40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Ninni69 Sepä kiva :).

ON Tein o-testin ja viiva on haaleampi kuin eilen. Limoja tuntuu kyllä. Eilen tuntui välillä, ett on pikkupöksyt ihan märkinä, mutt eipä himottanut kuitenkaan :LOL:. Testaan vielä huomenna, sillä eilinen pisu unohtui veskiin jäähtymään varmaankin pariksi tunniksi ja sillä en tulokseen ihan satasella luota.

Ottis - onpa kurjaa, jotta teillä TV:n katselustahin kiistaa Joulun alla..:(
..tuo miehesi toiminta: "ottaa jokin piuha irti TV:stä, ettet pääse kattomaan"..voi, miten onkaan lapsellista.:vampire:

Mie kyllä suositteleisin hankimaan ihan omat töllöttimet molemmaisille - meillä niitä löytyy 3kpl:tta=)

Ottis
vielä..viitsitkö päivitellä Mintulle tuonne RKTT-listaan dpo päiväksi 12 - Kiitti!:wave:

Ninni
- ihuna, jotta olet jo innoissasi päästä tälle kiertoa vällyjen alle peuhaamaan ja tallettelemaan vaavin siemeniä:p
Olkoonhin se PLUSSA kierto!:heart:

ON..täti tekee tuloaan..vielä ei tuhruja, mytta kovasti hikoiluttaa ja masulla kovistelee, reisiä ja peppuahin repii:x
..28.12 olis kierron viimonen päivä luteaalivaiheen mukaan..ja nyt ei ollunna Lugejakaan käytössä, joten tulenee se ajallansa tuo akan hupakko.

Mies ja poikanen pihalla lumisateessa mäenlaskussa.:)
Tääällä tosissaan alkoi oikeita jalkarättejä tuleman taivahan täydeltä!

Mukavaista päivää itte kullekkin:kiss:
..Minttulle ylläriplussaa toivon!:heart:

T. *mur-mur* Kp21/dpo11

Viimeksi muokattu:
MOIKKELIS!! Ja IHANAA JOULUA KAIKILLE OLKKARIIN!!!!!:heart::heart::heart:

PIKKUTIRRI: :hug: Halaus sulle ja tuuthan viel innolla listoille myöhemmin!!:heart:

OTTIS: Voi että mua alkoi naurattaa sun juttu tv:n kattomisesta:LOL:Mun mies näet samanlainen: Jouluaattona töllöä tuijottaa kun vois yhessä esim. pelata jotain tai muuta.... Käytiin me pojan haudalla eilen ja oli siellä kynttilöitä ja paljon:heart: ja tuli itkettyä monet kyyneleet:':)':)'(
Toivottavasti saisitte talleteltua ettei menis kierto hukkaan.... Joulunjatkot!! :heart:

MUR MUR Voi suruinen sunkin miestäs:(kun sillai kiukutteli.. toivottavasti hän kuiteskii leppynyt Jouluksi=)ja hyvä jotta rentouduit saunassa=)

ON: Minä tossa perjantaina aamusta dippasin tavallisen r-testin ja tulos oli nega, kuinkas muuten! Mutta ajattelin kun oli vasta kp10 niin ei vältisti näy muttei edes tullut haamun haamua!! No säästelen niitä testejä ja dippaan varmaankin torstaina jos ei tätiä kuulu.. kävin hakemassa apteekista uuden paketin lutinuksia ja aion kyl niitä laitella ohjeen mukaan. Välillä joulukiireissä unohtunut laittaa.. pari tuntia venynyt mut oon kumminkii käyttäny. Joo, ovistesti oli tasavahva aamusta... mutten tiedä luottaako siihen kun voi nuo lutinukset vaikuttaa siihen tulokseen??? Ja oireuta ei oo paljoo... turvotusta vähän ja joskus hiukka nippasee mutta se taitaa olla suolijuttuja kun on tullut syötyä ja juotua kaikkee niin paljon:p... plus viiniä ja olutta eilen hiukan litkin.. Uskalsin kun en usko ett raskaan oisin... oishan noita oireita enemmin.. rinnatkaan ei oo arat niinkun viime tärpissä oli..

Oon ollut töissä joka pv paitti perjantaina kun oli ainoa vapaa ja leipomis- ja siivouspäivä..
Huh!!! Onneks Joulu on vain kerran vuodessa!! Väsyttää niin peevelisti ja viel olis 3 päivää ennenku on 2 vapaata. Sitte uudeksvuodeks hommiin takaisin! Rahan tuloa ei voi estää!!! Juu, oliskii hurjat korvaukset mutteihän meidän alalla.. ja veroa menee ainakii neljäsosa (lisistä) nii ei siitä paljoo jää...

Joo, nyt mä meen käymään mun siskolla naapurissa kattomaan mitä siskon pojat on saanu lahjaks! Ihanaa Joulun jatkoa kaikille ja ne +++++++tuulet!!!!!!!!!!

Ottis
mur-mur Kiitti vinkistä. Mulla näyttää aina jäävän toi RKTT-lista päivittämättä :ashamed:. Meillähän oli viime talvena kaksi töllöä kotona, mutt sit se toinen vietiin mökille ja sen jälkeen on täytynyt pärjätä yhdellä. Nyt en edes elokuvia ostanut itelleni niinku normaalisti jouluks ku ajattelin, ett Koti-TV:ltä niitä on niin helppo vuokrata, jos ei ohjelmistossa ole mitään mielekästä. Täällä on nyt sit päivää vietetty hyvin hissuissa merkeissä. Radio soi taustalla todella hiljaa, mä olen touhuillut jos mitä ja ukko maannut makkarissa lukemassa.

Eikä siinä kaikki. Kun olin joku aika sitten lähdössä hautausmaalle, ukko tuli kiehnäämään ja kerjäämään eikö jörnittäs. Mä kävin hautausmaalla ja kun tulin sieltä, pupusteltiin. Eli simppaset on tallessa tältä erää, mur-mur ja Minttu2011 :).

Minttu2011 Sulle erityisjoulu- ja lohtuhalitus :hug:. Toivottavasti itku on kuitenkin edes vähän helpottanut. Ei ole helppoa sinullakaan, ei :'( :hug:.

Mun mielestä töllöt sais laittaa jouluks kaappiin, ett ihmiset tekis muutakin kuin töllöttäisivät. Mun jouluuni ei nimittäin ole TV varsinaisesti koskaan kuulunut, tietsikalta olen voinut sit jotain katella, jos ei ole uni illalla tullut. Nytkin voisin houkutella ukon pelaamaan mun kanssa vaikka korttia, kun tulee kyliltä. Lähti autoajelulle,kun oli syöty.

Hyviä joulunjatkoja kaikille :heart:!!!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis
mur-mur Pysyis nyt se täti vain pois :heart:!

Ps. Niitä jalkarättejä satoi meilläkin =).

minttu2011 Pahoittelut negasta :hug:. Peukuttelen, ett se vielä plussaksi muuttuisi :heart:!

Minttu..huuuuih kuin onhin jännäää jos siulla O-testissä tasavahvat viivaset!

..voi K U N P A tulis + myös R-testiin!:heart:

..ja vielä kerkeää R-testihin plussaksi muuttua jos dpo10 nega!:heart:

Ottis - jeee, sie sait talleleltua!

..voi kunpa kertaalleen vielä onnistuisi ja silleen, jotta siekin nauttisit(vai nautitko nyt?:)):heart:

Mie täällä opiskellu, jotta voiko touhutipoista raskautua?..:D

Todennäköistä on että EI..ne eivät yleensä sisällä siittiöitä.

..vaan s e n verta sitä on höpsö, että toivoo siltikin:ashamed:..ja olen dipanut O-testejä.:whistle:
Tänään tuli sellainen vahvempi viivanen..juu ja t i e d ä n, jotta täytyis olla tasavahvat viivaset, että edes voisi ajatellakkaan tärpin käyneen - niin kuin oli nyt Mintulla!:wave:

Mie jatkan O-testien dippailuja, miulla kun ei R-testajä ole.;)(..ja noita kun niin paljon tilailin sieltä Canadasta)
..muistelin, että joskus aiemminhin olen saanut vahvoja viivasia loppukierrolla - kun tuo LH pakkaa nousemaan loppukiertoa kohden.

..leikitellään nyt hetki ajatuksella..vaikka täti oireet kyllä 99% selkeät.

Viimeksi muokattu:
Hei, kaikille

Pitkään olin pois, perheessä mygoplasmakierre, töistä saatu. Vihon viimein sain passitettua yhden työntekijäni lääkäriin, vuosi tutkittu päästä, varpaisiin, kuvattu jne. Soitin työpaikkalääkäriin pyysin ottamaan mygoplasmavasta-aineet, no sepä oli muhinut ainakin vuoden!!! Antoivat viikon kuurin, se sitä pois vie, passitin takaisin, kun meinasivat jotain astmapuhallustestejä teettää. Sanoinkin että, istut siellä kuin tatti, ja sanot ettet lähde ilman 2 vko n kuuria, pistin kuurin nimen paperille ja sanoin jos ei onnistu, soita, tulen paikalle. Soitin kyllä Diacoriin ja annoin kuulla kunnian! No, 2 vkoa ja ihminen on terve!!!! Meillä oli sitten koko toimistoväellä perheheineen, joitain poikkeuksia lukuunottamatta tämä tauti. Ei siinä mitään, virus, mutta elimistö ei puolusta sitä vastaan, asettuu isäntäsolun sijalle, menee ohi, taas tulee ja voi kymmenenkin vuotta "muhia!, sitten aletaan oireiden perustella tutkimaan MS tautia sun muuta, kun olisi verikokeen vasta-aineden määrittelyllä voitu hoitaa hydromycin kuurilla! Mä olen kohta itseoppinut mygoplasmalääkäri:).
Itse söin siis 4 kuuria, huimasi jo pitkällään ollessa, outoja oireita, kuumeton ja CRP vain hiukan koholla, mutta mygo paljastui.

No, niin. Kohta pääsee tosi toimiin, en tiedä mikä dpo, kp tai mitään muutakaan, kunhan vuosi vaihtuu, puhdistan elimistön ketoosikeittokuurilla, 2 vko a Easy Diettiä, olo virkistyy, kuona-aineet poistuu ja luulisin olevan 3 kiloa turhaa kannettavaa.

(.) Anteeksi..

Luin jokusen sivun, keskityn kunnolla, kahden viikon loma. Onnittelut, pahoittelut ja tsempitykset!!!!

Joulu kohta vietetty, kohti Uutta Vuotta toivon myötä, kaikille plussia:).

Ottikselle voimia ukon kanssa eloon, Mur-Murille halit <3 ja kaikille muille ihania joulunpäiviä, hyvää alkavaa vuotta ja niitä odotettuja, ansaittuja tärppejä, sitä omaa pikkaista kullanmurua.

Meillä Lumi-Maria 2,5v, touhukas tyttö, ei jää jalkoihin, käy mun vetämissä muksujudoissa, itse käyn taas judossa ja jäin koukkuun Bodypumppiin, menee 5x/vko, on kyllä hyvä olo. Mygoplasma taittunut, taas pääsee reenaamaan:)

Palaan taas, paremmalla ajalla, kommentoin, kun olen ajatuksella lukenut.

terkuin Anne

Huomenta ihunaiset :)
Täällä pojun kans pompitaan jo ylhäällä ja vätystää ihan sikana :(
Piti käyttää eilen poikaa päivystyksessä kun peläsin umpisuolen tulehdusta kun kuume ja masu kipee mutta arvot oli ok ja pissa että taisi olla vatsaflunssa. Nyt jo masukipu helpottanut ja kuumetta tai lämpöö 37,4 että jospa ois paranemaan päin :)
Ähky olo koko ajan ja vielä tänään aateltiin nykästä Joulusapuskat ja sitten ompi huti,kuti tälle vuodelle.Suklaata menee liiiiiikaaaa mutta eikö me aleta se perinteinen laihis heti Uuden Vuoden jälkeen:p
ON: Tätejä vois tässä viikon sisällä ootella tulevaksi..ainahan sitä toivoo että jos ne ei tuliskaan mutta taitaa olla liikaa pyydetty :(
Jos vielä kaffit keittäis..muksua päivää kaikille ja ++++++++++ puhureita hurrrrrjan paljon :heart::heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kyllähän se ihan meni, mutt ikävä kyllä näyttää siltä, ett enää ei 'tarvi' talletella, sillä o-testin viivanen eilisestä haalennut, eli tänään olis dpo1, jos joku päivittää. Voin minäkin tehdä sen illemmalla, mutt just nyt en ehdi tai jaksa tai viitsi =).

Minä en ole tänä jouluna syönyt kuin yhden palan suklaata ja senkin mies melkein pakotti syömään :). Uskomaton suoritus minulta. Muuten on kyllä ruokaa mennyt ihan reippahasti munkin kupuuni.

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

annekristiina(46).......Kp?/26.............Yk1.................5./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp4/20-30.........yk 3.........................1.
Euphonia (40)...........kp5/25-26.........yk24......................1.
Onni71 (40)...............Kp9/25-28........yk3.....................5./1.yht.
anjamarita (43).........kp11/28-41.......yk5.......................2./1.yht.
Ottis (44)..................Kp11/25-27.......yk2v 4kk( 08/09)...1.
Whisky Peat (36).......kp12/30-35.......yk5...(tm 7/11)..3.
Clearblue..................kp16/28............yk5...........5/1.yht.
Ninni-70 (41).............Kp17/30?..........yk1.......................3.
Saippa (41)...............Kp19/26-28.......yk5.......4./1.yht.
tattinen (41).............kp20/22-28........yk14(2km.)5/1.yht.
mariikka70 (41).........kp23/24............yk7.........1.
Barbarella (40)..........Kp?/?...............yk?.....()..2.
Minttu2011 (43)........Kp27/27-29........yk1v 3kk( 04/11)...3.
bugsy (41)................kp31/29-31........yk2......................9.
Zillian (42)................kp34/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
sarialeksandra (40)...kp36/32-35........yk n.1v......................2.
nooraneeamaria(35)..kp?/?................Yk1.......................4.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri

Ottis (44)...............dpo1
Minttu2011 (43).....dpo13

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
tattinen - hyvä, ettei poikaselle ollut pahempaa, menee se tuo pöpö ajallansa poijjes onneksi:heart::)

Minähin yhdyn täysin siun pyyntöön: EI tädille:stick:..
..ja KYLLÄ plussalle!:heart:

ON..lämmöt romahti kunnolla, eilen jo pikkasen dippasi alespäin..KN:ää kokeillessa, sormelle tuhrua..tätihän se taas minnuu muistaa:headwall:
..kierto jäi sitten aikas lyhykäiseksi jos vuoto alkaa keskiviikona, vain 24 päivän mittaiseksi.

Mukavaista Tapanin päivää jokaiselle!:heart:

Viimeksi muokattu:
Heippa ja oikein hyvää Tapaninpäivän iltaa kaikille ihguille!!!!:heart:
En MUR MUR dipannut.. jospas sitä sitten ke-to.... ovistestin ajattelin kyl tehä kohta... en vaan hittolainen tiedä tuota onko lutinukksilla osuutta tulokseen??
No pianhan se selvii tuleeks täti.. voi myöhästyttää nuo hormoonitkin tätiä..
Mur Mur, sun tädille keppiä:: :stick::stick::stick:NOIN!!! Menetkös siitä!!!!

OTTIS: Ihunaa kun saitte talletettua ja ilmeisesti rauha palannut teille!!!:heart:

Juu nyt pyykit kuivamaan ja saunaan... olusen otan mukaan!!:p

Hyvää illanjatkoa kakille!!!!!!!, moikks!!!!

Juu dippasin o-testin ja tulos oli hailakampi kuin eilenaamulla joten luulen ettei tarkoita mitään kun ei oo oireitakaan. Varmaankin keltarauhashormonilääkkeestä johtuu ett noin vahva viiva.. mutta katotaan huomen uudelleen jos jaksan.

Huomenna aamuvuoroon ja sit ke klo 6:ksi töihin... pääsen klo 12 ja sit 2:n vapaa ennen uutta vuotta..:)

Hei taasen kaikki Ihanaiset Naiset :wave:

ON: Punanuttu se tännekin saapui ja vielä Jouluaattona - enkä nyt tarkoita Joulupukkia ;) Halimukset kaikille Punanuttuun törmänneille - tsemppiä vaan taas uuteen kiertoon!

Joulu meni aivan pipariksi: kinkku jäi kauppaan, ruoat kaappiin, ukko sairasti ja torattiin... höh! En sitten syönyt Jouluruokaa - vasta eilen paistoin pannulla maksalaatikkoa ja - lenkkimakkaraa :D No eipä tullut ähkyä kun ei ole tullut syötyäkään koko loman aikana - mitä nyt hieman mutusteltua jotain pientä. No joskus näin...

Töihin pitäis tästä jo olla menossa mutta en ole jaksanut lähteä vielä kun olen niin väsynyt kun en ole nukkunutkaan pariin yöhön :( Tiedä sitten johtuuko Punanutusta vaiko riidan aiheuttamasta stressistä vaikka saatiin juttu sovittua, kuitenkin ...

Toivotaan kuitenkin että Uusi Vuosi tuo iloisempaa mieltä ja kaikille ++++++ -tuulosia Anteeksi kun taas kerran omaa napaa!

Halit kaikille :hug:

Heissulivei!

Toivottavasti kaikilla oli ihana joulun aika!

Täällä tätiä aina vaan odotellaan... ei ole oveen kolkutellut. :(

Jälkitarkastus oli tuossa 15.pvä ja alhaalla kaikki hyvin parantunut. Limakalvot olivat vielä hieman punertavat ja tohtori meinasi ettei täti ihan vielä ole tulossa. Tosin tuostahan alkaa olla jo 2 vkoa joten toivossa hyvä elellä.

Testasin o-testin tänään ihan huvin vuoksi ja sain lähes tasavahvan... Jospa se olisi nyt ovis!

Jees, poikaset kutsuvat joten heippa taas!

Plussakasta päivää kaikille!! :heart:

Heipat kaikille !

Mur-mur ihanaa kun huhuilit. Laittelin tuossa jossain vaiheessa pikkuriikkisen toiveen, että minut olisi saanut laittaa tuolle rktt-listalle, mutta se on päivittäjältä mennyt varmaan ohi. Mutta ei se niin vakavaa ole, eikä tässä nyt mitään kiirusta.
Eli jos joku minut sinne listalle nakkaisi, niin tiedot olis bugsy(41)....dpo10.

Täti vois yrittää yllättää siis tuossa uudenvuoden aattona, mutta en taida ottaa sitä akkaa vastaan. Koska kierto on siis myöhässä jotain 4-5 päivää.

Tuossa dpo 6-7 oli menkkamaisia oloja ja alaselkää kolotteli. Saa nähdä tarkoittaako mitään.

Mulla on täällä noita epäherkkiä r-testejä, joten ihan näillä päivillä ei niihin mitään saa, enkä kyllä ole koskaan edes yrittänytkään näin aikaisessa vaiheessa.

Mutta voisi sitä koittaa tietenkin tott-päivänä, vaikka en usko, että noilla testeillä mitään vielä näyttää. Ei kyllä mitään oireita, jos tuota hermostus-räjähdys-kimpaantumissyndroomaa ei lasketa. Toisaalta olisin aina raskaana, jos tuota olisi ainoa oire. :LOL:

Kyllä eilen niin otti kupoliin, kun käytiin anoppia katsomassa, minäkin mukana pitkin hampain. No siellähän se miehen velikin oli uusine emäntineen ja pienen tyttönsä kanssa. Voi kerta kaikkiaan, että voi jotku ihmiset saada veren kiehumaan. Tuosta miehen veljestä akkoineen olen täällä kertoillut. Sekä siitä, että miehen veljen ex-vaimo oli parhaita ystäviäni lähes 20 vuotta ja tunsimme ennen heidän naimisiin menoaan.

No miehellä ja hänen veljellään oli ollut puhetta ja mieheni oli kertoillut, että olemme soitelleet nyt tuon ex-vaimon kanssa. Tietenkin tämä hyväkäs äijä oli sitten isällisesti siinä neuvonut, että tämä ex-vaimo ei ole oikein hyvää seuraa minulle. :kieh:

Meinasin soittaa itse tuolle paviaanille ja sanoa suorat sanat. No eilenhän siellä kohdattiin, mutta uusi rouva ei edes kääntynyt minuun päin ja itsekin kyllä painelin toiseen huoneeseen.

Tuo miehen veli on kyllä sellainen pässi ja sika, että ei ole tosikaan. Onkin todennut monta kertaa, että hänen silmilleen eivät kakarat ja akat hypi. Ja en usko, että ihan auvoista on uudenkaan avioliiton saralla, sellaisia juttuja olen kuullut miehestä, että huh huh.

No onneksi ei mun tarvi sitä äijää katsoa sekuntiakaan. Ja onneksi asutaan eri paikkakunnilla.

Mutta täällä sitä siis hiljalleen valutaan uuteen vuoteen ja täytyy sanoa, että meillä oli muuten paras joulu ikinä.

Pahoittelut tädin kanssa matkaaville ja muuten vaan alamaissa oleville!

Tsempit meille kaikille!

Viimeksi muokattu:
Ottis

Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

annekristiina(46).......Kp?/26.............Yk1.................5./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp5/20-30.........yk 3.........................1.
Euphonia (40)...........kp6/25-26.........yk24......................1.
Onni71 (40)...............Kp10/25-28........yk3.....................5./1.yht.
anjamarita (43).........kp12/28-41.......yk5.......................2./1.yht.
Ottis (44)..................Kp12/25-27.......yk2v 4kk( 08/09)...1.
Whisky Peat (36).......kp13/30-35.......yk5...(tm 7/11)..3.
Clearblue..................kp17/28............yk5...........5/1.yht.
Ninni-70 (41).............Kp18/30?..........yk1.......................3.
Saippa (41)...............Kp20/26-28.......yk5.......4./1.yht.
tattinen (41).............kp21/22-28........yk14(2km.)5/1.yht.
mariikka70 (41).........kp24/24............yk7.........1.
Barbarella (40)..........Kp?/?...............yk?.....()..2.
Minttu2011 (43)........Kp28/27-29........yk1v 3kk( 04/11)...3.
bugsy (41)................kp32/29-31........yk2......................9.
Zillian (42)................kp35/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
sarialeksandra (40)...kp37/32-35........yk n.1v......................2.
nooraneeamaria(35)..kp?/?................Yk1.......................4.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri

Ottis (44)...............dpo2
bugsy (41).............dpo10
Minttu2011 (43).....dpo14

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kiitos ku päivitit listan ja minutkin pukkasit RKTT-listalle, vaikka totisesti toivon, ett se olis ollut vähän hätiköityä. Eilinen viiva näytti kuivuttuaan sitten saman vahvuiselta kuin toissapäiväinenkin, joten tänäänkin vielä dippaan ja katson mihin päin se on menossa.

Kurjaa jos täti tekee sinne jo tuloaan :'(. Olis saanut luoja sellasen pieni välipäiväyllärin sulle järjestää :kiss:.

Annekristiina Onpa kurja, ettei ihmiset saa ajoissa hoitoa ennenkuin joku pistää rähinäksi, mutt onneks sinä teit sen =). Kiitos tsempityksistä eloon miehen kanssa, se varmaankin auttoi, sillä ainakin tän joulun hän oli lähes ihmisiksi aattoillan kiukuttelua lukuunottamatta, mutt kukapa ei siloin kiukkuuntuisi jostain jos ja kun on väsynyt kuin mikä :(.

Tsemppiä alkuvuoden ketoosidiettiin. Mä vannon kehonpuhdistuksen nimeen kanssa, sillä olen sen tehnyt nyt pari kertaa vuodessa ja kummasti olo kevenee ja mielikin kirkastuu kun saa kuona-aineet kropasta ulos. Näin joulun ruokaorgioiden jälkeen se varmasti tekis hyvää itsekullekin =).

tattinen Jos se täti tuleekin nyt sitten niin toivotaan, ett ensi vuoden pysyttelee melkolailla reippahasti pois :heart:! Toivottavasti pojun masutauti on jo hellittänyt kokonaan :kiss:.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Ottis
Minttu2011 Noiden dpoiden mukaan mä kyllä jo pistäisin r-testiä dippiin =). Peukutuksia :heart:!

Mafinka Voi kurjuuksien kurjuus, että meni joulu ihan pipariksi. Tuo toraaminen ei varmaan ole mitään uutta ja ihmeellistä parisuhteessa, kun yritellään viettää joulua yhdessä ekoja kertoja. Vaikka, muistelisin, ett meillä se eka joulu meni ihan ilman toraa ja oli oikein unelmien joulu, sillä olihan meillä 'perheessä' uusi vanha kissaherrakin mun kisulini kaverina ja ne jo toi niin paljon iloa, ettei muusta paljon välittänytkään. Toivottavasti tilanne jo tasaantunut ja punanuttukin hiipimässä pois sulta, että pääsisitte taas pupuilemaan ilman veripyykkejä. Ukolle pikaista paranemista!

Rominas Yes!! Mahtavaa, ett siellä ovis jo ovelle kolkuttelee :heart:! Toivottavasti ovat pupuilut osuneet oikeaan saumaan :heart:!

bugsy Ihanaa, että teillä oli paras joulu ikinä :kiss: veret kiehauttaneesta anoppilan vierailusta huolimatta =). Laitoin sut RKTT-listalle. Sori jos olen mokannut sun siirtämisen sinne :'(, mutt parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eikös vaan :)? Plussatuulosia testailuun :heart:.

ON Eilen olin ihan ääneen sanoa, että onpa ihana, kun huomenna on ensimmäinen vapaapäivä :LOL:. Heti niinkuin joulunvietto olisi käynyt täydestä työstä. Mutt meillä oli eilinen päivä todella pitkä vaikka käytiinkin aamupäivästä mökillä. Siellä kuitenkin tuuli niin, ettei viititty jäädä, vaikka olin saunakamppeet roudannut mukaan, ett voitais käydä päiväsaunassa. Ihanaa oli kuitenkin kun siellä oli niin siistiä. Toissa lauantainahan mä siellä siivosin, eikä siellä olla sittemmin oltu. Kotiin ku tultiin, kävi mun yks työkaveri hakemassa pariinkin kertaan piuhaa ja nippeliä, ett saivat viritettyä pelit ja vehkeet illan jääkiekkomatsiin ja kun oli (taas) syöty, lähdettiin kävelylle ja poikettiin matkalla mun kakkosen luo päiväkahveille ja silti jäi niin paljon iltaa vielä tapettavaksi. Taisi myräkkä pidätellä niitä perinteisiä tapaninajelijoitakin, kun ei kukaan tupsahtanut ovelle. Joulusta siis selvittiin ehjin nahoin ja mielin ja tänään oli todella ihanaa saada nukkua pitkään ja hartaasti. Sitä kai mä mielessäni ajattelin ekalla vapaapäivällä, pitkään nukkumista..

• Tykkää
Reactions: annekristiina

Yhteistyössä