No eipä paljoa pelota
itse olen kertonut asianmukaisesti minkälaista kohtelua ko verkkokaupasta sain, ja siitä että mielestäni kuluttajaa erehdytettiin lomatiedotteessan - sivuilla loma päättyi 20.5, fb:stä kalastelemalla löyty infoa että päättyy 18.6, sitten 20.6, sitten sivuilleki jaksettiin päivittä 22.6 kun minä asiasta fb seinällä vikisin.
Minulle olisi rittänyt "hei anteeksi virheellinen lomatiedote, kiinnitämme em seikkoihin jatkossa enemmän huomiota! Postitamme tilatun tuotteen aivan ensi tilassa!"
Otin myö print screenit jo maksupäivästä (pankin sivuilla) ja heidän sivuiltaan toissapäivänä, jossa näkyi tilauspäivä ja silloin tila oli "tilattu". Joten... se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, jos näin on.
Niinjoo, ja se tyttö joka valitti pidennyshiuksista, niin kertoi mulle fb:n viestillä että aikoo ottaa yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja hänenkin kirjoittaminen fb sivuille estettiin kun ihmetteli miksi hänen aiheeseen kuuluvia kirjoituksia ja kysymyksiä poistetaan