vierailija
Mua on alkanut häiritsemään. On vaikea olla kotona kun koko ajan kuuluu semmoinen taustahumina ja jyrinä.
Se on se koneiston ääni.Mua on alkanut häiritsemään. On vaikea olla kotona kun koko ajan kuuluu semmoinen taustahumina ja jyrinä.
Niin on. Ja se häiritsee kun se kuuluu niin äänekkäänä. Sen kuulemiseen väsyy. En saa nukuttuakaan.Se on se koneiston ääni.
On käynyt samoin. Piti laittaa kone kiinni uunituulettimesta ja avata ikkuna. Jos asut kerrostalossa, niin ääni taitaa kuulua eri tavalla eri kerroksissa.Niin on. Ja se häiritsee kun se kuuluu niin äänekkäänä. Sen kuulemiseen väsyy. En saa nukuttuakaan.
Kerrostalossa joo. Ei ole mitään säätömahdollisuutta. Missähän kerroksissa se kuuluu voimakkaimpana?On käynyt samoin. Piti laittaa kone kiinni uunituulettimesta ja avata ikkuna. Jos asut kerrostalossa, niin ääni taitaa kuulua eri tavalla eri kerroksissa.
Ei siihen tottuisi. Eikä liikenteen ääniinOlen tottunut siihen. Kaikki kylään tulevat kyllä huomaavat ja heitä se häiritsee.
Ylimmissä, jos kone on katolla ja hissin vieressä, uskoisin.Kerrostalossa joo. Ei ole mitään säätömahdollisuutta. Missähän kerroksissa se kuuluu voimakkaimpana?
Kerrostalossa joo. Ei ole mitään säätömahdollisuutta. Missähän kerroksissa se kuuluu voimakkaimpana?
Kiitos linkistä.
Löysin tuollaisen. Vuokratalossa tuskin saat äänenvaimentimia, mutta kunnollista puhdistusta voi pyytää.
Sit voit kuunnella, onko ääni joka huoneessa vai yhdessä huoneessa ja koettaa tukkia sen pään. Se ei ole suositeltavaa.
Jos asiasta muuten sanoo isännöitsijälle, saa hullun akan maineen helposti, et sano varovasti.
Mut joo, kun sen kerran kuulee, se häiritsee sit aika säännöllisesti ja tulee helposti unettomuuskierre, ääni kuuluu helpommin, kun ei ole nukkunut.
Voit kokeilla sitäkin, et jos laitat pariksi yöksi korvatulpat, niin kolmantena yönä ääni ei häiritse niin paljon.
Siellä ne valittavat linnutkin mekastavat vieressäYlimmissä, jos kone on katolla ja hissin vieressä, uskoisin.
Jos ääni tulee läpi ja ne putoaa, ne ei ole tarpeeksi syvällä. Osta pienempi koko, rullaa ne sormenpäissä ihan rullalle, avaa suu, kun asetat paikoilleen ja kun työnnät korviin, kääntele vähän eri suuntiin.. korvakäytävät kun ei aina ole ihan suorat.Kiitos linkistä.
Olen jo kokeillut korvatulppia. Ääni tulee niiden läpi. Tai sitten en saa tulppia pysymään korvissani.