Itse sain laskulla tilaamani tuotteet kesäkuun alussa, ja samantien kesäkuun alussa myös palautin osan tuotteista, ja maksoin Klarnan laskusta tietenkin erotuksen. Maksoin myös itse palautuksen postikulut, kun Diiva.fi:lla ei ollut asiakaspalautus-sopimusta postin kanssa. Palautuksen jälkeen laitoin sähköpostia, missä ilmoitin tilinumeroni postikulujen palautusta varten. Kas kummaa, mitään ei kuulunut
! Viime viikolla tuli Klarnalta uusi lasku, peräsivät puuttuvaa summaa, soitin heidän asiakaspalveluun ja kertoivat ettei Diiva.fi:lta ole ilmoitettu palautuksesta mitään! Heidän kehoituksesta laitoin sähköpostia taas Diivalle, eikä mitään vastausta taaskaan. Laiton heidän sivuilleen facebookiin arvosteluihin palautetta, joka poistettiinkin seuraavana päivänä ja kuten monilla muillakin, estettiin pääsyni sivulle
! Sen verran kuitenkin poliisilla ja kuluttajavirastolla uhkailu tehosi, että kun tänään huolissani soitin taas Klarnalle että maksanko vain kiltisti laskun ja jatkan sitten taistelua, kertoivat että Diiva on viime viikon lopulla (ukaasien jälkeen siis...!) ilmoittanut palautukseni ja maksuni on siis ok. Ikinä koskaan en siitä rättiliikkeestä enää mitään tilaa, aivan uskomatonta toimintaa! Toivon että kaikki ne keillä on saatavia vaatteita tai rahoja, otatte yhteyttä kuluttajavirastoon, että ko. liike ei jatka asiakkaiden kusettamista enää!