää ketjut missä rumat ja täystavikset kehuu kilvan toisiaan ja ne jotka ovat edes sen verran fiksuja ollakseen laittamatta omia kuviaan haukkuvat sivusta
Täällä yksi joka ei halua!No enpä ole ikinä kuullut, ettei joku haluaisi paksuja hiuksia. Usein aika läpinäkyvää se kateus näissä ketjuissa.
Joo, oon ollut tänään.Keijupölly, olitko tänään Jumbossa? Ekaa kertaa luin kuvaketjua tänään aikaisemmin, ja voisin lyödä vetoa että tunnistin sut.
Rohkeita olette, kun kuvianne laitatte. Itse en ikinä, tiedän ikävän tapauksen jossa kuvaa käytettiin väärin.
Mutta hienoja kuvia kaikki, jokainen omalla tavallaan.
Ihanat hiukset![/URL][/IMG]
Kuvaneitsyys viety tällä palstalla..
Ok, ihan ihme juttu. En ollut ennen lukenut näitä ketjuja, mut tunnistin kun kävelit vähän kauempana. Olitteko juhliin menossa, sulla oli tosi hienot vaatteet. Itse asiassa luulen että siks huomasin sut.Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25219836:Joo, oon ollut tänään.
Hullu! :O Ne on siitä kätevät, että voi ohentaa just semmosiksi kuin haluaa tai sit antaa olla vaan.Täällä yksi joka ei halua!
Mulla oli vielä murrosiässä tosi paksut hiukset, sanoivat leijonan harjaksi, mutta itse inhosin niitä. Ohensin kampaajalla yhteensä seitsemän kertaa hiuksiani saadakseni toivotun lopputuloksen, eli sellasen kevyen ja ohkasen.
Jälkikäteen vähän harmittanut, vaikka en kovin paksuja vieläkään haluaisi.
En ollut juhliin menossa, tykkään vaan pitkistä mekoista. Ihan arkivaatteissa olin.Ok, ihan ihme juttu. En ollut ennen lukenut näitä ketjuja, mut tunnistin kun kävelit vähän kauempana. Olitteko juhliin menossa, sulla oli tosi hienot vaatteet. Itse asiassa luulen että siks huomasin sut.
Mutta joo, ei siitä sen enempää.
Hienoja kuvia täällä!
Taitaa mennä niin, että ääripäästä ääripäähän ;DNiin, näin sen mäkin näen, mutta mulla ei kyllä ole itsetunto tuolla tasolla kun sulla.