40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hei,

vieläkö mahtuu uusi mukaan?
Olen jonkin aikaa muutamia kertoja käynyt lukemassa teidän tarinoita. Mukavaa huomata, etten ole ainut jo aikuiseen ikään päässyt nainen, joka vielä vauvasta haaveilee :)
Itselläni on kylläkin neljä lasta (yksi hoidoilla aikaan saatu, muut ns. luomuja). Nyt on uusi mies löytynyt, hänellä ei ole yhtään lasta ja olemme päätyneet,että josko vielä yritetään yhteistäkin lasta saada. Nyt on viides kierto menossa kun ehkäisy on jätetty pois - tulosta ei valitettavasti ole tullut. Pelkäänkin, että alan olemaan jo liian vanha tähän touhuun, olen jo 41-vuotias. Ostin ovis-tikkuja,ajattelin tiistaina alkaa yrittämään josko se ovis löytyisi. Kierron olen huomannut lyhentyneen muutaman vuoden takaisesta. Eikö sekin kerro siitä, että vaihdevuodet lähenee? :(

Mutta kiva on seurata mitä täällä tapahtuu, kovin vaikuttaa vireältä ketjulta.

Glearblue tervetuloa vaan. Tänne mahtuu mukaan ja kuumeillaan yhdessä. On mukavaa saada aina uusia kuumeilijoita ja haaveilijoita!

WB arvaapa onko täällä yksi toinenkin, joka kalenteri kourassa laskeskelee vanheimpailomia. Varmaan miettisin jo lapsukaisen armeijaan menonkin valmiiksi, jos tietäisin pojan saavani. Että niin höyrähteneitä täällä ollaan.:LOL:

Pää suunnittelee jos jonkinmoisia juttuja. Toivottavasti ei ryminällä tulla alas. Kyllähän sitä toppuuttelee itseään, mutta haaveilla saa aina. Ja pitääkin haaveilla. Toinen toisesta asiasta ja toinen toisesta.

No, halvat on huvit ja eipä ole keltään poissa tämä haaveilu. Pahinta on nuo alamäet tässä taistossa, mutta ihmisen mieli toivoo aina uudestaan. Onneksi.

Ei auta kuin nyt sitten taas kahlailla seuraavaksi, että kuinka moni on tuntenut tuon kiinnittymisen. Meikäläinen aina kahlaa netissä tietoja kaivelemassa sen mukaan missä itse, toivottavasti, olisi menossa.

On tämä elo merkillistä. Synnytytssalissa vannoo, ettei kuuna päivänä takaisin tule, mutta täällä sitä kultaa kaikki muistot niiiin ihaniksi.
Onneksi on Luoja luonut naisen mielen niin, että kipu unohtuu tuhisijan saadessaan.
Ja niin sydämestäni toivon, että teistä jokainen saisi kokea tuo ihmeen. Ihan jokainen.

Heipsut:wave:

tervetuloa mukaan kuumeilemaan CLEARBLUE:) kiva kun tulee uusia!

BUGSY, kiitos tosiaan tietoiskusta ja onnea sinulle tähän kiertoon!!!

Pahoittelut ONNILLE tädin tulosta ja onnen pimpuloita uuteen kiertoon.

Kiitos kaikille plussa tsempeistä!!! Täytyy kyllä nyt sanoo et tänään on jo epätoivo alkanut vallata alaa...nyt jo dpo11 ja ei tunnu miltään...mähän päätin että nyt en etukäteen testaile, vaan haaveilen rauhassa kierron loppuun asti...mut haaveet vaan karisee kun miltään ei tunnu:( on sellanen olo et pitäskö huomenna testata se nega vaan pois alta jotta vois noi luget lopettaa...

Terkkuja ja plussaa kaikille!!!

Hyvää joulunalus aikaa kaikille...MURMUR..mäkään en oo hommannu viel mitään lahjoja..mul ois viel 2aamuu ja sit monta päivää aikaa ennen joulua...muutekin lomaa melkein 2viikkoa..ihanaa...

WP, bugsy - mie kävin kuumeilun alussa useinkin kurkkimassa noita kelan sivuja - Äitiyspakkauksiahin.;)

Ninni70 - korjailin tietosi listaan.=)
..ja luulenpa, ettei "Oili" i-han vielä siun luo ole tulollaan, mikäli tuo kierron pituus pitää paikkansa:)..

pikkutirri..mie sen verta kärsimätön, jotta itse varmaanhin dippailisin dpo12:ashamed:..ja tietty noiden Lugejen takia(kin)

Kovasti laitan täältä..+++++++++++

(eikös siulla jo haamuinen ole näkynyt dpo12?)

Viimeksi muokattu:
Heissan Ihunaiset :)
Glearblue teretulemasta miunkin puolesta meidän olkkariin:wave:
Pahoittelut Onni täteistä:hug:
Pikkutirri ompas jännää aikaa siulla=) Nyt hurrrrjasti niitä Plussapuhureita lähetän:heart:
Täällä tämä täti yrittää puunata huussolli vaikka ei YHTÄÄÄÄÄN huvita.
Oviskipuilua pukkaa mutta taitaa mennä huti,kuti tämäkin kierto kun on niitä kystän paskoja:mad:
Lähren tästä hakemaan poijaan eskarista ja siivoilu jatkukoon.
muksua päivää kaikille ja puuuuuuh plussia tietenkin:heart::heart:

Viimeksi muokattu:
Heippa pitkästä aikaa taasen kaikille Ihanaisille Naisille ja uusiakin on tullut joukkoon - tervetuloa :D

Eipä täältä sen kummempaa - kierrot heittää niin peevelisti että kyllä tässä jo unelmat on haihtuneet :'( kiertoväl 22, 44 tai siltä väliltä, huoh! Ne Fertility testit ei vaan näytä positiivista joten en oikein tiedä onko vaihdevuodet vaiko ei? Tietenkin toivoisin ettei ole mutta ... En ole jaksanut terveyskeskukseenkaan soittaa siitä FSH-testistä kun pelottaa se vastaus :(

Kullan kainaloon en ole vieläkään päässyt muuttamaan vaikka kämpän myynnistä on jo parisen kuukautta :'( No Joulun ajan aion kuitenkin viettää "kotona" 5 vrk joten jotain ihanaa edes tiedossa...

Täällä on niin paljon tullut asiaa etten oikein osaa kommentoida... Sen verran noista o-tikuista luin että näin vaihdevuosien kynnyksellä saattavat näyttää ovista vaikka kuinka pitkään kuten itselleni kävi viime kierrolla, jo ehdin uskaltaa toivoa että josko olisikin merkannut alkanutta raskautta - vaan toisin kävi - tietenkin... masentaa niin pirusti :(

No onhan elämässä paljon muutakin - vaan olisin sen ihan oman peinokaisen tietenkin syliini halunnut ...

Anteeksi omaa napaa :ashamed: Toivon kuitenkin Teille kaikille ihanaa Joulua ja parasta Joululahjaa :heart::heart::heart:

Halit kaikille :kiss:

No, voihan pikkutirri:eek:
..vaan..jännätään sitten vielä;)..:heart:++++++ Puuuuuuh:whistle::heart:

Miulle piti eilen tulla kuusen kauppias - peruuntui..tälle päivää tuli..ja kauhean näköisiä karahkoita matkassa!!!:O..voihan pa**a!
..ennemmin olen i l m a n kuusta kun sellaisen olisin ottanut olkkariin pariksi viikkoa!

Nyt vain siltä samalta kuusen myyjältä täytyy käydä ostamassa, jolta usiampana muunahin vuonna - hällä hyvät kuuset=)..on vain tuo aika niin kortilla..no, jossahin rakosessa kerittävä.

Mukavaista päivää kaikille!

Viimeksi muokattu:
Mafinka - voi miten kurja kun et kultasi luo ole vielä pysyväisesti päässyt..:(
Onneksi Jouluksi sitten:heart:

..ja kuule - tiedäthän, jotta tänne saat sydäntäis purkaa:kiss:niin kuin me muuthin.

Mie jo mietinhin, jotta oletkos ne FSH tulokset saanut..voi sinnuu:hug:ymmärrän hyvin tuon.
Samahan se täällähin edessä tulollaan - testi ei vielä mitään näytä(plussaa)
..mutta sehän näyttäähin vasta kun FSH 25mIU/ml.

*Toivottelen ihunaa Joulun aikaa siulle Mafinka!
..oikein sellaista - rakkauven ja läheisyyden täytteistä!*

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis
Onni71 Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Parempaa onnea uuteen kiertoon :heart:!

Minttu2011 Kiva, ett olette saaneet jo lahjat hankittua. Minä olen ostanut yhden ainoan, miehelle piippaavan pillerirasian Apteekista :LOL:. Eipä tässä ole muualla päässyt sitten käymäänkään.

bugsy Kiitos tietoiskusta. Onnekasta RKTT-aikaa :heart:! Hyvin olette saaneet talleteltua =).

WP Miehelle pikaista paranemista ja onnekkaita talletteluita, kun se hetki koittaa :heart:! Hankalan kyssärin heitin o-testin haalistumisesta. Teitkö ekan testin päivän toisesta pisusta? O-testiä kun ei käsittääkseni kannattaisi aamupisusta tehdä.

ON Viikonloppu oli hampaan kanssa melkoista kärvistelyä. Lauantaina troppasin ja otin myös alkoholia kipuhoitajasiskon siunauksella ja sainkin kivun yön ajaksi laukaistua. Eilinen päivä meni kohtuuhyvin, mutt illasta iski taas hurjan kivun ja yöllä nukuin varmaankin vain pari tuntia. Aamusta soitin taas lääkäriin ja sainkin ajan. Nyt onnistui kaikkien kanavien avaaminen ja putsaaminen eli olen toiveikas, että tämä tauti hellittää ennen joulua. Myös antibioottikuurin aloitin tänään. Menkat oli ja meni, harvoin ne näin vähälle huomiolle jääkään, kun toinen kipu peitti menkkakivut.

Ninni-70 Onnea teillekin talletteluihin :heart:!

Ottis
Glearblue Tervetuloa joukkoon hurjaan :flower:! Tämä todellakin on suht vireä ketju :).

Pikkutirri Voi sinua ku oot maltillinen. Mä olisin varmana dipannut jo useammankin testin noilla päivillä =). Tsemppiä piinailuun, älä anna epäuskon vallata mieltäs vaan täysillä etiäpäin :kiss:.

Mafinka Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Onneksi pääse jouluksi kullan kainaloon :). On jotain mitä odottaa sydän sykkyrällä. Toivottavasti sen oman pikkuisenkin vielä syliisi saisit :heart:!

tattinen Onnea oviksen bongailuun ja toivotaan tärppiä kystan paskoista huolimatta :kiss:.

mur-mur Onnea kuusikaupoille. Meille ei tunnu joulua tulevan. Yöllä kipujen keskellä oikein suretti, kun ajattelin, etten saa kunnolla tehtyä mitään. Nyt olen niin äkäinen ja kiukkuinen ku yritän väsyneenä ja kipujen keskellä jotain tehdä, ett päätin ainakin tämän illan totaalisesti levätä ja toivon vaan, ett hamppi paranisi. Kertaakaan en ole vielä edes jouluostoksilla päässyt käymään :'(. Torstaina olis tarkoitus mennä.

Mies oli taas lauantaina ryypätessään niin paskamainen, ett olin heittää hänet pihalle, mutt yllättäen herra kuunteli sunnuntai-aamun saarnan yllättävän hyvin. Ajatelkaapas, ett hänellä oli pokkaa väittää mun hammaskipua teeskentelyksi ja miksi liekään. Tänään lekurista tultuani soitinkin hänelle, ett eipä tuo ihme jos vähän sattui, kun jo märkääkin ehti alkaa juureen pukata.

Uskomaton ääliö tosiaankin, kun kuvittelee ja ihan oikeasti olettaa, ett hän saa ja voi juoda varkain ja sitten metelöidä illan kotona ja mun pitäis sitä kaikkea kattoa sivusta selvinpäin. Nytkään en nimittäin nähnyt herran juovan yhtään mitään, mutt kummasti vaan näytti happi nousseen päähän ja mulle äkäili, kun näki, että otin siideriä :headwall:. Vaan sanonpa kuitenkin, ettei ole koskaan ollut alkoholista niin suurta helpotusta kuin lauantaina. Osui troppaamiset nappiin.

WP Miehelle pikaista paranemista ja onnekkaita talletteluita, kun se hetki koittaa :heart:! Hankalan kyssärin heitin o-testin haalistumisesta. Teitkö ekan testin päivän toisesta pisusta? O-testiä kun ei käsittääkseni kannattaisi aamupisusta tehdä.
Ottis Oletkos minulle jonkin ovistesti -kysymyksen esittänyt? Mutta siis, itse teen testin 12 - 14 aikoihin. En heti aamusta, enkä illasta.

Ottis/WP..Olikohan se Ninni70, joka kyseli O-testi viivan vahvuudesta&oviksesta?

Nytpä on lapsosen Joulujuhlat juhlittu - mukavaa oli!:)
..ja kuusikin käytiin tullessa kotio ostelemassa - nätti n. 190cm ja tuuhea.
Kaunis se varmasti on Jouluna koristeet yllään..

Voi Ottis..kyllä tuo siun mies on ollunna taas ihan p**ka..ja turhan usein mielestäni..anteeksi jos sanon suoraan:ashamed:..ja tuo salaa juopottelu..ei hywäinen olleskaan.

Koeta nyt vain parannella itteis:kiss:tulee se Joulu varmasti vähemmällähin touhuamisella..minähin sen tänään tuolla lasten Juhlassa tajusin.:)

Saishin jo-ku,(bonjaiskohan ihan itse?)tuon siun mieheis vielä käyttäytymään - se olisi jo jotain se, näin Joulun alla.

Viimeksi muokattu:
PIKKUTIRRIKKÄ IHUNAINEN:heart: TSEMIT SULLE!!!!
Minä myöskään en testaile kovin aikaisin.. jouluaattona ennen töihinmenoa vois herkän kuiteskii testata.. vaikkei mullakaan viel oo mitään oireita.. dpo 6 taitaa olla. Minäkin kyllä sen testaamisen jälkeen kyl lopetan kalliit lutinukset kun nekin maksaa! Nyt on muutenkii tää joulunaika jotenkii niin paljo vienyt rahaa että saa sit kittuutella seuraavaan tilipäivään saakka minimillä. Tallinnan reissu nieli jonku verran ja käytin mä visaa siellä.. tosin makselin sitten kotona pois kun en halua kerryttää velkaa.. sit oli luotolle tuo viime käynnit gynelle.. plus lääkkeet.
Ostitko testejä lisää?? :heart:

CLEARBLUE TERVETULOA!!! Tänne olkkariin mahtuu kyl kuumeilemaan!!

MAFINKA IHUNA!!!:hug:
Kiva kuulla sinustakin!!! Olen miettinyt mitä sinulle kuuluu?
Kiva jotta sentään Joulun saat kultasi kainalossa olla!!!! Tsemppiä jatkoon!! Älä luovuta vielä! Soitat vaan rohkeasti sinne tk:hon tuloksesta... tietty helppo sanoa..
Tulee se eteen kaikille: vaihdevuodet. Se on varma. En ole itse vielä hirveesti miettinyt mutta täytänhän talvella jo 44 ettei ne varmaan hirmu kaukana ole. Just tossa miehelle yks päivä sanoin että varmaan se 45 on sit takaraja jos ei siihen mennessä tule niin sitte saa olla. Täytyy ne interssit sit vaan siirtää johonkin muuhun. Mulla se varmaan tarkoittaa liikunnallista lisäämistä.. ainakin uskon niin. Se on minua auttanut moneen asiaan.. masennukseen ja niin poispäin.
Ihunaa Joulunaikaa myös sinulle MAFINKA IHUNA!! Käyhän taas kurkkaamassa!!:hug:

Voi MUR MUR!! Meni mehtään sun kuusensaanti! No on tosiaan parempi ottaa muualta kuin katella jotain risukasaa joulun:LOL:...
Meillä pihalla pussissa oottaa.. mies kehui se olevan lyhyt mutta tuuhea! Kai ihan ok! Kiva jotta oli hyvä joulujuhla lapsellanne!! Meillä on ne koulun joulujuhlat juhlittu kun isompi jo amiksessa ja siellä ei oo joulujuhlia:(Kait se on sit sen merkki että poika tulee täysi-ikäiseksi! Juu, haikee on vähän mieli. Voi kun sais taas joskus niihin koulujuhliin omaa rakasta mennä katsomaan:heart: Eli tulis se iltatähtönen vielä:)

OTTIS KULTA!! Voi sun miestäsi! Miten sun pitääkin todistella hänelle olevasi sairas!!! Kyl ei jokin oo kohdallaan hänellä kun tuollaisia epäilee.. sit vielä salaa juo! Taas kerran mun täytyy ihmetellä että sun rakkaus miestäsi kohtaan pitää olla tosi kova kun tuollaista jaksat sietää!! En millään pahalla!! Tulis nyt sellainen ihana Joulu teille ettei miehesi sua morkkais ihan turhan päiten. Ootteko ihan kaksistaan kissoinenne vai menettekö sukulaisiin? :hug:

Kiva kun toivotitte tervetulleeksi.

Joku kyseli kiertoani, nyt on menossa kp. 10. kiertoni on tosiaan hiukan lyhentynyt, hyvä jos sen 28 päivää nykyään.
Tänä iltana tein ekan ovistestin, tuli haalea viiva, mutta luin ohjeesta, että pitää olla yhtä tumma kuin testiviiva. Eli huomenna jatkan tikuttelua. Huomasinpas myös ohjeista sen, että sekä testin että nesteen (virtsan siis) pitää olla huoneen lämpöisiä. Ilman mittaustakin arvelisin, että pissani olisi likelle sen 37 astetta. Enpäs huomannut siis nesteen antaa ensin jäähtyä. Onkohan tuolla merkitystä oikeesti?

Kovin en osaa vielä kommentoida teidän viestejä, unohdan saman tien,mitä kelläkin oli. Joku DPO(?) vai mikä olikaan jollakin käsillä ja käsittääkseni raskaustestin teko likellä - hälle onnea testiin :D

Kiitokset tsemeistä ja plussa puuhkuista TATTINEN ja MURMUR ja OTTIS ja MINTTU:heart:

Mä oon tänään mietiskelly näitä asioita...ollu vähän sellaset luovutus fiilikset...munhan piti alunperin kuumeilla vaan tää vuosi ja todellakin takaraja oli tän vuoden loppuun...
Ja nyt kun piti kaiken natsata(kunnon ovis, pupuilut ajallisesti nappiin ja dpo6 olin tuntevinani parin päivän ajan menkka jomotusta) ja kaikesta huolimatta tuntuu ettei taaskaan tärpänny ni ei se oo enää edes mahdollista...mun pitäs vaan luovuttaa...
Jotenkin mä haaveilen että me kokeiltais vielä sitä IVFää, mut se on mun ajatuksissa vaan enkä oo siitä miehelle enempi puhunu ja "suostutellu" sen ensi reaktiohan oli kyllä ettei oikein lämpene jos ei luonnollisesti lähe...
Jotenkin niin kaksijakoiset fiilikset...
Mä tänään jo ajattelin että koitan oikeesti lopettaa tän haaveilun...että oisin täälläkin vaan taustalla...enkä muuten niitä testejäkään hakenu...aattelin että työntelen niitä lugeja nyt viellä muutaman päivän ja testaan torstaina niinku aikomukseni oli ja lopetan sitte...ja meinasin että testaan sillä digillä ni ompahan arvoisensa lopetus tälle kuumeilulle...ja palaa varmasti tajuntaan lopullisena ne sanat ei raskaana inte gravid.
Mutta siis olkoon tää mun viimeinen kuumeilu kierto(ellen sit saa miestä puhuttua hoitoihin...)
TOTT päivänä testaan ja sen jälkeen jään takavasemmalle ovensuuhun juttuja täällä olkkarissamme kuuntelemaan.
Kiitos kaikille suuresta tuestanne tän vuoden aikana ja toivon kaikille sitä nyyttiä syliin asti:heart:

CB(Clearblue) - miepä siut listoille laittelen kohta!:wave:

Ovulatiotesteistä..

Jos mahdollista, dippaile testejä samoihin aikoihin vuorokaudesta ja välillä klo: 10-20.00(EI aamun ekaan pisuun)
..mie en koskaan ole pisua jäähdytellyt: pissin purkkiin ja se jäähtynyt sen aikaa kun pepun pyyhkielen ja pesen kätöset - sitten vain dippailut olen.=)

Muista vain rajoittaa kaikkea nesteen nauttimista n. 3h ennen dippaamista.

Juu ja tuo DPO tarkoittaa: Day past ovulation(päivät ovulaation jälkeen)

Ovis+(tasavahvat viivat O-testissä) on dpo-1..ovulaatio dpo0 ja eka päivä oviksen jälkeen on dpo1 jne..jne..noinhan ne menee, äkkiä sie ne opit;)

pikkutirri..siekö meidät jätät?:(
..vaan ymmärränhän mie sinua hyvin..miekin tänne roikkumaan jäänyt olen - turhaan vain..en onneton osaa irtaantua lopullisesti.:ashamed:

Miehän iältäin jo ensi vuonna listan vanhimpia - kesällä 47v.
..kyllä ne ihmeet on niin vähäisiä tällä ikään enään..joskus, jollahin onnistuu..sitä kait sitä itsekkin haaveilee, että jos tärppäis&kestäis sen 9kk..

Mie siulle tirrikkä kaikkea hyvää toivon elämääsi - se on ihan rikas noinhin:heart:
..vaikka sydämessäis se pienen kaipuu onhin kova.

..niin..ja sitä ylläriä nyt tälle kiertoa:heart::kiss:

Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Onni71 (40)...............Kp2/25-28........yk3.....................5./1.yht.
anjamarita (43).........kp4/28-41........yk5.......................2./1.yht.
Ottis (44)..................Kp4/25-27........yk2v 4kk( 08/09)...1.
Whisky Peat (36).......kp5/30-35........yk5...(tm 7/11)..3.
Clearblue.................10/28...............yk5...........5/1.yht.
Ninni-70 (41).............Kp10/30?..........yk1.......................3.
Saippa (41)...............Kp12/26-28.......yk5.......4./1.yht.
tattinen (41).............kp13/22-28.......yk14(2km.)5/1.yht.
mariikka70 (41).........kp16/24...........yk7.........1.
Barbarella (40)..........Kp?/?..............yk?.....()..2.
Minttu2011 (43)........Kp20/27-29......yk1v 3kk( 04/11)...3.
bugsy (41)................kp24/29-31......yk2......................9.
Euphonia (40)...........kp25/25-26.......yk23......................1.
pikkutirri(42).............kp27/28-32......yk12 (06&8/11)4./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp27/20-30......yk 2.........................1.
Zillian (42)................kp27/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
sarialeksandra (40)...kp29/32-35......yk n.1v......................2.
annekristiina(46).......Kp?/26............Yk1.................5./2.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?..............Yk1.......................4.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja

Minttu2011 (43)........dpo6
pikkutirri (42)...........dpo12

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Ottis, minä kyselin tuosta ovisviivasta.En ole tehnyt aamun ensimmäisestä pissasta. TUo toissapäivän viiva on NIIN vahva että muistan tuon vahvuisen olleen välillä minulla se kaikista vahvoin. Taas jossakin kierrossa sain ihan täysvahvankin. Eilisen viiva oli heikompi ja tämän päivän viiva ehkä vielä hiukan heikompi kuin eilinen. Saas nähdä alkaako vielä vahvistumaan vai mitä tapahtuu...

Tässä kuva. Tuorein ylimpänä.

Aijaa.com - 9232397.jpg

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä