"kemiläinen"
en tiiä, onko teillä ollut samalla tavalla, että tämä "kummittelu" seuraa teitä, vaikka muuttaisittekin...? meillä on nyt 3. asunto, jossa kummittelee. ja sillä tavalla, että sekä mies, että minä se tiedostetaan. kaikki alkoi esikoistyttären syntymän aikoihin. ekassa asunnossa vesihanat ja ikkunat aukeili itestään, tietokone vaihtoi itsestään salasanaa. kerran mieheni kuuli selvästi, että huusin häntä nimeltä vessasta ja pyysin tuomaan jotain, mutta en ollut puhunut mitään. nii ja kerran mieheni oli tekemässä vauvalle korvikkeita korvikejauheesta ja pöydällä oli 4 tuttipulloa, jotka kaikki alkoivat pyöriä paikallaan (olin itse myös vieressä todistamassa). myös meidän kaksi kissaa selvästi seuraavat jotain, mitä me emme näe. ja usein. toisessa asunnossa ei tainnut tapahtua kun yksi juttu, mutta isompi muita (emme asuneet siellä ku 2-3 kk): istuin liesituulettimen ääressä tupakalla ja yhtäkkiä ilman, että mikään sinne kosketti, lieskarin yläpuolelta putosi sellainen vanerilevy, jonka takana oli syvennys. sieltä löytyi pieni kuva pikkuisesta (ehkä 5-7v.) tytöstä. mustavalkoinen kuva ja selvästi vanha. ei ollut myöskään meidän tuttuja. tai ei ainakaan tunnistettu. tätä oli myös mun serkkutyttö todistamassa. mies myös vanno, että hän muuton aikana irrotti sen vanerilevyn ja katto sinne sisään, eikä siellä mitään kuvaa ollut. Nykyisessä kämpässä ollut suht. hiljasta. kerran oli yövalo temppuili sillä lailla, että oltiin miehen kans varmoja, et se oli kummituksen tekosia ja mies ja serkkutyttö kuullut täällä, että joku ihan selvästi hengittää lähellä, vaikkei ketään ole ollut lähistöllä. kissat myös seurailleet täällä jotain ja samaan suuntaan vauva jokeltelee ja naureskelee. niin ja täällä oli kerran ihminen, jolle olin illalla kertonut, että meillä kummittelee, eikä hän usko sellaiseen. seuraavana aamuna joku paukautteli kuplamuovia (siis kukaan ei ollut tämän kuplamuovin lähistöllä). se oli aika hauska tilanne.. tällasta täällä meillä toki kaikelle voi olla joku muukin selitys. en ole kovin miettinyt, onko vai ei. mulle ihan sama, niin kauan, ku mitään pahaa ei satu..