takuu varma konsti! PYYDÄT kylään ja RUPEETTE sen naisen kanssa yhdessä siivoomaan, kyllä harvenee teille tulot... moppia käteen heti ovella..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:saaks sun kännykässäs niin että laitat sen numeron estoon, eli ei voi soittaa sullepäin..
ei saa, mä oon yrittäny kyllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:Mitäpä jos ihan suoraan vaan sanot että et jaksa joka välissä nähdä ja ei, kylään ei saa tulla. Piste.
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:takuu varma konsti! PYYDÄT kylään ja RUPEETTE sen naisen kanssa yhdessä siivoomaan, kyllä harvenee teille tulot... moppia käteen heti ovella..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä, mitä jos sanot vain EI. Ei mitään selittelyjä siitä, kuinka sua väsyttää tai haluat olla miehen kanssa kahden. Kun hän kysyy, sanot Ei käy ja lopetat puhelun lyhyeen. Ota itseäsi niskasta ja ole suora.
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Just äsken tuli viesti, et voidaanko tulla illalla.
Vastasin että ei käy ku olen niin väsynyt, että tuskin jaksan vieraita ihan vähään aikaan.
heti perään tuli viesti, et käviskö huomenna sitten. juu, en jaksa edes vastata :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:takuu varma konsti! PYYDÄT kylään ja RUPEETTE sen naisen kanssa yhdessä siivoomaan, kyllä harvenee teille tulot... moppia käteen heti ovella..
se on yrittänyt tulla tänne siivoomaan mun kanssa, kun sanoin et menee koko päivä puunatessa. en mä halua tänne ketään sillon kun siivoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Just äsken tuli viesti, et voidaanko tulla illalla.
Vastasin että ei käy ku olen niin väsynyt, että tuskin jaksan vieraita ihan vähään aikaan.
heti perään tuli viesti, et käviskö huomenna sitten. juu, en jaksa edes vastata :headwall: :headwall:
Laita viesti, että sä olet sitten yhteydessä kun jaksat taas vieraita.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Just äsken tuli viesti, et voidaanko tulla illalla.
Laita viesti, että sä olet sitten yhteydessä kun jaksat taas vieraita.
Tää on hyvä. Laita tosiaan viestiä, että olet itse sitten yhteydessä kun taas jaksat sosialisoida. Sitten jos ehdottelee vaan päiviä ja viikonloppuja, laita joka kerta vaan ihan sama viesti vastaukseksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:niin.. onhan se sinun mies samaa mieltä noista kyläilyistä?? Eikö hän voi sanoa sille kaverilleen?
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Sepä se, että vaikka mä kuinka olen sanonut että mulla on huono olo tai oon väsynyt tai et ihan vaan haluan olla miehen kanssa kahdelleen kotona, niin tollo ei tajuu :/ Ei vaikka miten soraan sanon. No tällä viikolla en vastaa sille ollenkaan niin katsotaan joskos se hieman asettuis.