Kiitos,
mur-mur, siihen pyritään. Mua ihteä on nyt harmittanut siitä yhdestä pupuilukerrasta kieltäytyminen, sillä olishan se ollut parempi uin ei mitään, mutt vaan ylipäätään ottaa päähän jos passaa pupuilut vain kerran kuussa, se ei ole hyvä, ei simppasille eikä muutenkaan. Ja nytpä osaan sitten olla vähän varuillani oviksen suhteen, ett se todella voi tulla aiemminkin kuin kp13. Tänä aamuna nimittäin täti tuli =) eli mulla on
kp1. Kierron pituudeksi jäi se ammoin povaamani 24 päivää.
kierron pituus siis nyt 25-27. Onneks mulla on ovistikkuja nyt, ett voin testailla. Näillä näkymin en siis voin kuin toivoa itselleni pääsiäisen tapaan munarikasta joulua
.
Jäin tänään s-lomaa pitämään kotiin. Mulla alkoi kolme päivää sitten oikealla puolella poskessa kipu, jonka ajattelin ensin johtuvan stressistä ja ett olen yön aikana narskutellut hampaitani. Kipu yltyy kuitenkin yllättäen aina iltapäivästä. Tosisailtana sanoin miehelle, ett kannattais varmaan käydä lekurissa tarkistuttamassa purenta ja hiotuttamassa yhtä korkeata kohtaa hampaassa. Mulla nimittäin reuma tekee sitä, ett hampaita on jouduttu useinkin hiomaan, ettei tule purentaongelmaa. No, eilen aamuna asian muistin, mutt koska kipua ei pahasti tuntunut, sen aktiivisesti unohdin, enkä soittanutkaan aikaa hammaslääkäriin. Eilen sitten aikalailla tasan kolmen aikaan alkoi valtava tykytys oikealla puolella toiseks taimmaisessa hampaassa, saman kivun huomasin toissailtana saunassa, vaan nytpä kipu ei mennytkään ohi, vaan onnekseni huomasin 10 vaille viisi, ett Apteekkiin vielä ehtii ja kävin hakemassa Buranaa. Sitä ennen olin ottanut Panadol Zapp'in ja sanotaan Panadolista mitä tahansa, niin se ainakin tuo helpotuksen nopeasti.
Eilen jouduin siivoilun lomassa ottaa kahdeksalta jo 2 Buranaa ja yöllä 12 aikaan toiset kaksi. Aaamulla otin puol kuuden aikaan taas 2 Buranaa ku ihan oli itku tulla ja yllätys yllätys, kipu on voimistunut koko ajan, sillä noin puol tuntia sitten otin taas 2 Buranaa, enkä ihan huvikseni, vaan kipu on lähes sietämätön. Pahan alkuna ja juurena pitämäni hammas näyttää ylhäältä keltaiselta eli pahoin pelkään, että se tekee kuolemaa :'(. Just nyt tuntuu, ettei mitään väliä, vaikka joutuisivat poistamaan koko hampaan, kunhan kipu lähtis mukana. Tässä ei kuulkaas, tytöt, menkkakipuja tunne lainkaan
.