Yliluonnolliset kokemukset

• Viestiketjun aloittaja Hende
  • Ensimmäinen viesti
Koira
Olette ehkä pitäneet "älykääpiöitä" pelkkänä sanontana. Ei. sanonta on toki useammassa paikassa tullut vastaan, mutta nyt tiedän niiden olevan totta. En enää jatka Kaksplus-keskustelupalstan lukemista, niin pääsen heistä eroon.

"Tyttönen"
Hyvä ystäväni katosi joitakin vuosia sitten. Oli syksyinen kuutamoilta ja olin keräämässä pyykejä narulta sisälle.. Katsahdin kuuta ja jostain sain päähäni, että ennen kui kuu kolmannen kerran nousee tämä ystäväni löytyy. Ajattelin, että menisi 3 viikkoa tai kuukautta.. Mutta sain puhelun kolmen päivän päästä juuri kun kuu oli nousemassa, että ystäväni on löytynyt kuolleena. Tämän ystäväni kuoleman kanssa oli muitakin pelottavia yhteensattumia: hän katosi nimipäivänäni ja hänen hautajaisvirrekseen oli sattunut rippivirteni.. Nämä mm.

Ajoin eilen nurmikkoa ja katselin kuinka sammakonpoikasia hyppi ympäriinsä. Juuri kunehdin ajatella, että kunhan ei vaan jalan alle jää, niin samalla litistin yhden jalkapohjan ja sandaalin väliin.. YÖK!

Lapsuuden kodissani oli haamu joka haisi hielle.. Asuin tuolloin opiskelupaikkakunnallani, mutta sinä kesänä kotona vieraillessani äitini aina mainitsi missä tämä haamu milloinkin oli.. Oli aina useita päiviä yhdessä paikassa ja siinä haisi voimakas hiki, joka ei lähtenyt millään pesuaineella, eikä tuulettamisella.. Isäni ei tästä hirveästi pitänyt..

Siskoni oli seissyt bussipysäkillä ja nähnyt erään tytön ajavan skootterillaan. Oli sisko ajatellut, että "nyt kun kaadut niin hyvä tulee" ja muutama sekunti tästä niin tyttö oli kaatunut..

Isälleni on hänen appiukkonsa ilmestynyt mustana hahmona kuolemansa jälkeen.

Tämä appiukko, äitini isä näki ennenunia ja sai etiäisiä. Oli erään kerran istunut terassillaan kun oli nähnyt kahden mustan hahmon lipuvan pellon yli.. Oli mennyt tunti ja takaisin oli lipunut kolme hahmoa.. Sinä aikana oli hänen veljensä kuollut tuolla suunnalla, jossa mustat hamot olivat vierrailleet.. Ilmeisesti siis hakeneet hänet mukaansa.

Isomummoni kertoi, että jos petolintu tulee pihapiiriin, kuolee talosta isäntä tai emäntä. Hänen naapurissaan oli eräänä sunnuntai aamuna istunut ukkometso lumipenkalla ja katsellut ikkunasta sisään. Samana iltana kuoli talon isäntä. Tämän jälkeen olen ollut vainoharhainen nähdessäni lintuja pihapiirissä.

Lisää kerron kunhan mieleen tulee..

eruo
En tiedä onko vain sattumaa vai ei, mutta..

Ala-asteella pyöräilin kouluun ja oli sumuista. Yhdellä tiellä, kun ajoin kuulin kun joku pieni poika huutaa mun perään (en muista sitä nimeä jolla huusi, mutta olkoon vaikka Ville) "Ville! Ville! Ville oota. Mä oon sun veli, odota!" Käännyin katsomaan taakse, mutta kun olin ihan väärää sukupuoltakin mitä poika huuteli. Kun katsoin uudestaan sitä pientä poikaa ei enää näkyny.

Muutaman viikon jälkeen ajettiin vanhempien kanssa sillä samalla tiellä ja äiti sano mulle, että jos meet tällä tiellä niin pitää olla varovasti, kun joku pieni poika oli jäänyt n.vuosi takaperin auton alle kun oli juossut veljensä perään. Ja silloinkin oli kuulemma ollut sumuinen ilma.

erfd
En tiedä onko vain sattumaa vai ei, mutta..

Ala-asteella pyöräilin kouluun ja oli sumuista. Yhdellä tiellä, kun ajoin kuulin kun joku pieni poika huutaa mun perään (en muista sitä nimeä jolla huusi, mutta olkoon vaikka Ville) "Ville! Ville! Ville oota. Mä oon sun veli, odota!" Käännyin katsomaan taakse, mutta kun olin ihan väärää sukupuoltakin mitä poika huuteli. Kun katsoin uudestaan sitä pientä poikaa ei enää näkyny.

Muutaman viikon jälkeen ajettiin vanhempien kanssa sillä samalla tiellä ja äiti sano mulle, että jos meet tällä tiellä niin pitää olla varovasti, kun joku pieni poika oli jäänyt n.vuosi takaperin auton alle kun oli juossut veljensä perään. Ja silloinkin oli kuulemma ollut sumuinen ilma.
jäi tuosta näköjää muutama sana pois. eli siis "käännyin katsomaan taakse, mutta jatkoin eteenpäin, kun olin ihan väärää sukupuolta mitä poika huuteli

yhtenä iltana katsoin telkkaria, kun yläkerrasta kuului kova jysähdys ( lapset nukkumassa, mies töissä).
ääni oli niin kova, että luulin pinnasängyn sortuneen tai esikoisen pudonneen omasta sängystään. ja ääni tuli selvästi pääni
yläpuolelta, eikä seinän takaa vaikka rivitalossa asummekin. tutkin koko yläkerran, molemmat makkarit kännykän valossa
ja vessaan tein ihan valotkin mutten löytänyt mitään selitystä kuulemalleni äänelle

Viimeksi muokattu:
Tidimm
Olen -00 vuonna syntynyt likka, ja olen kiinnostunut kaikesta tälläisestä yliluonnollisesta :)
Olin tässä (ehkä kuukausi sitten?) koneella yläkerrassa (meillä on pöytäkone) ja siinä vieressä sitten on kaksi komeroa. Äkkiä toisesta komerosta kuului karmea paukahdus! Siis sellainen kuin ovi olisi paukastu kiinni. Säikähdin ihan julmetusti kun oli pimeääkin, mutta jatkoin vain koneella oloa ja musiikin kuuntelua rauhoittelemalla itseäni että kuulin vain harhoja, vaikka tiesin varsin hyvin että se EI ollut harhaa.

muistan vieläkin kun 5-6lk välisellä kesälomalla olin unessa, ja olin kääntyneenä seinään päin. Ihan selkeästi vieressäni istui tyttö. Sellainen hieman pitkä mustatukkainen tyttö jolla oli sellainen valkea, kuin yöpuku? Tyttö ei ollut kovin pitkä, ehkä n. 145cm niihin suuntiin ja hän hymyili lempeästi. Hän nojasi seinään ja jalat jotenkin ihmeellisesti. Kun näin tytön hymyilevän ja tälläistä, oloni oli todella rauhallinen ja... kuin leijuva :p sitten tyttö hyppäsi ylitseni ja juoksi huoneeni ovelle ja katosi näkyvistä. Hetken ajan siinä oli sellaista hehkua. Sitten herätyskello pärähti soimaan. Olin samana päivänä menossa ystäväni luo yöksi ja kerroin siitä hänelle. Vain kaksi ystävääni tietää tästä, koska muut pitäisivät minua hulluna tai jtn. Sen minä ainakin tiedän että se ei voinut olla unta.

Ja enne uniakin on ollut, mutta jälkeen päin en muista niitä. Kunnes se tapahtuu niin muistan. Ne on kivoja minusta :)) :DD

Olen muutenkin tuntenut aina joskus ihan kuin joku olisi takanani. Varsinkin täällä ylhäällä, kellarissa ja joskus omassa huoneessani. Joskus haluaisin vielä kerran nähdä tai jtn. mummoni joka kuoli kun olin 6v. En sitten tiedä onko kaikki tälläinen pelkkää mielikuvitusta tai harhaa tai jtn. Ihan sama jos jotkut eivät usko. Se on heidän ongelmansa, ei minun. En minä vedä mitään pötyä. Mielikuvitukseni saattaa olla vilkas joskus, mutta erotan kyllä mikä on mielikuvitusta ja mikä ei.

sellytvdavril@gmail.com vois laittaa mulle apu viestiä! :)) Alan tulla kohta varmaan hulluksi tämän tunteen kanssa että joku on takanani.
Eikä kiitos mitään suolalla höystettyä pötyä kermavaahdon kera! :)

Viime viikolla kuulin appelassa musiikkia. Laitoin sen miehen i-podin kuuntelun piikkiin sen kummemmin miettimättä asiaa.
Miehen veljentytär tuli yökyläilemään sinne ja sitten yks ilta ulkoillessamme tämä kysäisi, että olenko kuullut mystistä musiikkia siellä. Kaveri oli käynyt koko kämpän läpi, eikä ollut löytänyt musiikin lähdettä.
Jäi todellakin epäselväksi, mistä se musiikki soi.
Talon asukkaat ovat kuolleet, appiukko kuoli joulukuussa ja heidän siellä asuessaan oli radio aamusta iltaan päällä... ???? WTF???

wanha
hoitolaukku putosi eteisen penkiltä ja olin pissata pöksyyn "hekottaa naama nolouden punaisena" HOW YOU GONNA CALL?! :)
With a phone?

Nostetaas tämä vanha ketju ylös kun näin kesäaikaan on niin mukavaa lukea kaikkea jännää ja vähän pelotella itseään. Eli vastataan alkuperäiseen otsikkoon!!

Itselläni ei ikävä kyllä ole kokemuksia kun kaikkeen on aina löytynyt selitys. Katolta putoava lumi, kissat jaakanneet kärpäsiä, ripustuslenkki katkennut takista... jne. Kai sitä näkee ja kokee jos haluaa nähdä ja kokea outoja.

-
Vanhempieni talossa asui aiemmin vanha nainen, joka kuoli taloon. Muutettuamme taloon siellä tapahtui aivan käsittämättömiä asioita, joista viimeisin oli niin pelottava että meinasimme alkaa jo kiljua.... Istuimme äitini ja pikkuveljeni kanssa ruokapöydässä pari viikkoa sitten, iltapäivällä ja kaikki valot olivat päällä, juomalasini oli täynnä vettä, ja yhtäkkiä lasi alkoi liikkua pöydällä , siirtyi noin 10 cm keskemmälle ja palasi hiukan taaksepäin ääntäkään pitämättä ja katsoimme kaikki kolme että mitä ihmettä täällä tapahtuu.!! Ja tämä on ikävä kyllä täyttä totta :OO En ole järjellä kyllä onnistunut tätä selittämään, ja ikääkin jo kuitenkin 19 vuotta, että ei ihan mitään satuja vaan ole.
Meillä on liikkunut kattila... tosin se piti vähän ääntä.

säikkytyttö
itseeni kiinostaa nää yliluonnolliset asiat paljon mut toisaalta pelkään niitä ihan sairaasti! no, iskä oli kertonu et se oli nähny jossain päin maailmaa (en tarkalleen tiedä) ufon muotoisen jutun taivaalla. Se meni nopeesti jotain kulmikasta muotoa ja häippäs pois! kun iskä oli kertonu tapahtuman mua alko mietityttää olisikohan oikeesti jossain muualla vielä elämää!? eilen katoin telkkarista jonkun dokumentin koimiehestä joka olis metsähirviö! ... 2 m.pitunen,suuret punaset hehkuvat silmät ja siivekäs! huhuh!

riivatun ystävä
olin kahden ystäväni kanssa haamukirjoitusta ihan tavallisesti. olimme olleet sitä jo monta päivää. yhtäkkiä yksi hengistä (niitä oli siis yhteensä kolme) riivasi kaverini. ensin sini(nimi muutettu) riuhtoi käsillään ja etsi jotakin mistä saisi kiinni ja tarttui lopulta jalkaani. pidimme toisen ystäväni kanssa sitä vain vitsinä..... kunnes sini rupesi nousemaan pystyyn niinkuin jokin räsynukke. yritin pitää sinin käsistä kiinni kunnes siitä tuli ns tappelu. sini nauroi välillä mikä oli pelottavaa. menin sinin selän päälle istumaan ja laitoin hänen kädet selän taakse lukkoon.sini sai jostain aivan mahdottomasti voimaa joten ystävänikin piti istua sinin päälle koska itse en saanut pidettä häntä. siinä meni sitten n. 10 min kun yritimme pitää siniä. hän meinasi monta kertaa päästäkkin pois + meinasi saada käteensä puunpalan. vihdoin ja viimein sini sanoin 'mitä hittoa?' ja hän oli taas oma itsesä. olimme helpottuneita ja kerroimme koko jutun sinille. molemmille jäi siitä mukavat muistot, mustelmia siis. ja jos joku ei usko niin sittenpähän ei usko. ainakin itse teidän tämän olevan totta.

olin taas samojen ystävieni kanssa meillä. luimme kaikenmaailman juttuja mitä voisi tehdä. sini yritti tehdä yhtä myrskyloitsua. kun hän lähti meiltä, niin ette arvaakkaan millainen tuuli tuli, se oli aivan sairaan kova. toisen ystäväni kanssa yritimme nähdä kolmanteen silmään tuiottamalla mikä olimme ollut entisessä elämässämme. minä olin pöllö ja ystäväni kissa.

säikky
Itselläni ei ole pahemmin mitään kokemuksia, paitsi joskus tulee tuntemus, että esim. jossain tuolilla varmasti istuu joku, vaikka ketään ei näy. Ja sitten nämä,että jos olen yksin jossain, nii saattaa yhtäkkii tulla vaan olo, et äkkii pois. Mutta olen pistänyt nämä osittain vilkkaan mielikuvituksen piikkiin. Pienenä leikin yksin yhdessä vanhassa navetassa ja kerran ihan yhtäkkii katosta tippu käpy maahan. Meillä oli kyllä paljon oravia, joten saattoi olla niidenkin syy. Mutta säikähdin ihan mielettömästi ja juoksin äkkiä pois.
Enneunia näen joskus ja kun tätini joutui sairaalaan, niin sain illalla siinä yhdentoista aikaan hirveän hengenahdistuskohtauksen ja seuraavana aamuna tuli soitto, että tätini oli kuollut juuri yhdentoista aikaan edellisenä iltana.
Äitini ja isäni näkevät myös enneunia ja kun mummoni oli kuollut isosisko oli juuri sillä hetkellä katsonut kelloa ja hän muistaa ajatelleensa, että paina tää kellon aika mieleesi. Myöhemmin sai tietää, että mummi oli kuollut juuri siihen aikaan.
Olen aika hermoheikko, joten yritän vain sulkea nämä asiat pois elämästäni. Ympärilläni oleva materiamaailma on ihan tarpeeksi jännittävä. Ja mitään spiritismiä tai mitään sellaista en todellakaan suostu pelaamaan!

Kauhuissaan
Olin kerran suihkussa ja suoraan edessäni oli saunan ovi kun katsoin siihen oveen niin siinä luki terve niiku raaputtamalla kirjoitettu eikä kukaan muu ollu käyny siellä sillon D:

näkemystä asiaan
[QUOTE="vierailija";26269391]Totuus kuitenkin on se että mitään yliluonnollista ei ole olemassa ja KAIKEN pystyy todistamaan tieteellä. Jos sitä ei pysty niin kyseessä on yksittäisen ihmisen aistiharha...tai jonkinasteinen joukkopsykoosi[/QUOTE]

Totta kyllä, että kaiken voisi todistaa tieteellä, jos osaisi. Mutta jos asiaa ei voida todistaa tieteellisesti, se ei silti välttämättä ole aistiharha tai joukkopsykoosi, vaan osoittaa tieteen vielä liian kehittymättömäksi asian selvittämiseksi. Radiokin olisi ollut yliluonnollinen asia, jos joku olisi näyttänyt sellaisen toiminnassa ihmisille tuhat vuotta sitten. Nykyään se on luonnollinen asia, koska tiede on jo kehittynyt riittävästi asian ymmärtämiseksi. Sama asia varmasti pätee muihinkin tuntemattomiin ilmiöihin.

Äiti...
Oon 12v, älkää tulko sanoo et mun mielikuvitus laukkas,koska mun 3kaveria näki saman. Eli olin mun kolmen ystävänkaa meillä harjottelemasssa tanssia. Mun äitin kuolemasta oli tuona päivänä tasan 1vuosi,se kuoli mahasyöpään, joka levis keuhkopussiin. Tanssittiin ystävienkaa ja yhtäkkiä kuulu niinku joku kävelisi rappusia ylös, asun mun siskolla ja mun sisko oli tuolloin kaupassa hänen miehen ja lapsen kanssa. Annoimme asian olla, koska ajattelin, että kuvittelin.... Meni 5min ku askeleet jatku ja loppujen lopuksi pysähtyi mun oven eteen. Mun kaverit siinä vaiheessa kysy multa, että kuka siellä on. Sanoin et et todellakaa tiiä, sit pidettiin tauko ja istuttiin kunnes se hirvein kohta alko. Mun oven kahva meni alas ja se ovi aukes... Mun kaverit ja mää vaan mentiin siihen käytävälle ja mietittiin et kuka se oli.. No annettiin asian olla ja mentiin takas mun huoneeseen, puhuttiin tapahtuneesta ja aattelin jo sillon et olikoha äiti käyny kattoo mua... Sit kaverit lähti ja olin yksin kotona nii mun sisko tuli kotiin ja sano, että oli nähny äitin iha selvästi meijän kotona! :) Siitä tuli hyvä fiilif et äiti kävi kattomassa meitä. :))

eikirjautunut
Tästä on noin 15 vuotta. Isälläni oli ravintola, suuressa 2-kerroksisessa talossa. Sieelä oli iso kellarikerros myös. Kellrista pääsi kierreportaita ravintolan keittiöön. Aina, joka kerta, kun tulin portaita ylös, niin puolivälissä tuli hirveä kiire ja hätä ja juoksin sieltä loppumatkan. Yhden kerran sitten juoksin suoraan kokkiin pahki. Tämä relu 40v mies sitten alkoi puhumaan, että hän kanssa tulee aina juoksemalla sieltä. Että tulee hirveä ahdistus. Eikä oltu ainoita, oli muitakin ketkä sieltä ryntäili. Talo oli aikanaan kulunut apteekkarille ja oli jotain puhetta, että ukko oli harrastellut jotain epämääräistä kellarissa. Itse olin tuohon aikaan noin 15 tai 16.

"mjaa"
That's true. Demonit tulevat helvetistä samoin kun muutkin saatanan henkivallat ja he todellakin voivat ottaa ihmisen muodon, niinkuin minä olen nähnyt murhanhengen erään tunnetun "Mary Tudorin" muodossa. Ja se EI ollut kiva kokemus. Olen siis uskovainen, ja äitini sanoi että päälläni pyörii murhanhenki. Se oli kyllä totta ... Mutta. Niin. :D ihan sama :D
Noinkin, mutta olisiko siltikään noin mustavalkoista?

Eikös Jumalalle ole kaikki mahdollista?

Minkä takia Kaikkivaltias Jumala, joka loi Kaiken ja jonka Kaikki on, ei voisi päästää kuolleita läheisiä tai tuntemattomia rajan takaa auttamaan, lohduttamaan ja neuvomaan?

Missäpäin Raamattua sanotaan että "Hjooo, te kuolleet ette sitten ikinä koskaan astu ton rajan yli missään maailmanajassa t. jumala", vai olisiko kysessä ns. alkuperäisestä asianyhteydestä, uniikista tapahtumaketjusta, maailmanajasta ja/tai kulttuurista irrotettu lause (jaepaikka)?

Yllämainitsemaa logiikkaasi käyttäen miten ja miksi sitten moni täälläkin mainittu isoisän, veljen ym. näköien demoni pelastaa ihmisen ja tekee selkeästi Jumalan mielen mukaisen teon? Eikös niiden heppuleiden pitäisi vastustaa Jumalaa?

Ja eikös Raamatussa ole sekin kohta, jossa sanotaan niin että joka ei ole meidän puolellamme, on meitä vastaan vai mitenkä päin (ja sama pätee luonnollisesti päinvastoinkin).

Ei taida sittenkään olla kovin mustavalkoisin nämä asiat.

"mjaa"
Raamatun mukaan kuolleet ihmiset eivät pääse tuonpuoleisesta vierailemaan tänne eikä he edes tiedä enää mitään tämän maailman tapahtumista eivätkä läheisistään. Demonit kyllä ilmeisesti pystyvät ottamaan jonkun ihmisen muodon.
Miksi sitten eräs kuollut ihminen, joka on ystävälleni läheinen sitten lähes päivittäin, välillä parikin kertaa päivässä, tavalla tai toisella ilmestyy meille yhdessä ja erikseen? Tämä kyseinen kuollut nukkui pois uskossa ollessaan ja viestinsä neuvovat, tukevat, ohjaavat ja rohkaisevat (eli ilan Jumalan kielen mukaista asiaa sillä). On siis melko hankala elämäntilanne päällänsä itse sun kullakin.

Ja ei, kyseessä ei ole enkeli. Tunnistan muuten niidenkin läsnäolon ainakin pääpiirteittäin, aistin enkeleitä lähes päivittäin tilanteessa ja toisessa, joskus ihan huvin vuoksi koska niitä vaan sattuu olemaan olemassa.

Ja demonien kanssa olen ollut mielestäni liikaakin tekemisissä, niillä ei ole niin mitään annettavaa mulle joten eipä aiheesta sen enempää. Ja eikös se pitäisi keskittyä kuuntelemann Jumalaa eikä sitä mitä ne mätisäkit suoltaa? Ne ei osaa kuin valehdella. Tavoitelkaa henkien erottamisen kykyä, se on aika kätsy näissä.

...niin että olenko minä nyt itse riivattu ja helvettiin menossa vai kuinka tämä pitäisi mielestäsi tulkitseman kun ihan kuolleelle kehtaan puhua (kun itse tämä änkeää kylään ja viljelee symbolikkaa ja hauskoja sattumuksia sinne tänne, ohjaamaan ja opastamaan, ja uskon että toimii ihan Ison Jiin ohjeiden mukaisesti, tutkimattomat ovat Herra tiet eiks je)?

Jumala tosin päättää sen(kin) asian että minne tästä menen kun tungen hormsaa joten en sun tai kenenkään siunausta asian tiimoilta tarvitse, kaikki on kiinni Hänen armostaan. Jeesuksen ottanut vastaan, tunnustan Hänet Herraksi kuten kunnon uskiksen kuuluukin.

Hedelmistään puu tunnetaan.

Älkää tuomitko.
Kasvakaa.
Älkääkä pelätkö.
Sori mahdolliset typot.

Muhkea Munkki
Mulla on ollut pari kokemusta. Aika jänniä sinänsä koska en uskonut sellaisiin juttuihin.

Olin töissä aikanani yrityksessä ja pomoni oli kova henkimaailman ja new agen puolesta puhuja. Ei siis mikään tyrkky, mutta avoimesti uskoi kaikenlaiseen. Auroihin ja reikiin ja kaikenlaisilla korteilla pelaili sun muuta. En ollut siitä oikein moksiskaan, kun ei se ketään satuttanut. Pidin pomostani. Ajattelin, että tosi kiva, vähän hullu vaan.

No, yksi ilta menin sitten sänkyyn. Yhtäkkiä näin huoneessa hahmon ja sitten olallani kotkan jalan. Menin aivan täyteen paniikkiin ja juoksin olohuoneeseen. Istuin sohvalle ja yhtäkkiä huomasin, että kädestäni lensi jotain helkkarin kipinöitä ja säteili jotain ihan absurdia valoa. Ajattelin, että nyt sitten tulin hulluksi ja soitin sitten pomolle, kun en keksinyt ketään muuta yhtä hullua.
Kun hän vastasi, kysyin vain, että mitä on tekemässä. Hän sanoi, että oli itseasiassa juuri tullut mun luota. Oli meditoinut ja käynyt katsomassa miten voin ja näki voimaeläimenikin. Siinä kohtaa alkoi aika kovastikkin riipaisemaan ja kysyin mikä se eläin oli. Sanoi, että lejona jolla on siivet ja kotkan jalat.
Ok... Sanoin, että minun kädessäni on jotain vikaa. Siitä tulee kipinöitä ja minua pelottaa ja minun pitäisi varmaan mennä sairaalaan tai jonnekkin. Hän rauhoitteli, että hupsis sehän on vain sinun aurasi! Seuraavana päivänä nappasin yhden hänen kirjansa missä kuvailtiin aura ja se oli juuri mitä näin! Kipinöitä sormien päistä ja valoa ympärillä. Minulla valkoista ja violettia.

Värejä en kertonut. Kerran kysyin hänen pojalta joka oli kai selvännäköinen, että minkävärinen aura minulla on. Sanoi, että on violetti ja käsissä ja päässä valkoista. Aha... OK.

Pomo sanoi tuntevansa aurat. Pyysin kerran tunnustelemaan minun. Ajattelin sitten mielessäni, että nytpä vetäsen itseni kasaan ja hän tuli lähemmäs niiden käsiensä kanssa! Sitten ajattelin, että levittäydytäänpäs ja hän menee samalla oikein reippaasti kauemmas. Koitin vielä pari kertaa lisää.

Jep. Joukkohulluutta ilman järkeä. Menin huvikseni reikikurssille ja oli sekin mielenkiintoista.

Nyt tuosta on aikaa. En ihan tiedä mitä minun pitäisi ajatella tuosta. Vähän outoa on. En oikein tiedä mihin pitäisi uskoa. Tiedän kokeneeni nuo, mutta niissä ei ole järkeä. Miten voi nähdä asioita kertomatta toiselle mitä toinenkin nkäee ja se on nyt vain jotenkin ihan epäloogista tai mitään.

Ainiin! Kerran, kun pomo antoi reikihoitoa sanoi nähneensä valon laskeutuvan vatsaani. En ollut kertonut, että yritämme lasta. Pari viikkoa tuon jälkeen tein positiivisen raskaustestin. Sama tapahtui yhdellä kurssilla, kun opettaja tekin tuttavalle hoitoa ja onnitteli. Tuttava oli aivan järkyttynyt. Hän ei tiennyt vielä olevansa raskaana. Mutta hän siis oli.

Yhteistyössä