veljellä hullu tyttöystävä! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
me ollaan äidin kanssa jo huolissaan. veljeni siis 24v ja sillä on ihan pimee tyttöystävä. se heittää veljeä keskellä yötä asunnosta ulos, kerran heitti keskellä moottoritietä veljen ulos autosta kävelee, ottaa aivan kamalia raivareita aivan mitättömistä asioista. olen kuullut puhelin läpi kuin tää nainen huutaa kurkku punaisena milloin mistäkin. veli yrittää nätisti puhua takaisin että rauhoitu nyt, mut tää hullu vaan huutaa.

viimeisen käänne se että on alkanut kuulemma haukkua veljen perhettä, eli minua ja äitiämme hulluiksi. minä en ole tavannut tätä naista koskaan, ja äitimmekin vain 2 kertaa ohimennen. ja siis me olemme nyt kuulemma "pimeetä koko sakki". veljeni on kuulemma luuseri. tyttöystävä osti kuulemma oikein käytöskirjan veljelleni. :O

veli on muuttunut iloisesta pojankoltiaisesta hiljaiseksi ja masentuneen oloiseksi, varovaiseksi. olen todella huolissani....

Yks kaveri seurusteli kans hullun ämmän kanssa, akka sai sen vaihtamaan työpaikkaa, lakkaamaan pitämästä yhteyttä kavereihinsa (ensin naispuoliset, sitten miehetkin) ja lopulta perheeseensä. Onneks tuli järkiinsä ja heivas sen ämmän. Toivottavasti sun veljeskin tajuais.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
aikas tossukka mies :o

kun tässä on se jännä juttu ettei ennen ole ollut. veli on edellisissä suhteissaan ollut dominoivampi osapuoli. tää uusi nainen on jotenkin saanut veljen ihan ikeensä alle. tuollainen on pelottavaa.

Mulla oli tollanen poikaystävä. Narsisti, tää oli myös alkoholisti. Tuo perheestä eristäminen on erittäin tyypillistä.

Siitä pitäis päästä eroon, mutta voin myös kertoa, ettei se ole niin helppoa. Siihen on jo niin koukussa tuossa vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:
asioilla tuppaa olemaan aina kaksi puolta ja veri on vettä sakeampaa

toki ymmärrän ettei veljeni mikään puhdas pulmunen itsekään ole, asioista joista tuo nainen raivoaa on välillä ihan pointtinsa, MUTTA, ei ketään saa tuollalailla alistaa ja kohdella!

Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:
Huhhuh, puhu veljellesi? Vaikka ei välttämättä mitään hyödytä, mutta alkaisi ainakin miettimään suhdetta.. Onneksi mun veljellä on tosi kultainen ja ihana kihlattu! :heart:

äiti koitti puhua. veli sanoi että no joo, kyllähän he paljon tappelee mut et on heillä hyvätkin hetkensä.

Yhteistyössä