Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

tunturihilla mullekkin sanottiin että saattaa vuotaa, mut ei itsellä vuotanu. Vatsassa vaan hölsky ja oli turpea olo. Ei varmaan huolta, mut tietty kannattaa kysellä tai soitella jonnekkin jos jatkuu/lisääntyy/kipuilee... toivottavasti ei ole mitään.

Imoen no voi p***a :( Mulla kemiallisessa sitä limavuotoa oli vaan päivän, pari ennen hanojen aukeemista ja ulkoisessa varmaan 10pv. Entäpä jos sun tapauksessa oliskin vaaratonta vuotoa? ja raskaus jatkuis normaalisti? Voi kumpa oliskin niin :hug: Hirveästi jaksuja :hug: kerro miten tilanne etenee.

Isla pistipä kikatuttaan tuo sun maalaama mielikuva :LOL: Sähän voisit tän teorian testata?? jooookos? Miten niitä sais säilöttyä talven varalle?

Violalle hirmusti tärppionnea :heart:
 
Tervetuloa mukaan jakamaan iloa ja surua vauvakuumesta, tutkimuksista (ja tuloksista!?) ja toivosta saada oma pikkuinen käärö avuin tai ilman :heart:



***Kuumeilijat***

Nyppy 34v...........Esikoinen haaveissa.....Yritysaikaa kulunut reilu 2 vuotta
- Käytössä metut, 1.ivf viikko 34.
Miipeli................................. ................Yritystä 12/08 asti
- Ei vielä hoitoihin/tutkimuksiin.
Melargia 26v.....................................yritys aloitettu 8/09
- OI+inssi
Tunturihilla 23v...Esikoinen haaveissa.....Yritysvuosi 2
-
Babies 26v..........Esikoinen haaveissa.....Yritystä takana n.1,5v
- Tutkimukset, Clomit, metut
t84 27v..................................... .........Reilu 2v "kunnon" yritystä.
-Tutkimuksiin menossa
A-ML 24v............Esikoinen toiveissa.....Yritysaika 3v
- Tutkimukset
Helinä*** 27v..................................... Yritysaika 1,5v
- Tutkimukset
83yrittäjä 27v..................................... .Yritys aloitettu 4/2009
- Clomit, 3. inssi.
Hopeainen............................... ............Yritystä noin 2,5v
- Tutkimukset, terolut, kilpirauhasen vajaatoiminta
Viola30...........Toinen haaveissa (esikoinen10/09) kakkosta on yritetty 06/10 asti
tyty86 24v.......... Toinen haaveissa (tyttö 08/09)
- Tutkimukset menossa
Imoen 33v..........Toinen haaveissa (poika -97) Yritys aloitettu 9/2008 KM 10/09 ja 1/10.
h.o.p.e...........................Tutkimukset menossa
Rowan79, 31 v................esikoinen haaveissa.........yritystä 9/09
- aiemmin 3 x IUI (negat). Kesätauolla femarit, syksyllä 1. IVF.
Pinkku-84, 27v................esikoinen haaveissa........yritystä 08/09
- tutkimukset
-nasu- ..........................
LoveStreet ..........................esikoisen yritys alkanut 4/2009
- hoitoina tällä hetkellä femarit ja thyroxin
Tillu79, 32v...............................esikoisen yritystä n.3v
- käytössä menopur, pregnyl, lugesteron, mini disperin, kilpirauhasen vajaatoimintaan thyroksin.
Idylli, 25v...........esikoinen haaveissa..............yritystä 1/2010 alkaen
- selittämätön lapsettomuus, kesän "varoiksi" käytössä kilpirauhas-ja prolaktiinilääkitys, syksyllä inseminaatio tai ivf.


:heart:***Plussanneet***:heart:

Thaikatti....... 1.icsi....esikoinen.......... LA ?
Isla79........... 1.ivf....esikoinen........... LA 29.11.
Kapybara.......Luomu ..esikoinen.........
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Idylli
Oli pakko tulla kirjottamaan heti.. Mulla oli tänään aika sille Hattulan parantajalle- joo jotkut pitää varmaan höpö höpönä ja itekkin olin vähän skeptisenä.
Kyllä se hitto vie tiesi musta kaikkea sellaista, mitä se ei olisi noin vain voinut tietää ja mitään sellaista en kertonut, mistä olisi voinut päätellä.
Esim ton mun kilpirauhas ongelan, kohdun asennon, lonkan väärän asennon, hampaiden yöllisen narskuttelun yms... :O
Sanoi, et yhtenä henkisenä oppaana mukana oli mun miehen 2v sitten kuollut velipoika- ja tämäkin oli oikein, sillä 2v sitten miehen veli leikkuupöydälle kuoli.
Tutkaili mua "sisäpuolelta" ja sanoi, et jotakin hormoni ongelmaa on ollut, kun on keskenmenoja ollut. Jokin hormoniarvo on kiinnittymisen jälkeen romahtanut ja aiheuttanut jonkin ajan kuluttua km. Kysyi, et saanko keltarauhashormonia ja sitähän mä nykyään käytän.
SITTEN se sanoi, et näkee että ovulaatio on ollut äskettäin ja näkee hedelmöittyneen munasolun, mutta ei voi olla varma näkeekö oikein, et kiinnittyykö se.
2 lasta sanoi näkevänsä piakkoin tulevan.
Sanoi vielä ensi yönä kun minä nukun tulevansa henkien kanssa korjaamaan mun lonkan asentoa ja tekemään jotakin kohdulle.
Mielenkiintoista!!!!
 
isla Kai sie oot jo kokeillu voikukan lehteä? :D Sie oot jo todistettavasti raskaana joten ois ainaki varma tulos :LOL: Mihin tää aika oikein juoksee, kohtahan sieki jo synnytät ;)

Tillu Oho :O Toivotaan että munasolu ois tosiaan hedelmöittyny ja kiinnittyis nyt tiukasti..

Nyppy Hmmm, voikohan niitä voikukan lehtiä pakastaa? :D Tai toimiiko kuivatettu voikukanlehti samoin? Sitä ei varmaan kerrottu siinä dokumentissa :)

Täällä alotettiin tänään luget eli huomenna viimestään alkaa varmaan se armoton tissikipu : / Ei kiva ollenkaan. Meillä ei ollu lääkärin kanssa mitään puhetta siitä missä vaiheessa ne pitäs alottaa, mutta ilmeisesti pari päivää oviksen jälkeen on OK? Ovisviiva oli tänään niin hailakka että uskalsin alottaa..

Mie en taas tiedä mistään mitään, mutta voiko raskausaikana maalata? (Älkää naurako en oikeesti tiiä :cool:) Tuli eilen mieleen kun maalasin jollain öljymaalilla meidän pihavajaa ja se haju oli aika karsea.. Tuli oikein huono olo kun läträsin tärpätin kanssa yms..
 
Joo, islan pitää nyt testata voikukka-asia ja kertoa tulokset. :)

Täällä on hanat auki ja olo ihan ok. Kesäloma alkaa huomisen jälkeen ja päästään miehen kanssa reissuun kahdestaan. Toivoin että ovis osuisi tuohon matkaan, mutta nyt voi tulla sen suhteen kiire. Miehen pitäisi mennä nyt kesän aikana antamaan näytettä, mutta eipä vaikuta kovin innokkaalta siihen puuhaan. Sanoin sille että jotkut miehet tekee sitä ihan hyväntekeväisyytenä, mutta tää ei viitsisi edes oman lapsen takia "uhrautua". Toisaalta se tuntuu melko turhaltakin, sillä on kaksi lasta ja meilläkin nyt jo kolme hedelmöitystä onnistunut, joten tuskin siinä vikaa on.
 
Tunturihilla Mulle tehtiin viikko sitten aukiolotutkimus ja mulla myös sen jälkeen pari-kolme päivää ruskehtavaa vuotoa. Vissiin ihan normaalia. Mulle lääkäri sanoi, että samalla "paikat puhdistuu" ja sekin voi jo itsessään edesauttaa raskautumista. Ehkä se vuoto on sitten siis hyvä juttu :)
 
Nyppy Miten tuota listaa voi muokata? Meillä siis esikoinen haaveissa, yritystä 1/2010 alkaen, selittämätön lapsettomuus, kesän ajan "varoiksi" käytössä kilpirauhas-ja prolaktiinilääkitys, syksyllä inseminaatio tai ivf.
 
jos joku muokkaa listaa (itehän en jaksa ::D :D ) niin miulta voi poistaa yk:t ku oon iha sekasin niistä ja poistaa ton kesäkuun alussa poliaika. sen tilalle voi laittaa vaikka elokuussa alkaa femar-lääkekokeilu. :)

kuuma! migreeni-ihmistä heikottaa, inhottaa valittaa mut teen sitä silti :/ pari kertaaa päivässä kylmä suihku ja pöytätuuletin kyllä auttaa :)

kiitos hirmusti idylli tiedosta!! :)
 
Idylli ja muutkin: Voi päivittää ensin lainaamalla, muokkaamalla ja poistamalla alusta ja lopusta "quotet". Toinen vaihtoehto kopioida, mut siinä joutuu siirtään kuvat itse.

Olisko hienoo kun noi voikukanlehdet toimis.. vois vaan sitten varmistaa oikealla testillä :DBabies kans ajattelin noita pakastusta tai kuivatusta, mut toimiikohan sitten(kään) :D Maalausasiaan ei oikeen osaa kommentoida... mut olithan onneks kuitenkin ulkona. Olihan niitä kemikaaleista raskausaikana talvella paljonkin puhetta, mutkun fakta on sekin ettei voi lopettaa elämistä...

Imoen höh :( olen kyllä pahoillani sun puolesta :hug:
Se on miehelle kova paikka mennä näyte antaan... meilläkin se onneton siirsi ja siirsi ja siirsi, onneks sitten itekkin alko ymmärtään, ettei meille sitä luomua näytä toiveista huolimatta tulevan ja asiat ei etene ilman näytettä. Ei meilläkään siinä ollu vikaa ja oli alunpitäenkin tiedossa, et pitäis olla iskukykyisiä kavereita. Jospa se sunkin mies rohkaistuis menemään ja hoitamaan sen alta pois, että hoidot pääsis eteneen.


Nauttikaa naiset lämmöstä :cool: plussatuulia +++:whistle:
 
Huippu tuo voikukkajuttu!!

No johan on Tillu missä oot käynyt! Toivottavasti puheet pitää paikkaansa :)

Babies, kaikkien liuottimien kanssa työskentely on kiellettyä rv 12 asti. Edes hanskojen kanssa ei suositella.

Eilisessa ultrassa näkyi 20 mm follikkeli oikealla ja vasen puoli oli nukkumassa. Lääkkeeksi tuli seksiä eilen ja tänään. Mutta.. Mies ei lauennut! Se raukka on ihan paineissa kun nyt se on periaatteessa vaan siitä kiinni. Tää on kyllä tosi raskasta meille ja huonontaa parisuhdetta (seksisuhdetta) älyttömästi. Ja mua ahdistaa entisestään kun tiedän et pitäs sekstailla. Tänään yritetään uudestaan, mutta onhan se vaikeaa. Ovistesti näyttää tosi puhdasta negaa, mietinkin, oisko LH-piikki olla jo mennyt?! Hitto ja loppuu ne Clearbluenkin digitikut, pitää tihrustaa Davideillä. Niin, ja limojakaan ei oo vielä ollut. Oon nyt hulluna googlannut et minkä kokoisena follikkelin pitäs puhjeta ja 20-26 mm oon törmännyt. Lapsikaan ei meinaa millään mennä nukkumaan illalla, sekään ei auta asiaa. Mahassa nippailee koko ajan, pelkään et hyvä ovis jää käyttämättä.

Yritän mäkin päivittää tuota listaa omalta kohdaltani.
 
Tervetuloa mukaan jakamaan iloa ja surua vauvakuumesta, tutkimuksista (ja tuloksista!?) ja toivosta saada oma pikkuinen käärö avuin tai ilman :heart:



***Kuumeilijat***

Nyppy 34v...........Esikoinen haaveissa.....Yritysaikaa kulunut reilu 2 vuotta
- Käytössä metut, 1.ivf viikko 34.
Miipeli................................. ................Yritystä 12/08 asti
- Ei vielä hoitoihin/tutkimuksiin.
Melargia 26v.....................................yritys aloitettu 8/09
- OI+inssi
Tunturihilla 23v...Esikoinen haaveissa.....Yritysvuosi 2
Babies 26v..........Esikoinen haaveissa.....Yritystä takana n.1,5v
- Tutkimukset, Clomit, metut
t84 27v..................................... .........Reilu 2v "kunnon" yritystä.
-Tutkimuksiin menossa
A-ML 24v............Esikoinen toiveissa.....Yritysaika 3v
- Tutkimukset
Helinä*** 27v..................................... Yritysaika 1,5v
- Tutkimukset
83yrittäjä 27v..................................... .Yritys aloitettu 4/2009
- Clomit, 3. inssi.
Hopeainen............................... ............Yritystä noin 2,5v
- Tutkimukset, terolut, kilpirauhasen vajaatoiminta
Viola30...........Toinen haaveissa (esikoinen10/09)
- Vuosi yritystä, kilpirauhasen vajaatoiminta, tutkimukset 02/11, KM 05/11, clomit
tyty86 24v.......... Toinen haaveissa (tyttö 08/09)
- Tutkimukset menossa
Imoen 33v..........Toinen haaveissa (poika -97) Yritys aloitettu 9/2008 KM 10/09 ja 1/10.
h.o.p.e...........................Tutkimukset menossa
Rowan79, 31 v................esikoinen haaveissa.........yritystä 9/09
- aiemmin 3 x IUI (negat). Kesätauolla femarit, syksyllä 1. IVF.
Pinkku-84, 27v................esikoinen haaveissa........yritystä 08/09
- tutkimukset
-nasu- ..........................
LoveStreet ..........................esikoisen yritys alkanut 4/2009
- hoitoina tällä hetkellä femarit ja thyroxin
Tillu79, 32v...............................esikoisen yritystä n.3v
- käytössä menopur, pregnyl, lugesteron, mini disperin, kilpirauhasen vajaatoimintaan thyroksin.
Idylli, 25v...........esikoinen haaveissa..............yritystä 1/2010 alkaen
- selittämätön lapsettomuus, kesän "varoiksi" käytössä kilpirauhas-ja prolaktiinilääkitys, syksyllä inseminaatio tai ivf.


:heart:***Plussanneet***:heart:

Thaikatti....... 1.icsi....esikoinen.......... LA ?
Isla79........... 1.ivf....esikoinen........... LA 29.11.
Kapybara.......Luomu ..esikoinen.........
 
  • Tykkää
Reactions: Idylli
Imoen Hauskaa ja rakkaudentäyteistä reissua.. Nauttikaa kunnolla :) Oon kuullu aika monelta että miehet on ollu nihkeitä viemään näytteitä : / Meillä mies kyllä mukisematta vei ja on ollu tosi sitoutunut tähän asiaan, mutta ei tainnu olla mieluisa asia.. Sen verran nimittäin venytti sitä näytteen viemistä.

Viola Kiitos tiedosta :) Jotain tollasta veikkasinkin, en vaan laiskana jaksanu googlata. Oon kyllä samaa mieltä Nypyn kanssa että elämistä ei pidä lopettaa tän yrittämisen takia. Mutta en nyt maalaa reilu viikkoon ihan varmuuden vuoksi. Hieno folli sulla! Tikuttele vaan ahkerasti, ei noi lääkäritkään aina arvioi oikein sitä oviksen ajankohtaa.Ainaka mun lääkärillä ei o kertaakaan menny oikein :D Meillähän kävi toissa kierrossa ton laukeamisen kanssa sama homma, ja oli vielä se ovisplussan jälkeinen päivä : / Kyllä se aiheuttaa aikamoisen suorituspaineet kun pitää tiettyinä aikoina harrastaa seksiä..

Nyt pitää kyllä poistua tästä koneen ääreltä, on nimittäin ihan julmetun kuuma :D Hienot lomasäät kyllä sain, vaikka en näin kuumasta välitäkkään. Semmoset parikyt astetta riittäs mulle :)
 
LUGEJA käyttävät/käyttäneet.. Onko teillä ollu erilaisia oireita/oireettomuutta eri lugekierroissa? Mullahan tuli viimeks ihan hillitön tissikipu ja menkkamaisia tuntemuksia. Nyt oon käyttäny aika monta päivää eikä oo tissikivusta tietoakaan..eikä ole sellanen menkkaolo koko aika niinku viimeks oli..
 
Ovisplussa tuli päivällä Davidin liuskalla ja äsken vielä digillä!! Ekan kerran ikinä viivat on yhtä vahvat, ei ikinä tähän mennessä. Ja kananmunalimatkin on kehissä, joten tiedetään mitä meillä tehdään tänään kun saadaan lapsi nukkumaan :D Ja huomenna varmistellaan. Miehellä vaan flunssaa pukkaa, toivottasti ei nopeasti pahene.

Kysymys myös lugeista, milloin ne on teillä sanottu aloitettavaksi? Mä meen ti-aamuna progekokeeseen, mut koska sain ovisplussan vasta tänään, niin siirrän sitä ehkä keskiviikkoon.
 
Viola Mulle ei sanottu mitään. Ekalla kertaa alotin omasta mielestä aika myöhään, olisko ollu dpo4 tai jotain. Kun sain vasta sillon reseptin. Nyt alotin dpo2. Tikuttelin vielä ovisplussa jälkeen pari päivää ja kun kävi haalenemaan päin, uskalsin alottaa luget.
 
Viola Onnea O-plussasta =) Toivottavasti saatte hienon follin hyödynnettyä ja tää olis The kierto =)

Babies voi ku osaisin auttaa, mut enpä ole ikuna noita lugeja kokeillu.
Mitä tohon "elämisen lopettamiseen" tulee, niin noin mulle on noin kaikki hoitajat sun muut sanoneet, kun olen kysellyt tai jotai miettinyt uskaltaako tehä... mutta Violahan onneks tiesi paremmin ton asia ja muutenkin meidän tilanne on sellanen, että sitä mieluummin on liian varovainen kuin että jotain sattuis. Ei ne hoitajatkaan sitä ymmärrä, kun sanon etten halua syödä buranaa JOS olen raskaana, ne sanoo vaan, että "mietippä mitä aineita jotkut äidit käyttää, ei siinä yks burana tunnu missään". Kylläpä mä taas selitän asiaani mahdollisimman vaikeasti :confused: toivottavasti ymmärrät mitä yritän kovasti sanoa =)
Onko mitään oireita?


Mitenkäs muilla on hellepäivät sujuneet? Onko kenelläkään testipäivää lähiaikoina??

Leppoisaa sunnuntaita kaikille :wave:
 
Täällä kans ovuloidaan kohta....kuuden päivän päästä. Meillä on tiistaina aamusta taas se erikoislääkärille meno, en tiä mitä tapahtuu...näkee sitten.

Nyt on taas tapahtunu meille jotain uutta :) mies päätti vihdoin hääpäivän, anto periksi :D Me mennään naimisiin ensi vuoden elokuussa (JEI) :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Viola-30 Kiitos pävityksestä ja tsemppiä sulle ja miehelle pupuiluun. Täyttä työtä tämä lapsenteko tosiaan... Laita vähän hepeniä päälle ja yritä saada mies innostumaan ja unohtamaan stressi ja pakolla puuhailu ;)

Pinkku-84 Onnea jo etukäteen :) Saat sitten aloittaa häiden suunnittelun, jee!! Jotain kivaa ja muuta mietittävää kuin "vauva-projekti".

Nyppy Kiitos kysymystä, hellepäivät ovat sujuneet hyvin. Testailua tuskin on tiedossa. Tätiä odotan saapuvaksi loppuviikosta. Tarjoan lauantaina valmistujaiskaffeet (valmistuin siis jo keväällä luokanopettajaksi, mutta en ehtinytsilloin juhlia) sukulaisille ja illalla on tulossa ystäviä istumaan iltaa - toivottavasti täti EI pilaa lauantaita tulollaan. Ja vaika täti ei olisi tullut, niin aion silti skoolata lasin jos toisenkin, koska niin monet juhlat olen mennyt sillä mielellä, että JOS kumminkin. Ja Nyppy olen myös jättänyt buranat ottamatta tai Babies pohtinut, voinko maalata. Nyt päätin, että jätän jossittelut koko kesäksi ja nautin helteistä. Yrittäkäähän te samoin! :)

Mä oon täällä ihastellut ja "hoivannut" kaksi päivää meidän hauva-vauvaa. On se niin söpöliini. Annoin miehen koirainnostukselle periksi, kun ajattelin, että koira osaltaan toisi elämää ja iloa tyhjään, isoon lapsiperheelle suunniteltuun omakotitaloon. Onhan hän iloa ja onnea tuonut ja oon todella iloinen, että hän on uusi perheenjäsenemme, mutta ei se mihinkään sitä lapsen kaipuuta vienyt. Päinvastoin, nyt kun mun vanhemmat ym. ovat tulleet meille ihastelemaan pentua, niin on tullut surullinen olo, että he tulevat katsomaan meille koiraa, vaikka heidän "kuuluisi" tulla katsomaan vauvaa, lapsenlastaan. Tietysti olen iloinen, että he ovat innostuneita meidän koira-vauvasta, mutta...ymmärrätteköhän mitä tarkoitan... : /
 
Pinkku, voi kuinka ihanaa! Onnittelut hääpäivän lukkoonlyömisestä! Mä kyl muistan sen päivän ikuisesti, yksi elämäni onnellisimmista päivistä.

Babies, googlailin noista lugeista ja sellasta tietoa löysin et kolmantena päivänä ovulaatiosta. Eli neljäntenä päivänä ovisplussasta periaatteesta. Mulla tänään siis dpo 0, joten aattelin torstaina aloittaa. Soitan huomenna vielä kyllä lääkärille, kun mun ois pitänyt mennä proge verikokeisiin huomenaamulla, mutta en nyt mee kun ovis ei ollutkaan pe (kuten lääkäri follin koosta oletti).

Kiitos Nyppy ja idylli tsempistä! Ovisplussapäivä hyödynnettiin hyvin ja tänään vielä uusiks. Sitten voidaan taas olla ilman seuraavat kolme viikkoa! Idylli, voin vaan kuvitella tuon tunteen :( Onneksi koiranpentu tuo edes vähän muuta ajateltavaa ja on joku jota hoivata, mutta eihän se lasta korvaa. Haleja!
 
No Niin lääkärissä käyty, löytyi yksi 18-19mm kokoinen rakkula. Mä pääsin taas sen ihanan dildon käsittelyyn...saiskohan sellasen kotia ;) Mies repes ku lääkäri sanos et ota housut alat niin tutkitaas sut :D
Sain myös Clomeihin reseptin eli niiden käyttö alkaa elokuussa. Kysyin että mitä varten saan resepti, ilmoitti vaan että olis hyvä saada useampi rakkula.
Käskettiin pitää kesäpaussi ja etten käytä ovistikkuakkaan enään, kuulemma raskaus saattaisi alkaa ilman hoitojakin :rolleyes:
Inseminaatio alkaa syksyllä...että näin täällä.

Muuten tuohon clomien kättöön elokuussa ja syksyllä inssi...mä tein taannoin kyselyä ennustajalta, (löysin sen jostain raskausosastolta) piti laittaa sähköpostilla meidän nimet ja syntymäajat, sitten saa selville koska syntyy lapsi ja kumpi sukupuoli. Noh, mulle tuli ilmoitus että Elokuussa 2012 ja poika. Mun laskelmien mukaan mun pitäs tulla raskaaksi marraskuussa 2011.


Idylli: onnea koiranpennusta, on pitänyt monta kertaa laittaa jo mutta se aina jää :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nyppy
Nyppy Tosta elämisen lopettamisesta vielä.. Joinain kuukausina olen kyllä ottanu buranaa tai juonu kaks siideriä piinapäivillä kun ei jaksa aina ressata.. Mutta toisinaan sitä vaan haluaa olla varma :) Ja toi mun maalaamishässäkkä ei olis edes tullu mieleen ellei mulla ois tullu huonoa oloa tärpätin kanssa läträämisestä... :)

Pinkku Onnea hääpäivän päättämisestä :heart: Meillä ei oo ollu vielä puhetta kamalasti naimisiinmenosta, muutakun että viimeistään lapsen tullessa pitää alkaa miettiä :) Haluan nimittäin että mulla on sama sukunimi ku pienellä. Mulla ei oo ollu mitään hinkua ikinä naimisiin mutta tän miehen kohdalla oon alkanu haluamaan :ashamed:

Idylli Hieno päätös, kesällä pitääkin ottaa rennommin :) Ja kiva jos hauvavauva on tuonu eloa taloon.. Meilläki se isäntä on se joka koiran tahtoo ;)

violaSaitko soitettua lääkärille, mitä sanoi?

Ja sitten hieman omia asioita.. Täällä kp23 ja alkaa jännittää. Vaikka sanoinkin etten ala nyt ressaamaan mutta auta armia kun oon katellu täällä "Vauvan tarinaa" yms. telkkarista :ashamed: Sain sinne julkisellekin ajan syyskuulle, eli ei tartte odottaa kun kolme kuukautta! Ihanaa :) Taian mennä nyt ulos tönöttämään kun tuolla paistaa arska :p
 
  • Tykkää
Reactions: Nyppy
Mä ootan edelleen sitä kuvastoa mistä saa vauvan tilata...arvaatkaas kuule miksi....noh....vanha lentopallokaverini sai viime viikolla ihanan pienen tytön ja laitto faceen kuvia siitä. Oottakaas tätä on lisää...naapuri oottaa lasta laskettuaika marraskuussa...joo tätä tulee vieläkin lisää, eilen näin facessa vanhan luokkakaverin kuvan missä otsikko 29+4 ja kuva masusta...noh...tänään kuulin tädiltä että yksi serkuistani on raskaana ja laskettuaika on kans marraskuussa....JES...NÄITÄ LISÄÄ....NYT MÄ HALUUUN SEN HOBBY HALLIN vauva KUVASTON....HUHUU,.....mistä sitä saa...noh, taidan tyytyä hääkuvastoihin.

Aurinkoista iltaa kaikkille ja plussaa kaikille..;)
 

Yhteistyössä