40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hiivatin elohiiri tuolla navan ympärillä vetää edelleen ralliaan |O On äärimmäisen muikea tunne, kun tykyttää.

Menkkajomotuksia ei ole, mutta kaipa ne sieltä tulee kun tuhruakin jo tuli. Yleensä seuraavana päivänä sitten.

Ottis
WP Voi pahkura, jos noin on :'(. Olen pahoillani :hug:.

ON Muistin tänään ip, ett tädinhän piti tulla tänään, mutt eipä tullutkaan vielä. Päätä särkee ja mahaa turvottaa siihen malliin, ett tuloillaan on. Sen puoleen vaan harmittaa ku kuvittelin, ett ovis olis ollut tiistaina kaksi viikkoa sitten, kun en enää keskiviikkona suostunut edes ajattelemaan pupustelua, vaikka mies hienovaraisesti alkuillasta kyseli, että "Eikö sinua yhtään väsytä?", ku olin ed. iltana muistuttanut, ett pitäis pupuilla. Nooh.. Oonpahan saanut elellä aika vapaasti ja todellakin piinailematta nämä kaksi viikkoa. Ne on oikeasti joskus pupuilemattomuuden arvoisia aikoja. Vaikka luulis meillä niitä tän matkan aikana jo kertyneen, mutt ku edellinen kierto oli niin kovin 'piinallinen' vaikka pupuilut jäivätkin vain siihen yhteen kertaan.

Onnekkaita aikoja kaikille :heart:!

Ottis
WP Jospa se elohiiri olisi sittenkin jotain muuta =)? Peukuttelen, ett pelkkään tuhruun jäisi :heart:!

Ps. Mulla on eilen ja tänään elohiiri nykinyt vasemmasta poskesta, ihan nenän vierestä. Ei ole kiva tunne. Yksi stressin ja väsymyksen merkki sekin, vaikka mulle ihan uusi. Piti ihan googlata :).

Minttu - eihän se miunkaan suunnitelma lemmiskelystä mennyt eilen putkeen: /

Mies väsy ja meni maate..mutta sittenhän miulla vasta alkoikin tehdä miel!!!:O
..hyvä, etten hakenut makurin kaapista sitä "hilavitkutinta" ja surrrrrruutellu leikkiä sen kanssa..:p

Nyt kyllä on niiiiiin alamasussa lisiny illan myötä kivut, että ovis taitaa tulla yön/aamun tunteita..eli Jospa NYT tälle iltaa, mie sai-sin..ja antaisin?!:D

Mies on kyllä TAAS kuin nukkuneen rukous..niinpä..ei satu todellakaan aina yksiin nämä jutut.:(

..no niin..sinne meni mies pahnoille suus seljällään kun niin haukotteli raskaasti..välistä vi****aa kun hän usein noin väsy - nythin yli 11h päiviä pakertanut:vampire:

Kyllä mie annoin ymmärtää, jotta ymmärtäisin antaa..vaan ei hän lämmennyt..sain siis pakit..per**le!..:ashamed:

Kyllä tuo väsy on yksi sexin tappaja, ei voi muuta sanoa!(ainahin meillä)
..mie en sitten viitsi mennä yöllä viereen hiplailemaan..miehelle se uni niiiin tärkiä, varsinhin näissä pitkissä vuoroissa.

..ja onneksi ei se kiihkeä kuumeilu enään päällänsä..kyllä mie monet itkut itkinhin kun mies painui nukkumaan ja mie jäin "otollisine aikoineni" yksin..:'(
..meni siinä muutamat kierrot ihan harakoille.

Nyt mahakipuiset yltyy ja tekee huonoa, pakko kyllä ottaa lääkettä:(..olisi se lemmiskelyhin saattanut olla jo tuskaa..olis vaan eilen pitänyt..kyllä mie nykyisellään niin tarkasti yleensä oviksen tulon tiedän - arvelinhan sen ke-to välillä olevan..ja niinhän siinä kävi.

Viimeksi muokattu:
Siinpä meni mur-murilla 2h soffalla ihan tainoksissa maaten..

Kivut yltyi tosi koviksi ja otin 2 Tramalia..siihen sitten sammuin lääkkehen vaikuttaessa..ja nyt ihan pöpperöinen olo:eek:..ja nälkä - syömään!:p
..on alamasu vielähin liikkuessa niin kipiä että:$

Hyv Yöt everybody:heart:

Viimeksi muokattu:
Hei

Pitkästä aikaa pääsin koneelle ja lukemaan teidän kuulumisianne:)
Tänään oli sitten gyneaika ja papakoekin tuli otettua ultrauksen lisäksi. Jotain pientä myoomaa kohdussa ja kystaa toisen muniksen lähellä, mutta nämä siis merkityksettömiä raskautta ajatellen. Sain clomireseptin, kp 3. alkaen viitenä päivänä sitten 100mg päivässä. Saapa sitten nähdä miten käypi. Kysyin siitä fsh:sta kun itseä huolestuttaa kun se oli 12. Eipä tuo gyne sanonut siihen juuta eikä jaata. Sanoi vaan, että nähdään sitten seuraavan kerran kun sulla on vauva mahassa. Ainakin positiivisella mielellä oli hän:popcorn:
Vähän mietityttää kun en pääse niihin verikokeisiin aikanaan kun olen silloin jo Suomessa. Paikallisessa tk:ssa ollaan varmasti naama norsunveellä jos menen sinne tän lähetteeni kanssa. Pitää koittaa yksityiselle. Tuhat asiaa mielessä pyörimässä nyt. Minulla on kp 12 tänään torstaina jos joku päivittää:)..mukavaa päivää kaikille...nyt jatkan töitä.

mariikka 70 Mä kävin kans eilen gynellä ja sain lähetteen labraan. Hän kertoi, että kannattaa käydä Fimlab Laboratoriossa, siellä on kuulemma edullisemmat hinnat kuin yksityisillä lääkäriasemilla olevissa laboratorioissa. Niitä taitaa olla useammilla paikkakunnilla ja ajan voi varata etukäteen netistä.

Voi mur-mur parkaa :( Ikäviä tuollaiset kivut. Mulla ei oo koskaan mitään kipuja, mutta enpä mä sitten koskaan tiedäkään mitä on meneillään :D Ovis katsotaan kalenterista ja pongaillaan limoja. Mä tilitin kerran miehelle alakerran limaisuusastetta. Jotenkin hän näytti siltä, ettei vois vähempää kiinnostaa ;) Kummia noi miehet, luulis et kiinnostais.

Ottis
mur-mur Olen pahoillani, että jäi simppaset saamatta :hug:. Juttuasi lukiessani osasin niin samaistua tunteisiisi. Varsinkin silloin, kun kuumeilu oli kovimmillaan, oli tosi turhauttavaa jäädä pilittä, kun tiesi otollisen ajan olevan. Miehille kuitenkin uni todella tärkeä, kun tekevät pitkää päivää, joten on pakko ottaa sekin huomioon. Voimia sinulle :kiss:.

Mariikka70 Ihanaa, että sulla oli noin positiivinen gyne =). Onnea Clomikiertoon :heart:!

WP Pahoittelut tädin tulosta :( :hug:.

ON Täti ei ole tullut vieläkään. Pitäis tästä intautua yläkertaan joulusiivousta tekemään ja vaihtamaan jouluverhot. Ja sitten jos vielä jotain alakerrassakin jaksaisi, niin kiva olisi, sillä se olisi huomiselta pois. Lauantaina on tädin 80- v. synttärit ja sinä päivänä ei saa varmaankaan mitään aikaiseksi. Olen mitoittanut jouluvalmisteluni niin, että tämä ja huominen on aikaa perusteelliseen siivoukseen. Ensi viikolla vielä 2 päivää töitä ja keskiviikkona todistusten jako, joten varsinaiseen joulupuuhasteluun ei totisesti paljon aikaa jää, torstaina kun pitäis kuitenkin ehtiä vähän shoppailemaan ja se on kokopäiväduuni se ku täältä takahikiältä lähtee jonnekin, mistä jotain sais shopattua.

Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Whisky Peat (36).......kp1/30-35.......yk5...(tm 7/11)..3.
Ninni-70 (41).............Kp6/30?..........yk?.......................3.
Saippa (41)...............Kp8/26-28.......yk5.......4./1.yht.
tattinen (41).............kp9/22-28.......yk14(2km.)5/1.yht.
Barbarella (40)..........Kp?/?..............yk?.....()..2.
Minttu2011 (43)........Kp16/27-29......yk1v 3kk( 04/11)...3.
bugsy (41)................kp20/29-31......yk2......................9.
Euphonia (40)...........kp16/25-26.......yk23......................1.
pikkutirri(42).............kp23/28-32......yk12 (06&8/11)4./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp23/20-30......yk 2.........................1.
Zillian (42)................kp23/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
sarialeksandra (40)...kp25/32-35......yk n.1v......................2.
Ottis (44)..................Kp25/26-27......yk2v 3kk( 08/09)...1.
Onni71 (40)...............Kp26/25-28......yk2.....................5./1.yht.
anjamarita (43).........kp29/28-41......yk4.......................2./1.yht.
mariikka70 (41).........kp12/24...........yk7.........1.
annekristiina(46).......Kp57/26..........Yk1.................5./2.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?..............Yk1.......................4.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja

pikkutirri (42)...........dpo8
anjamarita (43)........pp13

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

WP:hug:..kurjake akka se joka tulee kuukausittain

mariikka70 - onpa siulla mukava lääkäri!=)
..toivotaan kovin, jotta Clomit tekee tehtävänsä ja ihunia uutisia pikapuoliin saisit:heart:

Ottis - onhan siulla vielä kierron loppuun päivä, kaksi aikaa..hyväinenhän se vain, jotta kierto tasainen ja ei kauhiasti heittelyitä!:)

..kyllä mie illasta/yöllä olin flikat aikas kipiä ja suruinenhin..:'(

Lämmöthin on nyt sen 37 JO iltapäivästä - eli: Oili vieraili JO, ei mahda mitään enää tälle kiertoa..jotenhin olis ollut ihuna kuumeilla Joulun seutuun:)..jouluaattona olisi ollut dpo9..*huoks*..
..mielessä vielähin se -09 ylläri:heart:(vaik ei kestänytkään sitten..)

Saippa
- miulla aina yleensä O-kipuisia ja jos noinhin kovia, kuin eilen..on se ollut juuri tärppikierto(ei tietenkään jo-ka kipuinen kierto)
Äkkiseltään muisteltuna: 12/2009 oli ainahin ja 2011 Heinäkuun tärppikierto)..sillähin harmittaa kun meni harakoille..vaan, elo jatkuu - pakkohan se:)

..ja noista limoista..miun mies oli joskus kuumeilun alkuaikoina enempi lima jutuistahin kiinnostunut(kiihottunut)
..nyt tainnu siitähin maku mennä..:whistle::LOL:

anjamarita
..mitkä on siun tuntemukset nyt?:wave:
..oletko milloin ajatellut dipata..tulisipa NYT:heart:

..entäpä pikkutirrikkä..milloin sie ajattelit rapistella?;)

Viimeksi muokattu:
Muuten..mie aloitin eilen taas ne Seronilit..
..on niin kakka lääke - vaikka kuinka ottaisi reilun nesteen kera, jää AINA miulla polttelmaan rintalastan kohdille ikävästi:x..ja ei meinaa mil-lään loppua vaikka jois/söis mitä!:O

Viimeksi muokattu:
Pikaset heipsut täältä töistä:wave:

MURMUR mä meinasin tän kierroksen haaveilla ihan kybällä:) eli en rapistele ennenku ens torstaina aikasintaan, jos siis tarvetta..mä en vaan haluu niitä blankoja testejä tuijotella vaan elän viimiseen asti haaveissa että jos:heart:
Mullahan oli se "vuosisadan" ovis kipuineen(sullakin oli ja harmitus ettei hyödyntäminen onnistunu:() ja dpo6 alko menkkamainen jomottelu..ja nyt "paineen" tunnetta alamasulla...kovasti oon toiveikas mutta järjellä toki tajuan että tää voi olla mun oman mielen kehittämiä oireita ja siis pelkkää toiveajattelua...mutta siis mä voin paremmin näin kun että testaisin negan ja alkaisin murehtimisen jo nyt...

Nyt pakko lähtä tekee töitä...

KAIKILLE PLUSSA TUULIA!!!

Ottis
mur-mur Olen niin pahoillani, että meni ovis sivu suun :hug:. Tosi kurjaa. Tiedän miltä susta tuntuu :'(. Voimia :kiss:.

Eihän mua, mur-mur, tässä muu harmita ku ett ilmeisesti tulkitsin limoittelut ovisoireiksi ja päästin ihan ite oviksen ohi :headwall:. Toisaalta, muistanpa täällä joskus siitä kirjoitelleenikin, että mulla ovis totisesti tulee monta päivää limojen jälkeen eli kun on jo kuiva kuin korppu ja niin kävi tässäkin kierrossa. Alkuperäisen laskelman mukaan tädin pitäisi tulla lauantaina tai sit tämä oli ovuloimaton kierto ja saattaa venyä vaikka kuinka pitkään. Ei auta ku odotella.. Ja kun oikein mietin, niin 2 viikkoa sitten la tai su, bongasin viel limoja veskireissulla eli tiedä häntä.

ON Minä sain yläkertaan tehtyä täyden joulusiivouksen ja makkariin vaihdoin myös jouluverhot. Kaikkiin ikkunoihin laitettiin kyntteliköt. Mies oli nihkeä auttamaan, mutt komensin =).

Nyt pisulle, pesulle ja nukkumaan. Plussaisia tuulia kaikille testailijoille :heart:!

pikkutirri - noin miekin muutaman kerran halusin piinailla: haaveilin kierron loppuun saakka testailemati..ja -09 se plussa tulihin siitä haaveilusta:)
(..vaikka ei kestänyt)

Siulle toivon plussaa myöskin ja nimen omaan sitä 9kk KESTAVÄÄ sorttia!:kiss::heart:

Ottis:hug:..jospa seuraavalle kiertoa se mieheiskin tajuis innostua? (jos suinkin mahdollista?)ja tallettelet sitten pariinkin otteeseen - Onnistumisia sille!:heart:

ON..me miehen kera peuhattiin hieman:p
..pik-ka-sen mie olen katkera kun ei eiliseen halukkuuteeni hän reagoinut(vaan enpähän minäkään aina miehen)..nytkin silleen rentoisesti mentiin - simoja en talletellut.;)

Mie hörpin täällä olutta pullollisen ja uunissa valmis pizza..kauheaa ilta syöpöttelyä kyllä!:O..:D

Saippa: Kiitos vinkistä, pitääkin katsoa oisko tampereella tai forssassa sen firman labroja. Mun pitäis ottaat verikokeet kp 21 ja 23. Joo kyllä jännittää..
mur-mur: Kiitos onnentoivotuksista, niitä tässä tosiaan tarvitaan. Olen töissä ja väsyttää niin että oikein oksettaa...hiukan mietityttää ne clomien sivuvaikutukset..toivottavasti ei tulis pahoja. No se on sitten sen ajan murhe. Miten teillä muilla on mennyt clomien kanssa? Nyt pitää alkaa töihin. Mukavaa perjantaita kaikille:xmas:

Ottis
Kiitos, mur-mur, siihen pyritään. Mua ihteä on nyt harmittanut siitä yhdestä pupuilukerrasta kieltäytyminen, sillä olishan se ollut parempi uin ei mitään, mutt vaan ylipäätään ottaa päähän jos passaa pupuilut vain kerran kuussa, se ei ole hyvä, ei simppasille eikä muutenkaan. Ja nytpä osaan sitten olla vähän varuillani oviksen suhteen, ett se todella voi tulla aiemminkin kuin kp13. Tänä aamuna nimittäin täti tuli =) eli mulla on kp1. Kierron pituudeksi jäi se ammoin povaamani 24 päivää. kierron pituus siis nyt 25-27. Onneks mulla on ovistikkuja nyt, ett voin testailla. Näillä näkymin en siis voin kuin toivoa itselleni pääsiäisen tapaan munarikasta joulua :).

Jäin tänään s-lomaa pitämään kotiin. Mulla alkoi kolme päivää sitten oikealla puolella poskessa kipu, jonka ajattelin ensin johtuvan stressistä ja ett olen yön aikana narskutellut hampaitani. Kipu yltyy kuitenkin yllättäen aina iltapäivästä. Tosisailtana sanoin miehelle, ett kannattais varmaan käydä lekurissa tarkistuttamassa purenta ja hiotuttamassa yhtä korkeata kohtaa hampaassa. Mulla nimittäin reuma tekee sitä, ett hampaita on jouduttu useinkin hiomaan, ettei tule purentaongelmaa. No, eilen aamuna asian muistin, mutt koska kipua ei pahasti tuntunut, sen aktiivisesti unohdin, enkä soittanutkaan aikaa hammaslääkäriin. Eilen sitten aikalailla tasan kolmen aikaan alkoi valtava tykytys oikealla puolella toiseks taimmaisessa hampaassa, saman kivun huomasin toissailtana saunassa, vaan nytpä kipu ei mennytkään ohi, vaan onnekseni huomasin 10 vaille viisi, ett Apteekkiin vielä ehtii ja kävin hakemassa Buranaa. Sitä ennen olin ottanut Panadol Zapp'in ja sanotaan Panadolista mitä tahansa, niin se ainakin tuo helpotuksen nopeasti.

Eilen jouduin siivoilun lomassa ottaa kahdeksalta jo 2 Buranaa ja yöllä 12 aikaan toiset kaksi. Aaamulla otin puol kuuden aikaan taas 2 Buranaa ku ihan oli itku tulla ja yllätys yllätys, kipu on voimistunut koko ajan, sillä noin puol tuntia sitten otin taas 2 Buranaa, enkä ihan huvikseni, vaan kipu on lähes sietämätön. Pahan alkuna ja juurena pitämäni hammas näyttää ylhäältä keltaiselta eli pahoin pelkään, että se tekee kuolemaa :'(. Just nyt tuntuu, ettei mitään väliä, vaikka joutuisivat poistamaan koko hampaan, kunhan kipu lähtis mukana. Tässä ei kuulkaas, tytöt, menkkakipuja tunne lainkaan :LOL:.

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Noinhan se just menee, ett miehet sitten herää lempimispuuhiin myöhemmin ja vasta kun on pikkasen tökännyt. Ymmärrän katkeruutesi ja itse yritän vain muistaa, ett vaikka kuinka takkuiselta tuntuisi, en enää kiukustu ajatukseen pupuilun myöhästymisestä, vaan annan palaa :).

Ja eihän sitä sullakaan voi varmaks mennä sanomaan, vaikka nyt olis ollut just nappi aika. Minä nimittän laskin, ett jos me oltais sittenkin keskiviikkona pupuiltu, kun mies ajatukseen oli heräillyt ja päikkäreitäkin ehdotteli, niin voisin olla raskaana nyt. Ajatella, odotella ja laittaa joulua pieni salaisuus sisällään, mikä oliskaan sen suloisempaa :saint:.

Ottis

Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

anjamarita (43).........kp1/28-41......yk5.......................2./1.yht.
Ottis (44)..................Kp1/25-27......yk2v 4kk( 08/09)...1.
Whisky Peat (36).......kp2/30-35.......yk5...(tm 7/11)..3.
Ninni-70 (41).............Kp7/30?..........yk?.......................3.
Saippa (41)...............Kp9/26-28.......yk5.......4./1.yht.
tattinen (41).............kp10/22-28.......yk14(2km.)5/1.yht.
mariikka70 (41).........kp13/24...........yk7.........1.
Barbarella (40)..........Kp?/?..............yk?.....()..2.
Euphonia (40)...........kp17/25-26.......yk23......................1.
Minttu2011 (43)........Kp17/27-29......yk1v 3kk( 04/11)...3.
bugsy (41)................kp21/29-31......yk2......................9.
pikkutirri(42).............kp24/28-32......yk12 (06&8/11)4./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp24/20-30......yk 2.........................1.
Zillian (42)................kp24/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
sarialeksandra (40)...kp26/32-35......yk n.1v......................2.
Onni71 (40)...............Kp27/25-28......yk2.....................5./1.yht.
annekristiina(46).......Kp58/26..........Yk1.................5./2.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?..............Yk1.......................4.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja

Minttu2011 (43)........dpo3
pikkutirri (42)...........dpo9
anjamarita (43).........pp14

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Ottis
Päivittelinpä listan helpotusta odotellessani. Euphonia ja mariikka70 olivat metkasti 'väärillä paikoilla', joten siirsin heidät listalla kp:n mukaan järjestykseen. Onko päivät oikein?

Ottis
Niin juu. Oikeassa olin hampaani suhteen, kuollut se on ja aloitettiin juurihoito. Ihmetyttää näin maalaisjärjellä, että miten jotain kuollutta voi näin särkeä. Puudutus nimittäin tuntuu vielä, mutt niin tuntuu kipukin :(.

Yhteistyössä