Nyppy kyllä mie sanoisin, että sulla on kp 1 se päivä, kun menkat alkoi klo 16, jos se kuitenkin on tullut ihan kunnolla. Eli tänään kp 3? Iso hali :hug: Tympäisee se, vaikkei ois paljon toiveitakaan... Niinno, en mie ikinä oo menkoista tykänny silloinkaan kun ei vielä vauvaa yritetty. Tuskinpa kukaan niistä tykkää. Mie vihasin ihan sikana sitä Alwaysin mainosta, joka pyöri jokin aika sitten telkkarissa. Se "Have a happy period". Siiis kuka idiootti on semmosen keksinyt?? Joku mies varmasti. Siis olipa millanen kk-suoja tahansa, niin ei sitä tätiaikaa saa tehtyä iloiseksi millään tavalla. Varsinkin kun tädin tulo oli aina kauhee pettymys tässä vauva-asiassa, niin mie raivostuin aina ku näin sen mainoksen. Noni, tulipa avauduttua
Babies, sehän vaan piristää seksielämää, kun saa välillä käyttää mielikuvitusta
. Mie oon ajatellut, että jotain piristystä pitäis meille kehittää, kun jotenkin on päässyt arkistumaan tuo peitonheiluttelu. Vähän samaa rataa menee aina ja ois kiva keksiä jotain piristystä näin kesän kunniaksi.
Tillulle onnittelut hienosta ultra"löydöksestä" ja ahkeraa sunnuntaita!
Ja sit jännäillään pari viikkoa, eiks niin!
Imoenille oikein ihanaa ja rantouttavaa kesää!
Viola, toivotaan nyt, että nuo clomit toimis sulle niinkuin pitää ettekä ainakaan yhdyntäkieltoon joutuis. Heh, hassuja jotenkin joskus nuo lääkärien sanojen asettelut, niinkuin tuossa sinunkin tapauksessa. Mitenpä niihin sitten kommentoi!
Lovestreet, iso halaus :hug:. Kyllä se nega on aina iso pettymys. Varsinkin jos on vähäinenkin toivo onnistumisesta. Nyt sit toivottavasti se täti tulee paikalle, että pääsette uuteen kiertoon. Jos ei sit vielä plussaa pärähtäisi siihen testiin, teitty. Tsemppiä!
Pinkku, iso halaus sullekin :hug: On se aina yhtä ikävää...
Tällä palstalla tuntuu tuo täti nyt vierailevan turhankin tiuhaan :kieh:. Nyt huspois ja plussia kehiin!! +++++
Meiltä täti on onneksi nyt poistunut ja vähän jännittää, että minkä pituinen kierto nyt tulee, kun viimeset neljä on olleet 29, 22, 28 ja 23. Tilasin muuten sieltä brittien Amazonista (
kukas siitä täällä vinkkasikaan? Kiitos sulle! :flower
paketin 20 kpl Clearbluen digiovistestiä ja 2 kpl digiraskaustestiä, yhteensä maksoi n. 40 . Eli saman verran kuin täällä apteekissa maksaa se CB:n 7 kpl pakkaus! Toivottavasti tulee perille heti alkuviikosta (estimated oli 7 June), että ehtii testaamaan. On mulla kyllä PreCheckejäkin, joilla vois jo oikeestaan huomenna (kp 9) aloittaa, kun en tosiaan tiiä nyt tästä kierron pituudesta. Vaikka ei ne viivatestit mulla toimi. Mut ehkä jotain osviittaa saa siitä viivan haaleudesta. Puh, on tää taas. Koko viikon on tää flunssa kestänyt eikä se oo vieläkään parantunut. Semmosta hivuttavaa. Ois nyt tullu kunnon kuume ja vieny taudin mennessään parissa päivässä eikä tälleen... Toissa päivänä oli alimmillaan lämpö 35,2! Eli mulla siis ei ihan kropan lämmityssysteemi nyt toimi. :snotty: