40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Minttu2011 Pahoittelut tädin tulosta, mutt kiva, ett se tuli suht ajallaan. Paremmalla onnella uuteen kiertoon :kiss:. Hienoa loppujen lopuks, ett se teidän kummitus tuli kaapista ulos. Kurjaa sen sijaan, ett kuulostaa olevan yhtä huono kummi ku minäkin :LOL:. Pienimpiä muistan, mutt isoimmat saavat tyytyä kummitädin vierailuun kerran parissa kolmessa vuodessa ja tekstareihin + kortteihin siinä välissä. Mutt se mun plussaksi pitänee laskea, ett mä en jätä muistamista vain synttäreihin ja jouluun, vaan pidän yhteyttä muutenkin.

bugsy Voi sua :hug::kiss:. Voimia sen miehen veljen kanssa. Tarinaasi oli tosin hauska lukea =).

mur-mur Juu, niin on ihan perusosa ja mieskin sanoi, ett ihan hyvin mennyt, jos nyt vasta pitää vaihtaa ku autolla ajettu 150 tuhatta kilsaa. Eikä se osa paljon maksakaan, mutt siinäpä sitä on taas vaihtamisessa riesaa. Varsinkin kun ja jos mies alkaa itse vaihtamaan ku mun pitää olla sitten koko ajan hanslankarina ja mua ei oo siihen hommaan tehty. Vaan aikansa kutakin :). Seuraavana onkin sitten odotettavissa oikean puolen käsijärrun virittelyä. Just oli luvut rajoissa, mutt ei kaukana, ettei olis pompannut siitäkin :'(.

Toivottavasti teillä menee auto paremmalla onnella läpi, ettei tarvi alkaa remonttiin.

Gb Koitanpas saada listalle ikäsi lisättyä. Siellä on niin monen kohdalla kyssäriä, etten ole edes huomannut, ett se puuttuu :). Kuopukselle pikaista paranemistä :hug:.

OOAK Tervetuloa kuumeilemaan kanssamme :). 50 on hyvä ikä. Ei sitä ainakaan onnistu, jos ei yritä, se on varmaa. Liuskatestit on ihan iisejä käyttää ja tulevat halvemmaksikin kuin puikkotestit.

Jos nakkaat strategiset lukusi tänne kierrosta yms. niin laitetaan sut oikein virallisesti listalle =).

ON Mulla oli alkulomasta kaksoveli ikäänkuin riesana ainä pyytämässä jos johonkin tai jotakin ja eilen sit kävin toisen veljeni luona vähän avittelemassa ja kuinkas ollakaan, hän soitti jo taas, ett pitäis puolestaan tehdä yks juttu. Olis vaan pitänyt karata mökille!!! Ei ku oikeeasti, kiva jos vain voin auttaa.

Mökille piti lähteä tänään, mutt yön aikana tuli niin paljon lunta, ettei nappaa yhtään lähteä yksin raivaamaan polkua mökille. Ja sit toiseks, en ole varma pääseekö tolla koslalla näillä keleillä sitä mäkeä ylös mökin pihaan. Muistaakseni siinä ei ollut jäätä ku maanantaina käytettiin, mutt kuitenkin. Miestä vaan harmittaa kun on jouluvalot siellä palaneet jo itsenäisyyspäivästä asti ja nippanapppa ollaan vaan käyty sen jälkeen. Ja harmittaa minuakin, sillä siellä olis nyt ihan ihanaa olla.

Yleensä nämä meidän joululomat ovat tuntuneet vähän liian pitkiltä, mutt kyllä tämä yksi risainen viikko välissä on vähän tynkää. Ei pitäis valittaa ku jotkut, niinku mun mies kans, joutuu olla väli päivät töissä. Minttu2011, sinähän sitä kyselit. Eihän mulla täällä päivisin näin hauskaa olis, jos mies olis kotona =). Hän kun on levoton sielu, niin ei osaa yhtään vaan olla, missä minä taas olen mestari :LOL:.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

sarialeksandra (40)...kp2/32-37........yk n.1v......................2.
Minttu2011 (43)........Kp2/27-29........yk1v 4kk( 04/11)...3.
annekristiina(46).......Kp?/26.............Yk1.................5./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp7/20-30.........yk 3.........................1.
Euphonia (40)...........kp8/25-26.........yk24......................1.
Onni71 (40)...............Kp12/25-28.......yk3.....................5./1.yht.
anjamarita (43).........kp14/28-41.......yk5.......................2./1.yht.
Ottis (44)..................Kp14/25-27.......yk2v 4kk( 08/09)...1.
Whisky Peat (36).......kp15/30-35.......yk5...(tm 7/11)..3.
Clearblue (41)...........kp19/28............yk5...........5/1.yht.
Ninni-70 (41).............Kp20/30?..........yk1.......................3.
Saippa (41)...............Kp21/26-28.......yk5.......4./1.yht.
tattinen (41).............kp23/22-28........yk14(2km.)5/1.yht.
mariikka70 (41).........kp26/24............yk7.........1.
Barbarella (40)..........Kp?/?...............yk?.....()..2.
bugsy (41)................kp34/29-31........yk2......................9.
Zillian (42)................kp37/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?................Yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri





Ninni-70 (41).........dpo0
Ottis (44)...............dpo4
bugsy (41).............dpo12

[

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Gb Sun ikäs päivitetty listaan. Ninni-70 Laitoin sut RKTT-listalle tahdoit tai ei =), mutt otan sut sieltä pois jos sä tahdot niin ;)..

Voi voi.. Pitäis tästä jo tointua tekemään jotain. Välillä sain sentään kiskaistua vaatteet päälle yökkäreiden sijaan ja petasin vuoteen jos sattuu velipoika tupsahtamaan tupaan :).
 
Heipat kaikille!

Ottis niin onhan tuo nivel ihan perusjuttuja, joita on jouduttu moniin autoihin meilläkin vaihtamaan. mutta eniten kai tympäsee aina se, että se auto ei mene heti läpi. Ja sitten kun se joskus menee kerralla läpi, niin on kuin ois lottovoiton saanut :LOL:

OOAK tervetuloa vaan, täällä ei olla ikärasistejä kumpaankaan suuntaan!
Ja sitä paitsi mun oma ala-asteen luokkakaverin äiti oli jokusen vuoden päälle 50, kun luokkakaveri syntyi, että ei se nyt ihan mahdottomuus ole tuossa iässä lasta saada. Riippuu niin omasta kehosta ja sen toiminnasta. Toisella voi vaihdevuodet kolkutella jo 30-kympin lopulla kun toisella vasta 60v. Mutta yrittämättä ei voi tietää.

Ja mun oma mummoni täytti 50v kuukauden päästä viimeisimmän lapsen saatuaan. Ja eli 92v, joten ihan miehen ikään lapsikin ehti ennen äitinsä poismenoa. Eikä tuota asiaa voi siltä kantilta miettiäkään, koska ei kukaan tiedä päiviensä määrää. Nuorikin äiti voi menehtyä ja kypsä äiti voi elää todella pitkään.

Täällä testattu tott-päivänä, mutta ihan blanko testi. Tosin aika varhaista ja testikin sofitestin epäherkkä. Vähän on noita menkkajomotuksia, joten saas nähdä. Laskuopin mukaan täti voisi yrittää 31. pv, mutta on vähän kuitenkin tuo kierto sekaisin sen km takia. Nännit ehkä ihan vähän arat, mutta johtuuko se siitä, että urakalla puristelee siinä toivossa, että ne olis kipeät :LOL::LOL: Ja toisaalta sekin voi liittyä ihan normikiertoon. Ei auta kuin odotella.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
bugsy Totta! Kerralla kun auto menee katsastuksesta läpi, se on lottovoitto. Mulla on aiemmin tullut joitakin valojen laittoja ku ei ole ennen lähtöä tajunnut tarkistaa ja se vasta ottaakin päähän, kun saa huomautuksen ihan omaa tyhmyyttää :ashamed:.

Peukuttelen, ett tätsykkä pysyttelisi poissa ja saisit plussan vuodenvaihteessa :heart:! Eikä testaaminen tolla dpolla ole paha juttu ollenkaan =).
 
Laiska lomalainen kopsaa toisesta ketjusta:

Ensin ei vaan tärppi käy vaikka kuinka jörnis, ja sitten ei enää nappaa jörniminenkään. Menossa taas itsensä kuosittamis -kampanja, eli kampaajaa, kosmetologikäyntiä, ruokavaliorustausta jne. Mieheltä en enää vonkaa ja vinkkaa, minä kun en mikään matelija ole muutenkaan. Oon nyt 36v, 40v asti ollaan ilman ehkäisyä, jos ei vauvaa tule niin olkoon tulematta. Minä tämmöstä kyttäämistä jaksa.

UGH. WP on puhunut :LOL:
 
OOAK Tervetuloa:wave:minunkin puolesta :) Koskaan ei ole liian myöhäistä kuumeilla/haaveilla jos vielä ovista pukkaa ja "mummu" tautia ei pukkaa päälle :)
Täälä taas piti herkutella rahkapiirakalla ja laihutus "yritys" siirty huomiseen:p
maananantaina about täti pitäs kyläillä ja jonku verran särkee "munia" että ei tarvi varmaankaan taaaaskaan odotella ylläriä:mad:
Noh,päivä kerrallaan mennään jne... Kohta kirjastoon go,go että pikku miehen saan tyytyväiseksi edes hetkeksi=)
Muksua päivän jatkoja kaikille ja Plussapuhureita:heart::heart:
 
Heips taasen kaikille ihanaisille :wave:

Ja ihan tässä alkuun haluan toivottaa OOAK:n tervetulleeksi mukaan joukkoon! Olenkin sinua sen puolisen vuotta ja pari kuukautta vanhempi joten on ihanaa että tänne muutkin "puumanaiset" löytävät tiensä :D Miten on, onko sinulla ennestään lapsia - vai olenko lukenut viestiketjua huolimattomasti? Itse tässä haaveilen vielä (salaa) siitä ensimmäisestä, miehellä on ennestään kaksi ihanaa poikaa (22 ja 17 v)...

Ottis Jos sä ihan totaalisti kyllästyt ukkos kanssa sitä autoa laittamaan niin ainahan voit kysyä josko Mintun naapurin superautokorjaaja tulisi hänen kanssaan sitä kärryä laittamaan :LOL::LOL: Katsoin muuten noista Fertesteistä (ovistikut) niin siinä ohjeessa puhuttiin myös 24-36 tunnista.

Glearblue Pikaista paranemista kuopukseelle :heart:

bugsy :LOL::LOL: Ja ei kun naittamaan noita kahta superhyperautoinsinööriä keskenään :LOL::LOL:

mur-mur Minäkin pidän punaviinistä mutta olen ihmetellyt kun se joskus kihahtaa kaaliin aivan eri tavalla kuin valkoviini, täytyykin kokeilla tuota Chenet Merlot:ia :D

Mutta nyt ovista bongailemaan, mulla se tulee joskus niin kovin aikaisin - tai siis jos on tullakseen - enhän edes tiedä irtoaako mokoma vaiko kuivahtaa kasaan :( mutta kuten tuo ihana mieheni sanoo niin "ihmeitä sattuu" :D
 
Ottis
Sarialeksandra Pahoittelut tädin hyökkäyksestä :hug:. Paremmalla onnella uuteen kiertoon :heart:!

Mafinka Kiitos ideasta :LOL:. Saa se riivinrauta Mintun naapurista tulla jeesaamaan mun miestäni, niin löytää mies kaltaisensa ainakin hetkeksi =).

Taitaa olla aika tavallinen aika toi 24-36 h noissa o- testeissä. Enpä enää osaa oikein asiaa edes ihmetellä. Pääasia, ett on takanapäin ja saa odotella tätiä ja ehkä otollisempaa kiertoa edes kerran vielä. Ei vaan noi pupuilut osu nappiin, joten ei voi kuin suurista suurinta ihmettä odotella.

Minä olen myös ollut huomaavinani, ett punaviini kihahtaa ihan eri tavalla päähän kuin valkoviini. Tosin ostan aina niitä miedoimpia, ett niistä ei pitäis minkään kihahtaa päähän, mutt niinpä näyttää käyvän kuitenkin. Jouluateriallakaan ei tarvinnut kuin puoli lasillista juoda ku alko jo posket kummasti helottaa :).

tattinen Peukuttelenpa sinulle kuitenkin, ett se 'munien' särky olisi ihan jotain muuta kuin tätiä :kiss::heart:.

ON Sain kuin sainkin inspiksen ja siivosin täällä vähän enimpiä eli jos nyt jaksaisin roudata kisut autoon ja mökille, ehtis olemaan sielläkin. Aatoksi tullaan kuitenkin kotiin, kun täällä on helpompi hallita noita katteja. Niillä on kuitenkin ulkonaliikkumiskielto aattona iltakuuden jälkeen, kun alkaa rakettien ampuminen. Kokemuksesta tiedän, ettei auta vaikka olis kuinka katin lähellä ku se säikähtää. Niitä saa katella koko kylän kissojen ja koiren kanssa ja ovat kateissa, kunnes uskaltavat ihan ite ihmisten ilmoille. Sinkkuaikoina mun yksi kaveri naureskelikin mulle ku kuljin uudenvuodenaattoillan pitkin kyliä ettimässä ja huutelemassa kissaa ku päästin sen väärään aikaan pisulle. Ihmetteli etteikö mulla todellakaan ole parempaa tekemistä. Sanoin, ettei ainakaan tärkeämpää. Tuli kattireppana vasta 3päivän päästä kotiin. Samaan aikaan oli mun edesmennyt Pojunikin hukkareissussa. Se viipyi sillä reissulla 3 kk, kunnes löytyi n. 10 km:n päästä yhdestä navetasta.

Huomiseen siis tai aattoon viimeistään :wave:. Plussaatuulosia :whistle: ++++++++!
 
Heipskukkuu!!!:D
Minä nukkua posotin lopulta 10:een asti aamulla ja se on kyl enkka ainaki tässä kuussa! Valvoskelin yhteen asti ja lipittelin kolmoskaljaa... kateltiin nuorten jääkiekon mm-ottelua minkä voittivat hienosti USA:ta vastaan 4-1!!! Hyvä Pikkuleijonat!!!!
Tänään piti olla tekemättä mitään mut noin yhteen asti köllöteltyäni sain kohtauksen ja aloin sittekii siivoomaan! Kun kyllästytti ajatus että huominen viimeinen vapaa menis siihen touhuun... Onneks on nyt sängynpetausta ja pyykkien laittoa vaille valmis.Mattoja en ulos vienyt sen enempää kuin peittojakaan.. senvert kosteaa on ja eiköhän se taas vettä tuhnua: / Tulis nyt edes HIUKKA sitä lunta joka pysyis maassa ja olis pikkupakkanen niinku talvella kuuluukin... toiveajattelua lie.. myrskyähän se taas vissiin on luvannu. Onks teillä ollu sähkökatkoja? Meillä oli ma ja ti jonkuu yli tunnin kuulemma kumpanakin päivänä. Ei se oo mitään siihen verrattuna että voi kestää viikkoja joillakin syrjäseuduilla... Eikös täälläkin ollut niitä sivukylillä asustajia??

Juups, ihunaa Mafinka jotta saitte välinne kuntoon!!:heart::hug:
Niin, mullakin on tollanen pikkupullo punkkua.. siinä kait sellainen 3 ja puol desiä, taidan illalla ottaa lasillisen...

OOAK TERVETULOA!!! Täällä ei ole yläikärajaa, joten tänne vaan kuumeilemaan joukkoomme!!! :)

SARIALEKSANDRALLE pahoittelut tädistä! :hug: Ollaan sun kanssa nyt samoilla päivillä!! =)Ja kai myös MUR MUR??

BUGSYLLE tsemppiä odotteluun!!! :heart:

MAFINKA tsemppiä oviksen bongailuun!!:heart:

OTTIS! Hywäistä mökkireissua kattiesi kanssa jos nyt läksit?? Meilläkin kokemuksia kissojen karkuretkistä. Kerran edesmennyt kollikissamme oli talvipakkasilla yli 3 viikkoa kateissa mutta niin vain ilmestyi kotiin ja karkureissu tais juurikin alkaa uudenvuodenaatosta....
Meidän koirat menee anopille tuohon lähelle kerrostaloon kun hän asuu 6:nnessa kerroksessa niin ei pauku niin kovin siellä korkeella.. itekin sais nukuttua kun ei koirat hauku kaiken yötä....

No niin, pesukone piipasi, pitää vähän viel jatkaa hommia ja sit illemmalla saunaan ja tuijottaa telkkua josko sieltä tulis jotakii kattomista....

ILLANJATKOT IHUNAT SISKOT!!! MOIKS!!!!:heart::heart::heart:
 
Heips, ja kiitos kun olette noin avosylein ottamassa vastaan.

tattinen mainitsi mummutaudin...nyt alko pelottaa, tähän astiset suhtkoht säännölliset tädin vierailut on nyt päättänyt olla tulematta. Ensimmäistä kertaa...

No jos näin on niin poistun vähin äänin nuolemaan haavojani :) mutta tässä tulee "strateegiset mitat"

Mitähän siinä olikaan...hmm...katsotaan muistaanko:
ikä 49
kp 49 (hui -enne?) / norm. kp 26 - 28
lapsia 3 + yksi km v. 1993
yritystä 1 v.

Odottelen tässä kovasti että täti tulisi kylään - oviskipuja tunsin tuossa kuun keskivaiheessa, ja silloin mittasin lämmön joka nyt on ollut siitä asti 0,5 astetta normia korkeampi.

Luin tuossa että torstai on toivoa täynnä testipäivä ja kuuliaana tulokkaana nykäsin 1 tunnin pidättelyn jälkeen negatiivisen tuloksen liuskaan :D

No jos ei tätiä kuulu niin sitten kait se on "SE". Silloin voin sanoa että tajuttoman helpolla pääsin kun ei oireen oiretta ole ollut kaikista listatuista oireista jotka kuuluu "SIIHEN".

Voi voi kun minä niin toivoisin pikkuista - etenkin nyt kun näin vanhoilla päivillä vihdoin löysin mitä olin etsinyt koko ikäni - 21v kestäneen edellisen avioliiton hajottua törmäsin kahvilla nykyiseen mieheeni. Hän on kovasti lapsirakas (ikää 47 ja lapsia hänellä on 4 - aikuisia, aivan niinkun minunkin lapset)

Mafinka mahtavaa jos joku olisi saman ikäinen kun minä, kun jotenkin ajatelin että olen varmaan ihan kalkkis tälle listalle :D

Kiitos vielä kerran kaikille että noin lämpimästi toivotitte mut tervetulleeksi, olin siis ihan oikeassa kun ajattelin kun luin kirjotuksia että olette mukavia ja lämpimiä naisia :) Kiitos
 
OOAK:LLE vielä sen verran että minulla myös on vuodot alkaneet heittämään laidasta laitaan 22 - 42 (?) vrk, mikä oli kylläkin enkka, ennen niin säännöllisen 28 vrk:n sijaan. Oireita ei tapaa olla, vuotoa lukuunottamatta, mutta eipä ole ollut kyllä muutenkaan aikasemmin selän jomotusta lukuunottamatta (paitsi ennen olin todella v***tunut päivää ennen ja mies siitä yleensä osasi odottaa tätiä kylään :D). Ovisoireita on tainnut olla kaksi kertaa elämässäni kun munasolu on jostain syystä ollut tiukilla (ehkäpä sitten posahtanut pirstaleiksi kun kipu on äkillisesti lakannut kovan poltteen jälkeen).

Samat on kuitenkin haaveet kun olen kohdannut ihanan miehen joka myös toivoo että onnistuisimme haaveessamme. Joten toivon niin sinulle, kuten myös meille kaikille, vielä pientä kääröä syliin :heart:

Muuten Naiset, eikös täällä ollut keväällä oikein buumi jossain vaiheessa noiden ++++++:utumisten kanssa joten tavaraa torveen ja raskautumaan:D

TÄMÄ ON SITTEN HAASTE TULEVALLE VUODELLE 2012 :LOL::LOL:


P.S. Lisäys vielä aikaisempaan eli että raskautuminen on (kuulemma) mahdollista niin kauan kunnes vuosi on kulunut viimeisistä kuukautisista joten elämme toivossa :D
 
Viimeksi muokattu:
OOAK - Tervetullut olet lämpimästi "olkkariimme" miunhin puolestani!:heart:

Mie toivon, jotta tädin viipyily ei olis "sitä" vielä kummiskaan:)

Noita kierron heittoja vaan alkaa jo hissukseen tulemaan:|

Mie olen 46v ja tällä vuotta on ollut kierroissa heittoja - nytkin 24vrk:n mittaisena..ja välistä taas 26-28..riippuen tosin, onko Luget ollut kierrolla mukana - silloin kierto pitkittyy.
Vuoto alkaa viimosen Lugen laitosta 3vrk:n kuluttua(käytän Lugeja yleensä vähintään dpo12 asti)

Niitähin laittelen vain silloin kun näyttäis olevan hyvemmät tsäänssit tärppiin..
..eli: lemmiskelyt sattuneet soppeliin saumaan ovista ajatellen ja olen tunnistanut oviksen=)(testit, tuntemukset ja lämmöt)

Jospa tällä tulevalla kiertoa niiden käyttö, olis taas ajankohtaista.
...juu ja Luget pitää alakerranhin mukavan kosteana:D..ja onpa miun oloisenihin tasaisempi.:saint:(käytetään myöskin PMS-oiireiden hoitoon)
 
Viimeksi muokattu:
Mafinka Ei muuta kun pidetään lippu korkealla :)

Mutta mä tulen kyllä kohta hulluksi jos ei täti tule kohta...vähän aikaa sitten sattu ihan p***sti alavatsaan - jos se nyt sit vaikka vihdoin tulisi.

Kun tulee niin taidan tilata nuo ovisliuskat - olisiko mitään hyviä vinkkejä mistä niitä saisi roppakaupalla edullisesti?

Mukavaa iltaa kaikille :)

*mur-mur* KYSYMYS: Mikä on Luget??? Taidan olla ihan metsittynyt mutta ei aavistustakaan mikä/mitä se on :D
 
Viimeksi muokattu:
OOAK - tilaa Canadasta!!!!!:wave:
Pregnancy Test and Ovulation Predictor Kits - Buy tests at cheap manufacturer prices for less than $0.30 per test kit.

Mie tilain 50kpl liuska O-testejä, hintaa 21e postituskuluineen!
..eipä taida halvemmallla mistään - ainakaan Suomesta saada.

Maksamisesta meni tasan 10vrk kun olivat postilaatikossa..meni siis pidempään kuin kotomaasta tilaillessa..ei minua kuitenkaan haitannut kun ei ollut sellaista kiirusta.=)

Mutta jos Suomesta tilailet on tässä muutama firma:
Ovulaatiotestit | Kotitesti.fi
..olen tilaillut ja ihan Ok.

Osta ovulaatiotesti ja lis
..tuolta tilaillessa, saattaa mennä pidempään kuin 1-2vrk..max 3-4vrk.

Mammaksi.fi - Raskaustestit, ovulaatiotestit, kondomit
..olen tilailut ja ihan Ok.

Raskaustestit ja ovulaatiotestit, Clearblue, Kestovaipat, Angelsounds doppler, Avent, Bola korut, Emma Jane, Funmum, BOOB, Bravado, Lasten sis
Tätä firmaa mie suosittelen lämpimästi:flower: testit tupsahtaneet postilootaan aina seuraavana päivänä tiaamisesta(Op:n kautta maksaessa) ja kun tilailee ennen klo: 15.00!
..ja O-testit ovat 10mIU/ml herkkyyttä - muilla firmoilla tuon 20-25mIU/ml..
 
Viimeksi muokattu:
Luget= Lugesteron on Keltarauhasvalmiste..
Lääkeinfo.fi - LUGESTERON® 100 ja 200 mg kapseli, pehmeä (LEIRAS FINLAND)

Itse niitä halusin kun ajattelin lääkkeen kohdun limistä hieman paksuntavan ja tärpin käydessä, alkion tarttuvan kiinni paremmin(Progesteron testikin näytti keltrauhasen olevan hyvin matala luteaalivaiheen aikana)

Tärppejä ollut kaikkiaan 4 joista Luge kierroilla mukana muistaakseni kahdesti..ei ole auttanut asiaa..on ollut mitä ilmeisemmin rupuinen tai muutoin elinkelvoton munasolu, silloin ei Lugetkaan alkiota saa kiinni pysymään kohdun pinnalla..:(

Lugesteron.
Käyttötarkoitukset
:

- Vaihdevuosien aikainen hormonikorvaushoito liitettynä estrogeenihoitoon

- Kuukautisia edeltävä oireyhtymä(PMS-oireyhtymä)

- Toiminnalliset vuotohäiriöt

- Keltarauhasen vajaatoiminta
 
Viimeksi muokattu:
Miulla menihin tämä päivä kivasti kun kaveri kävi kaksostyttöjensä kera kyläilemässä.=)
..kiva oli pitkilleen juoruta;)

..vaan, nyt mie porhallan saunaan ja tiedättekös..vieläkin sitä viiniä on tiraus jäljellä!!!..ihme leili kun ei meinaa loppua olleskaan:p
..huomenna sille tulis ikää meillä asuissa 7vrk..No, ei sitä silloin kyllä enään ole!:D

Miun tekis niiiiiin miel lämppäreitä..tekisköhän tuo mies sillä välin kun menen saunaan?..miepä kysäsenhin - heips!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
*mur-mur* kiitos kaunis linkeistä ja tietopaketista :)

Nyt koiran kanssa ulos tonne sateeseen ja tuuleen, nuo kissat on huomattavasti helpompia lemmikeitä, ne köllöttää tuossa onnellisina että on lämmintä ja katsoo halveksivasti tuota hihna suussa vieressäni seisovaa koiraa.

*mur-mur* Toivottavasti sait kaipaamiasi lämppäreitä :)
 
OOAK - ollos hyväinen, mieluusti sen tiedon jakaa toisellehin kun itsekkin apuja ja neuvoja alkukuumeilun aikaan täältähin paljon sain:)

.. ja tosiaan - kisumirrejä ei tartte välttämäti ulkoiluttaa(elleivät ole siihen tottununeet)..no, ei kuiteskaan varsinaiselle pissatus&kakitus reisuille tartte viedä usiampaa kertaa vrk.=)

Meillä Sallukka koiruli(6kk)tyytyypi kurjilla keleillä(ja niitä vesivihmaräntäpa*ka kelejä nyt on riittänythin:mad:) lyhykäisimpiinhin happi hyppelöihin..riehkaa tosin sitten sisällä poikasen kera sitähin enempi!

Sainhan mie lämppäreitä kun aloin itse niitä työstämään ekaksi..mies sitten poikasen kera jatkoi valmistusta kun mie menin saunaan.;)
..vielä olis 1 leipä ja sen viinin lopunhin nyt kurkkuuni kyllä kaatelen glögillä höystettynä..tulee muutoin vuosikertaa vallan kun viikko on sitä 3l nautiskeltu!:LOL:..(saunan päälle jo join siidukan)

Hyv Yöt ihunaiset:wave:..ja ihunia unikuviasellaisia plussaisia:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Huomenta mökiltä! Kovasti on juttua tullut. Tänne tirautti vähän lunta yöllä ja on taas pikkasen valoisempaa. Ei voi moittia oloa. Ukko lähti kuudelta töihin. Kattien kans nukuttiin kymmeneen. Nyt on aamukahvit juotu, takas palaa tuli, Nova soi taustalla ja katit melskaavat keskenään. Mulla oli illalla menkkamaista jomotusta ja tietty aloin haaveilla josko tämä olis Sitä ;). R-testejä en ottanut mukaan, etten vaan vielä alkas testailla. Kivaa loppuvuotta kaikille! t. Ottis
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Hei vaan kaikille :wave:

Tulin Teille Uutta Vuotta toivottamaan, töiden merkeissä menee Uusi Vuosi joten en pääse taaskaan kullan kainaloon :'( Ovistakin tikuttelen vaan jotta pääsisin jyvälle milloin mahtanee olla kierron aikana - ainakin LH näytti olevan nousussa koska haamutti selkeästi eilen. No jospa ovis sattuisi ensi pyhälle kun olen taas kullan luona :heart:

Ottikselle Onnenpipanoita ja papanoita jotta tuntemukset olis juuri niitä haaveilemiasi :kiss:

Kiitos Teille kaikille tästäkin vuodesta, ootte Ihania :hug: :kiss: :heart::heart::heart:
 
heipat kaikille tasapuolisesti.
En tiedä mistä sain sellaista päähäni, että laitoin tuolla aikaisemmin että r-testini olisi olleet sofi merkkisiä. No eivät todellakaan ole, vaan niitä davidin epäherkkiä. No ihan blankko oli tänäänkin. Menkkamaisia juilintoja, joten odotellaan vaan. Ei kai se muu auta. Noita r-testejä mulla onkin läjä, joten voin tässä testailla vaikka kaksin kappalein päivittäin :LOL:
Mielenkiintoista aikaa.
 

Yhteistyössä