mielenkiintoista palvelua diiva.fi- verkkokaupassa...

"Diiva"
joo ne poistu jo melkes heti kun tajusivat ne..
Hei kaikille!

Edustan itse verkkokauppa Diivaa, ja haluan pahoitella mahdollisia ongelmia ja niistä syntynyttä keskustelua. Palaute on aina tervetullutta, varsinkin aiheellinen on se sitten positiivista tai negatiivista. Mielestäni on oikein antaa negatiivista palautetta aina kun siihen on aihetta, viestiketjussa esiintyvissä kirjoituksissa on ilmeisesti kyse tilaustuotteiden saapumisesta, ei varastotuotteiden. Toimitusaikamme on varastotuotteilla 1-3 päivää ja tilaustuotteilla 2-3 viikkoa keskimäärin. Tilaustuotteista ilmoitetaan aina tuotteen yhteydessä(jolloin asiakas tietää toimitusajan), ja tuotteet postitetaan aina ensimmäisenä mahdollisena päivänä. Kesän aikana tilauksissa on ollut pieniä viivästyksiä, nyt olemme jälleen saaneet normalisoitua tilausprosessin ja lisättyä resursseja asiakaspalveluun. Myöskin sähköposteihin ja tiedusteluihin vastaamatta jättäminen ei ole ollut tarkoituksenmukaista, myönnämme toki viivästyksen ja on mahdollista että joihinkin viesteihin ei ole vastattu, mutta kaikki asiat on hoidettu kuntoon. Kaikki keskeneräiset asiat hoidamme aina valmiiksi, kuten tähänkin asti ja jatkossa haluamme palvella vieläkin paremmin. Aluksi sivuille tuli vahingossa väärä kesälomatiedote, joka korjattiin heti huomattuamme asian. Sillä ei ollut tarkoitus harhaanjohtaa ketään. Verkkokauppa Diiva harjoittaa rehellistä ja lakien mukaista kaupankäyntiä ja tarkoituksemme ei todellakaan ole ”huijata” ketään, siitä kertovat lukuisat tyytyväiset asiakkaamme. Pahoittelemme mahdollisia viivästyksiä ja toimitushäiriöitä, haluamme hyvittää kaikille asianomaisille mahdolliset aiheutuneet haitat, mikäli niitä on syntynyt. Vielä kerran pahoittelemme asiaa, ja toivomme jatkossakin että saamme palautetta aiheesta. Siinä tapauksessa pyydämme teitä olemaan yhteydessä meihin lomakkeen kautta(Verkkokauppa Diiva-www.diiva.fi-yhteydenotto) . Voitte myös jättää soittopyynnön mikäli haluatte, niin soitamme teille sovitusti. Aurinkoista kesän jatkoa kaikille.

Terveisin Diiva.fi!
 
Ongelmahan oli siinä, ettei kukaan vastannut yhteydenottoihin, fb sivuiltanne poistettiin kaikki kyselyt (ja kirjoittaminen estettiin!), lisäksi arvostelut poistuivat kun ihmiset kirjoittivat sinne kokemuksiaan kun muuten ei saatu yhteyttä.
Toivottavasti tilanne sitten on nyt erilainen ja jatkossa asiakaspalvelunne toimii moitteetta.
 
Viimeksi muokattu:
Siskosiskosisko
JOOJOOO, ja höpöhöpö!

Kukahan tämänkin viestin on tänne diiva.fin puolesta kirjoittanut.... Vastaus on niiiiiiiin selkeästi jonkin muun kuin kauppiaan itsensä kirjoittama. Tämä ei ole lainkaan kauppiaan omaa kirjoitustyyliä, joka on uhkaileva, vähättelevä, asiakasta syyttävä,...

Tämä liirumlaarum ei poista sitä tosi asiaa, että kaikki negatiivinen palaute edelleen pyyhitään tässä verkkokaupassa maton alle, negatiiviset FB kommentit poistettiin, uusien kommenttien kirjoittaminen on estetty, tuotearviot poistettiin sivuilta kun arviot olivat negatiivisia,
vääriä kuvia käytetään edelleen tuotteiden myynnissä harhaan johtamaan asiakasta,...

Tämä kirjoittelu ja pahoittelu täällä on ihan yhtä tyhjän kanssa. Huuto.netissä josta kukaan ei negatiivisiä kommentteja voi poistaa, on luettavissa edelleen esim. 03.08. eli kaksi päivää sitten kirjoitettu negatiivinen kommentointi tuotteiden toimittamattomuudesta:

http://www.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=1715106
 
ok
[QUOTE="Diiva";24329677]Hei kaikille!

Edustan itse verkkokauppa Diivaa, ja haluan pahoitella mahdollisia ongelmia ja niistä syntynyttä keskustelua. Palaute on aina tervetullutta, varsinkin aiheellinen on se sitten positiivista tai negatiivista. Mielestäni on oikein antaa negatiivista palautetta aina kun siihen on aihetta, viestiketjussa esiintyvissä kirjoituksissa on ilmeisesti kyse tilaustuotteiden saapumisesta, ei varastotuotteiden. Toimitusaikamme on varastotuotteilla 1-3 päivää ja tilaustuotteilla 2-3 viikkoa keskimäärin. Tilaustuotteista ilmoitetaan aina tuotteen yhteydessä(jolloin asiakas tietää toimitusajan), ja tuotteet postitetaan aina ensimmäisenä mahdollisena päivänä. Kesän aikana tilauksissa on ollut pieniä viivästyksiä, nyt olemme jälleen saaneet normalisoitua tilausprosessin ja lisättyä resursseja asiakaspalveluun. Myöskin sähköposteihin ja tiedusteluihin vastaamatta jättäminen ei ole ollut tarkoituksenmukaista, myönnämme toki viivästyksen ja on mahdollista että joihinkin viesteihin ei ole vastattu, mutta kaikki asiat on hoidettu kuntoon. Kaikki keskeneräiset asiat hoidamme aina valmiiksi, kuten tähänkin asti ja jatkossa haluamme palvella vieläkin paremmin. Aluksi sivuille tuli vahingossa väärä kesälomatiedote, joka korjattiin heti huomattuamme asian. Sillä ei ollut tarkoitus harhaanjohtaa ketään. Verkkokauppa Diiva harjoittaa rehellistä ja lakien mukaista kaupankäyntiä ja tarkoituksemme ei todellakaan ole ”huijata” ketään, siitä kertovat lukuisat tyytyväiset asiakkaamme. Pahoittelemme mahdollisia viivästyksiä ja toimitushäiriöitä, haluamme hyvittää kaikille asianomaisille mahdolliset aiheutuneet haitat, mikäli niitä on syntynyt. Vielä kerran pahoittelemme asiaa, ja toivomme jatkossakin että saamme palautetta aiheesta. Siinä tapauksessa pyydämme teitä olemaan yhteydessä meihin lomakkeen kautta(Verkkokauppa Diiva-www.diiva.fi-yhteydenotto) . Voitte myös jättää soittopyynnön mikäli haluatte, niin soitamme teille sovitusti. Aurinkoista kesän jatkoa kaikille.

Terveisin Diiva.fi![/QUOTE]

No kannattaisiko toimitusajoista kertoa SELKEÄSTI siellä kaupan sivuilla, ja vaikka sitten VASTATA niihin kyselyihin, ja vielä ystävällisesti ja asiakaspalveluhenkisesti?
 
"Sara"
Hei!

Löysin täältä lauman pettyneitä ihmisiä Diiva.fi-verkkokauppaan. Itsekkin tilasin heiltä tuotteen toukokuussa, oli liian pieni, palautin, maksoin tosiaan itse postimaksun. Ja nyt. Nyt minulta yritetään periä maksua palautetusta tuotteesta! Eivät kuulemma ole saaneet sitä?! Palautuksesta on kulunut jo niin pitkä aika, ettei minulla ole kuitteja enään tuolta ajalta tallessa. Harmi, nettikauppa oli niin epämääräinen, että olisi pitänyt ymmärtää säilyttää kuitti. Jotta luottotiedot ei menisi, pitää minun varmaan maksaa palautettu tuote. Ei hitto kun sylettää.
 
MaAact
Hei!
Kamalalla jännityksellä tätä luin, nimittäin tilasin 9.9.11 sinettipidennykset ko.sivuilta ja tänään niitä viimeistään odotin. No näiden juttujen perusteella laitoin sitten rouva myyjälle sähköpostia että jos ei maanantaina ole hiukset kourassa, otan yhteyttä kuluttajavirastoon, jos loppuviikkoon mennessä ei ole tullut, teen rikosilmoituksen. Sain siis jo tiistaina viestin "toimitettu"... Voi kun en olisi tilannut. Maksoin nimittäin etukäteen 83e ....hyvä minä. Mutta siis tosiaan, nyt alkaa tämäkin tyttö mainostaa että kyseiseen lafkaan ei ole luottamista. Vaikkakaan montaa päivää ei ole kulunut, alkoi jo pelottamaan ja päätin sitten aloittaa jo vastaan pistämisen. Toivottavasti paska firma kaatuu. Miten voi olla että koko firma on enää edes pystyssä, kun niin moni on tehnyt siitä ilmoituksen??
 
"pulla"
Itse tilasin tuotteita heiltä keväällä. Pidin osan ja palautin osan. Lähetin heille sähköpostia ja kyselin pitääkö minun itse maksaa palautuksen postikulut, mutta en saanut vastausta. Vein sitten paketin postiin ja maksoin itse kulut. Eipä mennyt kauaa, kun minulle tuli lasku kaikista tilaamistani tuotteista. Asiakaspalvelu ei taaskaan vastannut kyselyihini, joten otin yhteyttä Klarna-laskutukseen. He kehottivat vähentämään tilauksen loppusummasta palauttamieni tuotteiden summan. Myöhemmin Klarnalta otettiin minuun taas yhteyttä, että Diiva.fi väittää ettei ole vastaanottanut palautustani ja minun tulisi maksaa tilauksen loppusumma ja olla itse yheydessä heihin. Parin vihaisen sähköpostin jälkeen sain vastauksen: "heti kun palautus meille on saapunut kirjaamme palautukset pois laskusta. ja olisimme
palautuksen poistaneet jos palautus olisi meille saapunut." Todella ystävällistä asiakaspalvelua.... Tänään otin yhteyttä kuluttajavirastoon ja jos ei asiat ala selviämään niin teen varmaankin rikosilmoituksen... Tosi mahtavaa jos luottotietoihin tulee merkintä tämän maksamattoman laskun takia. Suututtaa!!!!!!!
 
"Sara"
Mun oli pakko maksaa palautettu tuote kun tositetta siis palautuksesta ei ollut ja Diiva väittää ettei ole saanut minun palautustani. Tein tästä nyt sitten postillekkin "katoamis ilmoituksen". Vaikka en usko että tuote minnekkään on kadonnut, aivan varmasti on perille mennnyt, mutta mutta..Diiva väittää toisin.
 
MaAact
Kirjottelin tuossa muutama viesti taaksepäin. Päivitystä tilanteeseen: hiukset tulivat maanantaina aivan normaalisti, ei mitään ongelmaa, joten nyt selvisin säikähdyksellä. Hiukset hyvät ja kivat, ei valittamista! Asiakaspalvelussa puljulla olisi PAAAALJON parannettavaa, toivottavasti ymmärtävät panostaa siihen! Tilaan toistekkin, mutta en maksa enää etukäteen. Oonko ainoo, vai näkyykö muillekkin että kun FB:s kattoo puljun sivuja, ei nää seinää eikä mitään? Kaikenko se on piilottanu sieltä? :O
 
nostan tätä muille varotuksena.

löyty muuten fb:stä ko henkilö jos joku ei oo tuotettaan saanu niin yht ottoa tuonnekin, jos estetään sivuilta ja ei saa mailiin vastausta.
Turvallisuustarkistus vaaditaan | Facebook
Susanna Korsman.
Tuossa ko. henkilö. Hänellä luki jopa aiemmin, että on duunissa Diiva.fi -verkkokaupassa jonain päähenkilönä (eli siis pyörittää lafkaa itse)

Olen kahteen otteeseen Diivasta tilannut.
Ekalla kerralla tilasin korsetteja, jotka tulivat ihan normaalien toimitusaikojen puitteissa ja kaikki sujui ongelmitta, aikaa tästä onkin jo jotain vuoden verran.
Nyt keväällä ajattelin tästä johtuen, positiivisin mielin tilata ko. kaupasta sinettipidennyksiä, koska olivat todella edullisia.
Toimitusajaksi luvattiin 4-6 arkipäivää ja mallien (joiden hiuksia oli siis aikomus pidentää!) kuvaukset olisivat vasta kahden vkon kuluttua, aikahan riitäisi vallan mainiosti...
Mutta, kun melkein kaksi vkoa oli kulunut, otin yhteyttä sähköpostitse ko. kauppaan.
Ei vastausta.
Odotin pari päivää ja otin uudelleen yhteyttä sähköpostilla.
Ei vastausta.
Kun yli kaksi vkoa oli kulunut ja alkoi olla mahdoton ehtiä tilaamaan kuvauksia ennen materiaalia enää muualta, tuli Diivalta viesti.
En saanut siis sähköposteihini mitään vastausta, vaan viestissä luki, että olivat havainneet, että heiltä olikin osa sineteistä loppu varastosta, mutta EHKÄ vkon päästä tulee lisää :)
WTF???
Kiehuin aivan totaalisen raivona ja pistin jälleen sähköpostia, uhaten kuluttaja-asiamiehellä ja kaikilla, vaadin saada jo korvauksia jne.
Ei vastausta.
Etsin naisen käsiini facebookista, löysin hänet ja pistin ystävällisesti
kehotusta tarkistamaan sähköpostinsa ja tsekkaamaan, mikä tilaukseni tila on ja voisivatko he edes lähettää ne sinetit etukäteen, mitä heillä siellä varaston perällä nyt kuitenkin oli???
Ei vastausta.
Lopulta Sinetit kolahtivat postilaatikkoon, melkein neljä vkoa myöhemmin.
Kuvaukset olivat jo olleet, ei korvauksia, ei vastausta sähköpostiin tai muuallekaan...
Ystävänikin kyseli omia tuotteitaan samoihin aikoihin kahteen otteeseen sähköpostilla viivästymisen vuoksi, ei vastausta.
En koskaan IKINÄ suosittele DIIVA.FI -verkkokauppaa KENELLEKÄÄN!!!

Kaiken kukkuraksi, sinettien liima oli aivan mielettömän huonoa!
Paljon sinettejä laittaneena, voin todeta, ettei tuollaisia kannata päähänsä pistää.
Hiustenpesun jälkeen sinetit pehmenivät ja alkoivat murtua, irtosivat vetämällä.
Aivan P*SK*A myivät, joten suuria varoituksen sanoja tässä kaikille!!
 
PETTYNYT!!!!
Joo, enpä itekkään ole saanut tuotteita. maksoin sinettihiuksista etukäteismaksun. EIKÄ SINETTEJÄ NÄY! V*TUTTAA TUOMMONEN TOIMINTA!!!! JOS ne ei tule ens viikolla, otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Onnekseni sekin on tuttu! :) eli asiat varmasti rullaaa eteenpäin! :) EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN SITÄ KAUPPAA!
 
32g
Mä lähetin mailia sekä kyseiseen liikkeeseen että Fairygothmother-korsettiliikkeeseen, sillä Diiva käyttää luvatta FGM:n tuotekuvia. FGM on laatukorsetteja tekevä brittifirma, yksi korsetti maksaa 300 eurosta ylöspäin. Diivasta saa sitten jonkun kiinalaisen lelun 30 eurolla, että ei välttämättä laatu vastaa kuvaa!

FGM kiitti viestistä ja sanoi olevansa yhteydessä Diivaan. Diiva lupasi poistaa korsettikuvat, mutta tuollahan noita yhä on.

Diiva.fi:n takana on T:mi Susanna Korsman.
 
7thHeaven
Onkohan tää samojen tyyppien pyörittämä ku Naistenmaailma.com ? Vähän reilu vuosi takaperin tilasin sieltä hiustenpidennykset ja asiakaspalvelu toimintatapoineen kuulostaa erehdyttävästi samalta kun näissä tapauksissa. Vasta kun ilmoitin tekeväni rikosilmoituksen niin tuli sähköposti: Tilaamasi tuotteet on toimitettu....
 
MaAct
Kun tilasin siis ne sinetit diivasta, ne tulivat ajallaan. Nyt kun nää on olleet päässä, voin todeta, että sinettien liima on oikein hyvää ja hyvin pysyy sinetit päässä, yhtäkään ei oo vielä tippunu. Mutta, hius on mennyt aika hamppuiseksi latvasta...joten en ehkä suosittele sinettien ostoa diivalta...
 
"PETTYNYT"
Ei oo tosi, oon kolme kertaa lähettänyt viestiä yritykseen. kukaan ei vastaa mitään!!!!!! Otin tänään yhteyttä kuluttaja asiamieheen. katsotaan mitä sieltä vastataan! sähköpostiin tuli viesti 25.10 että tilaamasi tuote on TOIMITETTU! eikä tavaraa näy!!! JÄRKYTTÄVÄÄ PASKAA KOKO HOMMA. HAISEE KUSETUKSELTA! ONKOHAN TÄLLE NS. YRITYKSELLE MITÄÄN PUHELINNUMEROA????!!
 
Raivostunut
Ihan paska paikka, sivustoa pitää yksinään joku onneton, täysin asiakaspalvelukyvytön ihminen jolla ei ole aikaa vastata mihinkään negatiivisiin palautteisiin. Tuotteet on ihan sekundaa eikä minkäänlaista korvausta viallisista tuotteista saa!! Kiertäkää kaukaa ja levittäkää sanaa!!
 

Yhteistyössä