Onnea
Herkkismarkkis ja tervetuloa
NaNaJ:heart:
Kyselit suurperheen arjesta. Jospa lyhykäisesti omastamme sitten vaikka kerron
Meillä on siis viisi lasta, nuorin puolitoista ja vanhin täytti juuri 8-v. Olen ollut enemmän ja vähemmän kotosalla esikoisen syntymästä asti, mutta työni liikunnan parissa on upeaa juuri siksikin, että koko ajan olen pystynyt olemaan myös työelämässä. Viime tammikuusta asti niinkin paljon, että kaikki lapset olivat tarhassa, esikoinen ekalla. Syksy vähän avoin kyllä vielä siltä osin. Asumme rivitalon päätyhuoneistossa. Neliöitä tässä noin 120, mutta mahtava pohjaratkaisu niin, että alakerrassa on kolme makuuhuonetta, vessa ja kodinhoitotila, yläkerrassa kylpyhuone/vessa/sauna, isohko olohuone, tilava keittiö, iso makuuhuone ja eteishalli. En kaipaa edes omakotitaloa ja mahdumme tähän toistaiseksi vallan hienosti. Rahassa emme kylve, mutta kaikki tarpeellinen on pystytty hankkimaan ja ihan mukavasti elellään. Autona meillä on Wolkkarin Maxi Caddy Life, 7-paikkainen, takakontillinen diesel. Olen aikaa sitten lopettanut harmittelemisen muiden mielipiteistä ja ylpeästi vien katraani vaikkapa ravintolaan syömään
opcorn: Emme juurikaan matkustele ulkomaille, mutta kotimaassa kylläkin. Kuulumme RCI:hin ja sen vuoksi lomailemmekin aina isoissa tilavissa mökeissä, kaikki mukavuudet pesukoneita ja kuivausrumpuja myöten. En valita
Muuten sellaisiin ei olisi varaa. Minä hoidan aika pitkälti kaiken lapsiin liittyvän neuvoloista, harrastuksista ja vaatetuksista lähtien. Toki toivoisin mieheltä joskus enemmän tässä suhteessa, mutta näin kaikki ainakin TOIMII
. Joskus väsyttää koko arki, mutta nykyisin harvemmin. Tykkään elämästämme ja toivoisin vielä kuudettakin.....toki minuakin moni asia siinä arveluttaa. En kiellä.
Ihanaa Heinäkuuta ihanaiset:hug: