Hei, kaikille
Pitkään olin pois, perheessä mygoplasmakierre, töistä saatu. Vihon viimein sain passitettua yhden työntekijäni lääkäriin, vuosi tutkittu päästä, varpaisiin, kuvattu jne. Soitin työpaikkalääkäriin pyysin ottamaan mygoplasmavasta-aineet, no sepä oli muhinut ainakin vuoden!!! Antoivat viikon kuurin, se sitä pois vie, passitin takaisin, kun meinasivat jotain astmapuhallustestejä teettää. Sanoinkin että, istut siellä kuin tatti, ja sanot ettet lähde ilman 2 vko n kuuria, pistin kuurin nimen paperille ja sanoin jos ei onnistu, soita, tulen paikalle. Soitin kyllä Diacoriin ja annoin kuulla kunnian! No, 2 vkoa ja ihminen on terve!!!! Meillä oli sitten koko toimistoväellä perheheineen, joitain poikkeuksia lukuunottamatta tämä tauti. Ei siinä mitään, virus, mutta elimistö ei puolusta sitä vastaan, asettuu isäntäsolun sijalle, menee ohi, taas tulee ja voi kymmenenkin vuotta "muhia!, sitten aletaan oireiden perustella tutkimaan MS tautia sun muuta, kun olisi verikokeen vasta-aineden määrittelyllä voitu hoitaa hydromycin kuurilla! Mä olen kohta itseoppinut mygoplasmalääkäri
.
Itse söin siis 4 kuuria, huimasi jo pitkällään ollessa, outoja oireita, kuumeton ja CRP vain hiukan koholla, mutta mygo paljastui.
No, niin. Kohta pääsee tosi toimiin, en tiedä mikä dpo, kp tai mitään muutakaan, kunhan vuosi vaihtuu, puhdistan elimistön ketoosikeittokuurilla, 2 vko a Easy Diettiä, olo virkistyy, kuona-aineet poistuu ja luulisin olevan 3 kiloa turhaa kannettavaa.
(.) Anteeksi..
Luin jokusen sivun, keskityn kunnolla, kahden viikon loma. Onnittelut, pahoittelut ja tsempitykset!!!!
Joulu kohta vietetty, kohti Uutta Vuotta toivon myötä, kaikille plussia
.
Ottikselle voimia ukon kanssa eloon, Mur-Murille halit <3 ja kaikille muille ihania joulunpäiviä, hyvää alkavaa vuotta ja niitä odotettuja, ansaittuja tärppejä, sitä omaa pikkaista kullanmurua.
Meillä Lumi-Maria 2,5v, touhukas tyttö, ei jää jalkoihin, käy mun vetämissä muksujudoissa, itse käyn taas judossa ja jäin koukkuun Bodypumppiin, menee 5x/vko, on kyllä hyvä olo. Mygoplasma taittunut, taas pääsee reenaamaan
Palaan taas, paremmalla ajalla, kommentoin, kun olen ajatuksella lukenut.
terkuin Anne