Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Hellou ihanaiset pitkästä aikaan!
Nyppy Kävi vähän heikosti sen naistenklinika ajan kans :( Tutkivat polyyppiä ja sain leikkuuajan vasta elokuulle. Pitää perua jos on kp yli 11 tai jos on vielä runsasta vuotoa siinä vaiheessa. Ei saatu sitä aukkaria samaan enkä ymmärrä miksi .Eikä pitäs koko lapsen saamisen olla edes polyyppi pahasesta kiinni. Näin he siis sanoivat :( Tekis mieli vetästä itsesä vessanpytystä alas. Miksi tämän pitää olla nii hiivatin vaikeaa!!??

Sori omanapaisuus
 
Idylli Ei sitä varmaan oikeen saa muuta kuin sitten kun oikeesti on raskaana. Joillain raskaus lisää kohtauksia ilmeisesti hormonimuutosten takia. Pelkään sitä senkin takia kun mulla on katameniaalinen epilepsia eli se pahenee menkkojen aikana. Onneks mulla on tällä hetkellä suht pieni annos lääkettä menossa ja kuiten nme on suhteellisen helppohoitoinen epilepsia. Kyselen kyllä huomenna lisää siltä lääkäriltä. Ei jaksais millään oottaa perjantaihin että voi testin tehdä. Mulla on ollut tässä kierrossa aika paljon kipuja, verrattuna aikaisempiin kiertoihin. Tänään ja eilen on ollut vähän menkkatuntemuksiakin joten kovin korkeella ei toiveet oo enää :(
 
Rowan kyllähän ne varmaan noi nega, femarit ja flunssa vetää mielen matalaks. Ota nyt rennommin muutama päivä ja ihastele kesäistä luontoa ja sen tuoksua, nauti auringosta ja lämmöstä. Voimia :hug:

Viola Tsemppiä clomikierron aloitukseen, toivotaan ettei tuu sivuoireita ja tuo toivotun tuloksen d:)b

LoveStreet käy sitten kertoon, miten meni lääkärillä. Toivottavasti asiat selkiytyy. :hug:

A-ML olikohan siihenki pakko sitte tulla mutkia matkaan :( Olen pahoillani sun puolesta :hug: eihän sitä muuta voi kuin toivottaa roppakaupalla kärsivällisyyttä ja jaksamista.
Teillä siis saa olla täys yritys päällä kesän, eikä pitäis polyypin vaikuttaa raskautumiseen ollenkaa? No miksi ne ei sitten jatka tutkimuksia siinä sivussa ja tee aukkaria sillon elokuussa, pöh : / Toivottavasti nyt sun kroppa toimii niiden aikataulun mukaan, ettei sen takia ainakaan enää siirry se elokuun aika.
Hirvittävästi tsemppiä :hug: pitäkää yritystä yllä, älkääkä luopuko Toivosta :heart:
 
ON: Aukiolotutkimus tehty ja kaikki ok. Eli siis meissä kummassakaan ei ole mitään vikaa, päinvastoin miehen spermanäyte oli "täydellinen" ja mulla säännöllinen ovulaatio, munasarjat auki, kohtu todella siisti jne. Ainut löydös on mun hiukan kohollaan oleva kilppariarvo ja prolaktiini, mutta ne on kuulemma vain hiukan koholla ja siksi meille kirjattiin selittämätön lapsettomuus. Syön niihin nyt lääkkeitä kesän yli ja jos mitään ei edelleenkään ole tapahtunut, niin edessä olisi yksi inseminaatio ja sen jälkeen koeputkihedelmöitys. Tai siis näin toimittaisiin, mikäli rahat riittävät ja jatkamme yksityisellä. Huomenna ajattelin kyllä näiden tietojen pohjalta varata ajan myös julkiselle puolelle. Toisaalta on helpottunut olo, että mitään ei ole vialla. Toisaalta taas mietityttää, että kun ei kerta ole mitään vialla, niin ei ole myöskään mitään mitä "korjata".

Komppaan Nyppyä ja Nypyn edellisessä viestissä kirjoittamia toivotuksia eli tsemppiä kaikille! Toivottavasti kesä :flower: toisi kaikille aurinkoisen mielen ja iloa ja puhtia tähän touhuun, myös sinne lakanoiden väliin :)
 
Pinkku, siitä ajattelin et sun mies vois olla alalla, kun meillä on parikin kaveripariskuntaa, jotka rakentaa aina muutaman vuoden välein uuden talon ja näissä miehet on kirvesmiehiä. Yleistin siis :) Joo, ja heh, huippu tuo harkko kommentti sun isältäs! Näinhän se asia on, ei vaan kenenkään kuule ikinä puhuvan harkkotaloista. Mutta juuri tuollaista rapattua tarkoitin, musta ne on tosi kivan näköisiä. Minkä hintaisia (ja kokoisia) tontit on teilläpäin?

Hyvä Idylli ettei oo mitään "vikaa". Tosin niin kuin sanoit, toisaalta tuohon viattomuuteen ei oo lääkkeitäkään. Tosi nopeasti Suomessa siirrytään IVF:ään, täällä jo toinen lääkäri suhtautui negatiivisesti jopa clomeihin. Mua se vaan ärsyttää, kun onhan tässä vuosi jo tahkottu ja mitään ei tapahdu.

Nyppy, kiitos tsempistä, mulla on ihan hyvä mieli clomien aloituksen suhteen, harmillisesti miehen kanssa ollaan vaan tapeltu viimeiset viikot.. Toivottavasti tilanne rauhoittuu ennen ovista.

Ai niin, lääkäri sanoi eilen ultrassa, et oikeella puolella näkyy useampi follikkeli, joten riskinä on, et nyt clomeilla kypsyy liian monta follikkelia. Ja se tietää yhdyntäkieltoa. Ette voi uskoa miten mua tulee harmittamaan, jos näin käy. Lääkäri sanoi eilen moneen kertaan, että "me" ei haluta kaksosia/triploja, sanoin vaan et en mäkään, haluun vaan sen YHDEN!! Vaikka ei mua kaksoset haittais :)
 
Kiitos ihanat tsemppailusta! :heart: Tänään on jo vähän parempi mieli. Ja täällä on tosi lämmin! Ei viitsi koneellakaan pitkään istua, vaan ulos vaan aurinkoon. Jospa tää nuha ja kurkkukipukin siellä kaikkoaisi.

Idylli, hyvä kun vikaa ei löytynyt! =) Niin, tuo on vähän kakspiippuinen juttu, että onko parempi ettei mitään löydy vai että löytyy. Miusta taas kun on miehen simpoissa sitä vikaa, niin ois paaaaljon parempi, että ne ainaki ois kunnossa, kun se on alue, jota ei voi oikeestaan korjata. Välillä saattaa jostain syystä olla parempikin tulos ja sit taas tosi huono. Mutta hyvää ei oo ollu missään vaiheessa. Sen takia ei oo oikeestaan toivoakaan, ainakaan luomuonnistumisesta...
 
Viola: Kyllä meidän isännällä pysyy vasara kädessä, mutta se on lääkealalla töissä :) Mä taas olen rakkennusalalla hommissa ;) mut ei tää muutto siihen siis liity. Kyllä täällä saa pulittaa tontista 25-100 000€ meidän tontti oli alle 35th ja kokoa yli 4000m2 ;) mutta tontti on kahdessa osassa eli n.2000m2. tontilta on n.15min ajo turun keskustaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituliini
Täällä folliultra takana, ja hyviä uutisia tuli. On niin hyvin alkanu tuo menopur vaikuttamaan, että sieltähän löytyi 14mm folli ja nyt menossa vasta kp7!!!!!!!! Limakalvokin on kehittynyt samaa tahtia follin kanssa, et pregnylin saan piikittää jo lauantaina ja ovis olis odotettavissa sunnuntaina.
Siispä inssiä ei tähän kiertoon ehditä tekemään, mut eipä tuo haittaa, kun ollaan nyt molemmat intoa täynnä. Nyt on ovis viikkoa aiemmin, kun viime kierrossa- pääsee siis jännäilemään NOPEESTI!!!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Rowan79 ja Nyppy
Tillu Onnea hyvistä uutisista :) Lääkäri oli sitä mieltä mulla tännän että pregnyl ei ole vaikuttanut kohtaukseen vaam lääke annos on ollut liian pieni joten se nostettiin nyt 1000 mg sitten. Siinä mielessä hyvä että kohtauslisää ei välttis ole odotettavissa raskausaikana.

Koskahan mun kannattais testailla? Pregnylin pistosta tulee perjantaina kuluneeks kaksi viikkoa, joten onkohan huomenna vielä liian aikaista? Ei jaksais millään oottaa mutta toisaalta haluisin varman tuloksen, oli se sitten mikä hyvänsä.
 
Täällä taitaa olla kaikki nauttimassa kesästä ja auringonpaisteesta :)

Idylli Onnea uudesta jäsenestä perheeseen :) Kiva kuulla ettei teissä ole mitään vikaa, antaahan se toivoa luomuplussaan hoitoja odotellessa ;)

Lovestreet Aika hurjalta kuulosti tuo sun kohtaus : / Mutta on se kyllä loistavaa ettei johtunu siitä piikistä.. Löytykö mitään järkevää muuta syytä tolle kohtaukselle? Mie en epilepsiasta hirveesti tiiä.. Oletko testaillu?

Viola Mites on menny clomien kanssa? oireita? Mulla ei tässä kolmannessa kierrossa oo ollu oikein mitään oireita.. Vähän menkkamaisia jomotuksia n. kp 6-11. Mie oisin sitä mieltä että jos sulla on siellä 3-4 follia niin ihan hyvin voi heilutella peittoa. Kuulostaa tuo sun lääkäri aika varovaiselta. Eikös se monikkoraskauden riski kumminki ole suhteellisen pieni meillä moniongelmaisilla vaikka ois muutama folli :D

A-ML :hug: Ei ne tunnu ymmärtävän miten raastavaa tää jatkuva odottelu on : /

Tillu Jej :) Peitto vaan heilumaan :)

Täällä menossa vissiin kp12?, jotenki on stressitaso tän asian suhteen laskenu huimasti ku olen lomalla. Välillä ku fb:ssä erehtyy jonku vauvakuvia kattelemaan, tulee paha mieli kylläki. Kävin paikallisessa arvauskeskuksessa ja sain lähettee julkiselle naistenpolille, jes :) Oli ensimmäistä kertaa julkisella mukava ja hyvä lääkäri, toivotaan samaa sitte siellä polillaki.
Saatoin kommentoida ihan päin seiniä tai muuten vaan vanhoja juttuja kun en ole hetkeen kirjotellu, sori :D Ja nytkin on suunta pk-seudulle viikonlopuksia muuttohommiin, joten koneella istuminen jää.. Ikävästi vaan saattaa sattua ovis just viikonlopuksi, eli pitää olla kekseliäs puuhasteluissa :D Aurinkoista viikonloppua kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Nyppy ja Rowan79
Ilmeisesti oli vaan liian alhainen lääkeannos, koún mulla vaihdettiin lääkitystä syksyllä. Niin ja tänään aamulla neljältä testasin niin selkeen negan kun voi olla apteekin omalla eli menkkoja ja inssiä odotellassa yritetään taas pitää päätä kasassa yhtä kuukautta :/ Vielä ei ole kauheesti menkkaoloja mutta eikähän ne sieltä viikonlopun aikana.
 
Babies, ei oo tullut vielä mitään oireita. Ehkä itkuherkkyyttä, mutta voi johtua yksinkertaisesti siitä kun oon niin väsynyt. Missään siis ei tunnu miltään. Hyvä niin. Muutenkin oon yrittänyt olla miettimättä näitä niin paljoa ja ihan hyvin onnistunutkin. Kesä menee niin hurjaa vauhtia, että nautin nyt kesästä ja mietitään sitten syksyllä clomien jälkeen mitä tehdään, jos tulosta ei tule. Vihdoinkin rentoa meinikiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Rowan79
Pitkästä aikaa kurkkailen taas tännekin, meillähän on tuo ensikäyntiaika vasta elokuulla joten ennen sitä tuntuu ettei ole oikein mitään kirjoitettavaa. Sen verran vaikutti kuitenkin tuo ajan saaminen, että sellainen epätoivoinen yritys ikään kuin loppui. Toki on pidetty huolta siitä että mahdollisuus plussaan joka kierrossa on olemassa, mutta esim. ovistestailut jätin jo tästä kierrosta kokonaan pois. Mennään tää kesä nyt ihan rennolla meiningillä ja katsotaan sitten syksyllä, mitä tehdään. On helpottanut omaa oloa huomattavasti. :)

Aurinkoista alkukesää kaikille! :kiss:
 
LoveStreet negapahoittelut :( :hug:

Viola hyvä ettei ole niitä inhottavia sivuoireita clomeista =) mikä sulla on annostus? (ehkä olet maininnu, mut menny ohi).

Imoen kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, aurinkoista kesää sullekkin :wave:

Babies jännää, monelle on just kolmas clomikierto ollu THE kierto :whistle:
Sehän voi vaan tuoda piristystä puuhasteluun, kun pitää keksiä luovia ratkaisuja ;) Saa sitten lapselle isona kertoa miten sai alkunsa peräkärryssä muuttolaatikoiden takana :LOL:

Mitä kuuluu Äityliineille? :D Voisitteko laittaa "eräpäivät", niin vois laittaa ne tuonne listalle?
Miten Kapybaran oireet?
Mulle tuli sellaanen tutina, et Thaikatti pyöräyttää potran pojan sitten kun aika on :D Miten siellä muuten kesän alku sujuu?


ON: Tätiä odotellessa eka metu napattu. Jospa niistä ei tulis pahaa oloa tai muutakaan inhottavaa sivuoiretta.
Paree ois tätin tulla ajallaan, että vika luomukierto pääsis alkaan.
 
No niin täti punainen teki sitten viime yönä tulonsa, aika myöhään sekin tuli käymään. Eli Nyt on sit kp1.
Nyt on tosiaan menossa sitten greippimehu kuuri :) mitään ei voi tässä hävitä. Yhtään ei oo jäljellä raskaustestejä, enkä osta vasta kun menkat on seuraavaksi myöhässä. Eipähän iske paniikkia kun ei kaapista niitä löydy. Ovis testejä on 3kpl kaapissa ja niitäkään en ajatellus ostaan, testailen sitten lähempänä ovulaatiota. Meillähän onkin 10 päivän päästä se tapaaminen spesiali lääkärin kanssa. Sit taas tietää et mitä tehdään.

Ihanan aurinkoista v.loppua kaikille :)

 
Pinkku nyt en kyllä tykkää : /p jospa sitä tätiä ei ens kierron päätteeks näkyis teillä. Jaksuja :hug:

LoveStreet vielä ei pahaa oloa tai muutakaan, jospa ei tuliskaan :p ja jos tulee, pitää vaan sinnikkäästi jatkaa. Syötkö sä niitä ihan koko ajan vai kokeilitko vain?


Eilisen kommentin jälkeen täti sitten kurvas pihaan ja yllättäen näin aikaseen, tuli vielä sellasella tohinalla että oksat pois :whistle: Iteppä kerjäsin... mut toivoin kyllä ennemmin la tai su tätin eka kyläpäiväksi. Mitä tuumitte, onko tänään kp1 vai kp2, kun täti tuli n. klo 16 iltapäivällä? mä sanoisin kp2, mut olenko ihan metsässä?
Hoitojen kannalta hyvä näin, mut kyllä se silti tympäsee joka kierron päätteeks... onneks ei vielä tosiaan pahaa oloa metuista, mut tuskin ne vielä edes on alkanu vaikuttaa... kai niissäki joku viive on?

Plussia tänne taas kaivattais lisää, kuka aloittaa?? ;)
Mukavaa lauantaita kaikille :wave:
 
Nyppy kyllä mie sanoisin, että sulla on kp 1 se päivä, kun menkat alkoi klo 16, jos se kuitenkin on tullut ihan kunnolla. Eli tänään kp 3? Iso hali :hug: Tympäisee se, vaikkei ois paljon toiveitakaan... Niinno, en mie ikinä oo menkoista tykänny silloinkaan kun ei vielä vauvaa yritetty. Tuskinpa kukaan niistä tykkää. Mie vihasin ihan sikana sitä Alwaysin mainosta, joka pyöri jokin aika sitten telkkarissa. Se "Have a happy period". Siiis kuka idiootti on semmosen keksinyt?? Joku mies varmasti. Siis olipa millanen kk-suoja tahansa, niin ei sitä tätiaikaa saa tehtyä iloiseksi millään tavalla. Varsinkin kun tädin tulo oli aina kauhee pettymys tässä vauva-asiassa, niin mie raivostuin aina ku näin sen mainoksen. Noni, tulipa avauduttua :LOL:

Babies, sehän vaan piristää seksielämää, kun saa välillä käyttää mielikuvitusta ;). Mie oon ajatellut, että jotain piristystä pitäis meille kehittää, kun jotenkin on päässyt arkistumaan tuo peitonheiluttelu. Vähän samaa rataa menee aina ja ois kiva keksiä jotain piristystä näin kesän kunniaksi. :D

Tillulle onnittelut hienosta ultra"löydöksestä" ja ahkeraa sunnuntaita! ;) Ja sit jännäillään pari viikkoa, eiks niin!

Imoenille oikein ihanaa ja rantouttavaa kesää! :)

Viola, toivotaan nyt, että nuo clomit toimis sulle niinkuin pitää ettekä ainakaan yhdyntäkieltoon joutuis. Heh, hassuja jotenkin joskus nuo lääkärien sanojen asettelut, niinkuin tuossa sinunkin tapauksessa. Mitenpä niihin sitten kommentoi! :D

Lovestreet, iso halaus :hug:. Kyllä se nega on aina iso pettymys. Varsinkin jos on vähäinenkin toivo onnistumisesta. Nyt sit toivottavasti se täti tulee paikalle, että pääsette uuteen kiertoon. Jos ei sit vielä plussaa pärähtäisi siihen testiin, teitty. Tsemppiä!

Pinkku, iso halaus sullekin :hug: On se aina yhtä ikävää...

Tällä palstalla tuntuu tuo täti nyt vierailevan turhankin tiuhaan :kieh:. Nyt huspois ja plussia kehiin!! +++++:whistle: Meiltä täti on onneksi nyt poistunut ja vähän jännittää, että minkä pituinen kierto nyt tulee, kun viimeset neljä on olleet 29, 22, 28 ja 23. Tilasin muuten sieltä brittien Amazonista (kukas siitä täällä vinkkasikaan? Kiitos sulle! :flower:) paketin 20 kpl Clearbluen digiovistestiä ja 2 kpl digiraskaustestiä, yhteensä maksoi n. 40 €. Eli saman verran kuin täällä apteekissa maksaa se CB:n 7 kpl pakkaus! Toivottavasti tulee perille heti alkuviikosta (estimated oli 7 June), että ehtii testaamaan. On mulla kyllä PreCheckejäkin, joilla vois jo oikeestaan huomenna (kp 9) aloittaa, kun en tosiaan tiiä nyt tästä kierron pituudesta. Vaikka ei ne viivatestit mulla toimi. Mut ehkä jotain osviittaa saa siitä viivan haaleudesta. Puh, on tää taas. Koko viikon on tää flunssa kestänyt eikä se oo vieläkään parantunut. Semmosta hivuttavaa. Ois nyt tullu kunnon kuume ja vieny taudin mennessään parissa päivässä eikä tälleen... Toissa päivänä oli alimmillaan lämpö 35,2! Eli mulla siis ei ihan kropan lämmityssysteemi nyt toimi. :snotty:
 
Violalle tulin vaan sanomaan, että vaikka se sillä hetkellä tuntuukin aika musertavalta jos kielto iskee päälle, niin pitää vaan aatella että se on sinun oman terveyden parhaaksi. Minulle lääkäri sanoi kun kävi samalla lailla että hän ei voi ottaa sitä riskiä että tulis useampi, kun ne vauvat ei syntyis terveinä ja siinä olis sitten minunkin elämä pilalla. Tuo oli minusta jotenkin lohdullisesti sanottu siihen hetkeen. Voimia sinulle!

Kannattaa kattoo Greyn anatomian kakkoskauden jakso 11- Owner of a lonely heart, siinä hedelmöityshoidoilla raskaaksi tullut nainen sai vitoset.. Ja ei hyvin käyny! Pistää ajattelemaan mitä se monikkoraskaus ihan oikeasti tarkoittaa ja miten siinä voi käydä..

Rowan Minuakin hieman meinaa se Alwaysin mainos kiukuttaa, että voi olla niiiiiin rasittava ja totta, varmaan miesten kehittelemä mainos!! Ja tiiätkö mikä toinen mainos ärsyttää, se Kulta Katriinan, jossa se mies hehkuttaa ku hän on niiiiin happyhappy, aaaaargh!
Auronko imee sinusta sen lämmön :D No ei tosi, on vaan taas minulla mielikuvitus vinksallaan!

Nyppy Kyllä se tais olla kp1 sillo ku se alko kun kerta se ihan rytinällä päätti tulla. :hug:

Pinkku Halit sinullekin :hug: Jotenkin positiivinen postaus sinulta =) Nam, greippimehua :p

Jäi taas monelle kommentoimatta, mutta toivotan kaikille tasavertaisesti aurinkoista sunnuntaita!! Ja toivottavasti ei oo päät kauheen kipeitä, jos olette juhlimassa olleet ;)

Ja komppaan Nyppyä, nyt niitä plussia kehiiin!!!
 
LoveStreet sielläkin uus kierto :O Nyt onnea ja tsemppiä uuteen koitokseen d:)b

Rowan totta, olipa yritystä tai ei,ärsyttävät ne on joka tapauksessa. Tarvis sen napin josta painamalla sais kertatyhjennyksen tai sitten sellaanen limakalvo, ku formulakuskeilla on visiirisuojana :D tsiuph vaan ja vois kesken ajomatkan nakata sen takana tulevan tuulilasiin :p
Mä inhoan kans noita mainoksia... siis voiko jonku siteen olemassa olon muka unohtaa : /
Toivottavasti pongaat oviksen ja paranet pikaiseen :hug:

Melargia so happyhappy :LOL:

Mä olen samaa mieltä teidän kans, eli nyt on kp3... kyllä ne hanat aukes sillon kerta heitolla. Viimeine luomukierto polkaistu käyntiin... huh huh.
 
  • Tykkää
Reactions: Melargia
Melargia, juu mie oon joku talviverinen, josta aurinko imee kaikki mehut :LOL:. Kyllä mie veikkaan, että allergiallakin on tässä sopassa lusikkansa. Onneks on jo parempi kuitenkin, mut sais mennä jo kokonaan pois.

Lovestreet, miksihän tuota femaria määrätään toisille aloitettavaksi kp 2 ja toisille kp 3. Ja toiset syö vain yhden tbl/pvä (niinkuin mie) ja toiset 2. Mut toivotaan teille tärppikiertoa! =)

Nyppy hihhih, ku alkoi naurattaa nuo siun tyhjennyskuvailut :LOL: Hurrrjasti peukkuja tähän vimppaan luomukiertoon! Jospa tuo hanojen kunnolla aukeaminen meinais hyvää? Kaikki vanhat rippeet alta pois ja nyt tärppäis. Oishan se tosi hienoa, kun nyt oliskin THE kierto, kun on vielä luomusti mahis! :)

Mie lähden ylihuomenna Helsinkiin! Happy happy :D. Tänään ex tempore päätin, että menen sinne junalla tiistaina ja tuun takas lauantaina. Menen ystäväni luo, hänen mies on reissussa koko viikon ja saadaan olla "rauhassa". Ja samalla näen muitakin sielläpäin asuvia ystäviä. Miun ihana mies on sitä mieltä, että mie oon tämän kevään jälkeen ansainnut pikku reissun ja se tekis miulle hyvää ja lupas maksaa junaliput etukäteissynttärilahjaksi. Mulla kun loppui työt, niin ei oo kauheesti ylimääräistä ja junaliput täältä susirajalta maksaa paljon... Huono puoli on se, että nyt menee vissiin ovis aika sivu suun ja söin femareita turhaan, mutta toisaalta tämmönen täysin "vauvanyritysvapaa" kuukausikin tekee varmasti hyvää. Ja talletellaan vähän varastoon sit nyt huomisen aikana vielä =). Ihana päästä vähäks aikaa muihin maisemiin ja hyvää tekee välillä parisuhteellekin. Ja josko sieltä löytyis kesävaatteitakin, kun miun suurin osa niistä on menny isoiksi. Voi että miten voi joskus suhteellisen pienistä asioista tulla iloiseksi! :D
 
Rowan hauskaa reissua sinulle! Jokin ihmeellinen sattumus, ku itekki oon samoina päivinä reissussa, tosin lähden hieman kauemmas ;) Ja ootan sitä ku kuuta taivaalta, aivan ihana lähtee pois kotoo!!! Vähä niinkuin pääsis omista ajatuksista lomalle :D

Nyppy Kyllä repesin tuolle visiirisuoja jutulle!!! :LOL: Nytkö se jo on jo vika luomukierto? :O Hurjaa!

LoveStreetille :hug: Onko tullu femareista oireita? Siis aikasemmin? Minulla oli kans alotus sillo jo kp2..
 
Rowan: oot kyllä vapaas ansainnu =) nyt kun on vielä kivat helteetkin luvattu ;)
Nyppy: kp1 sulla on tuolloin ollut :)

Toi täti punainen on pientä verrattuna eiliseen krapula tilaan, herran jestas nyt muistan minkä takia mä en pahemmin alkoholiin koske. :headwall: ja krapulassa koita saada kämpää esittely kuntoon...ei ei ei ei ei enään ikinä. Mieskin oli huolissaan kun olin niin pahasti humalassa (ihan nolottaa) harvemmin meen muutenkaan tyttöjen kanssa ulos, joten ilo irti. Seuraavaksi meen autolla. :)
Ja pitäs vähän taas tehdä töitäkin helteistä viikkoa kaikille ja plussa tuulia :)
 

Yhteistyössä