Huonot välit ex:n kans

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja exä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

exä

Vieras
Tuli taas riitaa kun toi lapset.Se kun taas kerran alkoi mua syytellä joka asiasta. Sanoin ettei tartte tulla taas ens viikonloppuna niinku sillä ollu tapana, joka vkonloppu sen jälkeen kun erottiin. Mä en tuu pääsemään koskaan erosta yli sillä menolla! Erosta on puoli vuotta. Siitäki alkoi haastaa riitaa että joutui ostaa vaippoja tytölle, joka on yökastelija. Ei oo muuten ostanu yhtä ainutta pakettia moneen vuoteen vaikka olis ollu rahaakin, mieluummin tuhlaa omiin menoihinsa! On taas niin paska olla etten voi sanoin kuvata

Alkuperäinen kirjoittaja exä:
Tuli taas riitaa kun toi lapset.Se kun taas kerran alkoi mua syytellä joka asiasta. Sanoin ettei tartte tulla taas ens viikonloppuna niinku sillä ollu tapana, joka vkonloppu sen jälkeen kun erottiin. Mä en tuu pääsemään koskaan erosta yli sillä menolla! Erosta on puoli vuotta. Siitäki alkoi haastaa riitaa että joutui ostaa vaippoja tytölle, joka on yökastelija. Ei oo muuten ostanu yhtä ainutta pakettia moneen vuoteen vaikka olis ollu rahaakin, mieluummin tuhlaa omiin menoihinsa! On taas niin paska olla etten voi sanoin kuvata

Virallisesti: ELATUSMAKSUT JA TAPAAMISSOPIMUKSET.

Pahoittelen nyt kyynistä ja vittumaista asennetta.

Tilanne on se ettei mulla nyt ollu rahaa niihin vaippoihin, ruokaa kyllä silti on. Tapaamisista ei olla tehty virallista sopimusta, ehkä pitäisi kun ei kerran pystytä muutaku riidellä, mua ärsyttää sen asenne että kaikki on aina muiden syytä, ei koskaan hänessä mitään vikaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö ketään muuta jolla huonot välit exään? Jokapaikas toitotetaan et pitäs olla hyvät välit, mutta niitä ei voi väkisin muuttaa paremmiksi

Mun exä soittelee harppua pilven reunalla, mut inhoon sitä ja anteeksi en anna koskaan, sitä mitä se teki.

No eihän nyt todella kukaan sano, että PITÄÄ olla hyvät välit, mutta jos on lapsia, niin tavoitteena olisi, että pystytään käyttäytymään puolin ja toisin asiallisesti toisiaan kohtaan, jo ihan lasten takia.

Jos tilanne on tuollainen, niin mene nyt hyvä nainen tekemään lastenvalvojalle tapaamis ja elatussopimus miehesi kanssa.

Yhteistyössä