mielenkiintoista palvelua diiva.fi- verkkokaupassa...

Katso mitä asiakkaamme kertovat meistä



" kiitos tosi nopeasta toimituksesta!"

"mää oon niin ihastunut teidän tuotteisiin! Upeita ja edullisia ?"


"Musta tulee NIIIN kanta-asiakas! Ihania tuotteita!"


"nopea toimitus! :)"

"Siis voi tsiisus täähän kauppa on naisten UNELMA kauppa!! =) Miks mä en oo ennen tienny tästä!?! Oon jääny paljosta paitsi!!"


Jep jep :D
 
jups
Katso mitä asiakkaamme kertovat meistä



" kiitos tosi nopeasta toimituksesta!"

"mää oon niin ihastunut teidän tuotteisiin! Upeita ja edullisia ?"


"Musta tulee NIIIN kanta-asiakas! Ihania tuotteita!"


"nopea toimitus! :)"

"Siis voi tsiisus täähän kauppa on naisten UNELMA kauppa!! =) Miks mä en oo ennen tienny tästä!?! Oon jääny paljosta paitsi!!"


Jep jep :D
Näyttää just siltä että yks tyyppi on tehtaillut noi kaikki 'kehut'.
 
huijattu
En joo suosittele kenellekkään moista firmaa.
Pistettiin äitin kanssa tilausta diivaan ja rekisteridyttiin kyseisille sivuille samalla. Äiti makso tilauksen verkkopankin kautta. No nyt ollaan odoteltu sitten pakettia mistä ei oo kuulunut mitään. Sähköpostiin ei ollut tullut mitään tilausvahvistusta eikä tullut mieleenkään katsoa heti tilauksen mentyä onko tilausvahvistusta tai mitään muutakaan ilmestynyt sähköpostiin.
Ollaan yritetty kirjautua diivan oma asiakastiliin mutta väittää ettei koko tiliä ole olemassakaan. Rahat on kyllä mennyt oikeaan osotteeseen mutta paketista ei tietoakaan, ei mitään tilausvahvistusta, ei ilmoitusta rekisteröitymisestä, ei rekisteröityä asiakas tiliä olemassalaan mukamas..
Sinne meni 100e.
Nyt sitten vain ilmoitusta kuluttajavirastoon ja yrittäen saada rahat kiireesti takasin.
Ois tosiaan pitänyt ottaa selvää moisesta yrityksestä HIEMAN enemmän ennenkuin pisti tilausta menemään..
Nyt jää sitte saamatta kokonaan tuotteet joita olisi tarvinnut nyt lähipäivinä + odottanut aivan turhaan kkoko pakettia..
 
Ei asiakkaita Diivalle
että Googletin kyseisen nettikaupan ennen ostopäätöstäni! Juuri tällaista palautetta on hyvä saada muilta kuluttajilta näistä shopeista, joita nousee kuin sieniä sateella. Olin itse tilaamassa Diivasta korsetteja huvikseni, kun edulliset hinnat ja hienot kuvat tekivät vaikutuksen. Onneksi edellisestä nettikaupasta tilatessani opin, että yrityksen toiminnasta ja luotettavuudesta on otettava selvää ennen tilausta, jotta välttyy rahan heittämiseltä kaivoon.
Tilasin bikinit etelän reissulleni Sad Kitten nimisestä kaupasta ja maksoin ennakolla, mutta jostain syystä biksuja ei kuulunut. Lomalta palattuani otin yhteyttä kyseisen firman asiakaspalveluun ja sain heti rahat tililleni anteeksi pyyntöjen kera, mutta asiaa selvittäessä nainen ilmoitti oudosti: "... ettei tilaus ole edes tullut heille perille". Tämä kuulosti aivan naurettavalta, koska laskun firma osasi kyllä lähettää perääni ongelmitta ja maksoin tuotteet ajallaan verkkopankin kautta turvallisesti.
Diivan toiminnassa ihmetyttää eniten asiakaspalvelun ja yhteydenoton täydellinen estäminen ja huomiotta jättäminen. Itse fiksuna lähetin alustavaa kyselyä korseteista ja toimitusajoista ennenkuin edes harkitsin tilauksen tekemistä ja sain vastauksen sähköpostitse suoraan Susanna Korsmanilta: "Palaamme asiaan mahdollisimman pian, terveisin Diiva.". Sähköpostin lähetyksestä on nyt kulunut yli kuukausi, enkä odota vastausta tulevan ikinä, vaikka lupasivatkin palata astialle uudemman kerran...
Mitä tulee Facebookin Diivan sivuihin, joilta poistetaan kaikki huonot kommentit ja hyvät säilytetään, sivun ylläpitäjällä on ehdoton oikeus poistaa kommentteja tai estää kommentointi täysin, koska osa näistä voi olla täysin aiheettomia pilalla tehtyjä valituksia. Netissä olevaan kirjoitteluun, kokemuksiin ja mielipiteisiin täytyy aina suhtautua kriittisesti, eikä yrityksen mainostaminen, esim. uusien tuotteiden esittely, FB:n sivuilla anna asiakkaille luotettavaa ja ammattitaitoista kuvaa yrityksestä. FB on yrityksille kuitenkin se markkinointikanava, jossa "aita on matalin".
Tätä kirjoittaessani mieleeni nousi kysymys: Ovatko Diivan tuotteet edes kunnollisia laadultaan, mikäli kuvat nettisivuilla eivät vastaa toimitettuja tuotteita?
 
Len66
Jep jep...tilasin pari korsettia, niiden kans ei ongelmia, sitten tilasin hiustenpidennykset,jotka olivatkin liian vaaleat hiuksiini, joten palautin ne (ovh. 55€) ja tilasin uudet, hiuksiini sopivat samantien. Tämä tapahtui syyskuussa ja lukuisista yhteydenotoistani huolimatta, palauttamani tuotteen hintaa ei ole hyvitetty, saatikka vaivauduttu vastaamaan yhteenkään meiliini. Ihan p***a lafka. Olen vienyt asian kuluttaja-asiamiehen tiedoksi ja seuraavaksi asia lähtee kuluttajariitalautakuntaan, firma joutunee hyvittämään minulle myös kaikki puhelut asian tiimoilta sekä tietysti postikulut yms. Susanna Korsman on kys. firman johtaja ja hänellekin olen laittanut facebookin kautta suoraan viestiä...ei kuulu mitään. Minut poistettiin kylmästi Diivan FB-sivuilta sen jälkeen kun olin tiedustellut asiaa? Huijarifirma!!
 
pilottilintu
Tilasin hiustenpidennykset jotka tuli aika paljon myöhässä ja kun palautin ne, taisin samalla sanoa lopulliset hei-heit reilulle 80 eurolle jotka niistä maksoin. Nimittäin luin nyt näitä viestejä minkälaisia tapauksia muille on sattunut. Voi itku. Laitan asian kyllä vireille kuluttaja-asiamiehelle kunhan ensin saan firman puoskarin kiinni. Harmittaa kun en ottanut ensin selvää yrityksen historiasta.
 
palihe
Nyt odotan jännityksellä miten käy kun palautin juuri ennen joulua korsetin. Oli siis niin huonoa laatua ja niin halvan näköinen ettei mitään rajaa. Minut heitetään kanssa koko ajan fb:stä ulos. Sinänsä lohduttaa etten ollut ainoa raukka joka lankesi tähän...
 
Huhuhuijakkaa
Ei ihmetytä yhtään että kaupan tuotteet ei vastaa tuotekuvaa, koska kuvat on törkeesti/luvatta kopioitu netistä!!! Yrittäjä syyllistyy tässä rikokseen! Kysyin FB sivuilla asiallisesti kuvien alkuperää ja tietysti viesti poistettiin heti ja en voi enää kirjoittaa sinne. No Susanna, kirjoitan nyt sitten tänne, ei Suomessa voi estää kuluttajia keskustelemasta! Ja todella tärkeää onkin saada Diiva kokemuksia laajan kuluttajajoukon tietoisuuteen, ettet pääse enää huijaamaan. Joku raja!
 
Jvarv
[QUOTE="Minä";26186639]Minä olen tilannut diiva.fi sivustolta useat useat tuotteet, aina on tulleet viikon sisään ja hyvin tyytyväinen olen aina ollut.[/QUOTE]

Jahas, TAAS yrittäjä itse käy mainostamassa itseään.. Huhhuh, tää on niin törkee yritys etten pahempaan oo törmännyt.
 
"Huhhuh"
Sattumalta törmäsin tähän aiheeseen täällä ja suomi24:ssa kun googlailin hiustenpidennyksiä: aikamoista touhua Diiva.fi.llä. Joskus aikaisemmin olen ko. firman sivulla käynyt, mutta ONNEKSI todennut jo siinä vaiheessa, että taitavat hiukset olla ihan huttua ja näin ollen selvästikin säästänyt rahani ja hermoni. Yleensäkin tulee kyllä googlattua "kokemuksia firma tai tuote x" ja hyvä niin.
Aivan loistavaa, että viidakkorumpu soi ja lujaa! Vapiskaa DIIVA :)
 
"Elina"
Olen palauttanut tuotteen heille enkä saanut rahoja takaisin. Puhelimeen ja sähköposteihin ei vastattu tekstiviestiinkin vasta sitten, kun uhkailin. Silloinkin vastaus oli ensin, että avattuja paketteja ei hyvitetä. Kertoessani etten ollut sitä avannut niin sitä ei kuulemma ollut tullut takaisin. "Kyllä minä tiedän paremmin kuin sinä!"... Myös kuluttajasuojalautakunnassa on käsitelty asiaa ja laitettu vaatimus kyseiselle henkilölle, mutta edelleenkään en ole saanut omiani takaisin. Firma, jonka kautta maksut menevät pesee kätensä kokonaan sopasta.
 
"Elina"
Olen miettinyt oikeusaputoimistoa, että joutuisi vastuuseen, mutta summa on niin pieni oikeudellisesta näkökannasta etteivät oikeusaputoimistossa voisi lähteä auttamaan.. Tietysti, jos nostaisi joukkokanteen..
 
Kella
Törmäsin FB:n kirppiksellä tähän samaiseen yrittäjään, Diivahan kaiketi on kuollut ja kuopattu, mutta nyt näkyy uudella nimellä yrittävän; https://www.facebook.com/pages/Directions-Hair-Color-Finland/347810662034882
 

Yhteistyössä