[QUOTE="vieras";28581792]Mä en kyllä ymmärrä miksi vetää välit kokonaan. Teillä on kuitenkin lapsiakin.
Oletko miettinyt heitä? he jäävät ilman isovanhempia ja luultavasti veljesikin jää
enemmän äitisi puolelle. Jos nyt kyse on "vain" jostain mökistä, siis materiaalista ja yhdestä lomasta (elämässä
on kyllä lomia tulossa) niin mieti ny ihan loppuun saakka tuota välien poikki pistämistä.. Onhan se kuitenkin oma
äitisi ja sulla on vain yksi äiti.
Voithan pitää etäisyyttä ja sanoa irti tuosta lattiatyöstä. Se on sitten äiti pulma, ei sun. Mutta ei ny
tartte lähteä tuohon lapsellisuuteen syöttämään lisää tulta...
Miksi ihmeessä olette ottaneet yhteisomistuksen jos teillä kummallakin on noin tempperamenttinen ja vahva luonne?
Ettekö osanneet yhtään aavistaa tulevaa?

[/QUOTE]
Et nyt tainnu lukea koko juttua tai sitten jotain jäi käsittämättä...
Mutta joo, alkuperäiseen tilanteeseen kommentoisin, että ainakin se aloittajan puolison työosuus on jotain jonka voisi poimia sieltä kokonaan pois, jos välit muutenkin ovat noin epämääräiset. Tai sitten selvä tuntipalkka tekijälle, ja koko mökkiosuuskunta maksaa sitten oman osuutensa palkasta.
Tosta ei tule ikinä mitään että mää sovin mun sukulaisten kanssa ja sitten se mun mies muka olisi jotain joka siinä välissä roikkuu riitaisella ristillä pää alaspäin...
Ihan kuin mies ja hänen isänsä kinaisi mitenpäin puut ladottaisiin ja minne ja minä olisin se joka yrittää niitä latoa.