yöhiimailija
Muistan tämän tapahtuneen muutama vuosi sitten, kun asuimme vielä entisessä talossamme. Nukuin huoneessa päiväunia ja näin unessa olevani olohuoneessa. Istuin punaisella vanhalla puupenkillä ja yhtäkkiä huomasin leijailevani ilmassa. Irtauduin jotenki ruumiistani ja leijailin vain korkeammalle katon rajaan. Katsoin käytävälle ja näin jonkun tulevan kohti. Ensikisi luulin sen olevan koiramme mutta huomasinkin sen olevan jokinlainen pelottava olento. Olin kertakaikkiaan aivan paniikissa, en edes ollut varma oliko tapahtuma totta vai unta. Kun heräsin olin yltäpäältä hiessä.
Kerroin myöhemmin asiasta kummini siskolle, joka on perehtynyt kaiken näköiseen yliluonnoliseen vähän tarkemmin ja hän oli sitä mieltä että olen oikeasti saattanut irtautua ruumiistani unen aikana. Itse en osaa sanoa oliko se pelkkä painajainen vai joku ruumiista irtautuminen. Muistan vain että uni oli todemman tuntuinen kuin unet yleensä ja pelkäsin nukahtamista pitkään sen jälkeen.
Kerroin myöhemmin asiasta kummini siskolle, joka on perehtynyt kaiken näköiseen yliluonnoliseen vähän tarkemmin ja hän oli sitä mieltä että olen oikeasti saattanut irtautua ruumiistani unen aikana. Itse en osaa sanoa oliko se pelkkä painajainen vai joku ruumiista irtautuminen. Muistan vain että uni oli todemman tuntuinen kuin unet yleensä ja pelkäsin nukahtamista pitkään sen jälkeen.