Tämä kuva on omistettu haukkuvalle vieraalle, kaikella kunnioituksella. :heart:
[/URL][/IMG]
Löyty ja ISO!Voi ei tätä ketjua taas Omaa kuvaani en laita, paristakin syystä. Mä en juuri anna kuvata itseäni eli kuvaa ei ole. Ja vaikka olisikin, mun itsetunto ei ole sitä luokkaa et lukisin täältä naamani kirvoittamia "kypsiä" ja rakentavia mielipiteitä. Kolmanneksi en halua tulla tunnistetuksi.
Olen varmaan ennenkin hämmentynyt idunorin kuvasta (älä nyt loukkaannu, en tarkoita mitään sellaista kuin tuo muuan vieras... ) Sun jutut vaan on niin "korkealentoisia" ja syvälläluotaavia välillä et noin tavallisen mukavaniloisen tallaajan kasvot ei istu mielikuvaan
Tämä kuva on omistettu haukkuvalle vieraalle, kaikella kunnioituksella. :heart:
Ehkä paras kuva koskaan! Tuossa et näytä ollenkaan transulta
Ikävä kyllä etIlmeisesti minä myös .
No niin minustakinnää on hupaisaa viihdettä nää ketjut missä rumat ja täystavikset kehuu kilvan toisiaan ja ne jotka ovat edes sen verran fiksuja ollakseen laittamatta omia kuviaan haukkuvat sivusta
Kiitos Tää oli varmaan paras kommentti minkä oon ikinä saanut kuvaketjuis!Olen varmaan ennenkin hämmentynyt idunorin kuvasta (älä nyt loukkaannu, en tarkoita mitään sellaista kuin tuo muuan vieras... ) Sun jutut vaan on niin "korkealentoisia" ja syvälläluotaavia välillä et noin tavallisen mukavaniloisen tallaajan kasvot ei istu mielikuvaan
Kuka sen sitten määrittää, kuka on ruma ja kuka täystavis? Mielipideasioita.nää on hupaisaa viihdettä nää ketjut missä rumat ja täystavikset kehuu kilvan toisiaan ja ne jotka ovat edes sen verran fiksuja ollakseen laittamatta omia kuviaan haukkuvat sivusta
Kehuja saa tarpeeksi livenä, niitä ei tarvitse täältä hankkia Ehkä se on syy miksi haukut ei haittaa.nää on hupaisaa viihdettä nää ketjut missä rumat ja täystavikset kehuu kilvan toisiaan ja ne jotka ovat edes sen verran fiksuja ollakseen laittamatta omia kuviaan haukkuvat sivusta
sinunhan piti mennä sinne kampaajalle! Etkös niin aikonut.Aijaa.com - 9207361.jpg
no tässä minusta taas hirveä kuva, ilman yhtään meikkiä
p.s. meikitön, hoitamaton, siks itsetunto 0
en ole vielä kerenyt, mulla on kiirettä ollut, ehkä torstaina tai pe viimeistäänsinunhan piti mennä sinne kampaajalle! Etkös niin aikonut.
Jep, mulle merkitsee niin paljon enemmän se, että mies pitää minusta kuin se, että joku random netissä ei pidä Ja niin varmasti monella muullakin on asiat.Kehuja saa tarpeeksi livenä, niitä ei tarvitse täältä hankkia Ehkä se on syy miksi haukut ei haittaa.
Miten h*lvetissä nuo sinun hiuksesi oikein ovat?? Ihmettelin jo aikaisemmin jotain kuvaasi että peruukkiko sinulla on? Aivan kauheatAijaa.com - 9207361.jpg
no tässä minusta taas hirveä kuva, ilman yhtään meikkiä
p.s. meikitön, hoitamaton, siks itsetunto 0
Muakaan ei ole haukkumiset koskaan vaivanneet. Ei kukaan onnistu pahoittamaan mieltäni ulkonäköön liittyvillä kommenteilla, ei tuttu eikä tuntematon. Se kyllä harmittaa, kun jotain muita haukutaan, kaikilla kun ei ole yhtä vahva itsetunto. Ja toki se, että on olemassa niin pahansuopia ihmisiä, joista suurella osalla on ongelmia itsensä kanssa.Jep, mulle merkitsee niin paljon enemmän se, että mies pitää minusta kuin se, että joku random netissä ei pidä Ja niin varmasti monella muullakin on asiat.
No voi kamalaAlkuperäinen kirjoittaja Täh;25219456:Miten h*lvetissä nuo sinun hiuksesi oikein ovat?? Ihmettelin jo aikaisemmin jotain kuvaasi että peruukkiko sinulla on? Aivan kauheat
Milannalla on ihanan paksut hiukset. Kateellinenko olet? Saa helposti näyttämään hyvältä, sekä lyhyinä että pitkinä.Alkuperäinen kirjoittaja Täh;25219456:Miten h*lvetissä nuo sinun hiuksesi oikein ovat?? Ihmettelin jo aikaisemmin jotain kuvaasi että peruukkiko sinulla on? Aivan kauheat
Et koskaan ole ollut ruma :hug:Ihanaa, mä olen noussut rumasta tavikseksi.
joo totta on, että paksut, mulla ne jutalais geenit teki siitäMilannalla on ihanan paksut hiukset. Kateellinenko olet? Saa helposti näyttämään hyvältä, sekä lyhyinä että pitkinä.
:kiss: En mä omasta mielestäni olekaan.Et koskaan ole ollut ruma :hug: