Lastenvaunujen kanssa luistelemaan???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eedla

Aktiivinen jäsen
06.07.2011
7 832
2
36
Käytiin jääurheilukeskuksessa luistelemassa niin siellä oli yksi äiti luistelemassa ja se luisteli työntäen lastenvaunuja mukanaan siellä. En oo ikinä ennen kenenkään nähnyt niin tekevän. Mietin vaan että onko se ihan ok tapa, ihan vaan sillä että voisko itsekin tehdä niin. Sillon pääsisi luistelemaan vaikka mies ois töissä. Mitä mieltä te ootte? Aiemmin ei oo itselle tullu mieleenkään tuollainen tapa ja kyllä mua vähän hirvitti siinä mielessä että kun sielä oli sitä väkeä, että jos joku törmää kovaa vauhtia rattaisiin taikka jääkiekko osuu niihin tms.

Mielipiteitä ja ajatuksia asiasta kiitos :)

Ei rattaita jäälle. Tuovat hiekkaa mukanaan ja toiseksi mitä jos joku törmää vaunuihin ja ne kaatuvat ja vauva lentää jäälle? Luistinrata on luistelijoita varten.

Kyllä täällä ainakin näkee luisteluradalla paljon äitejä ja isiä vaunujen kanssa. Ei varmaan kannata minnekään kaukaloon mennä missä on just kiekkoilijoita sun muita, mutta en mä näkis että retkiluisteluradalla olisi yhtään sen vaarallisempaa kuin kevyenliikenteenväylällä jalkaisinkaan.

Mä oon joskus ollut, mutta kylläkin, silloin kun ei oo ollu lätkänpelaajia siellä joukossa. Ikinä ei tiedä mihin se kiekko lähtee kun ottaaki kimmokkeen jostain maalitolpasta, eikä ne nuoret aina oikeen edes kato mihin sitä kiekkoa lämivät, joten sen vuoksi en sinne kiekkoilijoiden sekaan menis, muuten toki, niinkun kesälläkin rullistelen vaunujen kanssa :)

No olen minä ollut vaunujen kanssa luistinradalla, välillä ne on siellä sivussa, mutta jos muksu heräsi, niin sitten kärräilin niitä luitellessani. En niitä sinne keskelle vienyt jos porukkaa oli enemmän.
Kyllä se pulkka enemmän hallaa tekee kuin vaunun pyörät joita on työnnetty lumella tai olleet autossa.

Onko jossain jo ulkojäät ja pakkaset? Jäähalliin ei ainakaan tulisi pieneen mieleenikään ottaa vaunuja jäälle. Ulkojäällä, jossa ei paljoa luistelijoita, voisin kuvitella jään laidalla (jäällä) niitä vaikka työnteleväni.

Onko jossain jo ulkojäät ja pakkaset? Jäähalliin ei ainakaan tulisi pieneen mieleenikään ottaa vaunuja jäälle. Ulkojäällä, jossa ei paljoa luistelijoita, voisin kuvitella jään laidalla (jäällä) niitä vaikka työnteleväni.

Täällä on jääurheilukeskuksessa ulkona tekojäärata, iso, ei ole hallissa. Tai siis on täällä kaks jäähalliakin toki mutta niissä ei järjestetä yleisöluisteluita. Yleisöluistelut on tuossa ulkotekojäällä. LUnta ja jäätä ei kyllä muualta löydy kuin sieltä tällä hetkellä :D

Yhteistyössä