Yliluonnolliset kokemukset

  • Viestiketjun aloittaja Hende
  • Ensimmäinen viesti
yöhiimailija
Muistan tämän tapahtuneen muutama vuosi sitten, kun asuimme vielä entisessä talossamme. Nukuin huoneessa päiväunia ja näin unessa olevani olohuoneessa. Istuin punaisella vanhalla puupenkillä ja yhtäkkiä huomasin leijailevani ilmassa. Irtauduin jotenki ruumiistani ja leijailin vain korkeammalle katon rajaan. Katsoin käytävälle ja näin jonkun tulevan kohti. Ensikisi luulin sen olevan koiramme mutta huomasinkin sen olevan jokinlainen pelottava olento. Olin kertakaikkiaan aivan paniikissa, en edes ollut varma oliko tapahtuma totta vai unta. Kun heräsin olin yltäpäältä hiessä.

Kerroin myöhemmin asiasta kummini siskolle, joka on perehtynyt kaiken näköiseen yliluonnoliseen vähän tarkemmin ja hän oli sitä mieltä että olen oikeasti saattanut irtautua ruumiistani unen aikana. Itse en osaa sanoa oliko se pelkkä painajainen vai joku ruumiista irtautuminen. Muistan vain että uni oli todemman tuntuinen kuin unet yleensä ja pelkäsin nukahtamista pitkään sen jälkeen.
 
"vieras"
[QUOTE="Maisa";24536060]Minulla pääsi kerran vuosia sitten hississä aivan uskomattoman mahtava pieru. Haistoin siinä selvästi lihapullan ja sipulikastikkeen tuoksun.

Noh, kotiin päästyäni huomasin että isä oli ostanut uuden trumpetin ja äiti teki lihamureketta! Kerroin pierustani ja kyllä meillä riittikin juttua illaksi! Se oli elämäni paras kesä![/QUOTE]
:LOL:
 
..
Ei oikein muuta tapahtunu, paitsi kerran taisin nähdä kuolleen isomummuni katsovan minua sängyn päädystä. Taisin olla juuri nukahtanut jännitykseen/pelkoon. (en muista miksi)
Luultavasti tullut katsomaan, onko minulla kaikki hyvin. :>
 
Mä saan välillä kauheita kauhukohtauksia, etenkin öisin. Silloin pelkään ties mitä monstereita mistä tiedän normaalisti ettei ole olemassa, mut kauhuleffojen möröt yms tulee mieleen niin elävinä etten vaan pysty olemaan, menemään yöllä vessaan tms. Kerran vuosia sitten sain tällaisen pelkokohtauksen yöllä ja hysteerisenä itkin ja polvistuin maahan kirjahyllyni eteen. Mietin että eikö kukaan voisi auttaa. EN ole uskovainen, joten en rukoillut tms. Tuli yhtäkkiä lämmin ja turvallinen olo, kuin joku olisi tullut luokseni ja vienyt pelot mennessään. Ihmeissäni ja tyytyväisenä menin nukkumaan, nukahdin heti enkä nähnyt unia. Jälkikäteen olen miettinyt, olisiko se ollut rakas vaarini tai joku muu rakas ja turvallinen tyyppi joka "kuuli" hätäni...

Ja joo, voi olla et itse autoin itseäni ja kuvittelin koko homman. Harmi vaan ettei ole uudelleen onnistunut enää, kärsin peloista edelleen melko useinkin.
 
Nyhvö
olen lukenut näit juttuja ja epäillyt joidenkin niistä aitoutta :) mutta asiaan olen jo kauan pohtinut olisiko mahdollista saada yhteys kuolleeseen sukulaiseen? kaikki neuvot otetaa vastaan :D haluaisin saada yhteyden tiettyyn sukulaiseen jota en ole koskaat tavannut sillä hän kuoli ennen kuin synnyin, mutta olen aina tuntenut jonkun yhteyden häneen en tiedä kuinka saan hänet olemaan läsnä ja viestimään kanssani auttakaa joku !
 
iu
Kannatti lukea nämä näin yötä vasten. :(

Itse en kyllä ole koskaan nähnyt tai muuten aistinut mitään yliluonnollista - taivaan kiitos, sillä vilkkaalla mielikuvituksella varustettuna ja säikkynä menisin varmaan järjiltäni. (Kerran näin pelottavaa unta ystäväni kuolleesta isästä, ja siitä jo riitti vilunväreitä moneksi viikoksi.)
 
Fides
Mä saan välillä kauheita kauhukohtauksia, etenkin öisin. Silloin pelkään ties mitä monstereita mistä tiedän normaalisti ettei ole olemassa, mut kauhuleffojen möröt yms tulee mieleen niin elävinä etten vaan pysty olemaan, menemään yöllä vessaan tms. Kerran vuosia sitten sain tällaisen pelkokohtauksen yöllä ja hysteerisenä itkin ja polvistuin maahan kirjahyllyni eteen. Mietin että eikö kukaan voisi auttaa. EN ole uskovainen, joten en rukoillut tms. Tuli yhtäkkiä lämmin ja turvallinen olo, kuin joku olisi tullut luokseni ja vienyt pelot mennessään. Ihmeissäni ja tyytyväisenä menin nukkumaan, nukahdin heti enkä nähnyt unia. Jälkikäteen olen miettinyt, olisiko se ollut rakas vaarini tai joku muu rakas ja turvallinen tyyppi joka "kuuli" hätäni...

Ja joo, voi olla et itse autoin itseäni ja kuvittelin koko homman. Harmi vaan ettei ole uudelleen onnistunut enää, kärsin peloista edelleen melko useinkin.
Pyydän, että ajattelet seuraavaa, mitä kirjoitan, vaikkei se sopisikaan ajatusmaailmaasi.
Ajattelit, etteikö kukaan voisi auttaa ja sait sen jälkeen avun. Vaikket ole uskovainen, niin olen aivan varma, että Jeesus kuuli hätäsi. Se keneltä, saa avun, on Jeesus Kristus. Juuri kuvaamasi lämmin ja turvallinen olo on mahdollista saada Jeesuksen avulla. Jatkossa, kun pelottaa, niin kokeile rukoilla. Et voi menettää mitään. Kerro Jeesukselle pelkääväsi ja tarvitsevasi apua. Jeesus kuulee ihan jokaisen rukouksen. Kukaan ei ole jäänyt ilman apua. Jeesus voi antaa sinulle rauhan, jota maailma ei anna. Jeesus odottaa tälläkin hetkellä, että kääntyisit hänen puoleensa. Jeesus on valmis ottamaan sinut vastaan kaikkine taakkoinesi. Siunausta sinulle.
 
"vieras"
Hei, Kertokaa mitä "sattumuksia" teille on tapahtunut.
Ilta on ja yö on tulossa ja alkaa pelottamaan.
Tiedättekö sen tunteen et "en ole yksin", esim. askelia viereisessä huoneessa, rasahduksia, vaalea hahmo joka vilahtaa silmäkulmassa tai tuntuu että joku on sängyn alla...
Helpottaisi tieto ettei koe näitä asioita yksin :S Kaikki kokemukset peliin, jaetaan ne yhdessä!
ja minua koiteltiin! Aina löytyy tiede miesten vastinike! jos tunne että joku siinä vierellä? Sano vaan että en ymmärrä sinua mene pois! Ja vahvasti! sillä pääset siitä eroon kokemusta on!
 
hm...
Tulin kerran (yksin) kotiin ja oli hirvittävä kakkihätä. Kissat tuli siihen huussin lattialle istuskelemaan, kun yhtäkkiä toinen rupesi kattelemaan pesuhuoneen suuntaan karvat pörröllään, toinen perässä. Siinä sitten istuin ja mietin että mitähän nyt, jos siellä onkin joku varas/raiskaaja/tappaja/mikäliehörhö ja mä istun pöntöllä... Ei siellä mitään (näkyvää) ollut, mutta on kyllä _jälkeenpäin_ naurattanut tuo tilanne.
Meillä on vanhin muksu nähnyt jotain ihme valopalloja n.2 vuotiaana, nauroi vaan mahottomasti ja kysyi multa, että äiti mitä nää on... silloin meni kyllä sormi suuhun.
Toivottavasti pesit kädet pyyhkimisen jälkeen ennen kuin laitoit sormen suuhusi...
 
"vieras"
ei se niin vaan mene½! Joku joka tekee sileen tieteesti ehkä sitten! "2012 ja uus elämä ei ihmistä! jos joku enkeli niin ne ne jotka tietää elämästä, siks täällä olin. Jotkut on jo enkeliä kun syntyvät. ja toiset varjeleee muuten vaan!
 
Vierasmää
Meille sattui tämän joulun aikana hassu juttu. Osa meistä katseli telkkaria, osa pelas pelejä keittiössä (samaa tilaa kuitenkin). Kaukosäädin oli nojatuolilla, jossa kukaan ei istunut.

Yhtäkkiä telkkarista näkyi lumisadetta. Ei siihen kauheasti kiinnitetty huomiota, kun samalla juteltiin ja ohjelmaa ei katsottu kiinteästi. Sitten kuopus kysyi, että höh, miksi telkkari on kanavalla 666.

Varmaan on käynyt niin, että liikkuvainen kuopus on kuitenkin onnistunut vaikkapa nojaamaan kaukosäätimeen tai sitten joku häiriö. Mutta tilanne huvitti meitä isomipa kauheesti (pienimmät eivät toki edes tiedä lukujen merkitystä). Mutta aikamoinen sattuma nuo luvut :D

Ja toinen aika hassu kans, kun olin tallentanut erään elokuvan. En muista elokuvan nimeä, mutta siihen liittyi jotenkin, että telkkari alkoi näyttämään "lumisadetta" ja sitten tapahtui kauheeta. Olikohan tuo Ring -elokuva....??
No, joka tapauksessa katsoin elokuvan samalla kun tallensin. Kasetti riitti ihan reilusti tallentamiseen.

Seuraavan kerran kun katsottiin vieraiden kanssa, niin elokuva loppui aika loppuvaiheessa kesken "lumisateeseen".
Varmaan ollu jo telkkarilähetyksessä häiriö, mutta huvitti kovasti tuo yhteensopivuus leffan kanssa. :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;14596601:
Ei ne pelota. Miksi mua pelottaisi? Enemmän mua pelottaa punaisia päin ajavat kaaharit ja rattijuopot.

Mä en edes halua sulkea toisen maailman tietoisuutta pois mielestäni. Siitä toisesta maailmasta kun olen pääsääntöisesti koko elämäni ajan saanut juuri ne voimat, joiden avulla olen jaksanut vaikeinakin aikoina rämpiä eteenpäin. Mulle se toinen maailma on siis paljon parempi ja turvallisempi kuin tämä maailma, jossa nyt joudun elämään.
tiedät että sinun pitäs auttaa? vaikka rämmit.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Vierasmää;25371392:
Meille sattui tämän joulun aikana hassu juttu. Osa meistä katseli telkkaria, osa pelas pelejä keittiössä (samaa tilaa kuitenkin). Kaukosäädin oli nojatuolilla, jossa kukaan ei istunut.

Yhtäkkiä telkkarista näkyi lumisadetta. Ei siihen kauheasti kiinnitetty huomiota, kun samalla juteltiin ja ohjelmaa ei katsottu kiinteästi. Sitten kuopus kysyi, että höh, miksi telkkari on kanavalla 666.

Varmaan on käynyt niin, että liikkuvainen kuopus on kuitenkin onnistunut vaikkapa nojaamaan kaukosäätimeen tai sitten joku häiriö. Mutta tilanne huvitti meitä isomipa kauheesti (pienimmät eivät toki edes tiedä lukujen merkitystä). Mutta aikamoinen sattuma nuo luvut :D

Ja toinen aika hassu kans, kun olin tallentanut erään elokuvan. En muista elokuvan nimeä, mutta siihen liittyi jotenkin, että telkkari alkoi näyttämään "lumisadetta" ja sitten tapahtui kauheeta. Olikohan tuo Ring -elokuva....??
No, joka tapauksessa katsoin elokuvan samalla kun tallensin. Kasetti riitti ihan reilusti tallentamiseen.

Seuraavan kerran kun katsottiin vieraiden kanssa, niin elokuva loppui aika loppuvaiheessa kesken "lumisateeseen".
Varmaan ollu jo telkkarilähetyksessä häiriö, mutta huvitti kovasti tuo yhteensopivuus leffan kanssa. :D
600, 60 , 6 se on se nimen jutksa! Ratkase jos osaat?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti;14596535:
Kävelin edellisessä kotikaupungissani kouluun. Oli aamuhämärä. Vähän metsäisellä kuitenkin ihan tavallisella tiellä oli nainen ja kehitysvammainen poika. Poika riuhtoi maassa ja aikuinen repi poikaa ylös. En tuntenut heitä. Poika tuijotti minuun suoraan ja lausui nimeni. Pelästyi kauheasti, koska en tuntenut heitä. Lähdin vain rivakasti kävelemään poispäin. Poika huusi edelleen nimeä perääni. Otin puhelimen ja yritin soittaa poikaystävälleni. Puhelimesta oli katkennut virrat itsestään vaikka näppäilukko oli päällä. En saanut virtoja päälle. Juoksin seuraavaan risteykseen, jossa oli autoja ja ihmisiä enemmän. Siiloin puhelimeeni tuli virrat kun kokeilin uudelleen. Kentät oli täysdet ja akku myös. Soitin sitten poikaystävälle ja kerroin tapahtuneen. Siitä on jo vuosia.
sinun olisi pitänyt auttaa mutta jos säihkähdit niin ei voi mitään!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24871151]:LOL:[/QUOTE]

rikkiä!mitä oot lie syönyt? Voit kyllä ampua alas sähköt jos niin sanotusti! Pistit höpöllä mutta kun sen analysoidan niin tiiät mitä tapahtuu!
 
Kokis ja nakki 15
Joo-o,mielenkiintosia juttuja täällä :D mutt itellä on kyky tähän liittyen mutta siitä ei sen enempää koska sitä ei tiedä kuka näitä lukee nii sitä ei tiiä vaikka valkotakkiset tulee hakemaan =) Sitten ei ole kiva =) Mutta joo, pyytäkää korkeempaa (esim. enkeleitä) avuks tai/ja suojellukseen koska ne ei tule ellei pyydä. Ja AINA kannattaa pyytää apua,siinä ei voi mitään menettää. Itse uskon ja olen kokenut yliluonnolisisa juttuja ja niitä ei kannata eikä tarvitse pelätä, ainoa millä pahat henget voi satuttaa on pelko. Eli niillä on aika hepposet aseet meitä vastaan. Ja henkiä voi muuttaa valoks. Kuvitelkaa että sen pahan hengen sisällä leviää kirkas valo joka kirkastuu ja voimistuu ja viimein se "räjähtää" koko valo pallo :D
 
Kokis ja nakki 15
Alkuperäinen kirjoittaja Nyhvö;25027214:
olen lukenut näit juttuja ja epäillyt joidenkin niistä aitoutta :) mutta asiaan olen jo kauan pohtinut olisiko mahdollista saada yhteys kuolleeseen sukulaiseen? kaikki neuvot otetaa vastaan :D haluaisin saada yhteyden tiettyyn sukulaiseen jota en ole koskaat tavannut sillä hän kuoli ennen kuin synnyin, mutta olen aina tuntenut jonkun yhteyden häneen en tiedä kuinka saan hänet olemaan läsnä ja viestimään kanssani auttakaa joku !
Kyllä on mahdollista saada yhteys kuoleeseen sukulaiseen/tuttuun/ystävään yms. Todennäköisesti Hän on läsnä koska olet tuntenut yhteyden Häneen vaikket edes tuntenut Häntä. ja aina kannattaa vähän "epäillä" aitoutta,koska niih..sen voi jokainen päättää ite että mihin uskoo. Mutta takasin aiheeseen,voit yrittää itse saada yhteyttä, eli vain pyydät henkilöä tulemaan ja puhumaan tai mitä nyt haluat ja sanoa että sinulla on asiaa , muista suojella itsesi kaikelta pahalta tässä vaiheessa,kunhan itsellä on hyvä olla!! ,mutta jos tuntuu että ei onnistu niin voit kokeilla mennä selvännäkijälle jos tuntuu että se auttaisi,mutta muista että valitset sellaisen joka on aito!!

TAI kolmas vaihtoehto on meditointi: eli menet vaikka sängylle makaamaan,suljet silmät ja rentoudut sekä tyhjennät mielesi. Mielen tyhjentäminen on kaikkei tärkei!! rentoudu ja anna kehosi painua ja vähän ajan päästä tunnet itsesi ja kehosi raskaaksi, se on normaalia, siinä vaiheessa irtaudut kehosta, sekin voi auttaa mutta meditointi itsessään puhdistaa ja selventää ja kirkastaa ajatusta ja sillä tavoin voit jo saada paljon aikaan. Jos on lisä kysymyksiä tai kommentoitavaa,laita viestiä tänne =) ja meditoinnin aikana voi pyytää enkelietä auttamaan :D
 
fallen-angel
Muistan kun pikkutyttönä istuin vanhempieni makuuhuoneen oven takana ja odotin että äiti tulisi nukuttamasta pikkuveljeäni, veli oli tuolloin vuoden ikäinen. Oli aivan hiljaista kun kuulin jonkun miehen huhuilevan minua nimeltä olohuoneesta pari kertaa. Istuin kauhusta jäykkänä mutta mitään ei tapahtunut enkä ketään nähnyt enkä kuullut. Eikä ollut ainoa kerta kun kuulin jonkun sanovan nimeni mutta nämä loppuivat kun vanhenin.
Nyt vanhempana olen muutaman kerran enneunia minulle läheisistä ihmisistä. Viimeisimpänä näin parina yönä unta että olen jonkun hautajaisissa mutta en tiedä kenen. Kun kävelin kohti arkkua heräsin aina ennenkuin näin arkkuun kuka siellä on. Viime yönä sitten pääsin arkulle asti ja siellä oli äitini setä. Tänään sain puhelun että kyseinen setä oli yöllä nukkunut pois. Puistattaa. Samanlaista unta näin myös itsemurhan tehneestä ystävästäni ja tädistäni.
Mummoni ja äitini näkevät myös enneunia, samoin kun mummoni äiti näki vielä eläessään.
Hoitajan töissä on sattunut ja tapahtunut vaikka mitä, ja kaikki useimmiten yövuoroissa. Osan on voinut selittää järjellä mutta ei kaikkia.
 
"vierailija"
"Yliluonnollista ei ole."

Minkä helvetin takia yritätte selittää yliluonnollista tieteellä, kun jo nimi "YLILUONNOLLINEN" sanoo että sitä EI VOI SELITTÄÄ TIETEELLÄ ?!

Mikä helvetti ihmisiä vaivaa? Tää kansa on jo nyt nii vitun paatunutta, että niitä pelottaa itseensäkin jo ajatus yliuonnollisesta joten sen takia ne jurruttaa päähänsä on vitun typerän lauseen !!

PARANORMAL THINGS CAN NOT BE SCIENTIFICALLY PROVEN, BECAUSE IT'S SUPERNATURAL !!!!!!!!
Ota nyt ihan rauhallisesti. Totuus kuitenkin on se että mitään yliluonnollista ei ole olemassa ja KAIKEN pystyy todistamaan tieteellä. Jos sitä ei pysty niin kyseessä on yksittäisen ihmisen aistiharha...tai jonkinasteinen joukkopsykoosi
 

Yhteistyössä