Yliluonnolliset kokemukset

• Viestiketjun aloittaja Hende
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Simppeli:
Lisään vielä tän, on jääny tädin kertoma juttu niin elävästi mieleen =)

Joskus 20v sitte, ku serkkupoika (Pekka) oli n. 4 vuotias, oli Pekka ulkona leikkimässä ja äiti terassilla lukemassa lehteä. Hetkessä Pekka olikin jo aidan toisella puolella autotiellä. Äiti ei ehtinyt hätiin, kun tuli jo auto mäen päälle. Just ennen ku Pekka osu autoon, se oli kaatunu suorilta jaloilta selälleen. Ei siis ollu missään vaiheessa osunu mihinkään. Naapurin mummoki oli tullu paikalle ihmettelemään et mikä herrajumala sen pojan pysäytti...

Noh, hetkee myöhemmin Pekka ja äiti meni sisälle rauhottuun, kun mun äiti soitti siskolleen. Mun äiti oli heränny päikkäreiltään (välimatkaa n. 120km) siihen, kun velivainaa oli tullu uneen. Äitini oli unessa huutanut veljelleen, et mee siskon luo. Veli siihen, et eihän hän voi ku hän on kuollu. Äiti vaan huutaa et mene nyt.

Sit ku siskokset oli toisilleen omat tapahtumansa kertoneet, ne oli molemmat sitä mieltä et velivainaa oli käyny Pekan pysäyttämässä =)

Näin se menee:esi-isät suojelee!!!
=) Vanhasuomalaisissa on sitkeesti usko esi-isiin,kuten mullakin...mää joskus tunnen oikeesti rakkaan pappani läsnäolon(se ei vaan yleensä tule mua lohduttaan vaan moittimaan,minkä oon ansainnukki! =)

Tytär on leikkinyt pienempänä edesmenneen iso-vaarinsa kanssa. Kerran istuttiin autossa kahdestaan kirkonkylällä pankin edessä, mies oli asioimassa. Yhtäkkiä tyttö sanoi "****" ja osoitti jalkakäytävälle, ohikiitävän hetken näin itsekin pitkän vanhan miehen kävelevän siinä vähän aikaan sopimattomassa ulkoasussa ja jotenkin unenomaisena. Oon monesti miettinyt mitä silloin oikeastaan tapahtui. Kun siihen ei voi palatakaan. :)
Muitakin juttuja on sattunut saman herran tiimoilta. Jo alle 2v tiesi kutsumanimensä vaikkei hänestä oltu puhuttu tytölle. Leikki usein "****":n kanssa, "****" piti kutsua syömään, "****" oli meidän kanssa automatkallakin.
Lapset oli tälle miehen isoisälle kaikki kaikessa, mutta hän kuoli pian mieheni syntymän jälkeen.

anonyymi
Mulla niitä on paljon. Keittiksen ja Mielikin lailla koen ne kuitenkin ihan normaaleina asioina, sillä minulle on täysin selvää ettei tämä mikä näkyy, ole ainoa todellisuus vaan on paljon muutakin.

HeviMamma
itsekkin joskus nähnyt outoja vilahduksia silmäkulmasta ja tv meni itsestään päälle ja pois mutta oli kyllä vanhakin.. musiikit eivät ole onneksi alkaneet soida itsestään, johan sitä pissaisi pöksyyn jos children of bodomit alkaisivat huutaa täysillä keskellä yötä.. ! :)

lily
onpa kiva lukea tälläisiä juttuja pimenevänä kevätiltana.. :) kohta ei vessaan uskalla kiitos vain " taittaa pätkikset korviin ja väsää puutarhaletkusta virtsakatetria"

harmaana
Mun veli oli juuri hukuttautumassa( tahallaan) kun järvestä nousi todella ISO MUSTA KÄSI, jolla oli pitkät kynnet ja joka viittoli että veljeni tulisi vaan syvemmälle järveen ja kauha ääni huusi tule, tule! Tapauksella on silminnäkijä. Kyllä veljeni sai jalat alleen eli itsetuhoiset ajatukset jäi siihen.

lily
itsekkin väsyneenä nähnyt jonkin hahmon silmäkulmasta eteisessämme ja öisin yksin yksin kävellessä kuulostaa kuin joku seuraisi.. ei pidä antaa mielikuvituksen villiintyä ! ja ei minua haamut alkaisi edes ahdistella kun niin kalpea ja tummat varjot silmien alla, luulevat kaltaisekseen..

outo
Vaaripuoleni oman tyttärenpoika kuoli 2-vuotiaana kerrostaloasunnon tulipalossa muutama vuosi sitten. Pojan äiti joutui sairaalaan mutta selvisi hengissä. Naapurit olivat haistaneet savun ja huomanneet kun oven alta tuli leiskoja... Samaan aikaan vaaripuoleni ja mummuni olivat istuskelleet kaikessa rauhassa olohuoneessaan televisiota katsoen, kunnes pääskynen oli "nokittanut" ikkunaa, liihoitellut paikoillaan ikkunan takana hetken, kuin katsoen vanhuksia ja sitten liihoitellut tiehensä. Heti tämän jälkeen poliisi oli soittanut vaarilleni ja ilmoittanut tapahtuneesta... Uskon kyllä itsekin, että Alex-poika tuli pääskysen muodossa sanomaan hyvästinsä vaarilleen... Kummallista on myös se, että tulipalolle ei koskaan löydetty mitään syytä mistä palo olisi alkanut...

anonyymi ananas
voi pientä alex parkaa :( hirveää tommonen. itse uskon aaveisiin ja nuorempana pelkäsin aina yöuinnilla että jokin kiskoo veteen.. komeroita pelkään vieläkin "punottaa häpeästä" kiva sitten kun lapseni kasvaa vakuutella ettei mörköjä ole..

anonyymi ananas
hei pikkumyy pelotellaan yhdes :) itsekkin värjäyshommissa.. punaista myös ja netissä roikun varmaan kokopäivän kun jokin vatsapöpö iski :( :/ onneksi mies hoitaa vauvaa !

anonyymi ananas
yääk mikä olo.. :/ sain vähän spagettia syötyä ja nyt juon mustikkasoppaa.. päätin nyt yrittää säikyttää itseni terveeksi ! hiihdän tälläisessä upeassa satiinipaituli-aamutossut-huppari asussa, ukko lähti vaavin kanssa lenkille ja kissat skitsoilee kun lumet tippuu katolta !kikattelee"

enneuniakin näen
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Keittiönoita, mun on pakko kysyä, eikö ne kokemukset sua pelota? Mä en haluaisi kokea MITÄÄN, mutta herkkyys kai altistaa...:( Millä saisin suljettua pois toisen maailman tietoisuudesta, onko se edes mahdollista?
Ei ne pelota. Miksi mua pelottaisi? Enemmän mua pelottaa punaisia päin ajavat kaaharit ja rattijuopot.

Mä en edes halua sulkea toisen maailman tietoisuutta pois mielestäni. Siitä toisesta maailmasta kun olen pääsääntöisesti koko elämäni ajan saanut juuri ne voimat, joiden avulla olen jaksanut vaikeinakin aikoina rämpiä eteenpäin. Mulle se toinen maailma on siis paljon parempi ja turvallisempi kuin tämä maailma, jossa nyt joudun elämään.
Olipas viisaasti sanot´tu:) Noin minäkin tunnen tuon toisen maailman, apuja ja taitoa toimia oikein sieltä saanut ja voimia.

mvegf
Mä jäin miettimään, että miten voi pyytää apua esi-isiltään, jos ei tunne heitä? Ei tiedä keitä he olivat?

Voi kun menneet sukupolvet tietäisivät, että minkälaista hallaa tekivät, kun eivät kertoneet minun vaarin syntyperää :(

Itsekin olen alkanut iän myötä (vaikken vanha olekaan :D ) pelkäämään enemmän. Olen paljon sulkenut pois "niitä tunteita", olotiloja ja varmasti jos terävöittäisin itseäni enemmän ja antaisin luvan nähdä, niin näkisin.
Olen toki kokenut yliluonnollisia asioita ja nähnyt (serkku kävi hyvästelemässä, suojelija tms. kävi yksi yö rauhoittamassa minua, jne). Jotenkin pelkään, että en osaa suhtautua enää yliluonnollisuuteen ilman pelkoa. Haluaisin taas nähdä, mutta samalla taas...
Vaikea selittää :ashamed:

Uskova
Itselläni ei ole mitään isompia kokemuksia olemassa. Enneunia lukuunottamatta.
Oon nähny ennalta unessa mun tulevan poikapuolen. Se oli aika jännä, en varmasti siitä erehdy...
Kai niitä jotain juttuja on olemassa, josta meillä kuolevaisilla ei tietoa ole.

Onpahan jotain jännättävää siinä hetkessä, kun täältä lähtee ;)

vieralija
Aivan outo mahakipu ja tuskanhiki tuli yöllä viime kesänä. Kieriskelin lattialla ja hikoilin ihan hirveästi. Se kesti noin ½ tuntia. Sitten kuulin seuraavana päivänä että minun yksi tuttavan perheen tyttö oli kuollut traagisesti autonyliajamana samaan aikaan kun minulle tuli tuo kohtaus. Sen jälkeen en ole kokenut mitään samanlaista.

Mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieralija:
Aivan outo mahakipu ja tuskanhiki tuli yöllä viime kesänä. Kieriskelin lattialla ja hikoilin ihan hirveästi. Se kesti noin ½ tuntia. Sitten kuulin seuraavana päivänä että minun yksi tuttavan perheen tyttö oli kuollut traagisesti autonyliajamana samaan aikaan kun minulle tuli tuo kohtaus. Sen jälkeen en ole kokenut mitään samanlaista.
Mulla kans samantapainen kokemus.
Nimittäin heräsin viime kesänä aamuyöstä kovaan vatsakipuun. Se oli kuin kauhea kramppi alavatsalla. Oli pakko mennä kuumaan suihkuun, kun en pystynyt olemaan mitenkään päin. Samalla tuli syöpää sairastava isäni mieleen jostakin syystä....
No, seuraavana päivänä sainkin kuulla, että isäni oli kuollut aikaisin aamulla tuskaisena :*(

TattooMama
ketju luettu läpi ja nyt ei sitten nukuta koko yönä :/ pimeä hiljainen kevätilta ja muu perhe nukkuu.. taustalla soi vieläpä twin peaksin soundrack. " työntää tampaksit korviin ja sytyttää joka huoneeseen valot" ei pelota ea sit yhtään..menen kohta autoon nukkumaan, siellä ei ole komeroita eikä pimeitä nurkkia ..

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja TattooMama:
ketju luettu läpi ja nyt ei sitten nukuta koko yönä :/ pimeä hiljainen kevätilta ja muu perhe nukkuu.. taustalla soi vieläpä twin peaksin soundrack. " työntää tampaksit korviin ja sytyttää joka huoneeseen valot" ei pelota ea sit yhtään..menen kohta autoon nukkumaan, siellä ei ole komeroita eikä pimeitä nurkkia ..
Älä katso taustapeiliin...

• Tykkää
Reactions: nokkimus
vieras
Tämä tapahtui muutama viikko sitten. Tyttäreni 10v jäi kotiin pelaamaan
tietokoneella kun kävin kaupassa. Oltuani kaupassa n. 5min, tytär tulee
sinne itkien ja vapisten kauttaaltaan. Hän oli kuullut viereisestä huoneesta
miten joku kutsui häntä nimeltä useita kertoja, huoneesta kuului myös jotain
rapinaa. Kesti kauan saada hänet rauhoittumaan ja vakuuttuneeksi, että, kaikki
on hyvin.
Tämä on vanha talo ja kaikenlaisia ääniä kuuluu muutenkin, mutta vieläkään en
ole selvittänyt miten hän voi kuulla nimensä. Sanoin hänelle, että on ollut ehkä
väsynyt ja kuullut omiaan. Tytär on herkkä ja näitä juttuja on ollut ennenkin,
ikkuna on auennut kun hän on tullut huoneeseen, kirja pudonnut hyllystä kun
hän on mennyt ohi, ovi auennut/sulkeutunut huoneessa jossa hän on, kaikki
tapahtunut kun on ollut yksin.
Kukaan muu lapsista ei ole kokenut vastaavaa, itse joskus nuorempana
sain kokea kaikenlaista, tosin en ollut yksin, muutkin näki samat asiat.

Yhteistyössä