Mulla on petetty olo vaikka eihän me miehen kanssa enää oltukaa yhdessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suruisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suruisa

Vieras
Seurustelin muutaman kuukauden erään miehen kanssa, mutta riitoja oli ja mies sanoi, että haluaa erota. Sanoi kuitenkin, että haluaa katsoa ainakin viikon, että jatkuuko suhde vai ei.

No soitin jokin aika sitten miehelle ja joku nainen vastasi puhelimeen. Nainen ei kertonut kuka on eikä kertonut mieskään kun mies tuli puhelimeen. Sanoin miehelle, että sähän sanoit, että mietit ainakin viikon. Mies sanoi, että ei ole sanonut mitää sellaista! Kysyin onko se nainen exänsä niin mies sanoi, että on.

Mä tunnen oloni niin petetyksi! Mä tyhmä itken tuollaisen paskan miehen takia! Mulla ei ole muutenkaan mennyt putkeen miesasioissa ja nyt tämä. Miten tästä jaksaa eteenpäin. Tykkäsin toisesta niin hemmetisti eikä ne tunteet taida vieläkään olla pois, enhän mä muuten itkisi.

No te olette eronneet eli ette seurustele. Siinähän se kaikki, ei kuulu sinulle mitä tuo
ukkeli tekee.

No olisi mies voinut heti sanoa, että suhde on täysin loppu eikä mitään enää mieti! Jos jo kuuden päivän jälkeen on toisen kanssa kun muka pitäisi miettiä meidän mahdollista jatkoa, niin menee mun mielestä pettämiseksi! Jos miehen ajatus oli, että koittaa onnistuuko exän kanssa ja jos ei onnistu niin palaa mun kanssa yhteen. No eipä onnistu kun jäi kiinni.

No, ole iloinen että pääsit eroon tuollaisesta urposta. Ei uskaltanut edes suoraan sanoa, ettei halua jatkaa, vaan keksi tuollaista paskaa että katotaan vielä viikko... Tai pahempi, ei ollut varma ottaako ex hänet takaisin ja halusi pitää sut varalla. Se ei sun vikas ole, vaan ihan vaan miehen, joten ole tosiaan onnellinen ettet tuhlannut tuollaiseen tyyppiin enempää aikaa!

[QUOTE="a p";25155731]No olisi mies voinut heti sanoa, että suhde on täysin loppu eikä mitään enää mieti! Jos jo kuuden päivän jälkeen on toisen kanssa kun muka pitäisi miettiä meidän mahdollista jatkoa, niin menee mun mielestä pettämiseksi! Jos miehen ajatus oli, että koittaa onnistuuko exän kanssa ja jos ei onnistu niin palaa mun kanssa yhteen. No eipä onnistu kun jäi kiinni.[/QUOTE]

Jaa siis pointti olisikin siinä että oli vasta kulunut kuusi päivää eikä seitsemän, siksi siis petetty olo.

Jaa siis pointti olisikin siinä että oli vasta kulunut kuusi päivää eikä seitsemän, siksi siis petetty olo.

Onko sulla hyvä mieli kun saat lyödä lyötyä?!? Mä en tee mitään muuta kuin itken. Mä olin valmis jatkamaan eiliseen asti, mutta sain selville jotakin asioita ja päätin, että homma on siinä. Tänään tuo puhelu oli viimeinen niitti, mutta itku tulee kuitenkin kun ei ne tunteet kuole niin vain.

[QUOTE="a p";25155813]Onko sulla hyvä mieli kun saat lyödä lyötyä?!? Mä en tee mitään muuta kuin itken. Mä olin valmis jatkamaan eiliseen asti, mutta sain selville jotakin asioita ja päätin, että homma on siinä. Tänään tuo puhelu oli viimeinen niitti, mutta itku tulee kuitenkin kun ei ne tunteet kuole niin vain.[/QUOTE]

Mä mitään lyötyä lyö vaan olet itse itsellesi asettanut jotain kuviteltuja odotuksia suhteelle jota ei ollut olemassa.

[QUOTE="a p";25155852]Painu sanonko mihin.[/QUOTE]

Niin se nainen miettii vaikka kuinka olisi maankolossa, josko se sittenkin olisi niiiiin ihana mies, turvakodista lähdetään hakattavaksi takasin ja muuta, eipä ap se häpeä ole, olet vain tyypillinen naisihminen.

[QUOTE="vieras";25155877]Niin se nainen miettii vaikka kuinka olisi maankolossa, josko se sittenkin olisi niiiiin ihana mies, turvakodista lähdetään hakattavaksi takasin ja muuta, eipä ap se häpeä ole, olet vain tyypillinen naisihminen.[/QUOTE]

Teillä muillako tunteet kuolee heti eikä ikinä ole sattunut?

Yhteistyössä