40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Rominas Jeps, teeppä se =). Onnea matkaan :heart:!

ON Meillä oli noin tunnin sähkökatkos ja ihan paniikissa muistin, että unohdin taas RKTT-listan päivittämisen, mutt nyt se on tehty :). Ja pistin mä elämän muutenkin ranttaliksi, kun kynttilän valossa lueskelin. Otin lasillisen punaviiniä :p. Neljän aikaan olis tarkoitus pissata purkkiin ja kattoa mitä o-testi sanoo. Ei kai toi lasillinen tulokseen mitenkään vaikuta?

Terveisiä sohvan uumenista! Tänään on älä-tee-mitään -päivä. Aion vaan olla ja öllöttää, kiire tulee taas aikanaan kun lomat loppuu.

Enkä muuten jaksa edes yrittää raskautumistakaan, tänään vissiin kp 13 mutta tuskin aiheuttaa toimenpiteitä. Ovista en ole tikutellut, enkä miehelle lirkutellut. Ensi vuoden loppuun ajattelin olla vielä töissä, kun on siinä niin otolliset joulun pyhätkin = pitkät vapaat :LOL: (käänteispsykologiaa, eikö niin..) Eli tärppi saisi tulla tuossa toukokuun alussa taas, niin kuin tänä vuonnakin, mutta mielellään pysyvänä sitten.

Höpö höpöä, mitäs muutakaan. Huomenna kampaajalle :)

Ottis
WP Oikea asenne. Mä teen samoin eli olla pollottelen. Huomenna täytyy käydä katsastamassa auto ja ajattelin samalla vähän shoppailla, mutt kun tämä myrsky laantuu, lähden pentujen kanssa mökille ja siellä vasta pollotellaankin. Nyt on hyvää aikaa pestä pyykkiä. Niistä eka satsi jo kuivumassa ja toinen pyörii, joten ei hätää. Jotenkin hoopo olo ku päivä vasta ja tuntuu kuin olis myöhäinen ilta. Melkein tekis mieli ottaa toinenkin lasillinen viiniä, mutt otan sen vasta sit myöhemmin, jos silloinkaan.

ON Tein o-testin ja kyllä se siltä näyttää, ett ovis oli joulupäivänä. Tolkuttoman aikasin mulle. Näin on käynyt jotain reilu vuosi sitten, mutt plussaa on se, ett nyt pupusteltiin edes se yksi kerta, vaikka ei sekään paljon ole :'(. Tähän on vaan toivonsa pantava, tai sitten vain yksinkertaisesti lakattava haaveilemasta.

KIITOS kaikille tsemppaajille!
Dippasin aamulla o-testin ja oli tastavahva. Ja sit tulin töistä ja kaupasta niin dippasin Noin tunnin rakossa olleeseen pissaan sen r-testin ja selkee blanco:(niinkuin ounastelinkii. Mitään täti- ym oireita ei oo... mensut vaan myöhässä.. Kyl dippaan aamupisuunkin tuon r-testin mutten ihan vielä, voi olla ett viikonloppuna..
En kyl elättele suuria toiveita:( Masentaa taas vaihteeks.........
Anteeks omaa napaa ja valitusta!!
Sit soitin gynelle ja hoitsu sanoi että jatkaisin kuitenkii lutinuksia vaikkei tätiä näykkään... Noh, sama tuo, menee vaan hukkaan. Mut eiköhän se täti tuu viimeistään uutenavuotena??

Ottaa nii päähän että olusen avasin.. kohta peiton alle makoilee.. tuolla ulkonakaan mitään tee kun on tuollainen myrskykin.

Illanjatkot ja sorry valitukset!!!! :heart::heart:

Mafinkaiseni - voi miten kurjaa kun siellä teillä riidan poikasta..vaan monasti onhin niin, että juuri Juhlapyhät juurikin aiheuttaa sitä stressiä ja sitten tulee eripuraa.
..ja siihen vielä tuo kurjake-akkakin tuli, halitus:hug:

Uudelle vuotta 2012 toivon siulle jotahin ihunaista!:kiss:

Rominas
- nyt sitten vain tykkäämään kovin siitä miehestäis ja siinä samalla simoja talteen!:p:heart:

bugsy
- voi mahoton, siullako JO dpo10?!
..kovasti niitä PLOP PLOP+++++++++++ laittelen tulemaan:whistle::heart:

..juu ja noista puolison puolen sukulaisista..miulla tuli myöskin miehen siskon kera(aivan y k s i n k e r t a i n e n ihminen)välirikko.

Välirikko ei johtunut millään tavalla miun käytöksestäni tai sanomisistani - pikemminhin hänen..hänellä kun niin tiukan negatiivinen mielipide mm. vähemmistöistä..minua se loukkasi todella paljon kun liippasi niin läheltä omaa, rakasta läheistäni:mad:..:'(

Antaa typerän immeisen vaan olla omissa oloissaan ja pitäköön mielipiteensä - en halua olla m i s s ä ä n tekemisissä moisen kera!

Hän on poikani kummitäti.(pi-ti-kin aikoinaan pyytää:headwall:..)
..no, mies voi lapsen kera hänen luonaan tarvittaessa käydä(synttärit/Joulu)..eipä hän muulloin juuri ole muistanutkaan kummipoikaa tai käynyt meillä kylässä.

Miehenikin on aika pitkälle samaa mieltä kanssani siskostaan, joten sen puolesta meil-le ei tule siitä mitään ongelmaa.
..on kyllä niiiiin ihme hyypiö koko nainen, että - tikulla..:stick:..jos ei silmään, niin vaikka per****een..:x:LOL:

..olen mie aika paha....vaan, miten joskus jo-ku voihin olla niiiiin..niiiiin jajajajajaja..juuuuh:ashamed:

Ottis Hei! - mie täällä peukuttelen d=)b jotta tuo yksikin kerta riittäis PLUSSAAN!:heart:

Mintullehin täältä..+++++++++

WP - Juuh, kyllähän sitä pitää välistä olla öllöttää ja rentoilla vaan..
..Hei ja miullahin on kampaaja perjantaina - ihunaa!

Viimeksi muokattu:
unhoitin kertoilla aiemmin..sain viime yönä pitkilleen aivan kauhean sappikivikohtauksen:O

Otin aika äkkiä 2Tramalia ja valtavissa tuskissa, hikimärkänä jotenhin horrokseen menin..
..sitten heräilin kuiteshin puoli seiskan jälkeen kipuihin, ylävatsa kivikovana ottamaan TAAS 2Tramalia - huh..olis pitänyt pidempi tauko pitää lääkkehien otossa, vaan kun kipuili niiii-iiin kauhean paljon:'(..

suunnittelin jo miehelle sanoa, että vie minut sairaalaan taas tippaan..

Vaivuin kuitenhin syvään uneen(lääkepökkyrään:eek:)ja heräilin vasta kympiltä kun poikanenhin..

Koko kroppa painoi ainahin tuhat kiloa ja kun nousin koiraa pissattamaan, meinasin pihalle pökrätä vallan..sieltä suoraan veskiin sitten yökille - tuli van sappinesteitä.:$

Takaisin painuin soffan kätköihin ja lopulta heräilin vasta klo. 14.30!!!!!

Horroksesta kyllä heräilin muutamaan oteeseen ja poikasta pyysin etsimään itselleen ja koirulaiselle aamupalasta - onneksi miulla reipas poikanen ja osaa.:)

..lapsi rakensi Pukin tuomaa Lego "hirviöitä" ittekseen ja leikki koiran kanssa siihen kun nousin haparoivin jaloin ylös ruoan laittoon..olo oli aivan kuin kauheassa krapulassa:x pyörryttii ja oksennutti, päätä särki.

Aika tujua lääkettä tuo Tramal!..lääke vaikuttaa keskushermostoon, sukua mm. morfiinille ja muille opiaateille..siksi kait tehosikin kovaan kipuiseen.

Litalgin ei enää tepsi ja lääkäri pitkin hampahin tuon 50mg/20tbl reseptin kirjoitti - ohjeistuksella "vain kovaan kipuun" ja otanhin vain siihen kovaan kipuiseen tunnen, milloin se on SITÄ! :O

Ihmettelinhin, jotta kun ei tunnu mitään täti oirehia enää?..johtuu tuosta ytäkästä tropista jota nautin..mutta tuhrua tulee jo paperiin peppusta puuhkiessä - täti tulee huomenna..ajallansa taas.

Illan jatkoja ihunaiset..ja ylläri pylläri++++++++:whistle:puhaltelen ja puuhkuttelen!!!

Viimeksi muokattu:
Joulu tuli ja meni... ja tapahtunut taas on, on tullut tätiä kylään :( sukuloitu :kieh: mukavissa sukulaisissa, erimielisyyttä ollut :kieh: niinku monesti lomapäivinä on kun se stressi sit purkautuu jne...

Itsellä jo kp 37 ja en taaskaan uskalla dipata sillä mulla on aina ollu tapa jättää tämä dippaus "loppusuoralle" kun jänskättää niin vietävästi että miksi kk näin myöhässä.... mutta mullahan oli luomukierto eli luulen että ei se tärppi ole käyny vaan kk vaan nyt odotuttaa ja kunnolla ja kierto menny vähän sekaisin eli tuleehan se täti sieltä....tai ainakin niin luulen...mut kun jänskättää niin vietävästi =)

terveisin arkajalka=)

• Tykkää
Reactions: Mafinka
sarialeksandra - se kuuluupi asiaan tuo "jänskätys" - aina!

Peukutukset d=)b pyllärille:heart:

Hei..ja tänään on JO kp38 - vuorokausi vaihtui!!!:D
..harkitse vaan sitä dippaamista..vaik-ka-pa tuolloin TOTT-päivänä("torstain on toivoa täynnä")..jospa jotahin ihunaa..:heart:

..onkos siulla ollut mitään tuntemuksia?..:)

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

annekristiina(46).......Kp?/26.............Yk1.................5./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp6/20-30.........yk 3.........................1.
Euphonia (40)...........kp7/25-26.........yk24......................1.
Onni71 (40)...............Kp11/25-28.......yk3.....................5./1.yht.
anjamarita (43).........kp13/28-41.......yk5.......................2./1.yht.
Ottis (44)..................Kp13/25-27.......yk2v 4kk( 08/09)...1.
Whisky Peat (36).......kp14/30-35.......yk5...(tm 7/11)..3.
Clearblue..................kp18/28............yk5...........5/1.yht.
Ninni-70 (41).............Kp19/30?..........yk1.......................3.
Saippa (41)...............Kp21/26-28.......yk5.......4./1.yht.
tattinen (41).............kp22/22-28........yk14(2km.)5/1.yht.
mariikka70 (41).........kp25/24............yk7.........1.
Barbarella (40)..........Kp?/?...............yk?.....()..2.
Minttu2011 (43)........Kp29/27-29........yk1v 3kk( 04/11)...3.
bugsy (41)................kp33/29-31........yk2......................9.
Zillian (42)................kp36/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
sarialeksandra (40)...kp38/32-35........yk n.1v......................2.
nooraneeamaria(35)..kp?/?................Yk1.......................4.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri

Ottis (44)...............dpo3
bugsy (41).............dpo11
Minttu2011 (43).....dpo15

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Moikkelis nopeesti... dipattu aamupissasta nega:( nyt loppui ludit.. ens kiertoon ja tätiä oottamaan!
Mur Mur hyvä jotta sait kipuisesi poies!!
Sarialeksandra PEUKUTUKSIA sinulle!!!!!!! Ja kaikille muillekin ihanaa päivää.. nyt töihin.......
PUUUHHHH!!!!+++++++++

Ottis
Minttu2011 Pahuksen nega :headwall:. Ihan sinun dippailusi tulosta kipusin koneelle kattomaan. Olen niin pahoillani :'(. Toivottavasti se tätsykkä ei jää pitkäksi aikaa kuuruilemaan, vaan tulee suht' ajallaan jos on tullakseen, mokomakin :hug:.

mur-mur Jo on sulla ollut kivut ja troppaukset :'(. Ei ihme jos Tramal tuon tekee, sillä musta tuntui hammaskivun aikaa jatkuvasti Buranaa syödessä, että olen lääketokkurassa ja pienessä pöhnässä koko ajan. Alkoholia ei tosiaankaan tarvittu humalan tunteeseen :LOL:. Mulla näyttää Buranakin aivot jotenkin blokkaavan niin, ett jos jouduin ottaa sellasen illasta, en edes unia nähnyt ja annas olla kun sai tabut jättää pois, tunnuin kattovan yhden yön aikana koko viikot 'vilmit' kerralla =).

Ottis
Sarialeksandra Komppaan mur-muria, dippaamaan vaan =). Peukutuksia :heart:!

ON Mä lähden tästä kohtapian autoa katsastamaan ja jos jaksan ja viitin, käyn vähän shoppailemassa. Nyt pitäis olla alennuksia.

Hei kaikki Ihanaiset Naiset taasen ja kiitos "lohtusanoista" :heart: Minä olen sellainen tyyppi että t o d e l l a h a r v o i n riitelen kenenkään kanssa ja jos sellaista pääsee tapahtumaan niin olen sitten niiiiin vihainen itselleni vieläkin riepoo ja on todella kurja olo :( No kyllä se taas tästä lähtee - uskoisin!

Ottis Toivotaan että se sun kärrysi meni läpi katsastuksen ja että se "yksi kerta" lempeä johtaa ihanaan elämänkestävään juttuun :kiss:

mur-mur Onkos sinulle annettu mitään ohjeita miten tuon sappikiven voisi saada esim. sulamaan itsekseen? Muistaisin että ainkin eräisiin virtsatiekiviin suositellaan käytettäväksi C-vitamiinia mutta en ole varma auttaisiko myös noihin sappikiviin...

Sarialeksandra Minäkin rohkaisen sinua dippaamaan ja siihen testiin sitten ++++++++-plussaa puuhkutan :D

Minttu Voihan kekäle tuota blankoa testiä - lykkyä pyttyyn ensi kierrolle ja toivotaan että tätsy rientää pikaisesti paikalle jos kerran on tullakseen ;)

WP Ihan oikea asenne :D

Töistä kirjoittelen ja harmittaa kun olen täällä yksikseni - tulee niin p...ska olo kun ei ole juttukaveria mutta eiköhän tänne pian joku tule :)

Mukavaa keskiviikkoa kaikille :wave:

Ottis
Mafinka Sun täytyy vaan antaa suuttumises itelles anteeksi ja mitä nopeammin sen parempi. Meillä kaikilla palaa käämit joskus :hug:.

Kärry ei mennyt katsastuksesta läpi, vaan joku pallonivel pitää vaihtaa. Onneks siihen on aikaa kuukausi.

ON Pakko se on vaan uskoa, että ovis tuli ja meni kp10, sillä tän päivän testi edelleen hailu ko mikä. Vahvimmillaan se oli kp9. Eilisen illan kirveli oikeata munista niin, että tiesin oviksen tapahtuneen, mutt nytpä sitten mietinkin, ett mitäpä jos noi Davidin testit näyttääkin huipun 36-48 tunnin päähän?? Ei ole tullut lappusia luettua. Meinaan siis, että jos ovis olikin eilen ja eilen olis vielä auttanut pupuilla? Tänään bongasin pikkareista pientä veristä vuotoa, 2-3 pisaraa. Ovisvuotoa ihan selvästi, mutt kukapa tietää millä viiveellä se itse oviksesta tulee?

En muuten osannut taaskaan shoppailla. Halpiksesta kävin raketteja hakemassa itelleni ja kakkoselle kans ja uunituoretta leipää paikallisesta leipomosta ja mulle donitseja, ne on jamia :p.

Dpo-1 tänään. Olenpa iloinen että tässä kierrossa sain sen bongattua vaikka tikkuja kuluikin. Eilen pupuilimme. Ehkä yritän kaataa miehen huomenna. Vähän mietin et pitäiskö tänäänkin mut kaippa tuo joka toinen päivä riittää.

Ottis, eikös kaikki näytä ton saman 36-48h ennen. (Kipaisee hakemaan onni-testin ohjeet). Onni-testiohjeessa lukee: "Munasolu irtoaa 24-36h sisällä lh tason nousun jälkeen". Mutta onko sit niin että periaatteessa täytys mitata kaks kertaa päivässä lh että tarkemmin tietäs ton huipun jos oikein haluais optimoida... Noissa onnitesteissa vaan on että täytyy testata aamupissasta.

Ottis
Kiitos ninni-70! Saattoipa tuo ovis siis olla vasta eilen, mutt sen puoleen ei varmaan hätää ku silloinhan tuli pupuilusta vasta 2 vrk kuluneeksi eli luulisi simppasten olleen hengissä, jos niistä ylipäätään on mihinkään :).

Onnekasta RKTT-aikaa teille :heart:!

Moikkelis täältä! Kp1 täällä jos joku viitsii päivittää eli täti tuli paikalle. Hyvä ettei pidempään kestänyt.. kierto suht ajallansa. :)

MAFINKA IHUNA koettakaa saada riita sovituksi! Ei ole kiva olla ollenkaan jos tietää ettei olla puhuttu asioita selväksi. Miettii niitä sit koko ajan vaikka muuhun pitäis keskittyä.. Tsemppiä sovintoon:hug:
Ja kuten toivomuksen esitit: Täti tuli ajoissa, kiitos siitä!!! :heart:

Kiitos Ottis tsemeistä!!:heart:
Harmi ettet saanut autoasi läpi katsastuksesta! Noi on inhoittavia juttuja, tiedän kokemuksesta..
Ei kun illasta pupuilemaan vaan!! Onkos miehelläsi myös lomaa vai onks hän töissä?

Ninnille myös onnea simppasten talletteluun!!!! :hug:

MUR MUR, minulla myös kokemusta kumminvalinnan katumisesta! Edesmenneen poikamme kummi, lapsuudenystäväni, oli varmaan 3-4 vuotta synttäreillä, mutta kun hän on aina ollut köyhä kun kirkonrotta, ei häneltä juuri lahjoja tullut.. ehkä kerran tai pari.... sittemmin hän ei edes muistanut onnitella poikaamme syntymäpäivillä, joululahjoita puhumattakaan! Juu, onneks hällä myös oli siskojani kummeina joten ihan ilman ei jäänyt...
Sittemmin en ole kanssaan ollut juuri tekemisissä, jouluntoivotuksetkin laittaa tekstarilla.. tossa 4 vuotta sitten hän laittoi tonne yhteen nettipalstaan tiedon olevansa homoseksuaali ja elävänsä suhteessa... !!! Kyl oli ylläri.. hän jo noin 8 vuotta sitten muuttanut paikkakunnalta ja asuu nykyisin Helsingissä. En olis voinut uskoa, mut niinhän se oli uskottava. Ja minä aikoinaan vuonna 1992 olin hänen kanssaan Kreetalla 2 viikkoa. Silloin oli kyl miehet mielessä... Niin se aika voi muuttaa. Mistäs minä tiedän mitä hän aikojen saatossa on puuhannut... aika vähän olimme enää tekemisissä viimeiset 11 vuotta.

Joulu meni ihan hyvin sikäli ettei ollut riitoja meillä. Sain mieheltä lahjaksi silkkiyöpaidan mitä kyl ite olin ostamassa mukana... en oo sitä vielä kokeillut. ;)
Jospas sitä sit kun menkat loppuu! On meinaan aika hintsusti alkaneet menkat. Ei siis ole kuin pientä vuotoa.. Pitänee perjantaina aloittaa clomit.

Olen huomenna ja ylihuomenna vapaalla!!! Sen kunniaksi (ja tädin!) olen jo toista kaljaa särpimässä.. mulla uusvuos töitä ja sitte en kyl ota kuin ehkä yhden tai kaks. Sit kun vuos vaihtuu päätin että en ota MITÄÄN. Edes oviksen jälkeen punkkua. Liikuntaa on pakko lisätä.. alkaa vaatteet jo käymään pieniksi! PRKLE!
Miksei ihminen voi syödä mitä haluaa ja olla lihomatta ilman että tarvis joka toinen pvä vetää 10 kilsan lenkki... plus lihasliikkeet..: /
Mutta uusvuos ja uudet kujeet...

Ai niin, WB:lle hyvät lomanjatkot ja simppajahdit!!! :heart:

ILLANJATKOT IHUNAT SISKOT RAKKAHAT!!!:heart::heart::heart::heart::heart:

Juu ja BUGSYLLE onnea testailuun!!! Toivottavasti sinulla onnaa kun täällä ei!!
Suku on pahin, meillä myös on ollut yhtä ja toista.. välillä ei olla vuoteen yhteyksissä.. tuntuu ittestä että välillä ihan älyttömistä asioista.. kun täällä vaan eletään kerran...
Muilla kyl voi olla ihan painavia syitä sille ettei keskushermosto yksinkertaisesti KESTÄ jotain ihmistä! Mulla on yks joka ei kyl oo meidän sukulainen mut meidän entinen naapurin akka.. erosivat jo 2 vuotta sitten... mutta on mun miehen kuulemma 'kaveri'!! On autonasentajakoulussa ja ei edes osaa yksinkertaisia asioita autonkorjauksesta.. mun miehen sit pitäis olla hänen oppaaanaan kun hän omia romujaa tuo meidän pihalle!! Ja sit se on mun mies joka ne hommat tekee... jos niitä edes pystyy korjaamaan:LOL: Viimeks naurettiin kun se ämmä osti jonkun 1000 euron Astron ja siinä osat levis kuin jokisen eväät pitkin maata... hän kun on niin AUTONASENTAJA!!! :LOL: Eikä osannut sille mitään tehdä...
Mun mies on kyl sanonut ettei siinä mielessä kiinnosta ja on keksiny aikanaan sille naiselle nimenkin : RIIVINRAUTA:LOL: On niinkuin ihan osuva kommenti varsinkii kun tää ihminen on tosi kova kehumaan itteään ja ei kuuntele muita... siltä ei saa suunvuoroa kun pääsee vauhtiin!!! Voi jumankekka mul nousee verenpaineet aina kun näen sen ihmisen!! Oon kyl vissiin joskus kertonut tänne ja purkanut vitutustani?? :ashamed:

Anteeksi jorinani... mies makaa tuolla ja on olevinaan NIIIN tylsää!!!:rolleyes:
Taidan mennä siskolla käymään jotta olis juttuseuraa.....

Palaillaan, MOIKS!!!!:heart:

• Tykkää
Heikunkeikun!

Ottis voi harmitus tuota autoasi. Semmosia ruppanoita ne joskus on, ja aina niissä on joku vialla. On ihan liikaa täälläkin omaa kokemusta asiasta.

Minttu voi rähmä kun sait tyhjää nyhjätä testistä. Toivotetaan nyt uusi vuosi sitten kaikille plussavuodeksi.
Ja noista sukulaisista, niinonhan se tosi, että pienistä asioista kasvaa isoja, mutta kyllä tuo miehen veli vetää niin verenpaineen toiseen äärilaitaan, että ei meistä ole koskaan kavereita tulossakaan. Ei olla oltu, eikä meistä tulekaan. Tuo miehen veli on varmaan tuon teidän riivinraudan kadonnut puolikas :LOL: voi kun ne löytäis toisensa, niin siinä olis kaks narsistia vastakkain :LOL:
Niin samalta kuulostaa ja vielä uskomattomamapaa on, että miehen veli on tosiaan autonasentaja ammatiltaan. Senkin puolesta sopisivat sitten toisilleen.
Tosin se kävi nyt vähän opiskelemassa ja on nyt autonmyyjä, joten leveilee siitäkin jatkuvasti kun saa kravatti kaulassa töitä tehdä. Aivan sama nilkki on kuin ennen kravatin laittoakin, tosin se itse luulee käyneensä varmaan Harvardin yliopistoa tai vähintäänkin Cambridgen. Ainakin elkeet on sellaiset. Siis en arvostele tai alenna autonmyyjiä ammatin puolesta, ihan ok ammatti siinä missä mikä muukin ammatti, vaan vain tämä kyseinen ihminen luulee oikesti vaan olevansa Nasan huippukoulutuksen saanut superhypererikoisautonmyyjä, joita tällä planeetalla ei muita ole eikä koskaan hänen jälkeensä tulekaan.
Puhumattakaan hänen suuresta menestyksestään naisten seurassa. En koskis pitkällä tikullakaan.

Huh huh kun helpotti kun sai vähän teille taas purkaa tuntojaan. Lupaan tehdä parannuksen tästä pahasta tavasta.

• Tykkää
Minttu - kurja homma kun negakierroksi sitten meni:hug:
Tulevalle kiertoa..+++++++++tuuloiset puhallelkoon kunnolla!:heart:

..samoinhan se kävi täällähin - tänään Kp1:(..ei vuotele vielä kovasti - siteeseen asti kuitenhin, huomenna varmaan sitten jo kunnolla.

Rentoudu sie vaan Minttuinen lomallasi/vapaapäivilläsi kun ei se siulle jää kuitenkaan päällensä - se kupittelu meinaan.;)
..miunhin eilen piti..vaan maistuihin metukkaleipä ja maitolasi sillä hetkellä paremmalta!:D
..nyt illasta korjaan tilanteen kyllä:p..mie vetäisin taas pikku unukat: klo. 16-19.00..:whistle:..jaksaa taas yön kukkua..huh huijakkata

Mie olen oviksen ja menkkojen alla aina rätti poikki ja uni tulee kuin vyyyyyörynä päällensä kun pää vaan painuu pielukselle!

Ottis - tuo pallonivelhän on ihan normi kuluva osa, jota ei ihan myötäänsä vaihdellakkaan..joten hyvä nyt vaihtaa kun katsastus setä(täti) käskee!:D
..meillä mies myös käyttää perjantaina auton katsastuksessa..saas nähdä, meneekö vallan heittämällä läpi?..osteltiin 2010 kesällä ja nyt sit eka katsastus..ei tartteis kyllä olla mitään suurta ja kallista korjailtavaa, auto -07 malli.

Mafinkainen - älähän kanna oleskaan kurjake mieltä tuosta "räjähtämisestäsi".
..j o k a i s e n täytyy joskus päästää liikoja "höyryjä"|O..halit:kiss:

Ninni70 - Onnittelut "Oilin" bongaamisesta ja PLUSSAKASTA kierron jatkoa:heart::)

..nyt mie lähden tiristelemään sitä punkkuleilin sisäpussia, vieläkö tirat mulle sieltä heruis:p
Voin muuten suositella - oli hyvä viini.=)
..ns. helppo juoda sellaisenhin, joka ei niin punkusta perusta tai tunne monia merkkejä/makuja paljoa.:wave:

..mikäs se merkki nyt olikaan?..mies jo sen pahvikuoren heitti..höh..

J.P
joku? Merlot..löytyy tuolta kun selailee sivuja hiukka taaksepäin, osteltiin se 23.12..olisko sen päivän kirjoituksissa sitten?..

:attn:Löytyi!!!..se on tämä: Alko - Tuotteet - J. P. Chenet Merlot

Illan jatkoja ja nukkukatte makiaisesti kun uni jukka saapuu:heart:

Viimeksi muokattu:
bugsy ja Minttu..:LOL:(teidän jutuillenne)
..ja hyvä kun kirjoittelitte tänne, jokainen meistä tarttee jonkin purkautumispaikan - se voi olla vaikka tämä pino!:kiss:

..miustapa oikein hywäinen paikka onhin:heart::)

Viimeksi muokattu:
Vaan olittepas te hukassa :D Minulla nimittäin kone teki tiltin, olin jonkin aikaa nettipimennossa (hyvää teki, eteenki näin joulun aikaa). Sitten uusi kone ja uudet etsinnät suosikki-nettisivuille. Tämän foorumin löytymiseen piti sit ihan "temppuja" tehdä- miten liekkään oon teidän alunperin löytänyt kun näin vaikeaa oli??!!!

Mutta kiva oli lukea teidän joulu-kuulumisia. Turhan monelle oli tullut se täti punainen vierailemaan :( Itseasiassa kukaan ei ollut tehnyt sitä "oikeaa" plussaa, mutta taitaa olla melko harvassa ne tällä palstalla :/

Kiva kun OTTIS viitsii tuota päivitystä tehdä, edelleenkin, sinne saa ikäni laittaa kaikkien näkyville, olen siis 41 vuotta. Enpäs kierronpäivää ookkaan laskenut, mutta tuosta listasta senkin kätevästi sit näki. Sanoinki miehelle, että mulla näköjään kp. 18 menossa. :D Eli itseä ei vois vähempää kiinnostaa, en usko, että kohdallani sitä ovista etes tuli, se o- plussa ku oli ja meni niin nopsaa ohi.

Täällä kuullostaa olevan kätinää miesten kanssa - ikävää sellainen. :( Mutta itse kyllä huomasin, että kun jouluaatto läheni, niin pinna kyllä väheni.

Nyt hoitelen kotona kuumeista kuopusta, joululoma siis jatkukoon!

Heips :)
Mahtuuko mukavan tuntuiseen joukkoonne vielä yksi toivoja / haavelija lisää vai nakkaatteko pihalle kun 50v. tulee täyteen "täysin toivottomana tapauksena" :D Huom! Siihen on vielä kokonaiset puoli vuotta :D
Leikki leikkinä - olen lueskellut tässä juttujanne ja mitä voin sanoa - ootte aivan ihania <3
Itse haaveilen/toivon tässä vielä iltatähteä enkä millään halua uskoa että
olen liian vanha...Tiedän sen melkein, mutten ihan kokonaan (tuohan oli oikein järjenjättiläisen kirjoittama lause!)
Silmät kiiluen olen tutkaillut raskaustikkuja heti kun täti on ollut päivän myöhässä - ovista bongasin Donna-testillä, kunnes hermostuin kun mies oli aina töissä kun oli otollinen aika - ja nakkasin vesilintua sillä - eli modernisti vein sen roskiin...
Kannattaisikohan sitä ostaa noita liuskaovistestejä? siis enään tässä minun iässä? Puoli vuotta sitten oli vielä oviksia joka kk - tai siis ainakin Donna sanoi niin - mutta miten mahtaa olla tämän päivän tilanne. No ei kai sitä testaamatta tiedä :)
Mitäs mieltä ootte? Pitääkö mun jo heittä kirves kaivoon vai jatkaa toivomista?

Yhteistyössä