Tunturihilla Jeeeeee, Hienoa :hug: =) harmi tietty kun se kesätauko siihen sattuu väliin, mut saat ainakin kesän nautiskella ilman stressiä... eikähän sitä tiedä, jos kesä toiskin sen luomuplussan
LoveStreet mut sehän on hyvä että sait ne lopettaa, etkä koe niitä tarvisevas. Mun annos nyt 1/pv, kohta 2/pv ja syksyllä ehkä se 3. Toi pcos kun kasvattaa keskenmenoriskiä, niin toivon kovasti et nuo metut auttaa senkin puolesta mun kroppaa jaksamaan, jos syksyllä sellanen ihme ku raskaus sattuis omalle kohdalle. Mikä sulla on olo nyt? Toivottavasti parempi ja mielikin pikku hiljaa uutta toivoa täynnä
Mistähän muuten johtuukin, että raskausuutisia tippuu joka tuutista :|
Melargia Todellakin! Tää on tosiaan vihoviimeinen täysluomu ja melkein se seuraavakin kierto on, paitsi ettei sais tulla raskaaks (HAH), kun sumut alkaa siellä oviksen jälkeen.
Mikä se sun tilanne nyt olikaan? Jossain sumussa kai jo eläny ja omassa kuplassani, kun en muista... siis aika pienet kpt tais olla? Toivottavasti nyt ei mikään vastusta teillä tässä kierrossa :hug:
...taas tää mun dementia nostaa päätään, kun lähimuisti takkuaa, mut muistan kauempia juttuja
Rowan Kiitos :heart: toivotaan näin. Mukavaa ja rentouttavaa irtiottoa Sinulle, oot tosiaan sen ansainnu, että Nauti täysin siemauksin :hug:
Ja nyt sitä hellettä Kiitos
Aurinkoista ja lämmintä viikkoa kaikille! :heart: