mielenkiintoista palvelua diiva.fi- verkkokaupassa...

[QUOTE="Tundra";24041914]"olisi pitänyt tilaajan ja maksajan nimet olla samat eikä kolmea eri nimeä niin mistä hemmetistä me voidaan tietää ketä on tilannut ja maksanut kun kaikki ovat eri. mutta huomenna lähtee postiin."
Tuollaisen vihaisen sävyisen vastauksen sain kun vihdoinkin sain asiat selvitettyä verkkokaupan kanssa. Laskun olin siis maksanut tililtä johon minulla on vain käyttöoikeus, mutta tilinomistaja on eri kuin minä, olin kuitenkin käyttänyt heidän antamaa viitenumeroa, joten luulin että siitä he tajuavat mistä tilauksesta on kyse, ovat ainakin kaikki muut verkkokaupat, josta olen tilannut, sen tajunneet...[/QUOTE]

Oisit vastannut, että mitäköhän varten teillä sitten laskussa on viitenumero...

Joo. Viitenumeron tarkoitus tosiaan on se, että siitä tiedetään, mikä lasku on kyseessä. Kun maksajan nimi voi useinkin olla eri kuin laskussa oleva nimi.
 
"diu"
Sinuna palauttaisin tuotteen (tai peruisin tilauksen, se varmaan onnistuu ihan lakienkin mukaan kun eivät toimittaneet luvatussa ajassa) jos se joskus tulee ja vaatisin rahat takas, en todellakaan haluis tollaselle lafkalle antaa senttiäkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24040822:
Niin ja jos kerran tuotteen saa muualtakin, tilaisin sen uudelleen sieltä.

Sitten (jos ja kun) tuolta alkuperäisestä paikasta se tulee, palauttaisin.
niin mut ku mie oon maksanut tuon tuotteen jo. haluan jotain vastinetta rahoilleni. en jaksa uskoa et ne palauttaakaan mun rahoja.

tosiaan kaikki yht tiedot kadonneet, vain sivujen kautta voi laittaa palautetta.
 
[QUOTE="eee";24043982]Kyllähän pelkästään tuon puljun nettisivujen tekstit on sitä luokkaa, etten kyseiseen firmaan luottaisi. Lähdekritiikkiä hei naiset...[/QUOTE]

joo halpaan hintaan mie haksahdin ja kokeilin toki googlailla kokemuksia mutten osannut kai etsiä koska negatiivista alkoi löytyä vasta maksuni jälkeen... ja kun aloin odottelemaan että missä pakettini viipyy :(
 
"veera"
Katso mitä asiakkaamme kertovat meistä




" kiitos tosi nopeasta toimituksesta!"

"mää oon niin ihastunut teidän tuotteisiin! Upeita ja edullisia ?"



"Musta tulee NIIIN kanta-asiakas! Ihania tuotteita!"



"nopea toimitus! :)"


"Siis voi tsiisus täähän kauppa on naisten UNELMA kauppa!! =) Miks mä en oo ennen tienny tästä!?! Oon jääny paljosta paitsi!!"


Lisää asiakkaiden palutetta voit käydä katsomassa facebook profiilistamme


Heh, ja ne kaikki vähänki negatiiviset poistetaan :D :D :D
 
"vieras"
[QUOTE="Tundra";24041914]"olisi pitänyt tilaajan ja maksajan nimet olla samat eikä kolmea eri nimeä niin mistä hemmetistä me voidaan tietää ketä on tilannut ja maksanut kun kaikki ovat eri. mutta huomenna lähtee postiin."
Tuollaisen vihaisen sävyisen vastauksen sain kun vihdoinkin sain asiat selvitettyä verkkokaupan kanssa. Laskun olin siis maksanut tililtä johon minulla on vain käyttöoikeus, mutta tilinomistaja on eri kuin minä, olin kuitenkin käyttänyt heidän antamaa viitenumeroa, joten luulin että siitä he tajuavat mistä tilauksesta on kyse, ovat ainakin kaikki muut verkkokaupat, josta olen tilannut, sen tajunneet...[/QUOTE]

Siis oikeastiko vastasivat noin? Järkyttävää. Surkeaa kieltä ja onnetonta asiakaspalvelua. Ja viitenumeroidenhan perusteella niitä saapunaita laskuja kuitataan - ei näköjään minkäänlaista käsitystä alkeellisestakaan yritystoiminnasta näillä diivoilla. Ainakin ovat nimensä mukaisia.
 
W
On tosiaan huonoa palvelua.: / Sana kiertämään vain. Onhan noita nettikauppoja. Itse tosin en viitsi alkaa mustamaalaamaan ko. puljua, koska kokemus ei ole omani. Jokainen kuitenkin itse tietää miten heitä on kohdeltu ja voivat sen myös kertoa tuttavilleen.
 
Musta ehkä hauskinta koko putiikissa on heidän y-tunnuksen tuomat tiedot, jossa päätoimialaksi on merkitty "Muu eläinten hoito" :LOL:

no saman huomasin juuri kun googlasin.
Yritys löytyy tmi susanna korsmanin takaa. eniro löysi numeron susanna korsman, piikkiö hakusanoilla.
laitoin hänelle tekstarin koska ei vastannut soittoon.

en ole saanut mitään postissa vieläkään.
sivuilta mm moneen kertaan muokattu lomatiedote poistunut, mutta yht ottoihin ei vastata. Melko arsesta.
 
"maarit"
Olen nyt kuukauden päivät odotellut pakettia ja eipä ole näkynyt. Toim.aika heillä on max.3 vkoa. Lähetin sähköpostia Diivalle, jossa kyselin asiasta, eipä tullut vastausta. Toisen lähetin juuri äskettäin ja odottelen vastausta. Viimeisin sähköposti oli jo pikkasen rumemmin kirjoitettu kuin edellinen. Teen puljusta ilmoituksen, jos ei ala mitään selitystä kuulua tai rahoja tilille.
 
maarit, jos oot rekkaantunut, laita mulle yyveetä. firmaa vastaan varmaan parempi tehdä niin että useempi on mukana tekemässä?
mie oon laittanut jo viis s postia varmaan sinne ja viimeisin oli jo tosi äkäinen, myönnän.
 
"vieras"
Huhuh, hyvä että varoititte, niin erehdy itse mitään sieltä tilaamaan. Tuollainen on kyllä vittumaista touhua. :/

Toivottavasti saatte rahanne takaisin, jos olette jo ehtineet jotain maksaa.
 
no saman huomasin juuri kun googlasin.
Yritys löytyy tmi susanna korsmanin takaa. eniro löysi numeron susanna korsman, piikkiö hakusanoilla.
laitoin hänelle tekstarin koska ei vastannut soittoon.

en ole saanut mitään postissa vieläkään.
sivuilta mm moneen kertaan muokattu lomatiedote poistunut, mutta yht ottoihin ei vastata. Melko arsesta.
Se on sellainen pikkutyttö joka ei ihan taida ymmärtää bisneshommien päälle vielä kunnolla mitään.
 
"vieras"
[QUOTE="Tundra";24041914]"olisi pitänyt tilaajan ja maksajan nimet olla samat eikä kolmea eri nimeä niin mistä hemmetistä me voidaan tietää ketä on tilannut ja maksanut kun kaikki ovat eri. mutta huomenna lähtee postiin."
[/QUOTE]

HAHAHAHAH Ei oo totta! xDD Luulis että olisi jonkinlaista käsitystä edes peruskäytöstavoista kauppatilanteessa, vaikka ei koulutusta oliskaan....
 
Aika mielenkiintoista facebookissa taas, syyttävät asiakasta ja kampaajaa, kun Diivasta ostetut teippihiukset ei pysy, kun Diivan mukaan teipit ois pitänyt KUUMENTAA! Siis mitä hemmettiä? Mulla on kaikista mahdollisista pidennyksistä 10vuotta kokemusta ja eipä oo koskaan kuumennettavia teippejä vastaan tullut..
 
no mie laitoin sille tytölle viestiä että älä usko tuota, nimenomaan aina sanotaan että jos ei teipit IRTOA niin se on sen vika jos niitä on kuumentanu, isoin moka minkä voi tehdä...

mieki pidennyksiä laitellu muutaman vuoden niin ainakaan koskaan en oo kuullu kuumennettavasta teipistä.
 
koshky
Joo, meikähän tosiaan sai palautetta että kampaajan vika =) semmoine kiva "ylläri" mukana ollut että tämä tukka ei TODELLAKAAN ole aitoa tai VARSINKAAN sitä Remy-hiusta. Mulla on nyt iso RASTA niskassa. Pyysin hinnan alennusta=kampaajan vika taas tämäkin!
 

Yhteistyössä