Mulla on ollut pari kokemusta. Aika jänniä sinänsä koska en uskonut sellaisiin juttuihin.
Olin töissä aikanani yrityksessä ja pomoni oli kova henkimaailman ja new agen puolesta puhuja. Ei siis mikään tyrkky, mutta avoimesti uskoi kaikenlaiseen. Auroihin ja reikiin ja kaikenlaisilla korteilla pelaili sun muuta. En ollut siitä oikein moksiskaan, kun ei se ketään satuttanut. Pidin pomostani. Ajattelin, että tosi kiva, vähän hullu vaan.
No, yksi ilta menin sitten sänkyyn. Yhtäkkiä näin huoneessa hahmon ja sitten olallani kotkan jalan. Menin aivan täyteen paniikkiin ja juoksin olohuoneeseen. Istuin sohvalle ja yhtäkkiä huomasin, että kädestäni lensi jotain helkkarin kipinöitä ja säteili jotain ihan absurdia valoa. Ajattelin, että nyt sitten tulin hulluksi ja soitin sitten pomolle, kun en keksinyt ketään muuta yhtä hullua.
Kun hän vastasi, kysyin vain, että mitä on tekemässä. Hän sanoi, että oli itseasiassa juuri tullut mun luota. Oli meditoinut ja käynyt katsomassa miten voin ja näki voimaeläimenikin. Siinä kohtaa alkoi aika kovastikkin riipaisemaan ja kysyin mikä se eläin oli. Sanoi, että lejona jolla on siivet ja kotkan jalat.
Ok... Sanoin, että minun kädessäni on jotain vikaa. Siitä tulee kipinöitä ja minua pelottaa ja minun pitäisi varmaan mennä sairaalaan tai jonnekkin. Hän rauhoitteli, että hupsis sehän on vain sinun aurasi! Seuraavana päivänä nappasin yhden hänen kirjansa missä kuvailtiin aura ja se oli juuri mitä näin! Kipinöitä sormien päistä ja valoa ympärillä. Minulla valkoista ja violettia.
Värejä en kertonut. Kerran kysyin hänen pojalta joka oli kai selvännäköinen, että minkävärinen aura minulla on. Sanoi, että on violetti ja käsissä ja päässä valkoista. Aha... OK.
Pomo sanoi tuntevansa aurat. Pyysin kerran tunnustelemaan minun. Ajattelin sitten mielessäni, että nytpä vetäsen itseni kasaan ja hän tuli lähemmäs niiden käsiensä kanssa! Sitten ajattelin, että levittäydytäänpäs ja hän menee samalla oikein reippaasti kauemmas. Koitin vielä pari kertaa lisää.
Jep. Joukkohulluutta ilman järkeä. Menin huvikseni reikikurssille ja oli sekin mielenkiintoista.
Nyt tuosta on aikaa. En ihan tiedä mitä minun pitäisi ajatella tuosta. Vähän outoa on. En oikein tiedä mihin pitäisi uskoa. Tiedän kokeneeni nuo, mutta niissä ei ole järkeä. Miten voi nähdä asioita kertomatta toiselle mitä toinenkin nkäee ja se on nyt vain jotenkin ihan epäloogista tai mitään.
Ainiin! Kerran, kun pomo antoi reikihoitoa sanoi nähneensä valon laskeutuvan vatsaani. En ollut kertonut, että yritämme lasta. Pari viikkoa tuon jälkeen tein positiivisen raskaustestin. Sama tapahtui yhdellä kurssilla, kun opettaja tekin tuttavalle hoitoa ja onnitteli. Tuttava oli aivan järkyttynyt. Hän ei tiennyt vielä olevansa raskaana. Mutta hän siis oli.