Ärsyttää kun ilmoitin neuvolassa jo ihan alkuraskaudessa että en aio imettää. Ajattelin että neuvolantäti otti sen ihan hyvin kun ei asiasta juuri mitään maininnut. Kyseli myöhemmin asiasta tai vähä niinku ilmotusluontosena asiana että sitten kun imetät niin.......sit sanoin vaan et niin siis en aio imettää ollenkaan. Viime neuvolakäynti meni lähinnä siitä paasaamiseen ja kaiken maailman lippujen ja lappujen tunkeminen kouraan pisti ihan vihaks. Ystävällisesti kuitenki sanoin että kiitos vaan mutta ei kiitos. Olen asian näin päättänyt. Aion ruokkia lastani korvikkeilla.
Hän rupesi kyselemään mm äidistäni ja miten se hoiti ruokkimisen. Ja kun sanoin että pullolla ruokkinut niin siihen hän vaan tokas että no ihmekkös sitten jos on niin vääristynyt kuva koko asiasta ja tavallaan haukku mun äidin huonoista valinnoista. No pintani oon pitäny enkä lannistunu. Kun olen asian ilmoittanut en ole siitä enää velvollinen kenenkään kanssa tappeleen
Puhukoon neuvolassa mitä puhuu, kuuroille korville menee!!
Ottaa vaan päähän se tunnelma sielä. Kun olis muutakin asiaa neuvolakäynneillä niin aina se tuntuu menevän tohon samaan ja sit on taas tunnelma ihan pilalla.. Mutta onneks mulla on tuttu kätilö töissä sielä mihin oon menossa synnyttään. Ja siis on tulossa sinne mulle kätilöks, sanoi että ihan vaikka ois vapaa päivä niin tulee sinne joka tapauksessa. Ja sen kanssa kun oon puhunut nii sanonu et siellä kyllä ne vanhemmat kätilöt melkein pakottaa joitakin imettään jos ei oo kunnon syytä sille miks ei imetä..mutta tuttuni sanoi lohduttavasti että kyl sulle sit pyydän hommaan ne lääkkeet millä se maidon nousu estetään ja on mun tukena..etten joudu sitten sieläkin asiasta taisteleen.. 
Onko muita joilla neuvolantäti ei oo hyväksyny sun valintaa imetyksen suhteen..tai ollu jostain muusta asiasta niin tiukasti omaa mieltä ettei oo kuunnellut sun kantaa ollenkaan??? hermot tässä kohta menee!!
Hän rupesi kyselemään mm äidistäni ja miten se hoiti ruokkimisen. Ja kun sanoin että pullolla ruokkinut niin siihen hän vaan tokas että no ihmekkös sitten jos on niin vääristynyt kuva koko asiasta ja tavallaan haukku mun äidin huonoista valinnoista. No pintani oon pitäny enkä lannistunu. Kun olen asian ilmoittanut en ole siitä enää velvollinen kenenkään kanssa tappeleen
Onko muita joilla neuvolantäti ei oo hyväksyny sun valintaa imetyksen suhteen..tai ollu jostain muusta asiasta niin tiukasti omaa mieltä ettei oo kuunnellut sun kantaa ollenkaan??? hermot tässä kohta menee!!