Et ihan oikeasti tiedä?!Kerro nyt mitä kaikkea se moska on millä suomalaiset miehet on lihonnut?
Käy kaupassa...
Et ihan oikeasti tiedä?!Kerro nyt mitä kaikkea se moska on millä suomalaiset miehet on lihonnut?
kaljaa, makkaraa, leikkeleitä, karkkia, pullaa, sipsiä, limsaa, liian suuria annoksia, jne.Kerro nyt mitä kaikkea se moska on millä suomalaiset miehet on lihonnut?
Onks sulla Snoopy yövaateet?En karppaa. Painoindeksi on alhainen, joten sitä ei useasta lähteestä lukemani mukaan suositellakaan alipainoisille. Lisäksi taustalla on autoimmuunisairaus enkä tiedä onko sillä vaikutusta ko.dieettiin. En viitsi edes koittaa, koska ei tarvetta. Käyn juoksemassa, ja varsinkin ennen pitkän matkan starttia rankkaan hiilareita.
Minä en näe viestissä nro 25 mitään väitettä että normiruokaa syövä ihminen ei voisi olla terve.No viesti 10 ja 25 ainakin alussa minusta näin viittaavat. Niihin viitataan vissiin muissakin viesteissä.
Ruotsalaiset ovat väärässä.Virallinen suositus ei ole ajantasalla. Etkö ole lukenut lehtiä? Täällä Ruotsissa ollaan jo menossa virallisissa suosituksissa kohti huonojen hiilarien ja sokerien vähentämistä ja hyvien rasvojen terveellisyyden myöntämistä kohti. Pian meillä Suomessakin
Ihminen ei tarvitse hiilihydraatteja mihinkään jos ihan tarkkoja ollaan. Kun ei ole hiilareita kehossa, rasva ja proteiini toimii luonnollisina energianlähteinä. Kuten ammoisista ajoista lähtien.
Mutta, hyviä hiilareita voidaan toki syödä rajallisesti jos halutaan.
En minä vaan tiedä, itse ainakin syön kinkkua ja juustoa nykyään paljaaltaan enkä liho[QUOTE="vii";24436696]Mikä leikkeleissä lihottaa?
Se että niitä napsitaan ateroiden välissä suupaloina = turhaa.Mikä leikkeleissä lihottaa?
Kyllä sä lihota. Syö kilo leikkeleitä päivässä, niinkun 60% suomalaisista ylipainoissita miehistä..Sillä ne on lihonnut..En minä vaan tiedä, itse ainakin syön kinkkua ja juustoa nykyään paljaaltaan enkä liho
suolaa voi kyllä tulla liikaa jos vetää kinkkupaketin kerralla.
Toki jos vetää lauantaimakkaraa pötkön niin se voi olla eri asia (kun siinä on paljon jauhoja ja rasvaa).
Taidat olla oikein tutkia vai oletko vielä opiskelia.Yhteinen tekiä ON hiilari.
Kerro mulle missä virallisessa kanavassa suositellaan suomalaisille huonoja hiilareita tai kovia rasvoja? Kyllä ne toitottavat täysjyvän, puuron ja ruisleivän perään eikä ranskanleivän ja karkkien. Eikä ruokaympyrä ole vain leipää ja perunaaVirallinen suositus ei ole ajantasalla. Etkö ole lukenut lehtiä? Täällä Ruotsissa ollaan jo menossa virallisissa suosituksissa kohti huonojen hiilarien ja sokerien vähentämistä ja hyvien rasvojen terveellisyyden myöntämistä kohti. Pian meillä Suomessakin
Ihminen ei tarvitse hiilihydraatteja mihinkään jos ihan tarkkoja ollaan. Kun ei ole hiilareita kehossa, rasva ja proteiini toimii luonnollisina energianlähteinä. Kuten ammoisista ajoista lähtien.
Mutta, hyviä hiilareita voidaan toki syödä rajallisesti jos halutaan.
Tuskin nyt kiloa sentään päivässä. Johan se kävisi kukkarolle.Kyllä sä lihota. Syö kilo leikkeleitä päivässä, niinkun 60% suomalaisista ylipainoissita miehistä..Sillä ne on lihonnut..
Sanoisin että peruna, makkara ja kalja ne on lihottaneet.
Peruna, suomalaisten kansallisruoka?Kerro mulle missä virallisessa kanavassa suositellaan suomalaisille huonoja hiilareita tai kovia rasvoja? Kyllä ne toitottavat täysjyvän, puuron ja ruisleivän perään eikä ranskanleivän ja karkkien.
Ammoisina aikoina ihminen söi kyllä hiilihydraatteja - esim niitä marjoja ja hedelmiä.
Koska niitä syödään turhaa ja ne sekoittavat ateriarytmin, ei tää lukeminen niin vaikeaa voi olla...mikä niissä lihottaa?
No suolan määrä on kauhistuttava plus kaikki koodit ja lisämoska. LIHAA saa etsiä leikkeleistä.En minä vaan tiedä, itse ainakin syön kinkkua ja juustoa nykyään paljaaltaan enkä liho
suolaa voi kyllä tulla liikaa jos vetää kinkkupaketin kerralla.
Toki jos vetää lauantaimakkaraa pötkön niin se voi olla eri asia (kun siinä on paljon jauhoja ja rasvaa).
Peruna, suomalaisten kansallisruoka?
ihmiset on syöneet perunaa ja viljaa tuhansia vuosia.Peruna, suomalaisten kansallisruoka?