HUOMENIA OLKKARIIN!!!:heart::heart::heart:
NINNI70 onnea uuteen kiertoon!
OIVIKKITsemit myös sinulle!
SAIPPAMinä käytän Pregcheck-nimisiä testejä. Saa mm. Citymarketista.. olen todennut niiden pelaavan minulla.. noista nettihalpatesteistä.. en oikein aina luota niihin kun esim. kaupan testi näyttää melkein positiivista niin halpistestissä ei näy mitään niinkuin jo eilenkin totesin. Pregcheckit maksaa noin 9-10 euroa ja siinä on 10 liuskaa..
Me eilen kateltiin leffa ja sit poika läks nukkumaan ja eikun pupuilemaan
Nyt onnistuimme saamaan talletukset tehtyä. Totesin siinä miehelle että taisi mennä suorittamisen puolelle... hän samaa mieltä.. Käytimme Ceridal-nimistä voidetta. Gyne sanoi että samaa hänkin käyttää ivf-hoidoissa. Kun ei ollut kuullutkaan siitä apteekin liukuvoiteesta joka olisi suotuisa siittiöille
Katsoi netistä mutta ei suositellut meille.. joten ostin sitä Ceridalia. Pitää kohta lähtee taas kusaseen tikkuun
.
Viimeinen lomaviikko lähti käyntiin ja onneks lahjat melkein ostettu.. aikuisille emme ole ostaneet enää pitkään aikaan mitään, lapsia on suvussa niin paljon jo että menis pieni omaisuus jos kaikille ostais! 50 euroa noin jokaiselle ja tällä hetkellä on 6 lasta.. en laskenut omaani. Ens vuonna on toivottavasti suvussa 9 lasta!! Mun sisko saa maaliskuussa (35v.) ja jos me onnistutaan....
no siihen on pitkä matka... Toivoahan aina saa!!!!! Anteeks jonninjoutava teksti.. kunhan aikaa kulutan.. on puoli kahelta se gyne enkä mitään suuria tee ennenku lähen. Mies ja poika on taas maalaamassa anopilla. Pojalla amiksessa työharjoittelujakso ja kivasti sattui kun mummolle pääsi hommiin.. on kyl huomenna sit menossa muuallekin maalausliikkeen hommiin....
Joo testi näytti jo vahvempaa viivaa!!
Eli ovis lähestyy.. ei kummiskaan ihan tasavahvaa vielä.. ja halppistestii tuli haamu.. jostain syystä on hitaampi vaikutus niissä. Onko muut todennu samaa?
Mutta päivänjatkot teille ihunat!!