Yliluonnolliset kokemukset

  • Viestiketjun aloittaja Hende
  • Ensimmäinen viesti
pätkispötkö
en käytä stringejä kuten ninim."tattoomam" mutta kyllä näitten juttujen jälkeen on kilo kivaa öö..hetki.. betty boob hipstereissä :* sen verran karmivia nämä jutut.. jännä muuten miten lapset tuntuvat näkevän niin paljon yliluonnollista ! "i see deat people.." jeps mummini kyllä olisin tahtonut nähdä, en olisi pelännyt..harmittaa ettei mummi poisnukuttuaan tullut moikkaamaan :( oli minulle tosi rakas, aion ottaa seuraavan tatuointini mummikullan muistoksi..
 
DarkAngel
höh, ei uusia juttuja :( nyt olisi sopiva hetkikin kun nigtwishin "phantom of the opera" soi, edessä on kylmä siideri ja muu perhe nukkuu, kissatkin. puuttuu vain kunnon kevätmyrsky :) ! luin jonkin vanhemman ketjun läpi yhtenä yönä ja varpaan välitkin oli kananlihalla.. ! :)
 
JONSERED Karhunkantaja
Näin tänään olemattoman ketun juoksevan tien yli, enkä hidastanut vauhtia autolla ajaessani. Melkein sinkosin ojaan, oli seuraava kurvi jäässä. Päässä takoi, että kettu tuli varoittamaan, mutta en piitannut.

Mutta eihän tuossa mitään yliluonnollista ole.
 
mie vaan
tämä pakko kertoa : joskus teininä kävelin kotia puukengät (jotka ei tosiaan ole juoksukengät! ) jalassa ja äkkiä viemärissä kolahti, heti perään kuului sellainen outo ääni ja mieleen tuli stephen kingin "se".. no arvatkaa vaan juoksinko ja sitten vielä kenkä jäi matkan varrelle..pakko oli hakea se kun en tahtonut selittää äidille miksi tulen kotia yhdellä kengällä ! !!
 
kerron taas
Olen kertonut tämän jo aiemmin,mutta laitetaas vielä;
Kaverini jäi junan alle 17 v ikäisenä,itse olin 18 v eli siis 8 vuotta sitten tapahtui.
Hautajaisista meni varmaankin 2-3 viikkoa ennen kuin koko asian edes käsitin.Istuin olohuoneen sohvalla ja kuuntelin musiikkia,kun tämän ystäväni lempikappale rupesi soimaan.No itkuhan siinä tuli ja muistelin vanhoja hyviä aikoja kun yhdessä vielä oltiin.
Yhtäkkiä tunsin todella kivuliaan ja ´terävän´ puristuksen kyljessäni! Menin totaalipaniikkiin,soitto poikaystävälle ja menin peiton alle odottamaan tämän tuloa.

Jälkeenpäin mietin että ystävänihän se vain tuli lohduttamaan (?). Oli aina sellainen kovakourainen,leikeissäkin ala-asteikäisenä minä sain aina köniini : )
 
DarkAngel
taitaa olla aika yleistä että pikkuvauvat jää katselémaan vitivalkoista kattoa tai seinää, juttelee ja naureskelee mutta hiukan oudoltahan se tuntuu.. varsinkin yöaikaan ! mutta ajattelen että vauvat kuin kissoja : näkee niin erilailla.
 
DarkAngel
naapurit varmaan luulevat minua jonkinsortin aaveeksi.. :) ... eilen illalla säikyti jonkun naapuriparan kellarivarastolla : olen kalpea ja punatukkainen, ylläni oli musta paita joka aina valahtaa jommaltakummalta olalta alas ja pitkä musta hame.. lisäksi osaan liikkua hiljaa :)
 
vieras
Kaverini 3,5v oli yöllä istunut sängyllään vilkuttamassa "hei hei". Ystäväni kysyi kenelle vilkutat ja tyttö vastasi hymyillen että tuolle sedälle ja näytti ikkunaan. Asuvat suuressa vanhassa ok talossa mutta makuuhuone on toisessa kerroksessa, eikä esim. tikkaita ikkunan alla.
 
pätkispötkö
jokainen pikkuvauvan vanhempi tietää mitä väsymys on ja väsyneenähän voi nähdä harhoja.. itse näin yhtenä aamuna että cd:T "värisivät" hyllyssään, ei ollut yhtään kivaa ja luulin jo seonneeni.. :/
 
mie vaan
mie soitan fox mulderille :) viime vapun jälkeen oli itsekunnioitus ja rahapusssi hukassa, naamassa outoa kimallusta ja tukassa vihreää väriä.. varmasti ollu aaveet asialla :) ta uhvot, vieny vielä muistinkin mennessään !
 
U
Onhan noita kokemuksia...
Usein on hiki noussut pintaan ja tullut outo olo, kun on tapahtunut jotain kamalaa samalla hetkellä jossain muualla läheisille.
Olen myös kuullut uneeni jonkin mua kutsuvan, heräsin ääneen ja pääsin pelastamaan lapseni tukehtumiselta. Enkeli siis herätti minut auttamaan lastani.
Kamalinta on nähdä jotain enneunia ja odottaa, että milloin tapahtuu.
 
Vampirella
kyllä on synti ja häpeä lukea tälläistä ketjua päivänvalossa.. :) yöhän nyt pitäisi olla, täysikuu ja jotain mystistä musiikkia, vaikka se jonkun mainitsema twin peaksin soundrack tai sonata artichan "fullmoon"..
 
Onpas mukava lukea näillä sivuilla tämmöisiä juttuja, oon ajatellut et jos täällä puhuis tälläsistä asioista niin pidettäis hulluna =)

Mistä tietää mikä on mielikuvitusta ja normaalia ja mikä "yliluonnollista"? Haluaisin nähdä edesmenneen siskoni tai saada edes jonkinlaisen "viestin/merkin" häneltä ja siksi monesti haluan ajatella ehkä (toisten mielestä) normaalit asiat "yliluonnollisena". Esim tikkaiden kaatuminen vaikka olisi monta päivää pysynyt pystyssä tai töissä joskus koneet liikkuu itsestään mutta nehän on koneita, nehän voi tehdä mitä vaan. Onhan siellä töissä ollut paljon muutakin mutta en vaan muista. Olisi jotenkin kiva saada tietää mikä on omaa kuvitelmaa ja mikä ei.

Kerran, vuosia sitten, näin ulkona kävellessä eri värisen katulampun ja kun myöhemmin katsoin taakseni niin sitä ei siellä ollutkaan. En ole koskaan keksinyt tälle mitään järkevää selitystä tai tarkoitusta niin olen alkanut ajatella et ehkä se oli vain mielikuvitusta.

Voisiko joku kertoa miksi ihmiset pelkäävät henkiä ja muita tällaisia juttuja? Kyllähän se tietenkin säikäyttää kenet vaan jos yöllä pimeässä herää ja joku seisoo vieressä, mutta kunnolla pelkääminen on eri asia.
En ole koskaan kuullut että henget olisi kenellekään tehnyt mitään pahaa, se taitaa vaan olla elokuvien aikaansaama pelko. korjatkaa toki joku jos olen väärässä. Eikös ne yleensä juurikin käy vaan varoittamassa jostain, suojelemassa tai muuten vaan tarkkailemassa että kaikki on hyvin. Mä ainakin uskon ihan 100% niin. Tottakai kaikkea pelkää jos uskoo että ne tekee pahaa.
Hauskinta mun mielestä oli kun juttelin naapurini kanssa näistä asioista ja hän sanoi ettei todellakaan usko mihinkään "tuollaiseen bullshitiin", mutta kun sanoin näkeväni pienen tytön menevän hänen poikansa huoneeseen niin vastaus oli että "älä pelottele mua, ei siellä ketään oo". Kuinka voi pelätä jos ei edes usko?? Sitäpaitsi mitä pahaa suloinen pieni tyttölapsi edes tekisi?

Tuosta lasten herkkyydestä sen verran että uskon todellakin että lapset näkevät "yliluonnollisuuksia" herkemmin. Mun mielestä lapsia pitää kannustaakin näkemiseen jos he siihen pystyvät, heille kannattaa kertoa ettei siinä ole mitään pelättävää ja aina jos he näkemisen hetkellä siitä kertovat niin esim kysyä että mitä henget tekevät tai juttelevat, jotta lapsi näkee ettei henget tee mitään pahaa.

En mä tiiä onko tässä koko tekstissä mitään järkee, ajatus kun juoksee nopeemmin kun kerkee ymmärtää. :D
Oon vaan viime aikoina miettiny enemmän näitä asioita, ja ehkä sillekin on tarkoitus että näin tämän ketjun tänään. Tuntuu vaan et olen tän asian kans kovin yksin kun mies tai kaverit ei todellakaan ymmärrä näitä juttuja.
Että näin... :)
 
Mulle ei mitään ihan järkyttävää ole sattunut, mutta oon nähnyt henkiolentoja.
Joskus heräsin yöllä kun joku läpsäytti mua poskelle (olin yksin sillon omassa asunnossa) ja kun katsoin peiliin niin poskeni oli punainen :whistle:
Ja kerran heräsin kun joku toisti mun nimeä ( olin sillonkin yksin kotona ) ääni vaan voimistu ja se tuntu oudolta, jotenkin tutulta mutta oudolta ja tuntui kuin joku olisi huutanut korvaani kun pinkasin sängystä pystyyn ja huusin kovaan ääneen että MITÄH??! hetken mietin että olenkohan sekoamassa..
 
Vampirella
ok, kertoisiko nyt joku viimeinkin selityksen näköjään monien äitien havaitsemaan ilmiöön että sellainen n. 4kk ikäinen lapsi katsoo kattoa tai seinää tai vain tyhjää ilmaa kikatellen ja jokeltaen.. meinaan aika suloista ja ärsyttävää samaan aikaan ! ja meillä ei harmi kyllä takuulla kummittele.. tai no eihän se harmi ole, olisi meinaan aika karmivaa jos sängyn alta alkaisi joku kuiskutella nimeä tai jtn..
 
Vampirella
pirskules kun kiitos erään ihmisen tungen tuota "meinaan" sanaa joka paikkaan.. jos vielä käytän sitä napauttakaa joku soppakauhalla päähän.. muovisella kiitos ettei tule aivotärähdystä.. :)
 
Vampirella
jumalauta.. pötkötän kaikessa rauhassa makkarissa kun vähän kipeänä olen, tyttö makaa sitterissään olohuoneessa ja mies vessassa kun äkkiä tyttö alkaa huutaa aivan käsittämätöntä huutoa kuin olisi pelästynyt jotain tai satuttanut itsensä.. ryntään makkarista että "mitä mitä" ja mies ryntää vessasta kanssa ihan hätääntyneenä..
 
Vampirella
ihan ufoa miten kaikki menee päin.. koivumetsää. kun yritin tilata vaatetta niin kokoni oli loppu. kun menin ostamaan meikkivoidetta niin sävyni oli loppu. joka sarjasta. laktoositon raejuusto oli loppu. ja tytön nuha ja köhä ei taas lopu millään ! siis sanonko voi perk.. tätä elämää taas :( joku on nyt kyllä pistänyt niskaan voodookirouksen..
 
Vampirella
taitaa olla nuha hallusinaatioita.. näin jotain vilahtavan sängyn alla ja huusin vihaisena molempien kissojen nimiä (makkari kielletty alue ) kun ukko huutaa keittiöstä että täällähän ne molemmat katit on..
 

Yhteistyössä