40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
pikkutirri vai olet sinä tuumaillut luovuttamista. Voi harmitus. Tietenkin jokaisen meistä on sekin päivä kohdattava, että tämä vauvailu loppuu. Tietenkin sitten alkaa uusi kausi elämässä, ja eikä se tarkoita sitä, etteikö se voisi olla hyvää elämää. Mutta haikeaahan se on.

Tietenkin teillä on kuitenkin vielä mahdollisuudet, joten jos tuntuu siltä, että haluaa kokeilla kaikki keinot, niin apuja voisi saada tuolta hoidoista. Mutta totta kai siihen pitää molempien sitten haluta.

Se on muuten kumma, että jos itseltä kokee puuttuvan jotain, niin kaikki vierellä olijat tuntuvat sitten taas saavan juuri sen mitä itse on aina halunnut. Mutta tuo lienee ihmismielen oikkuja.

ON täällä siis todellakin tuon lauantain jälkeen loppui kivut kuin seinään, eikä mitään tuntemuksia ole. Täytyy vain odotella, ja taas höperöin ja laskeskelen, kuten meikäläisellä on tapana aina hamaan tulevaisuuteen saakka suunnitella, niin olen ajatellut, että sitten pitäisi jouluaattona tuntua kiinnittyminen, jos nyt sen yleensä tuntee. Mutta parempi kai olisi unohtaa koko laskeminen ja turha vouhkaaminen, asioille kun ei itse oikein voi mitään. Onhan sen liian moni joutunut kokemaan.

Ninni-70 vaikea itse sanoa noista o-testeistä, kun ei hirmusti ole kokemusta. Mutta itselläni on tuo pregcheck toiminut, saa k-kaupoista ja maksoi jotain 10e 10 kpl. Mulla just se viimeinen näytti selkeän plussan, eli testiviiva tummempi kuin kontrolliviiva.

Aikaisemmin testasin läjän davidin testeillä, ja vielä siitä kierrosta raskauduin tuon km lopputuloksen. Mutta en saanut selkeää plussaa ollenkaan, vain haaleita viivoja. Myös nuo davidin r-testit näyttää todella haaleasti muidenkinkokemusten mukaan.

Mulla jäi kokeilematta tuo clearbluen digitesti, kun ei ollut tietoa kierron pituudesta km jälkeen, niin en halunnut tuhlata. Toivottavasti en tarvikaan enää :LOL:

hyvät päivän jatkot ihunaisille!

Päivittäjä saa laittaa minut rktt-listalle sitten kun ehtii, tiedot bugsy(41)....dpo3

Viimeksi muokattu:
Ottis
Sori, ett sekoitin WP:n ja Ninni-70:n oviskyselyt keskenään :ashamed:. Niin käy kun ei pää ole kirkkaimmillaan naputellessa.

Ninni-70 Noiden kuvien mukaan saattaa olla ovis kovinkin jo ollut. Toivottavasti pupuilut osuivat nappiin :heart:!

Pikkutirri Jotenkin en jaksa uskoa, että kokonaan vauvahaaveesta vielä luopuisit. Meinaan, että niin olen minäkin usein meinannut, mutt jotenkin se vaan aina nostaa päätään. Mihin tahansa tulokseen lopulta päädytkin, niin olkoon se oikea ja onnekas :hug::kiss:.

mur-mur Minäkin huomasin joulumielen kummasti mieleen hiipivän ja ihan kiireettä, kun olin viime viikolla kehitysvammaisten jouujuhlassa. Kiva, että teillä jo kuusikin hankittuna =).

ON Eipä toi mun mieheni mikään unelmien mies ole enkä tiedä rakastankokaan häntä enää niin kovin. Jotenkin sitä vaan turtuu ja tottuu tähän olemiseen niin, että pitää tapahtua jotain todella radikaalia, että osaa kiskaista itsensä irti. Nyt mies on ollut taas ihmisittäin, mutt luulen ton salaa juomisen olevan asia, jolle en mahda mitään ja siinä onkin meillä kissa pöydälle nostettavaksi, sillä se ei ole kiva tapa ollenkaan. Varsinkaan jos sit se salaa juoja kuvittelee tosiaankin siinä onnistuvansa ja piikittelee sitä ns. fiksummin juovaa. Joulu tässä nyt katellaan taas tuleeko siitä yhtään parempaa kuin edellisestä. Sen tänään mielessäni päätin, että mm. jouluaattoiltana saati koko jouluna en suostu kuuntelemaan kiukuttelua vs. vi**uilua, se on varma.

Minttu2011 Kyllä me joulu tässä ihan kotsas vietetään kissoinemme. Jossain välin kävi mielessä, että olis sitä kiva viettää mökilläkin, mutt siellä olen toisaalta niin erossa omista ihmisistäni, ettei silleen nappaa. Miehen äiti ja veli ja tulevat perinteisesti aattona meille syömään ja loppu on vielä auki. Joskus ollaan käyty mun kaksoveljellä pukkia kattomassa aattoiltana tai sit mökillä saunomassa. Nyt ei ole päätetty vielä mitään.

Mun hammaskipu alkaa pikkuhiljaa hellittää ja kun huomenna pääsen aikaisin töistä, olen päättänyt pyhittää huomisen joulusiivoukselle. Torstaina käydään shoppailemassa kaikki mitä tarvitaan ja perjantai jääkin sitten suht' lupsakasti aikaa touhuilla joulua muuten vaan. Olen siis päättänyt ottaa joulun erittäin lunkisti ja paineetta. Kyllä se tulee ja meneekin, vaikkei tekis mitään :).

bugsy Toivottavasti saat piinailun vähän joulun tuoksinassa laukeamaan ja sitten hupsista keikkaa yht'äkkiä huomaatkin olevasi onnellisesti raskaana :heart:! Jouluaatolle toivon kivoja nippailuaj :kiss:.

Ps. Huomasinpa tuossa välillä pissalla käydessäni ekat ovislimat. En vaan ole vielä päättänyt testailenko vaiko en, mutt mä vähän luulen, ett kyllä ne testit alkaa laatikossa jossain vaiheessa houkuttelevasti rapista =).

Viimeksi muokattu:
Glearblue - tervetuloa mukaan!

Ottis - voimia sinulle miesasiassa, tuntuu niin tutulta tuo sun kirjoituksesi...meilläkin oli samanlaisia ongelmia aikoinaan, mutta onneksi ne selätettiin jo aikoja sitten, mutta tiedän tunteen kun mikään ei käy, kaikki on huonosti mitä teet jne. Mies joko muuttuu tai sitten ei - näinhän se valitettavasti on. Mutta toivon sinulle että muuttuisi ja elonne tasaantuisi :heart:

pikkutirri - ihan sydäntä riipaisi viestisi, tottahan se on että joskus pitää luovuttaa :'( Mutta onko se sinun kohdallasi nyt, vain sinä tiedät vastauksen - voimia sinulle, päätit sitten mitä tahansa :hug:

bugsy - kirjoitit ihanasti : "Tietenkin jokaisen meistä on sekin päivä kohdattava, että tämä vauvailu loppuu. Tietenkin sitten alkaa uusi kausi elämässä, ja eikä se tarkoita sitä, etteikö se voisi olla hyvää elämää."
Näinhän tämä on, mutta surullista se on kun se aika kohdalle osuu, täytyy jättää hyvästit vauvahaaveille :'(

Voimia meille kaikille haaveiluun ja haaveilun lopettamiseen - kumpikin on rankkaa :hug:

Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Onni71 (40)...............Kp3/25-28........yk3.....................5./1.yht.
anjamarita (43).........kp5/28-41........yk5.......................2./1.yht.
Ottis (44)..................Kp5/25-27........yk2v 4kk( 08/09)...1.
Whisky Peat (36).......kp6/30-35........yk5...(tm 7/11)..3.
Clearblue.................11/28...............yk5...........5/1.yht.
Ninni-70 (41).............Kp11/30?..........yk1.......................3.
Saippa (41)...............Kp13/26-28.......yk5.......4./1.yht.
tattinen (41).............kp14/22-28.......yk14(2km.)5/1.yht.
mariikka70 (41).........kp17/24...........yk7.........1.
Barbarella (40)..........Kp?/?..............yk?.....()..2.
Minttu2011 (43)........Kp21/27-29......yk1v 3kk( 04/11)...3.
bugsy (41)................kp25/29-31......yk2......................9.
Euphonia (40)...........kp26/25-26.......yk23......................1.
pikkutirri(42).............kp28/28-32......yk12 (06&8/11)4./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp28/20-30......yk 2.........................1.
Zillian (42)................kp28/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
sarialeksandra (40)...kp30/32-35......yk n.1v......................2.
annekristiina(46).......Kp?/26............Yk1.................5./2.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?..............Yk1.......................4.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja

Minttu2011 (43)........dpo7
pikkutirri (42)...........dpo13

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Täällä taas mitä ilmeisemmin progesteroni jo laskussa?..on niin ollut räjähdysaltis ilmapiiri taassiisa..:(..iskee ihan yllättäin, kipujahin oli - sellaisia menkkamaisia(NYT jo?)..täti tulis kuitenhin aikaisintaan vasta 28.12..

Huominen vielä työpäivä ja sitten iltapäivästä esikon kera kaupoille ihan kahdelleen - kiva!=)
..ei tartte kattella miehen alaspäin olevaa naamasta:rolleyes:

Tehdään ostoskierros aiiiiivan rauhassa ja vaikka välillä käydään puraisemassa kahviossa evästä, että jaksetaan.;)

Onneksi miehellä huominen VP ja hän saahin siivoilla kotosalla poikasen kera:whistle:..jospa kuusenhin sitten jo illasta tai torstaina nosteleis sisään - saapahan pidempään sitten ihastella ja tuoksutella(olikin vahva havun tuoksu!)

Ninni70 - miustahin näyttäis noista testeistä tuo alin sellaiselta plussalta!=)
..miulla tuollainenhin oli jo O+

Ottis - Jippiii, siulla hammassärky tipo tiessään kohta - ihana juttu:kiss:

Joulu se vaan tulla Jollottaapi ja joulun kellot kaikaa juhlaa tulevaa
..ja Pukkikin koht siltään Korvatunturilta joutuupi kilttien lasten(ihunaisten:)) luo..

Vielä jos tilaukseen sitä lunta&pakkasta laitteleis..olis kyllä enemmän kuin ihunaa!

Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos sarialeksandra :kiss:.

mur-mur Taitaa vähän joka paikassa räiskähdellä näin joulun alla ja mulla varsinkin kaupoilla miehen kanssa. Rassaa jos hän ei suostu nousemaan autosta mukaan tai kiukuttelee muuten vain ja rassaa sit sekin jos hän lähtee mukaan ja kulkee koko ajan nenä niskassa kiinni, ettei saa kateltua mitään rauhassa. Koskaan ei ole hyvä :).

Mulla antibioottikuuri tekee temppusiaan ja rupsututtaa ihan mahdoton, vaikka ostin ja olen syönytkin maitohappobakteeritabuja, ettei maha joutus niin koville. Positiivista on kuítenkin, ett olen jo huomisen joulusiivouksen yms. perjantaillekin suunnitellut niin hyvin, ett tuntuu kuin ne olis jo tehty :xmas: ja voin ihan huoleti viel tän illan parannella itteäni ja olla toipilaana. Miehelle miltei jo laadin aikataulun jos aikoo pysytellä mun messissä. Hänen osuutensa ei ole rankka, siivoaa vain ne pöydät, missä säilyttelee rojujaan. Ja on kiltisti.

Tilaamani testit tuli tänään.
Tilailin siis Canadasta 50kpl ovistestejä yhteishintaan postareineen 21e
..ihan mukavan leveitä testejä, taiatvat olla hyvin samanlaisia, kuin Sofi One Step:it

Control viivanen ei vahvistu näissä kovin vahvaksi, sellaiseksi oikein tumman puhuvaksi.

Tilauksen tein 7.12 ja maksu lähti tililtäni(Vica electronilla maksoin)9.12..ja perillä sitten tänään 20.12.

Meni siis 13vrk, joista arkipäiviä 10..ei ollut kovin nopea toimitus mutta pääasia, jotta perille tulivat.=)

Tuossapa vielä kuva dippauksestani hetki sitten(pitihän se testata toimivuus:D)..tänään Kp16 ja oletetusti dpo6

..tuossa näkyy testiviivanenhin, mutta testiajalla n. 15min sisään niiiin hailu, että hyvä kun eroitti..kuva hämärä kun ilman salamaa otin.

Testeissä ei ollut ohjeita mukana(taitaa löytyä heidän sivustoiltaan?)..mutta oletan niitä käytettävän juurikin kuin muitahin: dipata klo: 10-20.00 välillä ja testiaika 10-15min.

Viimeksi muokattu:
Minäkin pitkästä aikaa täällä...Tervetulotoivotus kaikille uusille. Hirmusti oli tullut tänne kirjoituksia ! Jos en tietäis, että mun on mahdotonta olla raskaana tästä kierrosta, olisin varmaan jo testannut... Harmittaa että kierto nyt venyi pitkäksi, kun torstaina pitää junalla matkustella joulunviettoon omieni pariin. Ihana nähdä osa rakkaista ihmisistä. Mun armaalla on niin oudot joulunviettotavat, että ainakin joka toinen joulu kyllä haluun omaan porukkaan ! Joulu ei ole kunnon joulu ellei ole "paljon" ihmisiä ympärillä pyhinä. Joulua en kaksin halua viettää, sitä on ihan tarpeeksi arkenakin sitä vain kaksin oloa... Mutta meillä on nyt muutenkin poikkeuksellinen tilanne normaaliin. Mies on osan pyhiä töissä... Tänään piparintuoksu täytti meitin huushollin, slurps ! =)
Ihanaa joulunaikaa kaikille !

MOIKKELIS JA ILTAA OLKKARIIN!:heart:

ENSINNÄKIN: PIKKUTIRRI:'( IHUNA OOTKO LUOVUTTAMASSA?? Toivottavasti et!! Sulla ikääkin vähempi kuin monella muulla täällä!!! Puhut sen miehesi hoitoihin niin jatkat sitkeesti kuumeilua, eiks niin?=)

OTTIS: Onhan sulla kestäminen ukossais!! Voimia Jouluun ja RAUHALLISTA JOULUA! Kateille kans terveiset!!!!
;Meillä koirat vuoronperään olleet mahataudissa.. kiva luuttuta paskoja joka pvä!!
No ehkä helpottamaan päin nyt onneks jo!!
Joulu paskojen keskellä! Olis kaiken huippu!!
Onneks sulla OTTIS hammaskipu hellittää!!!=)

SARIALEKSANDRA kirjoitit hyvin, jokaisella se oma valta päättää sitten kun haluaa lopettaa, voimia se vie kyllä!! Jaksut sulle!!!

MUR MUR IHUNA!!! SIe tilannut testejä oikein rapakon takaa!! Aikas halvala lähti jos ei ollu kuin tuon parikymppiä 50 testiä!!
Voimia sullekin shoppailuun ja Joulun valmisteluihin!!!!!

ON: Minä hölmöläinen taas dippasin O-testin illasta ja näytti yllättäen aika vahvaa viivasta.. voikohan lutinuksilla olla osuutta tuohon vai onko niin että mulla ne 'vaihtikset' kolkuttlee niinkuin se Mafinka jo vinkkasi?? Onks kellään tietoa? Mä en siis ollut laittanut kapselia kuin klo 10.30 aamulla ja testasin noin 21.00 ????

MUTTA NE ++++++++++TUULET TÄÄLTÄ!!!!!!!! PUUHHHHHHH!!!!!!!!!!++++++++

ja illanjatkot ihunat ja hyvät yöt!!!!!!!!!!:hug:

Heippaus tältähin Ninnille!:wave:

Piparin tuoksu ihunaa ja miekin tykkäisin olla esim. Äitini&sisarieni kera sen Joulun.:heart:
On varmaanhin kohta 20v kun viimeiks Äitini täällä asuissa ja esikon ollessa ala asteella, joulua vieteltiin yhdessä.

Sisarenikin kävivät aina joulun pyhinä,(asuvat eri paikkakunnilla)..eipä enää ole tapana..niin suruistahin jotenkin tuollainen..vierailut muutenhin vain vähenneet vuosien saatossa:(..*huoks*
..Joulun aikaan se aina mieleen tulee..

Onneksi oma pesue tässä vierellä ja kyllä miun esikko tulee Jouluaattona kylään muutamaksi tunniksi - on sitten miulla omat rakkaat lapsoset siinä lähellä..mitäpäs sitä muuta Äiti kaipaiskaan:heart::)

Minttu
- dippaileppas niitä O-testejä tässä viikolla vielä..muistelin nimittäin, jotta sellainen testihän siulla PLUSSAN ensteiks viime tärpissähin näytti!?;)
..toki kierron lopulla tuo LH-kohoaa jonkin verran..
..mutta toivotaan, t o i v o t a a n p a s kovin:heart:

Ötyisiä ihunaisille:heart:..mie taidan vielä puraista jotahin ja hieman töllötintä kattelen, sit mammimaan - huomenna työ päivä vielä.
..ai niin..ja luntti/muistilista kaupoille mukaan täytyy vielä kirjoitella.

Ps. Koneelle pääsen vasta illemmalla..mikäli joku haluaapi päivitellä, en pistä olleskaan pahaksein!=)

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Onni71 (40)...............Kp4/25-28........yk3.....................5./1.yht.
anjamarita (43).........kp6/28-41........yk5.......................2./1.yht.
Ottis (44)..................Kp6/25-27........yk2v 4kk( 08/09)...1.
Whisky Peat (36).......kp7/30-35........yk5...(tm 7/11)..3.
Clearblue.................11/28...............yk5...........5/1.yht.
Ninni-70 (41).............Kp12/30?..........yk1.......................3.
Saippa (41)...............Kp14/26-28.......yk5.......4./1.yht.
tattinen (41).............kp15/22-28.......yk14(2km.)5/1.yht.
mariikka70 (41).........kp18/24...........yk7.........1.
Barbarella (40)..........Kp?/?..............yk?.....()..2.
Minttu2011 (43)........Kp22/27-29......yk1v 3kk( 04/11)...3.
bugsy (41)................kp26/29-31......yk2......................9.
Euphonia (40)...........kp27/25-26.......yk23......................1.
pikkutirri(42).............kp29/28-32......yk12 (06&8/11)4./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp29/20-30......yk 2.........................1.
Zillian (42)................kp29/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
sarialeksandra (40)...kp31/32-35......yk n.1v......................2.
annekristiina(46).......Kp?/26............Yk1.................5./2.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?..............Yk1.......................4.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja

Minttu2011 (43)........dpo8
pikkutirri (42)...........dpo14

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Ottis, ei tullut talleteltua :(. Meillä tuo pupuilu on nykyään vähän harvinaisempaa. Kumpikin on aika väsynyt arjesta ja se että saataisiin molemmat lapset yhtäaikaa nukkumaan ja sit vielä jaksaisi niin siinä se onkin. LIsäks en vielä halua painostaa miestä kun se suostui nyt yritykseen sillä ehdolla että ei menisi yhtä painostavaksi kuin viimeksi kun yritettiin kuopusta.
Tänään o-viiva oli vähän vahvempi kuin eilen. Saas ny nähdä, jospa mulla olis kaks ovulaatiota tässä kierrossa? Tai sit toi pissan vahvuus vaan on aina eri?.. On vaikeaa kun ei tiedä ollenkaan kierron pituuttakaan kun edellisestä kierrosta on jo 1,5 vuotta ja tässä iässä saattaapi lyhentyä.

Ottis
mur-mur Minä olin täällä jo stepata ku jotenkin ajattelin, ett toi dippaus oli r-testi ja luulin sun haamuttavan :). Vai, että on testit ihan Kanadasta asti, niitä pitää sitten vähän säästellen dippaillakin. Eiku oikeasti, pääasia, ett testejä on =). Ihanasti sanottu sulta toi, että mun ukkelin kiltteys olis napakymppi. Sitä minäkin toivon :kiss:.

Minttu2011 Kiitos voimatoivotuksista :kiss:. Yritän ottaa lunkisti ja säästellä voimia. Olen onneksi jo oppinut, ettei suuria toivo enkä haaveile, niin en korkealta tipukaan. Osaisinpa sinulle jotain lutinuksesta ja ovistesteistä sanoa, sen vaan muistan, ett ainakin r-testin tulokseen saattavat vaikuttaa. Voipi siis olla, että myös o-testiin..

Ninni69 Teillä on mahtava systeemi, kun pääset 'yksin' joulun viettoon omiesi kanssa. Mulla alkaa mur-murin tapaan olla jo vuosia siitä, kun olen joulua saanut viettää 'omieni' kanssa. Tässä muutama vuosi sitten ihan oli rassata, kun aatto vietettiin miehen äidin ja veljen kanssa ja joulupäivä meni miehen parhaan ystävän tullessa perheineen tänne, olivat mulle vielä melko outoja silloin ja setä tyrkkäs kylään sitten vielä tapanina vaimonsa kanssa. Ja kun väliajat sain kuulla miehen kiukuttelua, ei fiilikset todellakaan olleet korkealla. Varsinkin, kun ottaa huomioon, että edelliset 7 joulua olin 'saanut' viettää ihan yksin kissoineni ja nauttia hiljaisuudesta ja ihan oikeasta joulun rauhasta. Olihan siihen yksinäisyyteen oppimiseen mennyt pari kolme joulua, mutta kuinka ihanaa se sitten olikaan, kun siihen oppi :). Mun joulujen kohokohta on nykyään, kun velipoika aattona töistätullessaan tupsahtaa tupaan valtavalla metelillä ja ottaa hetkeksi estradin haltuunsa :xmas:.

ON Olen tässä pian tunnin istuskellut ensin pelaamassa ja sitten tällä saitilla eli eiköhän nämä huilaamiset ole nyt tässä. Töistä tultua iski aivan valtava väsymys ja pakko oli ihan kahvit keittää, ett sai veren taas virtaamaan päässä. Ovislomotteluja muuten tuntuu vähän.. ts. jos hyvin menee, saatetaan talletellakin.

Moikka "yrittäjä" naiset :)

Tuonne teidän listaan voi toki ikänikin lisätä. Sitä on kaameesti jo se 41 vuotta kertynyt. Ja tänään sit löysin sen vahvemman viivan ovistestistä, eli teidän termillä taidan elää odp-1 vai miten se menikään? :D
Toisaalta en tiedä, jaksanko alkaa taas piinailemaan, sitäkin tässä elämässä tullut tehtyä ihan liianki kanssa. Alun perin kun tähän hommaan yleensä suostuin, niin ajattelin, että mennään tyylillä "tulee jos on tullaksee". No, kuinkas kävikään, muutaman kierron osasin ottaa lunkisti, mutta nyt huomaankin etsiväni kohtalotovereita ja dippailen tosiaan jopa jotain ovis testejäkin! Hoitoon menostakin on puhetta ollut, mutta uskon, että meidän kohdalla se jää vain puheeksi, kalliita ovat hoidot ja yksin en suostu niitä alkaa kustantamaan. Mies kyllä ois lähdössä sinnekin vaikka "heti huomenna", mutta hällä on taloudellinen tilanne sen verran tiukkaa, ettei taida onnistua tonnia laittaa moiseen "lystiin".

Mutta Joulua ja Joulupukkia odotellen ;)

Ottis
Gb Onneksi et ole ainoa 'sekopää' tällä palstalla eli kohtalontovereita löytyy. Me tai tarkemmin määriteltynä, minä, olen piinaillut jo kolme vuotta ja hybin laihoin tuloksin ja silti sitä ihmettä vain jaksaa jos ei niinkään odottaa, niin toivoa. Toivottavasti tämä kierto toteuttaa teidän haaveenne :heart:! Onnekasta RKTT-aikaa :kiss:.

Ps. Harvemmin on näin vedättänyt joulusiivousten teko. Välillä olin niin väsykin, ett ajattelin särkeväni jotain jos yhtään touhuan, mutt nyt olen puolet alakerrasta imuroinut ja ajattelin pitää greippilasillisen pituisen tauon. Sit toisekseen, meillä ei taitais mies huomata, vaikka vähän pluffaisinkin :LOL:. Ja kolmanneks, mulla on maailman parhaat hupulaiset ;). Kissoilla on kivaa.

Heippa vaan kaikille!

Täällähän on ollut vipinää kuin Rovaniemen joulumarkkinoilla sitten sen jälkeen kun oon viimeksi kirjoittanut :) Kiva kun on niin paljon asiaa (tai asian viertä!)...

Nauratti tuo Ottiksen sekopää kommentti tuossa ylempänä, kun jotenkin se nyt vain osui ja upposi!

ON- Nyt on keskenmenosta melkein 3 viikkoa ja on elämä alkanut jo voittamaan. Nyt oon alkanut jopa odottamaan niitä menkkoja, jotta "pääsisi" piinailemaan ja laskemaan päiviä.. Mulla ei ole hajuakaan, että kauanko tässä pitää odotella. Toivottavasti ei kauhean kauaa. Kaikki oli kuulemma tullut puhtaasti ulos ja Hcg laskenut niinkuin pitääkin jo sillion kontrollissa eli periaatteessa ei pitäisi kauhean kauaa odotella..

Ja sitten tätä joulun odotusta- me ollaan lähdössä miehen kanssa Kanadaan perjantaina. Hän on Kanadalainen ja nyt olen ekaa kertaa menossa näytille. Vähän jännittää kun en ole ennen hänen porukoita tavannut kun hekin on jo aika vanhoja, eivätkä ole täällä päin olleet sinä aikana kun me ollaan oltu yhdessä... No, ehkäpä se sitten jotenkin suttaantuu..

Kaikille ihanna joulua ja kiitokset vielä parhaasta vertaistuesta viimeisien viikkojen aikana!!

Ottis
Rena Kiva kuulla, että elämä alkaa voittaa ja vähän jo haaveiluttaakin, vaikka keskenmenosta noin vähän aikaa :hug:. Muistan, ett heti km:n jälkeen oli hirmu hinku tulla heti uudelleen raskaaksi. Mulle tehtiin kaavinta ja jos se päivä oli kp1, tuli mulla hymynaama o-digitestiin kp17 eli jos hyvin käy on sullakin ovis käsillä. Peukkuja ja myönteistä mieltä =) :kiss:

Nyt kokeneimmilta apuja, pliis. Minähän testasin tänään aamusta o-testistä plussan. En tiedä minkä ihmeen takia mun piti mennä vielä tikuttelemaan, mutta niinpä löysin itseni vessasta pissiastian kanssa *tyhmää joo*. No, mutta se testi olikin jo selvä nega! Eli mikähän juttu tää olikaan? Eikö se plussa pitäisi nyt vuorokauden sentään näkyä? Vai olikohan tää sit vaan joku osittainen oviksen tulo- ilmoitus?

Myöhäistä iltaa ihunaiset..täällä tooooosi väsy mur-mur

Clearbluelle heti ekaksi..

Älä huoli siitä "viivattomuudesta"..siulla varmaanhin ovis nopsaan vilahti - LH kävi vain hetken huipussaan:wave:..ei ole siis mitenkään epätavallista.
..muistithan talletella?;)

Olin esikon kera kaupoilla pikasta vajaata 7h!!!!!!!!:O
..nyt jalat ihan muusina ja niitä jomotteleepi:$..

Rahaa paloi 400eurosta - v ä h ä n itse asiassa..mutta olis menny enempikin jos en olis "harkinnut"!:D
..onhan sitä eloa vielä Joulunhin jälkeen ja siihen viimosen päivän tilipäivään yli viikko.

Ottis
- juu, se tuo kuvasen testi tosiaan oli O-testi=)ihan testailu mielessä dippasin, jotta toimivatko?!:cool:

Arvatkaas, maistuuko siidukka NYT? MAISTUU SUPER hywäiselle-Slurps ja Glungs!:p
..ihanhan tuo meni melkein jano juomana tölkki, toinen onneksi vielä jemmassa.:whistle:

Renalle sinne Canadan reisulle ihunaa Joulua toivottelen!:heart::xmas:
..ja mukava kuulla, että kohtukin tyhjentynyt kunnolla ja mielesi jo halajaa yrittää uusestaan onnistumista:kiss:

Ninni70 - eihän ne satu ja mene aina nappiin nuo tallettelut..olenhan miekin sen vajaata 3v:n aikana karvaastikkin saanut kokea..kyyneliä vuodatettu monasti:ashamed:

..voimasia kovasti ja tsemppiä, jotta onnistut soppeliin aikaan!:hug::heart:

..nyt mie taidan soffan nurkkaan käpertyä sitä toista siidukkaa nauttimaan..Ötyistä ihunat:heart:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä