että Googletin kyseisen nettikaupan ennen ostopäätöstäni! Juuri tällaista palautetta on hyvä saada muilta kuluttajilta näistä shopeista, joita nousee kuin sieniä sateella. Olin itse tilaamassa Diivasta korsetteja huvikseni, kun edulliset hinnat ja hienot kuvat tekivät vaikutuksen. Onneksi edellisestä nettikaupasta tilatessani opin, että yrityksen toiminnasta ja luotettavuudesta on otettava selvää ennen tilausta, jotta välttyy rahan heittämiseltä kaivoon.
Tilasin bikinit etelän reissulleni Sad Kitten nimisestä kaupasta ja maksoin ennakolla, mutta jostain syystä biksuja ei kuulunut. Lomalta palattuani otin yhteyttä kyseisen firman asiakaspalveluun ja sain heti rahat tililleni anteeksi pyyntöjen kera, mutta asiaa selvittäessä nainen ilmoitti oudosti: "... ettei tilaus ole edes tullut heille perille". Tämä kuulosti aivan naurettavalta, koska laskun firma osasi kyllä lähettää perääni ongelmitta ja maksoin tuotteet ajallaan verkkopankin kautta turvallisesti.
Diivan toiminnassa ihmetyttää eniten asiakaspalvelun ja yhteydenoton täydellinen estäminen ja huomiotta jättäminen. Itse fiksuna lähetin alustavaa kyselyä korseteista ja toimitusajoista ennenkuin edes harkitsin tilauksen tekemistä ja sain vastauksen sähköpostitse suoraan Susanna Korsmanilta: "Palaamme asiaan mahdollisimman pian, terveisin Diiva.". Sähköpostin lähetyksestä on nyt kulunut yli kuukausi, enkä odota vastausta tulevan ikinä, vaikka lupasivatkin palata astialle uudemman kerran...
Mitä tulee Facebookin Diivan sivuihin, joilta poistetaan kaikki huonot kommentit ja hyvät säilytetään, sivun ylläpitäjällä on ehdoton oikeus poistaa kommentteja tai estää kommentointi täysin, koska osa näistä voi olla täysin aiheettomia pilalla tehtyjä valituksia. Netissä olevaan kirjoitteluun, kokemuksiin ja mielipiteisiin täytyy aina suhtautua kriittisesti, eikä yrityksen mainostaminen, esim. uusien tuotteiden esittely, FB:n sivuilla anna asiakkaille luotettavaa ja ammattitaitoista kuvaa yrityksestä. FB on yrityksille kuitenkin se markkinointikanava, jossa "aita on matalin".
Tätä kirjoittaessani mieleeni nousi kysymys: Ovatko Diivan tuotteet edes kunnollisia laadultaan, mikäli kuvat nettisivuilla eivät vastaa toimitettuja tuotteita?