mielenkiintoista palvelua diiva.fi- verkkokaupassa...

Siskopieni
Tuolla niiden verkkokaupassa oli aiemmin mahdollisuus antaa kommetteja tuotteista. Poistivat sen mahdollisuuden kun tuli negatiivistä kommenttia niin korseteista kuin kopionaamiaisasuista...
 
Siskopieni
Tuolla niiden verkkokaupassa oli aiemmin mahdollisuus antaa kommetteja tuotteista. Poistivat sen mahdollisuuden kun tuli negatiivistä kommenttia niin korseteista kuin kopionaamiaisasuista...
Miten muuten voi Suomessa olla mahdollista käyttää tuotteiden mainonnassa VÄÄRIÄ tuotekuvia???
Sitä olen ihan hirveästi ihmetellyt!
Siis tuolla niiden tuotteiden joukossa on suuri määrä alkuperäisten valmistajien tuotekuvia, joista he myyvät halpoja kiinakopioita!! En voi käsittää miten kuluttajaa voidaan näin johtaa harhaan.
Siis siellä on esim. muutama korsetti, jotka ovat oikeasti tietyn merkin designkorsetteja, oikealta hinnaltaan 200-400 puntaa ja tuolla samoilla tuotekuvilla myydään tuotteita 30-40 euron hintaan... Facebook sivuilla joku joskus ihmettelikin että miten teidän tuotteet on niin halpoja, puuttuuko hinnoista yksi numero. Ei vaan myyjä mitenkään asiaan kommentoinut...Olen monta kertaa miettinyt, että minne tuosta voisi ilmoittaa.

Uskomatonta kuluttajan harhaanjohtamista!!
 
"Marzupilami"
[QUOTE="mää";24080137]Varmasti kannattaa tehdä ilmoitus. Mitä useampi tekee, sen paremmin tietysti aletaan firmaa tutkia. Pienistä virroista syntyy suuri puro, joten tee ihmeessä ilmoitus heti![/QUOTE]

Tuolla niiden sivuilla oli aiemmin kommenttia joltain häämekon ostaneelta, että postitse todella myöhässä saapunut mekko oli jotain ihan muuta kuin kuvassa ollut mallikappale. Eli ilmeisesti myös noiden häämekkojen osalta kuvissa on jotain muuta kuin mitä oikeasti myyvät.
 
Miekkonen
kuluttaja-asiamies?

kannattaako tommosta firmaa vastaan tehä ilmoitus vai pitääkö saada mukaan enemmän ihmisiä.
Ei tarvitse olla useampaa henkilöä kerralla tekemässä ilmoitusta. Eli ihan yksinkin voit ilmoituksen tehdä. Sehän on nykyään tosi helppookin, netin kautta voi ilmoituksen tehdä.

Harmillista on vaan se, että me suomalaiset olemme niin kovin ymmärtäväisiä ja heikkoja tekemään mitään epäkohtien oikaisemiseksi. Aina löytyy ymmärrystä ja pitkämielisyyttä ties minkämoisia keplottelijoita kohtaan, vaikka ne vielä meidän rahat. Eli mitä todennäköisemmin tämäkin lafka saa olla ja porskuttaa ihan rauhassa vielä pitkän tovin...
 
[QUOTE="heta";24080711]Just kattelin huutonetissä heidän hiustenpidennyksiä, onneksi en haksahtanut...mistähän sais hyvät ja halvat teippipidennykset?![/QUOTE]

ite tilaan hairiumilta tai rapuzel of swedeniltä.. :)
 
nora.
ootan vielä tämän päivän postin, ja sitten alan toimia jos ei tuu :)

en ymmärrä miks mun maileihin ei vastata :-7
No niin, eli otat yhteyttä paikkakuntasi kuluttaja-asiamieheen. Hän kehottaa sinua laatimaan kirjeen, johon teet selonteon tapahtumien kulusta ja liität maksukuitin sekä kirjeen vaihdon myyjän kanssa. Jos maksoit Visalla niin tee reklamaatio suoraan Luottokuntaan, heillä on vielä enemmän "poweria".

Ei siihen mitään muita ihmisiä tarvita, näitä käsitellään aina tapauskohtaisesti. En muutenkaan ymmärrä moista pelkuruutta, mikset voisi tehdä asiasta reklamaatiota ihan itseksesi ilman muiden back upia?!
 
maksoin verkkopankissa checkoutin kautta.

Lähinnä mietin siis olisiko parempi jos useampi ihminen olisi mukana mutta pitää alkaa toimimaan.
Luulin että ottaisin yhteyttä poliisiin mutta siis kuluttaja-asiamieheen?
 
nora.
maksoin verkkopankissa checkoutin kautta.

Lähinnä mietin siis olisiko parempi jos useampi ihminen olisi mukana mutta pitää alkaa toimimaan.
Luulin että ottaisin yhteyttä poliisiin mutta siis kuluttaja-asiamieheen?
Ei poliisilla hyvänen aika ole resursseja tällaiseen. Ystävä hyvä, etsit nyt oman kaupunkisi sivuilta kuluttaja-asiamiehen yhteystiedot ja soitat/meilaat hänelle. Kerrot tämän mitä tänne kerroit ja hän neuvoo sinua eteenpäin. Säilytä kaikki dokumentit s-posteista lähtien.

Ei siihen mitään muita ihmisiä tarvita, jokainen tekee reklamaatiot omalla kohdallaan itse.
 
"simppa"
Rikosilmoituksen voit kyllä tehdä, ja se kannattaakin tehdä. Vaikka poliisilla ei olisi resursseja niin kyllä ne puhelun sinne soittaa. Itse tein näin erään toisen firman kanssa, ja nopeesti rahat oli tililla takaisin.
 
edelleenkin,odotan tämän päivän postin ja teen sitten ilmoituksen netissä, niinkuin joku vinkkasikin.
hassua että tästä ei mielestäsi voisi tehdä tutkintapyyntöä.
oon menettäny kuitenkin rahaa enkä oo saanut tuotetta.

Pelkään :D hui.
 
"kirjanpitäjä"
Oletteko katsoneet heidän y-tunnuksella tiedot verottajalta? Tuolla tiedolla löytyy toiminimi ja alana eläintenhoito. Erikoinen juttu.

http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=2150570&tarkiste=2541137D860DBC7103529369B925310C7EF572A9&rekhist=true&path=1547;1631;1678
 
"kirjanpitäjä"
[QUOTE="kirjanpitäjä";24082137]Oletteko katsoneet heidän y-tunnuksella tiedot verottajalta? Tuolla tiedolla löytyy toiminimi ja alana eläintenhoito. Erikoinen juttu.

YTJ - Yritys- ja yhteis[/QUOTE]

Okei no tuo linkki ei toimi suoraan. Tässä heidän y-tunnus. Laittakaa se tuohon ja hakua. Y-tunnus 2213759-3
 

Yhteistyössä