Karppaatteko? Miksi/Miksi ette?

  • Viestiketjun aloittaja Real
  • Ensimmäinen viesti
ok
[QUOTE="pumps";24438402]Luin koko ketjun ja varsinkin viimeisten 10 sivun anonyymeillä kirjoittajilla ei kyllä ois asiaa mihinkään väittelykilpailuun :D Meinasin kuolla nauruun kun oli niin lapsellisia ja tuulesta temmattuja hiuksenhalkomisargumentteja puolin ja toisin :D Tahallaan väärinymmärtämisentaito on kyllä ah niin ihana asia :p Ootte hassuja <3[/QUOTE]

*tykkää* Kyllä.
 
"Aloittelija"
Karppaan! Olen yrittänyt perehtyä aiheeseen mahdollisimman hyvin. Lukenut paljon aiheeseen liittyviä kirjoja (Eenfeldt. Dahlqvist.Heikkilä,Atkins ym. sekä muitakin ruokavalio- ja terveysaiheisia kirjoja mm Paula Heinosen kirjoja. Ihmisten tietämys aineenvaihdunnasta ym. näyttää täällä olevan melko surkeaa. Valitettavasti. Olen voinut paremmin, laihtunut 9kg tammikuusta ja olen virkeämpi. Jätin pois kaikki light-tuotteet, käytän mm. voita, kermaa oliiviöljyä ja kookosöljyä. Kasviksia ja vihanneksia menee nyt enemmän kun perunat ja pastat ym. on pois lautaselta. Onneksi löysin tämän. Uhkaava 2-tyypin diabetes on tällä hetkellä poissa. Sokeriarvot hyvät tällä hetkellä. Aion jatkaa näin. Ymmärrän hyvin, että monella on petetty olo ns. virallisterveelliseen linjaan. Niin minullakin. Olisinpa löytänyt tämän jo vuosia sitten.
 
jokukarppaaja
Karppajat ei saa syödä mitään makea, siksi se on hankalaa.
Kyllähän sitä makeaa karppaaja voi välillä syödä. Mutta monilla karppaajilla taas makeanhimo katoaa jos pysytään erossa myös keinotekoisesti makeutetuista tuotteista. Itse pidän ehkä kerran kuussa kunnon herkuttelupäivän ja syön esim. kokonaisen levyn maitosuklaata. Ei haittaa karppausta sillä on normaalipainossa (eikä yhdessä suklaalevyssä ole kuin n. 100 g hiilaria, eli hiilareita tulee päivän aikana huomattavasti vähemmän kuin virallisten suositusten mukaan)
 
"heips"
Miehen vanhemmat pääsi TÄYSIN eroon 2-tyypin diabeteksestä karppauksen avulla ja pystyivät jättämään lääkkeet (toisella oli insuliinkin mukana, mutta senkin pystyi jättää). Ennen sitä söivät kutakuinkin virallisten suositusten mukaan välillä herkutellen... Eli jep, todella epäterveellistä tämä karppaus. Itsekin olen karpannut monta vuotta :)
 

Yhteistyössä