V
vierailija
Vieras
"Vastuullinen media" suoltaa jatkuvasti suomalaisiin poikiin ja miehiin kohdistuvaa vihaa.
Näköjään sinäkin suollat poikiin kohdistuvaa vihaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
"Vastuullinen media" suoltaa jatkuvasti suomalaisiin poikiin ja miehiin kohdistuvaa vihaa.
Tosiasiassa kumpikin ihminen toimi väärin ja kummallekin tulee asiasta rangaistus.
Me ihmiset olemme inhimillisiä olentoja ja teemme jokainen virheitä varsinkin kun vaaditaan nopeita ratkaisuja.Tätä olen sanonut kaiken aikaan.
Toisaalta poliisi sortuu silloin tällöin ylilyönteihin, ja niin ei saisi tapahtua.
Ylisuuren egon omaavat poliisit eivät tee virheitä. Kysy vaikka poliiseilta jos et usko mua.Me ihmiset olemme inhimillisiä olentoja ja teemme jokainen virheitä varsinkin kun vaaditaan nopeita ratkaisuja.
Kaasupetri ikärasistina ja yleensäkin rassena tylyttää kaikki naiset, joilla on itsetunto kunnossa. Jokaisessa ammatissa sattuu virheitä.Ylisuuren egon omaavat poliisit eivät tee virheitä. Kysy vaikka poliiseilta jos et usko mua.
Sulle sekolle on 95 % kaikista kirjoittajista kaasupetejäKaasupetri ikärasistina ja yleensäkin rassena tylyttää kaikki naiset, joilla on itsetunto kunnossa. Jokaisessa ammatissa sattuu virheitä.
Toivottavasti poliisit seuraavat tätä palstaa muulloinkin kun tämän mopojupakan takia.
Olenhan saman jo kirjoittanut aiemmin. Ei tämän palstan miesoletetuissa oke mitään eroa. Samaa törkyä kaikki tuprutatte palstalle.Sulle sekolle on 95 % kaikista kirjoittajista kaasupetejä![]()
Olenhan saman jo kirjoittanut aiemmin. Ei tämän palstan miesoletetuissa ole mitään eroa. Samaa törkyä kaikki tuprutatte palstalle.