Miehen ex-ä ja epäluulo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vainoharhainen akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vainoharhainen akka

Vieras
Mua vaivaa tuo asia, nimittäin miehen exä. Haluisin luottaa mieheeni ja niinkai mä luotankin. Mutta hänen exänsä aina jotenkin kurkkaa jostakin ja alan tulemaan vainoharhaiseksi.

He ovat vain harvoin enään puhelimitse yhteydessä ja facebookissa eivät kulemma kirjoittele toisilleen. Eikä sähköpostillakaan "enään".
Me ollaan ollaan oltu yhdessä nyt vajaat kaksi vuotta. Koko aika olen ollut niin epävarma onko mies tosissaan mun kanssa.. Heidän suhteensa (joka kesti reilu2,5 v) kariutui vain puoli vuotta ennen meidän suhdettamme.

Lisäksi nainen soittelee hänelle huoliaan ja muuten vaan. Keskellä yötäkin. Mua jotenkin ahistaa tämä. Miehelle kun sanoo, niin haukkuu mustasukkaiseksi ja niin edelleen. Kai he vaan vat ystäviä, mutta en mäkään soittele kavereilleni keskellä yötä keskellä viikkoa kysyäkseni mitä kuuluu? -vaikka en vihaakkaan exiäni ja olemme suht. väleissä, ei mulla tekisi mielei soittaa jollekki niistä yöllä, varsinkin tietäen että mun exällä olisi siellä joku uusi kumppani.

Varsinkin jos tiedän heidän olevan treffeillä. Tämä exä nimittäin soitti kesken meidän ensimmäisten treffiebn aikaan. Hän vaan puheli jostain omista jutuistaan ja kyseli mitä miehelle kuuluu. Mies oli kertonut että menee silloin treffeille, hän tiesi sen. Silti piti "häiritä". Lisäksi hän vielä puhelun loppuun sanoi, että "älä kerro sille ("mulle") että mä soitin". Kuulin sen kun puhelin oli niin isolla ja kysyin vielä mieheltä että sanoko se tosissaan niiin.. Mulle tuli jotenkin silloin niin sellainen olo että ollen vaan joku kakkonen johonka tyydytään paremman puutteessa ja se olo jatkuu.. En toedä että miksi mies valehtelee mulle etteivät ole yhteydessä, kun tiedän että ovat???.. Kerran hän myönsi että joitakin kertoja hän on lähtenyt ulos kävelylle jotta saisi soitaa sille. Kerran mä olin lähössä ulos ja se nainen soitti, (mies sanoi), mieheni pyysi että voinkmo mä lähtä jo ulos että saavat rauhassa puhua. Olin vähän että mitä??
Musta tuntuu että se nainen jotenkin haluaa mun miehen, tai sitten oon vainoharhainen..

Meidän kaikkien kolmen yhteinen tuttu tänään kertoi, että oli jutellut tämän exän kanssa facebookissa, ja että tämä exä oli ihan heti alkuunsa kysynyt siltä kaveriltamme, että "oletko nähnyt "Perttiä"? outoa.. kun ottaa huomioon ettei edes kysynyt tämän ystävämn kuulumisia eka heti ensinnäkään..

Onko tämä juttu provo? Jos ei ole, niin en olisi huolissani exän käytöksestä, vaan miehen. Vastaa puhelimeen keskellä yötä, treffeillä ollessaan... Eikö sitä puhelinta saa hiljaiselle tai jopa sammutettua? Ei kännykän omistaminen tarkoita, että ihmisen pitää olla kaiken aikaa tavoitettavissa.