Yliluonnolliset kokemukset

  • Viestiketjun aloittaja Hende
  • Ensimmäinen viesti
"Iitu"
Jos on avoin henkimaailman asioille ja tahtoo henkiä nähdä , ne saattavat sinulle näyttättyä:) mutta jos et niitä halua kohdata etkä kommunikoida henkien kanssa , henget aistivat sen eivätkä silloin yleensäkkään näyttäydy :)
 
"Iitu"
Totta. Jotkut ihmiset eivät ymmärrä toisten kokemuksia vaikka kuinka yrittäisi niitä selittää. Joskus se saattaa johtua siitä etteivät he itse yliluonnollisiin asioihin usko, mutteivat välttämättä halua sitä sanoa. :)
 
"vierailija"
[QUOTE="Iitu";29772937]Totta. Jotkut ihmiset eivät ymmärrä toisten kokemuksia vaikka kuinka yrittäisi niitä selittää. Joskus se saattaa johtua siitä etteivät he itse yliluonnollisiin asioihin usko, mutteivat välttämättä halua sitä sanoa. :)[/QUOTE]

ymmärrä itseään. Se jos lähtee noihin eli (yliluonnolliset ja henget) asioihin kannattaa tutustu ensin omaan itseensä sitten on helpompi avautua muulle.
 
Mä oon aina pelänny "mörköjä" ym yliluonnollista ja oon ajatellu että ei mulle kukaan ikinä tuu näyttäytymään. Ei oo tullutkaan mutta joka ikinen kerta kun silitän pöytäliinaa tai jotain juhlavaatetta tulee tätini sanomaan "Silitä siljäks!". Täti oli Karjalasta kotoisin ja talouden hoito kaikkikaikessa :).
 
"vierailija"
[QUOTE="Iitu";29773045]:) Ne ketkä uskovat henkiin, uskovat senkin , että edesmenneet läheiset näkevät ja seuraavat elämämme kulkua :)[/QUOTE]

jos liikaa pohtii että näkevätkö kaiken? VITSI :)
 
"vierailija"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29773220:
Yliluonnolliset kokemukset jäi nyt vähän tulipalokokemuksen varjoon.
aiheessa pysytään koska miks tekee yliluonnolliseks kokemusen et tunnista sitä ja pelkäät.Esim .metsässä yksin ja pimeää ja risahteluja..tiedät että luonto eläin siellä varmaan, mutta kotona outo ääni ja etkä löydä selitystä selität sen itselles että yliluonnollinen.
 
triathlonisti
Kerran ku olin kaverin kaa sen isän vanhassa mökissä (sen mun kaverin isä siis oli kuollu siä mökissä) nii siitä illalla aika myöhään mentiin nukkumaan. Nukuttiin kerros sängyssä mä ylhäällä ja kaveri alhaalla. Mun kaveri oli jo nukahtanu mä olin puoli unessa. Yht' äkkiä havahduin siihen ku siä käytävän päässä itestää sytty valo. Säikähin kamalasti. Kuulin askelia sieltä. Sit tunsin kun joku silitti päätäni ja nousin istumaan. Sitten siinä mun vieressä seisoi mies hahmo. Näytti aivan mun kaverin isältä. Samanlainen ruutupaita ja harmaat housut mitä se aina käytti. En mä sit sitä tapahtumaa niin pelännykkään koska se oli rauhoittavaa. Sitten se valo sammui. Ihan kuin kaverin isä olisi tullut hyvät yöt toivottamaan. Aamulla sitten tästä kaverilleni kerroin ja se sanoi että sillekkin on käynyt vastaavaa.
 
"Mamma90"
Mä uskon henkimaailman juttuihin ja jo todella pienenä nähnyt asioita. Olin nukkunut sohvalla ja sanonut äidilleni että miksi tuo vauva juoksee pihalla vaippasilleen ja osoittanut ikkunasta ulos,äitini oli paniikissa kysynyt että mikä vauva ja mä olin siihen itkien sopertanut että tuo joka seisoo sun vieressä,äiti oli soittanut isän kotiin ku sitä oli alkanut pelottaa ja 2 päivän päästä ultrassa oli äidillä todettu tuulimuna. Näin unta joku vuosi sitten että kaverit ajoi pururadalla autolla järveen,olin ite lenkillä ja yritin saada kaverit pois uppoavasta autosta,sain ikkunaa auki ja kaverini kädestä kiinni mutta auto upposi enkä saanut pidettyä enää kiinni hänen kädestään,seuraavana aamuna sain kuulla että kaverini kuoli yöllä autoonnettomuudessa. Oon myös nähnyt ja kuullut henkiä,ne ovat kyllä olleet aina tuttuja ja olen tiennyt kuka siinä on eikä siksi ole ollut pelottavia.
 
vierailija
Tuon viime jutun jälkeen ajattelin että voisin kertoa vähän muutakin.No ei minulle mitään isoa ole tapahtunut mutta välillä kun olen soittanut huoneessani kitaraa metallican mukana olen kuullut ulko oven menevän kiinni (vain kiinni EI auki) vaikkei ketään ole kotona...ja se ääni oli kuulunut vain niin hiljaa että kuulin sen.Toinen aika pieni tälläinen tapahtuma kävin kun olin yritämässä nukahtaa (en ollut edes kovin väsynyt eli ei voinut väsymyksestä johtua) kuulin outoa ääntä joka kuulosti siltä kuin jokin olisi ikään kuin syöksähdellyt ilman halki hiljaa.Ajattelin että se on ehkä joku ötökkä ja yritin nukahtaa mutta se vain jatkui ja jatkui ja sitten ajattelin "VALOT PÄÄLLE!" mutten enää nähnyt/kuullut mitään...joo ja menin sitten olkkariin nukkuun ihan varmuuden vuoksi xD.Ja sitten yksi TODELLA outo tapaus...tyttöystäväni oli juuri jättänyt minut ja olin tietenkin tosi masentunut ja halusin nukkua ettei tarvitse ajatella ja sitten heräsin ja oli pimeää mutta hetken näin pimeydssä tummemman muodon joka oli kuin joku mies tai vastaava ja mielessäni pyöri sanat:"did you know...love is nothing but a scar in a flesh?" se oli tavallaan tosi pelottavaa ja tavallaan jotenkin...en tiedä...rauhoittavaa...Että tälläistä tällä kertaa! toivottavasti oli kiinnostavaa!
Kummitukset on demoneita
 
vierailija
Demonit eli kummitukset pelkää Jeesus- nimeä. Jos nämä pimeyden henkiolennot aihettaa pelkoa ja stressiä niin KÄSKEKÄÄ niitä poistumaan Jeesuksen nimessä ja Veressä!
Jeesus ajoi riivaajia pois
, Hänellä oli Jumalan Voima tehdä niin..
 
vierailija
Katsoin aikoinaan "Me 2 ja irene"-leffaa (joka muuten tulee tänään telkusta, hauska pätkä) ja mainostauolla menin vessaan kun joku kuiskasi vieressäni "Irene!" se saattoi olla väsymyksen aiheuttamaa harhaa mutta pelästyin hitosti ja lähdin viereisessä rapussa asuvalle kaverille,
 
yhden kerran sattui itselle sellainen tapaus kun olin jotain 15v.Olin talvella kotona pihalla käymässä kessulla kun yhtäkkiä kuulin askelia,ja minua töytäistiin niin että horjahdin paikallani samalla joku hymähti vieressäni "oh!" ja jatkoi kulkuaan.Eihän siinä muuten mitään omituista olisikkaan ollut mutta minä satuin olemaan yksikseni siellä pihalla enkä nähnyt ketään.
Joskus tulee myös sellaisia tuntemuksia ihmisistä että jokin on pielessä,ja heidän pitäisi mennä käymään lääkärissä.
joskus saatan miettiä jotakuta tuttua henkilöä että mitähän sillekkin kuuluu niin vähän ajan päästä henkilö ottaa yhteyttä tai joku muu on nähnyt hänet,ja alkaa kertomaan hänestä minulle.Näin kävi viimeksi pari viikkoa sitten kun ajattelin että mitähän eräälle äitini ystävälle mahtaa kuulua nykyään.Seuraavalla viikolla siskoni mies soitti minulle,ja kertoi hänen menehtyneen.Tällaista sitä joskus itselle sattuu ei usein mutta harvakseltaan kuitenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kissmett
vierailija
yhden kerran sattui itselle sellainen tapaus kun olin jotain 15v.Olin talvella kotona pihalla käymässä kessulla kun yhtäkkiä kuulin askelia,ja minua töytäistiin niin että horjahdin paikallani samalla joku hymähti vieressäni "oh!" ja jatkoi kulkuaan.Eihän siinä muuten mitään omituista olisikkaan ollut mutta minä satuin olemaan yksikseni siellä pihalla enkä nähnyt ketään.
Joskus tulee myös sellaisia tuntemuksia ihmisistä että jokin on pielessä,ja heidän pitäisi mennä käymään lääkärissä.
joskus saatan miettiä jotakuta tuttua henkilöä että mitähän sillekkin kuuluu niin vähän ajan päästä henkilö ottaa yhteyttä tai joku muu on nähnyt hänet,ja alkaa kertomaan hänestä minulle.Näin kävi viimeksi pari viikkoa sitten kun ajattelin että mitähän eräälle äitini ystävälle mahtaa kuulua nykyään.Seuraavalla viikolla siskoni mies soitti minulle,ja kertoi hänen menehtyneen.Tällaista sitä joskus itselle sattuu ei usein mutta harvakseltaan kuitenkin.
Nuo tuollaiset iholle tulemiset, eli tönimiset tai tökkimiset on ahdistavia. Tai ainakin itse koen ne pelottaviksi.
Tuollaiset kummitukset eivät juurikaan kunnioita muiden tilaa tai rajoja ja aiheuttavat helposti jatkossa hämminkiä.
Itselläni on aika paljon kokemuksia tilanteista, joille ei ole järjellistä selitystä. Minua on tökätty kerran, mutta sekin omasta pyynnöstäni. Tunsin jonkun läsnäolon ja pyysin todentamaan sen painamalla olkapäätäni, sen se sitten teki. Aika spookia.
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65

Yhteistyössä