pikkutirri Pahoittelut punanutun tulosta :hug:. Siirretään sut taustalle ja hyppäät takas sitten jos ja kun siltä tuntuu. Tsemppiä :kiss:!
mur-mur Kiva, että sulla oli pehmoinen olo saunan jäljestä =). Meillä syttyi miltei sotatila ku mä tulin saunasta. Menin sanomaan miehelle, että olen täällä ihan yhtä yksin kuin ennen oikeasti yksin ollessani, kun hän vaan kattoo autojuttuja koko ajan ja siitäkös ukko 'riemastu' ja lähti jo kymmeneltä siis nukkumaan. Juu ja nappas jonkun piuhan irti töllöstä mennessään, etten minäkään sitten saanut kahtoa TV:ta. En olis kattonutkaan, mutt ukon herätin, ett laittaa piuhan takas ja annoinpa muutenkin hänen kuulla kunniansa lapsellisuudestaan. Koko iltana ei passanut kattoa pätkääkään yhtään mitään mikä mua olis kiinnostanut ja musta se on aika itsekästä, vaikka hänellä ei yleensä paljon aikaa TV:ta olis katellakaan. Ja noin ylipäätään ku ajatellaan, ett oli jouluaatto ja silloin ihmiset on yhdessä ja tekee jotain yhdessä, niin ei, meillä ukko surffaa kanavalta toiselle ja siirtyy pikana toiselle kanavalla jos huomaa, ett eukkoa vois siinä jokin kiinnostaa. Jotta semmosta :ashamed:.